سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری میراث آریا 31 مرداد 1402 - chtn.ir

خبرگزاری میراث آریا 29 اسفند 1397 خبرگزاری میراث آریا 29 اسفند 1398 خبرگزاری میراث آریا 6 شهریور 1399 خبرگزاری میراث آریا 28 اسفند 1401 خبرگزاری میراث آریا 31 فروردین 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 خرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 تیر 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 شهریور 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 مهر 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 آبان 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 آذر 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 دی 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 بهمن 1402 خبرگزاری میراث آریا 1 اسفند 1402 خبرگزاری میراث آریا 1 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 2 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 3 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 4 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 5 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 6 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 7 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 8 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 9 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 10 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 11 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 12 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 13 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 14 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 15 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 16 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 17 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 18 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 19 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 20 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 21 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 22 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 23 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 24 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 25 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 26 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 27 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 28 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 29 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 30 مرداد 1402 خبرگزاری میراث آریا 31 مرداد 1402 
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۴    
مدیر امور موزه ها و ابنیه تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی همدان گفت: یازده شیء تاریخی زرین و سیمین مربوط به دوران هخامنشی و ساسانی که مهمترین آنها ریتون هخامنشی (330 ق ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۹    
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) مراسم سفره جهانی دختر امام حسین(ع) در حرم مطهر قیدار النبی(ع) برگزار شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۱    
نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم با شعار با هم ساختیم در خراسان رضوی روز سه شنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت در عرصه میدان شهدای مشهد گشایش یافت ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۱    
جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای، آخرین اقدامات و تمهیدات این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی به زائران در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
استاندار و رئیس ستاد اربعین استان گفت: 300 دستگاه اتوبوس جدید در مرز مهران مستقر و کار جابه جایی زوار تا پایانه مرزی را انجام می دهند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در استان خبر داد و گفت: استقبال مردم از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گسترده است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
موزه عکسخانه شهر به عنوان اولین موزه تخصصی عکس در ایران به نمایش بخش هایی از تاریخ تصویری ایران و معرفی عکاسان پیشکسوت و جدید می پردازد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۸    
بانوی صنعت گر لرستانی، چالش بیمه ای و بازاریابی را مانع درآمدزایی در حوزه صنایع دستی دانست.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
با حکم قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور، رئیس و اعضا شورای فنی استان خوزستان منصوب شدند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از آغاز فصل هشتم کاوش های باستان شناسی در محوطه ازبکی از ابتدای شهریور خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳    
آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد برگزار شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳    
مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: موزه هگمتانه به مدت 5 روز میزبان یارده اثر زرین و سیمین تاریخی است که قدمت آن ها به دوران هخامنشیان و ساسانیان باز می گردد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
مشکلات و چالش های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تشریح و بررسی شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
