شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 31 فروردین 1399 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 29 اسفند 1398 سینما پرس 31 اردیبهشت 1399 سینما پرس 31 خرداد 1399 سینما پرس 31 تیر 1399 سینما پرس 31 مرداد 1399 سینما پرس 31 شهریور 1399 سینما پرس 30 مهر 1399 سینما پرس 30 آبان 1399 سینما پرس 30 آذر 1399 سینما پرس 30 دی 1399 سینما پرس 29 بهمن 1399 سینما پرس 25 اسفند 1399 سینما پرس 1 فروردین 1399 سینما پرس 2 فروردین 1399 سینما پرس 3 فروردین 1399 سینما پرس 4 فروردین 1399 سینما پرس 5 فروردین 1399 سینما پرس 6 فروردین 1399 سینما پرس 7 فروردین 1399 سینما پرس 8 فروردین 1399 سینما پرس 9 فروردین 1399 سینما پرس 10 فروردین 1399 سینما پرس 11 فروردین 1399 سینما پرس 12 فروردین 1399 سینما پرس 13 فروردین 1399 سینما پرس 14 فروردین 1399 سینما پرس 15 فروردین 1399 سینما پرس 16 فروردین 1399 سینما پرس 17 فروردین 1399 سینما پرس 18 فروردین 1399 سینما پرس 19 فروردین 1399 سینما پرس 20 فروردین 1399 سینما پرس 21 فروردین 1399 سینما پرس 22 فروردین 1399 سینما پرس 23 فروردین 1399 سینما پرس 24 فروردین 1399 سینما پرس 25 فروردین 1399 سینما پرس 26 فروردین 1399 سینما پرس 27 فروردین 1399 سینما پرس 28 فروردین 1399 سینما پرس 29 فروردین 1399 سینما پرس 30 فروردین 1399 سینما پرس 31 فروردین 1399 
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۸    
سینماپرس: داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و با حضور افتخاری دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۱۳    
سینماپرس: بازار بازی ایران به زودی شاهد حضور بازی اندرویدی جدید و ایرانی کووید 19 خواهد بود؛ اتفاقی که برای صنعت نوپای بازی در ایران اتفاقی مهم و قابل توجه محسوب می شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
سینماپرس: فیلم ورود (Arrival) ساخته دنیس ویلنوو ،در ژانر علمی تخیلی در سال 2016 اکران شد و نامزد جایزه بهترین فیلم و برنده جایزه بهترین تدوین صدا در اسکار نیز شد ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
سینماپرس: فاش شدن حمایت گروهی از سینماگران و سینمایی نویسان که همه آنها کم و بیش گرایش به لیبرالیسم فرهنگی دارند، از یک مفسد اقتصادی گرچه یک اتفاق سیاه محسوب می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
سینماپرس: دو سالی بود که مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان نهاد بالادستی و یکی از مهم ترین ارگان های دولتی ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۳    
سینماپرس: تلویزیون چند سالی است که نتوانسته داستان هایی را روایت کند که حرف از رمضان و روزه داری بزنند. نه سفره افطاری و نه القای مفاهیم معنوی که مخاطب با آن همذات پنداری کند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
سینماپرس: محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به شوخی با او در سریال نون.خ گفت: صداوسیمای عزیز فرکانس ها را برگردان، هرچقدر دلت خواست با من شوخی کن، توهین هم اشکالی ندارد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۴    
سینماپرس: دومین فیلم از مجموعه فیلم های ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان پس از سه روز از ورود به شبکه نمایش خانگی رکورد بازدید فیلم های سیاسی - اجتماعی را شکست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۹    
سینماپرس: مهدی کریمی معتقد است در هر شرایطی یک سری افراد از سینما بهره مند می شوند؛ حتی اگر کرونا باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۹    
سینماپرس: بازیگر فیلم خروج که این روزها فیلمش به دلیل شیوع کرونا، اکران آنلاین شده است از تجربه حضور در این فیلم و همکاری با ابراهیم حاتمی کیا گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۹    
سریال ایل دا که به خاطر شیوع کرونا از ادامه تصویربرداری در لوکیشن های واقع در ارتفاعات خرم آباد دست کشیده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
سینماپرس: فراخوان مسابقه ی هم چون پدر، مهربان در بخش های نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان، تا 15 اردیبهشت 1399 از سوی کانون پرورش فکری تمدید شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
دبیرخانه سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کار دریافت ایده های ایده پردازان اسباب بازی را آغاز کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۴    
سینماپرس: فایل های تصویری کارگاه های آموزشی سی و دومین دوره این جشنواره در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۴    
سینماپرس: هالیوود در مسیر ترویج بی اخلاقی، مضامین همجنس بازی را به انیمیشن های کودکان معصوم کشانده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
سینماپرس: برنامه جشن رمضان امسال به تهیه کنندگی رسول آذر سرا در حالی به روی آنتن شبکه پنج می رود که در هر شب تعدادی از فعالین گروه های جهادی مهمان برنامه خواهند بود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
سینماپرس: به دنبال لغو جشنواره های بزرگ دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، این بار آلمان هم اعلام کرد که جشنواره بین المللی تئاتر در ولت را یک سال به تعویق می اندازد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
