چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 30 فروردین 1399 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 29 اسفند 1398 سینما پرس 31 اردیبهشت 1399 سینما پرس 31 خرداد 1399 سینما پرس 31 تیر 1399 سینما پرس 31 مرداد 1399 سینما پرس 31 شهریور 1399 سینما پرس 30 مهر 1399 سینما پرس 30 آبان 1399 سینما پرس 30 آذر 1399 سینما پرس 30 دی 1399 سینما پرس 29 بهمن 1399 سینما پرس 25 اسفند 1399 سینما پرس 1 فروردین 1399 سینما پرس 2 فروردین 1399 سینما پرس 3 فروردین 1399 سینما پرس 4 فروردین 1399 سینما پرس 5 فروردین 1399 سینما پرس 6 فروردین 1399 سینما پرس 7 فروردین 1399 سینما پرس 8 فروردین 1399 سینما پرس 9 فروردین 1399 سینما پرس 10 فروردین 1399 سینما پرس 11 فروردین 1399 سینما پرس 12 فروردین 1399 سینما پرس 13 فروردین 1399 سینما پرس 14 فروردین 1399 سینما پرس 15 فروردین 1399 سینما پرس 16 فروردین 1399 سینما پرس 17 فروردین 1399 سینما پرس 18 فروردین 1399 سینما پرس 19 فروردین 1399 سینما پرس 20 فروردین 1399 سینما پرس 21 فروردین 1399 سینما پرس 22 فروردین 1399 سینما پرس 23 فروردین 1399 سینما پرس 24 فروردین 1399 سینما پرس 25 فروردین 1399 سینما پرس 26 فروردین 1399 سینما پرس 27 فروردین 1399 سینما پرس 28 فروردین 1399 سینما پرس 29 فروردین 1399 سینما پرس 30 فروردین 1399 سینما پرس 31 فروردین 1399 
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
سینماپرس: پایتخت با همیشه اش فرق داشت و درواقع خود پایتخت نبود، بلکه جایی نزدیک به پایتخت بود.شخصیت هایی نسبت به سری های گذشته کارهایی می کردند که با آنچه از آنها می شناختیم، تناقض آشکاری داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: یک کارگردان سینما عنوان کرد که محمد امامی ناجی سینما نیست و خانه سینما، وزارت ارشاد و رسانه ها باید در این زمینه ورود پیدا می کردند اما آنها به وظیفه خود عمل نکردند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۹    
سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: این مورد که سینماها با چه شرایطی باز شوند و یا اینکه چه تمهیداتی برای رعایت نکات بهداشتی باید صورت پذیرد تنها به ستاد ملی مبارزه با کرونا مربوط است و شورای صنفی ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۹    
سینماپرس: آیین یادبود مجازی زنده یاد سیامک شایقی کارگردان فقید سینمای ایران به همت کانون کارگردانان و با همراهی جمعی از سینماگران برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
سینماپرس: کتاب مسابقه دات کام به نویسندگی حسین بکایی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ سوم رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
سینماپرس: ناصر طهماسب دوبلور نام آشنای سینما وتلویزیون به عنوان راوی به پروژه تلویزیونی #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست پیوست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
سینماپرس: از مجموع 32 صنف خانه سینما، تنها یک صنف سایت فعال و به روز دارد و 21 صنف هیچ تارنمایی برای مراجعه و کسب اطلاعات از جزئیات ندارند!
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
سینماپرس: مستند زمین می لرزد درباره زندگی شهید ابراهیم خلیلی، شنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما گفت: بسیج و رسانه ملی در خط مقدم کمک مؤمنانه به مردم و مستضعفان قرار دارند و به سمت هدف ترسیمی رهبر انقلاب حرکت می کنیم.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سینماپرس: حسین قناعت کارگردان سینما در یادداشتی از توقف فیلمبرداری جدیدترین فیلمش به نام شپلوتکا خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
سینماپرس: متلک پرانی های وقت و بی وقت "دورهمی" کار را به تخریب خود تلویزیون رساند؛ جایی که آقای مجری به جای حمایت از رسانه ملی که سریال هایش را بازپخش می کند و برنامه پربیننده ای را در اختیارش ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
شهرام کرمی، مدیر مستعفی مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد به دنبال اجرای یک نمایش در سال 99 است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سینماپرس: شورایعالی تهیه کنندگان برای لزوم تداوم نمایش فیلم ها در سینما آنلاین اطلاعیه صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سینماپرس: محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی از اجرایی نشدنِ قانون کسر 10 درصد از درآمد کنسرت ها به نفع دولت، در سال 1399 می گوید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سینماپرس: داوران ایرانی مسابقه کارتون ما کرونا را شکست می دهیم معرفی شدند. به گفته مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار برگزیده این مسابقه پس از عادی شدن شرایط ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
سینماپرس: بنیاد سینمایی فارابی در جهت سیاست های حمایتی سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور، برای حمایت از تولید فیلم های اقتباسی فراخوان داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
سینماپرس: چهارمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما مصوب شد تا سامانه ای در راستای مصوبه دولت به منظور ثبت درخواست حمایت فعالان سینمایی آسیب دیده، راه اندازی شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
سینماپرس: معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گفت وگوهای زنده و لایو های اینستاگرامی هنرمندان گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
سینماپرس: رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: در شرایط بحرانی امروز بهترین موقعیت است که افکارعمومی جهان را اقناع کنیم که ایران علی رغم تحریم 40 ساله اش در حوزه مدیریت مبارزه با شیوع ویروس کرونا توانسته است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
سینماپرس: مدیر کل هنرهای نمایشی در یک برنامه رادیویی گفت: امیدواریم بتوانیم تا اواخر اردیبهشت ماه امسال ، کل مطالبات هنرمندان عزیز را تسویه کنیم و با خیالی آسوده برنامه ریزی دقیقی را انجام دهیم .