نایب رئیس جامعه هتلداران کشور از برپایی نشست بررسی تاثیر ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان بر توسعه گردشگری استان خبرداد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۷    
خانه موزه بازار با کتابخانه اش شهرت جهانی پیدا کرده است که جزو 1001 کتابخانه جهان است که باید آن را دید.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
منطقه کول چپ، یکی از از مناطق گردشگری لرستان در شهرستان پلدختر محسوب می شود که با فضایی رویایی و جذاب، چشم هر بیننده را به خود خیره می کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
آبشار گریت در روستایی به همین نام در بخش پاپی و در فاصله 50 کیلومتری شهرستان خرم آباد قرار دارد که در گویش محلی به هفت چشمه نیز معروف است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۲    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری تهران از تاریخ 12 تا 18 مهرماه 1402 گفت ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در حوزه های تخصصی، برای 154 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۲    
در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، نسیبه همتی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۸    
روستای کندوان در اسکو و دامنه های کوه سهند واقع شده که به خاطر معماری شگفت انگیز صخره ای معروف است. صخره های این روستا در اثر فعل وانفعالات آتشفشانی کوه سهند ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۹    
یکم شهریورماه زادروز حکیم و اندیشمند بزرگ پارسی زبان شیخ الرییس ابوعلی سینا پزشک شهیر هزاره قبل است که با عنوان روز پزشک نام گذاری شده است و سالیانی متمادی است که همدان شهر حکیم هزاره ها ایستاده به ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
بنای کاروانسرای تی تی که به دلیل پرشکوفه بودن منطقه کاروانسرای تی تی معادل گیلکی شکوفه نامگذاری شده از قدیمی ترین بناهای سیاهکل است که از جنس سنگ های رودخانه ای ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۵    
هر کس گذرش به شهر بومهن بیفتد اولین چیزی که به ذهنش می رسد این است که بومهن شهری است پرهیاهو و شلوغ و به دلیل پل ارتباطی اش با شهرهای شمالی روزانه پذیرای مسافران زیادی است که از تهران به اینجا می ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام به موکب داران و زائران نسبت به سرعت وزش باد و افزایش دمای هوا طی روزهای پایانی هفته جاری هشدار داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۹    
هزار و چهل و سومین سال میلاد حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا در حالی از راه می رسد که شکوه تاریخ همدان در عرصه جهان خود نمایی می کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نساجی سنتی شامل حلقه هایی است که چیدمان و مدیریت صحیح آن می تواند ارزش افزوده قابل توجهی در محصول نهایی ایجاد کند و این برای استان گلستان که ویژگی های شاخصی در این حوزه برخوردار است می تواند فرصتی ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گیلان ضمن دعوت از هنرمندان و صنعتگران استان برای ثبت نام در داوری مهر اصالت ملی ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با توجه به مشرف شدن زوار حسینی از مرز باشماق مریوان به عتبات عالیات ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۱    
نخستین نشست تخصصی گفتمان قدرت و هنر در دوره ایلخانی بر اساس کتیبه های معماری روز چهارشنبه اول شهریورماه 1402 با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بصورت برخط برگزار می شود.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: ارزیاب یونسکو به زودی وارد همدان می شود و از این رو برنامه اضطراری 15 روزه برای رفع مشکلات این منطقه تدوین شده است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۶    
در نشست مشترک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان بر حفظ مواریث فرهنگی، سنت ها و هویت تاریخی در ملایر تاکید شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
در منطقه رودبار قصران نزدیک شمیرانات روستای بزرگ آهار قرار دارد. طبیعت زیبا و خوش آب و هوای این روستا معمولا آخر هفته ها و روزهای تعطیل تفرجگاه تهرانی ها و گردشگرانی است که می خواهند یک روز خوش را در ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 22 پروژه گردشگری و صنایع دستی به مناسبت هفته دولت در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۵    
استاندار کردستان گفت: به سرمایه گذاران حوزه گردشگری کردستان که در زمینه ایجاد و تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری استان ورود کنند، مشوق هایی اعطا می شود.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 10 میلیاردریال اعتبار برای تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی بین راهی لرستان خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دشتستان از راه اندازی موزه باستان شناسی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از مرمت سقف خانه تاریخی میرملاس خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ثبت آیین روستایی نورسله (اوکوز بزمه) روستای تازه کند شهرستان شبستر خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تنگستان از مرمت قلعه زائر خضرخان اهرمی خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای بخش دیگری از طرح ایمن سازی پشت بام قلعه فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۷    