سینماپرس: معاون اسبق صدای جمهوری اسلامی گفت: فضای مجازی فرصتی بزرگ برای سیستم آموزشی ایجاد کرد؛ اما باید سرمایه گذاری در کوتاه مدت بیشتر انجام شود و نمی توان این فرصت را نادیده گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
سینماپرس: ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی خروج از فیلیمو بازدید کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت پخش و فروش آنلاین این فیلم با حضور مدیران ارشد دو سرویس فیلیمو و نماوا قرار گیرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
سینماپرس: شهریار در نامه ای مهم و خواندنی به اتهامات و مطالب منتسب به او در ردّ آرمان های انقلاب و علیه تمامیت ارضی ایران واکنش نشان داده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
سینماپرس: جایگاه مهران مدیری در عرصه طنزسازی در تلویزیون بر کسی پوشیده نیست. بیش و کم اغلب سریال های طنز موفق و خاطره انگیز جعبه جادویی، خاصه از نوع شبانه ممتدش، حاصل کار مدیری و همکارانش است ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: فیلم سینمایی عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی، برای مخاطبان اردو زبان شبکه سحر پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
شورای انتخاب جشنواره مجازی تئاتر+خانه طی احکامی جداگانه منصوب شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: دفتر مطالعات و دانش سینمایی سازمان سینمایی در اطلاعیه ای شرایط آغاز فعالیت آموزشگاه های آزاد سینمایی را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها با هدف اشتغال زایی برای نمایشنامه نویسان سراسر کشور در دوران قرنطینه کرونا، برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس: در روزهایی که به دلیل کرونا به رعایت فاصله اجتماعی توصیه می شویم، سینماهای اتومبیلی در آلمان و کره جنوبی در حال رونق گرفتن هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس: قادر آشنا در روزهای پایانی سال 98 از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد کوچ کرد و بیش از یک ماه است که این موسسه بدون سکاندار است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۴    
سینماپرس: جینی دیچ خالق اولین انیمیشن کوتاه برنده اسکار، در 95 سالگی جان خود را از دست داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹    
سینماپرس: ساترا اعلام کرد اگر فیلم های سینمایی در رسانه های صوت و تصویر داخلی به نحو غیرانحصاری اکران شوند، می توانند از ظرفیت تبلیغات در صدا و سیما بهره مند شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۹    
سینماپرس: جعفری جوزانی درباره زنده یاد سیامک شایقی بیان کرد شایقی با کوله پشتی پر از حرف و ایده های بکر به سینما آمد اما از سایه سنگین سرمایه لعنتی بر سر سینما بی خبر بود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
سینماپرس: پس از پخش سریال های نوروزی 99 که با انتقادات جدی از سوی مخاطبان، کارشناسان و منتقدان روبرو شد ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
سینماپرس: اصغر رفیعی جم تهیه کننده و فیلمبردار پیشکسوت سینما با انتقاد شدید نسبت به عملکرد ضدصنفی مدیران خانه سینما و عدم اهدای عیدی میلیاردی وزارت ارشاد به یکایک اعضای این نهاد گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
سینماپرس : اولین تیزر رسمی سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا که قرار است هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود٬ منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
خانه موسیقی ایران به دلیل شیوع بحران کرونا و بحران پیش آمده در بیانیه ای عنوان کرد اگر همدلی و مساعدت مسئولان نباشد کسی را یارای مقاومت در این موج سهمگین رنج و نابسامانی نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۹    
سینماپرس: مدیرکل دفتر جشنواره های سازمان سینمایی ضمن اشاره به تراکم بالای رویدادهای سینمایی در نیمه دوم سال جاری از احتمال برگزاری برخی از جشنواره های فیلم به صورت آنلاین خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۴    
سینماپرس: بازگشایی سینماها از عید سعید فطر موضوع پنجمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۴    
سینماپرس: سعید آقاخانی در نون.خ2 خیلی حواسش بود که مبادا شوخی ها برای خانواده مناسب نباشد
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۴    
سینماپرس: معروف است که می گویند احتیاط شرط عقل است، حالا بعد از اتفاقاتی که در فصل ششم سریال پایتخت افتاد و بسیاری از مؤلفه های مثبتی که به نام خودش ثبت کرده بود را زیر پا گذاشت ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۹    
سینماپرس: خروج، اولین فیلم در تاریخ سینمای ایران است که می توانست در اکران عمومی در سالن های سینما فروش قابل توجهی داشته باشد، اما در اقدامی بموقع و خردمندانه برای مخاطبان اکران آنلاین شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۴    
سینماپرس: بازیگر نقش ملّا آقا در فیلم خروج معتقد است این فیلم اثری دغدغه مند است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۷:۰۹    
سینماپرس: سعید الهی، کارشناس رسانه طی یادداشتی در روزنامه جام جم اقدام به ارایه تحلیلی استراتژیک از آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا یعنی فیلم سینمایی خروج نمود ...