یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 7 مرداد 1399 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 29 اسفند 1398 سینما پرس 31 فروردین 1399 سینما پرس 31 اردیبهشت 1399 سینما پرس 31 خرداد 1399 سینما پرس 31 تیر 1399 سینما پرس 31 شهریور 1399 سینما پرس 30 مهر 1399 سینما پرس 30 آبان 1399 سینما پرس 30 آذر 1399 سینما پرس 30 دی 1399 سینما پرس 29 بهمن 1399 سینما پرس 25 اسفند 1399 سینما پرس 1 مرداد 1399 سینما پرس 2 مرداد 1399 سینما پرس 3 مرداد 1399 سینما پرس 4 مرداد 1399 سینما پرس 5 مرداد 1399 سینما پرس 6 مرداد 1399 سینما پرس 7 مرداد 1399 سینما پرس 8 مرداد 1399 سینما پرس 9 مرداد 1399 سینما پرس 10 مرداد 1399 سینما پرس 11 مرداد 1399 سینما پرس 12 مرداد 1399 سینما پرس 13 مرداد 1399 سینما پرس 14 مرداد 1399 سینما پرس 15 مرداد 1399 سینما پرس 16 مرداد 1399 سینما پرس 17 مرداد 1399 سینما پرس 18 مرداد 1399 سینما پرس 19 مرداد 1399 سینما پرس 20 مرداد 1399 سینما پرس 21 مرداد 1399 سینما پرس 22 مرداد 1399 سینما پرس 23 مرداد 1399 سینما پرس 24 مرداد 1399 سینما پرس 25 مرداد 1399 سینما پرس 26 مرداد 1399 سینما پرس 27 مرداد 1399 سینما پرس 28 مرداد 1399 سینما پرس 29 مرداد 1399 سینما پرس 30 مرداد 1399 سینما پرس 31 مرداد 1399 
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۹    
سینماپرس: یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر سینما بتواند به مناسبت هایی چون عید قربان نگاهی ویژه تر داشته باشد، عاملی در جهت جهان اسلام خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۷    
سینماپرس: فیلم کوتاه بنر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا غلامی به نوزدهمین جشنواره بین المللی SAN DIEGO در آمریکا و سومین جشنواره بین المللی ((JIFFA Jharkhand International Film Festival در هند راه ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۳    
سینماپرس: شب گذشته وب سایت بی بی سی فارسی در خبری مدعی شد، 500نفر از اهالی فرهنگ و هنر ایران طی بیانیه ای خواستار آزادی شارمین میمندی نژاد شده اند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۳    
سینماپرس: بیانیه خانه تئاتر در مطالبه گری از اوضاع بسیار بد معیشتی جامعه بزرگ تئاتر ایران منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۸    
سینماپرس: درام واکسن کووید 19 به سفارش شبکه اچ بی اُ و به تهیه کنندگی آدام مک کِی ساخته می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۸    
سینماپرس: کمپانی برادران وارنر بعد از چند ماه فراز و نشیب در تصمیم گیری، نهایتاً برنامه ریزی اکران فیلم تنت را اعلام کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۳    
سینماپرس: تسویه حساب با پخش کننده های سینما با کمک وام صندوق اعتباری هنر صورت می گیرد در حالی که باید خود سینماداران از طریق فروش فیلم ها به دفاتر پخش بدهی خود را می دادند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۳    
سینماپرس: کارگردان مستند رویای آجری معتقد است که فیلمش اقتصاد سیاسی است و سراغ مسئولان رده اول تصمیم گیر در حوزه مسکن رفته است تا دلیل گرانی مسکن را جویا شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۸    
سینماپرس: بازیگر سریال سه در چهار گفت: به نظرم بازگشایی سینماها سر و صدای الکی است، خودمان می دانیم که در این شرایط کمتر کسی به سینما رفتن فکر می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۳    
سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی خروج گفت: اکران در سینماها می تواند با رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی به حرکت چرخه سینما کمک کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۳    
سینماپرس: برنامه سازان قدیمی کجا رفته اند که هرکسی با برچسب تهیه کنندگی به خودش اجازه می دهد آنتن تلویزیون را به تمسخر بگیرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۳    
سینماپرس: سعید الهی، کارشناس فرهنگ و رسانه معتقد است که انتقاد از صدور مجوز ساخت فیلم به شاخ اینستاگرام نباید بهانه ای برای فریب افکار عمومی با هدف مطامع جناحی باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۳    
سینماپرس: ناتالی پورتمن، بازیگر فیلم سینمایی ثور:عشق و تندر اعلام کرد که تولید این فیلم تا سال آینده میلادی آغاز نخواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۸    
سینماپرس: کارگردان نمایش افسانه پری دریایی از تجربه اجرای همزمان صحنه ای و آنلاین و تاثیر ویژه آن برای کودکان صحبت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۳    
سینماپرس: آیشواریا رای باچان، عروس آمیتاب باچان، بعد از 10 روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا، دوباره سلامت خود را به دست آورد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۸    
سینماپرس: دستاوردها و برنامه ی آینده ی جهاد دانشگاهی اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، سه شنبه 7 مرداد 99 از شبکه ی چهار پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۸    
سینماپرس: جشنواره فیلم ونیز در حالی دقایقی پیش اسامی فیلم های حاضر در هفتادو هفتمین دوره خود را اعلام کرد که فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی به بخش اصلی این رویداد راه یافته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۳    
سینماپرس: عکس های تست گریم بازیگران فیلم بوتاکس اولین فیلم بلند کاوه مظاهری منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۸    
سینماپرس: همزمان با ایام عرفه و سالروز حرکت کاروان حسینی(ع) از مدینه به کربلا، مستند حسین سیدالشهدا(ع) امروز سه شنبه 7 مردادماه ساعت 14 از شبکه پنج پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۳    