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی از صدور یک فقره موافقت اصولی مجتمع گردشگری در شهرستان شبستر خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
به مناسبت روز جهانی مساجد، مجموعه ای از آثار گنجینه های مجموعه نیاوران در نمایشگاهی با عنوان مسجد زینت هنر و معماری در کاخ موزه اختصاصی نیاوران به نمایش گذاشته شد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از پایان عملیات سامان دهی نقش برجسته شاپور داراب با اعتباری بیش از یک میلیارد ریالی خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فراهان گفت: بخش های آسیب دیده امامزاده شاهزاده حسین (ع) روستای نظام آباد شهرستان فراهان مرمت و بازسازی می شود.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران به حوزه مرمت و بازسازی بناها و خانه های تاریخی می تواند مناسب ترین راه برای احیای این بناها باشد و مشکلات مرتبط با این حوزه را مرتفع کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندارایلام از آغاز پذیرش خودروهای زوار در پارکینگ شماره یک اربعین خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهوری گفت: سخن روز ما این است که خستگی و ناامیدی ممنوع؛ کسی که امیدوار است می تواند مردم را امیدوار کند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
روز جهانی مسجد یک روز مناسبتی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است. 21 اوت هرسال برابر با 30 مرداد، روز جهانی مسجد نام گذاری شده است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از مصاحبه با سه متقاضی دریافت کارت راهنمای گردشگری در جلسه کمیته فنی نظارت بر راهنمایان گردشگری خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: تاکنون 46 میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای زیرساخت های موردنیاز گردشگران در مجموعه گردشگری خالد نبی کلاله در شرق ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
روستای وردیج که از توابع کن به شمار می رود، یکی از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف تهران است که در غربی ترین نقطه این استان قرار دارد ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر از برگزاری کلاس های آموزشی رایگان صنایع دستی در شهرستان ملایر خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به منظور مدیریت بازگشت زائرین اربعین امام حسین (ع) را با ترغیب و تمهید برای ماندگاری و افزایش طول سفر ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تشکیل نخستین جلسه شورای راهبری مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی با هشت عضو خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری آزمون مصاحبه زبان انگلیسی فراگیران دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری در گرگان خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
سیاحت و سفر در راه ها دستاوردهای متفاوتی را در جریان تاریخ به یادگار گذاشته است. مهم ترین و ساده ترین آنها ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مساجد استان اردبیل با قدمت چند صد ساله به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مذهبی این استان شناخته می شود که روز جهانی مسجد بهانه ای بود تا زیبایی های این بناها از سقف های منقش تا مناره چند هزار ساله به ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به همراه مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از معاونان خود ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مسجد ملک بن عباس متعلق به دوره صفویه است و در شهرستان بندرلنگه واقع شده است.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
آمارهای گردشگری تابستانه نشان می دهند که ایتالیا رشد قابل توجهی را نسبت به سال های قبل تجربه کرده است و از فرانسه و اسپانیا پیشی گرفته است، اما یونان همچنان در صدر این فهرست جای دارد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
کاروان پیاده مشهد-کربلا که برای بیست و دومین سال متوالی از مشهد مقدس با پای پیاده عازم کربلا هستند، با استقبال جمعی از موکب داران و مردم عراق وارد خاک این کشور شدند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
فرهنگ مردم یا فولکلور یا باور مردمی را می توان دربرگیرنده افسانه ها، داستان ها، موسیقی، تاریخ شفاهی، ضرب المثل ها، باورهای مردمی درباره بخت و شگون و چشم زخم، لالایی مادران، آیین ها ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
سوخت نگاری (آذرنگاری)، تکنیکی هنری و چشم نواز برای خلق نقوش بر روی چوب، چرم و نی است که به تازگی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته اما افزایش قیمت چوب باعث بروز مشکلاتی برای هنرمندان این ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
با راه اندازی بخش سینمای دیگر در فیلم نت، فیلم های کوتاه، انیمیشن، مستند و سینمای هنری-تجربی در این پلتفرم عرضه می شوند.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
فرماندار مریوان گفت: در مسیر حرکت زائران اربعین به سمت شهرستان مریوان و مرز بین المللی باشماق تعداد 15 موکب مردمی با امکانات تغذیه، اسکان ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان فارس از دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان کازرون خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۲    
توسعه گردشگری راه ابریشم در دهه اخیر توسط سازمان جهانی گردشگری در دستورکار قرار گرفته است. اجرایی شدن برنامه ای که به این منظور تدوین شده نیازمند همکاری تمام کشورهایی است که در این مسیر واقع شده اند ...