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: در تعطیلات نوروز 99 و برای تماشای فیلم های مستند، بیش از چهار هزار و 700 مراجعه به 2 شبکه نمایش درخواستی صورت گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سینماپرس: دعوت به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و با حضور حجت الاسلام محمد برمایی ویژه برنامه رمضانی شبکه یک است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سینماهای آمریکا به دنبال صدور دستور بازگشایی سه مرحله ای کسب وکارها در این کشور، در ماه های آینده به صورت تدریجی بازگشایی می شوند اما به نظر می رسد هنوز امیدی به رونق مجدد نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: مستند اقبال لاهوری که درباره علامه محمد اقبال لاهوری شاعر، سیاستمدار و فیلسوف هندی است روی آنتن هیسپان تی وی می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
سینماپرس: با نظر مدیرکل هنرهای نمایشی، اتابک نادری به عنوان مسئول بررسی شرایط و ضرر و زیان های گروه ها و تماشاخانه های خصوصی در وضعیت کرونایی پیش آمده شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
سینماپرس: سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج در ایام رمضان روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با صدور حکمی معاون برنامه ریزی و توسعه فعالیت های هنری این مجموعه را معرفی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: یک روانپزشک با اشاره به برخی از رده بندی های سنی اعمال شده روی محصولات فرهنگی بدون در نظر گرفتن نظارت های لازم، تأکید کرد که این رده بندی ها کودک و نوجوان را بیشتر برای تماشا ترغیب می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
سینماپرس: طی هفته گذشته سینمای ایران آشفته و پرتلاطم تر از هر زمانی بود اما در این دوران کرونایی مدیران سینمایی خود را بیش از گذشته به خواب زده اند و هیچ تدبیری برای رسیدگی به وضعیت اسفبار بخش عمده ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
سینماپرس: پیمان عباسی فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون پس از اتمام پخش سریال های نوروز 1399 گفت: ما اگر نگاهی گذرا به آثار نمایشی تولید شده در حدود یک دهه قبل بیندازیم متوجه می شویم که سریال ها در آن ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
سینماپرس: جواد اردکانی کارگردان سینما و تلویزیون در پی نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید گفت: جهش تولید در سینما و تلویزیون نیازمند افزایش میزان مخاطب است چرا که کلید هر توسعه ای مصرف است و ما از ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: کمیک کان سن دیه گو که هر سال به عنوان بزرگ ترین گردهمایی هواداران آثار کمیک برگزار می شود، برای جلوگیری از شیوع کرونا امسال لغو شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: فیلم کوتاه یک اتفاق کوچک به بخش مسابقه جشنواره ای در آمریکا راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
سینماپرس: در راستای پویش مشارکت هنرمندان، قطعه همدم طی همکاری مشترک سالار عقیلی، پرویز پرستویی و فاضل جمشیدی با تنظیم و میکس و مستر محسن غلامی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: شبکه چهار سیما این هفته مستندهای مصر باستان و رفتارهای ناپسند در حیوانات را در قالب چهارسوی علم برای مخاطبانش در نظر گرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: روزنامه اعتماد با سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت مصاحبه مفصلی انجام داده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس تمدید شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: دهکده بچه ها کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۰    
جهانبخش سلطانی، از دلایل پذیرش بازی در سریال کامیون و سابقه دوستی با سید مسعود اطیابی و مهدی هاشمی می گوید و باور دارد اگر تلویزیون دست به کار نشود، رسانه های بیگانه برای خنداندن مردم پیش قدم می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۵    
سینماپرس: تهیه کننده سریال موسی (ع) گفت: باید با تحقیقات و پژوهش های فراوان درباره فرهنگ پساکرونایی پیش برویم، این موارد باید کارشناسی دقیق شوند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۰    
سینماپرس: محمدی و سهیلی زاده از پرکارترین سریال سازان تلویزیون هستند و از تمامی الگوهای هنجارشکن به صورت لطیفی استفاده کرده اند تا بتوانند همکاری خود را با تلویزیون ادامه دهند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۵    
سینماپرس: اخیراً در بخشی از برنامه عموپورنگ یک روحانی به برنامه اضافه شده که ظاهراً قرار است یک تنه بار معنوی و ارزشی برنامه را به دوش بکشد تا بچه ها غیر از بالا و پایین پریدن و هیجان زده شدن جلوی ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۷:۳۵    
سینماپرس: علیرضا رئیسیان، تهیه کننده و کارگردان سینما مدعی شد تصمیم گیران پشت پرده سینما می خواهند ابراهیم حاتمی کیا را از سینمای ایران حذف کنند، این کار توسط دولت و برخی از رسانه ها دنبال می شود.