سینماپرس: ضبط برنامه عصر جدید این بار با پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه تر آغاز شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۸    
سینماپرس: مسابقه ایرانیش بالأخره بعد از پیش تولید طولانی و مراحل تولید با پروتکل های بهداشتی با اجرای پوریا پورسرخ از امشب به آنتن می رسد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۳    
سینماپرس: گروه سینمایی رگال در آمریکا، اعلام کرد که ماه آینده سینماهای خود را با پروتکل های جدید بهداشتی بازگشایی می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۳    
سینماپرس: پایگاه کودک ایران صدا ویژه برنامه های متفاوتی را به مناسبت دهه ولایت برای مخاطبان تدارک دیده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸    
سینماپرس: روابط عمومی شبکه دو سیما خبر پخش سریالی به نام کت فرمانده را از شبکه دو تکذیب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۳    
سینماپرس: فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2 نمونه ای مثال زدنی از تولیدات بزن دررویی است. یک محصول ارزان و بی کیفیت با سقوط آزاد سینمایی که متاسفانه بجای ولنگار به عامه پسند معروف شده است را به نمایش می ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۳    
سینماپرس: محمد احمدی درباره اکران فیلم قتل عمد در شرایط کرونایی فعلی و ساختن فیلم های کم هزینه، اما جذاب توضیح داد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
سینماپرس: ضبط و تصویربرداری مستند 10 قسمتی شهیدانه زیستن به کارگردانی امیرحسین نوروزی آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۳    
سینماپرس: آیین پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شبکه امید پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۳    
سینماپرس: دبیرخانه شورای معارف سیما، جزییات پخش زنده دعای پرفیض عرفه از شبکه های رسانه ملی را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۳    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی همچنان ادامه دارد و به تازگی آسیا تاشکین بازیگر کشور ترکیه نیز به جمع بازیگران پیوسته است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۳    
سینماپرس: مجید برزگر نویسنده، تهیه کننده و کارگردان 23 و 24 مرداد 99 در کارگاه کارگردانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی حضور پیدا می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم کوتاه تخلیه که برای حضور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آماده می شود، به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: فیلم آدم خانگی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار و روباه به کارگردانی صادق جوادی از جشنواره اکوادور جایزه گرفتند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۸    
سینماپرس: علی رویین تن تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص انفعال مدیران سینمایی در روزهای کرونایی گفت: همانطور که ستاد کرونا در کشور شکل گرفته ...
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۸    
سینماپرس: 2 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از مسابقه بین المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری کشور اسپانیا دیپلم افتخار دریافت کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۸    
سینماپرس: شورای دبیران هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران در مورد تغییر محل برگزاری این رویداد، بیانیه ای منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۳    
سینماپرس: امیر دژاکام از اجرای نمایش محیطی ایوب خان در فضاهای بیرونی مختلف از جمله کنار دریاچه چیتگر و پارک نهج البلاغه خبر داد و یادآور شد اجرای این اثر نمایشی نیازمند بهداشت صوتی و فضایی آرام است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۸    
سینماپرس: شبکه یک سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه صبح بخیر ایران و کنایه مجری به قهرمانی تیم پرسپولیس خبر داد که به مجری و گروه برنامه ساز تذکر جدی داده شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۸    
سینماپرس: مسئولان برگزاری هفتاد و هشتمین دوره گلدن گلوب زمان بندی مراحل رأی گیری و اعلام اسامی این دوره از جشنواره را بدون تعیین وضعیت برگزاری آنلاین یا فیزیکی این رویداد، منتشر کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۳    
سینماپرس: علی زاهدی تهیه کننده طبیب درباره نمایش آدرس اینستاگرامی برنامه و اعلام تخلف بودن این اقدام از سوی دبیر شورای نظارت تاکید کرد در این باره تابع تصمیمات و ابلاغیه های سازمان صداوسیما هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۸    
سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی طبقه یک و نیم که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است بیان کرد زمان آغاز تولید این پروژه سینمایی مشخص نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
سیدضیاهاشمی(رئیس هیات مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران) به مناسبت سالگرد درگذشت سیف الله داد یادداشتی را منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۳    
سینماپرس: در حالی که وعده داده شده بود که هدایای اعطا شده از سوی مهمانان برنامه دورهمی به سود سیل زدگان به حراج گذاشته شود، هنوز به این وعده عمل نشده است!
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۳    
سینماپرس: یک فعال اصولگرا از حضور در پشت صحنه سریال جدید ابوالقاسم طالبی خبر داده و از سریال او به عنوان اثری مهم با موضوع فساد یاد کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۸    
سینماپرس: تهران سریالی صهیونیستی است که از همان ابتدا نامش نگاه ها را به سمت پایتخت ایران می کشد. سریالی که ماه ها تبلیغ برای روی خط خبر ماندنش انجام شد تا نظرها را به خود جلب و مخاطبان را در عطش ...