سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 17 مرداد 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 فروردین 1397 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 مرداد 1397 سیتنا 2 مرداد 1397 سیتنا 3 مرداد 1397 سیتنا 4 مرداد 1397 سیتنا 5 مرداد 1397 سیتنا 6 مرداد 1397 سیتنا 7 مرداد 1397 سیتنا 8 مرداد 1397 سیتنا 9 مرداد 1397 سیتنا 10 مرداد 1397 سیتنا 11 مرداد 1397 سیتنا 12 مرداد 1397 سیتنا 13 مرداد 1397 سیتنا 14 مرداد 1397 سیتنا 15 مرداد 1397 سیتنا 16 مرداد 1397 سیتنا 17 مرداد 1397 سیتنا 18 مرداد 1397 سیتنا 19 مرداد 1397 سیتنا 20 مرداد 1397 سیتنا 21 مرداد 1397 سیتنا 22 مرداد 1397 سیتنا 23 مرداد 1397 سیتنا 24 مرداد 1397 سیتنا 25 مرداد 1397 سیتنا 26 مرداد 1397 سیتنا 27 مرداد 1397 سیتنا 28 مرداد 1397 سیتنا 29 مرداد 1397 سیتنا 30 مرداد 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در حوزه فضای مجازی یک مشکل اساسی بخش های غیرمجوز دار است، فضای مجازی مجوز دار مشمول قانون هستند و مورد مراقبت قرار می گیرند و چنانچه شکایتی وجود داشته باشد پیگیری و ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۴    
مقامات ایالت وست ویرجینیای آمریکا قصد دارند از یک فناوری پیشرفته برای ایمن سازی سیستم های رای گیری الکترونیک استفاده کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۹    
145 اپلیکیشن از فروشگاه گوگل پاک شده اند. این اپلیکیشن ها حاوی بدافزاری هستند که به دستگاه های اندروید آسیبی نمی رساند اما پس از اتصال دستگاه به رایانه پی سی اطلاعات کاربر را سرقت می کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۱۵    
حکم اعدام سه متجاوز به عنف که پس از ربایش یک زن در شهرستان میناب به او تجاوز کرده بودند، اجرا شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۱۰    
مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر محسن چاوشی درباره مجوز نگرفتن آلبوم ابراهیم توضیحاتی را ارایه داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
یک توریست آمریکایی با لباسی که بر روی آن به زبان های مختلف نوشته شده ما را ببخش که ترامپ را انتخاب کردیم عکسی را در فضای مجازی منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین بسته حمایتی تأمین نقدینگی صنایع کوچک و متوسط در سیاست جدید ارزی خبر داده است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۳    
به گفته Forbes کیفیت ساخت MateBook X Pro همانند گوشی های پرچم دار این شرکت علاوه بر زیبایی فوق العاده ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۴۸    
پلیس یک زن را به جرم سوء استفاده از 20 دختر کوچک دستگیر کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۳۳    
با انتشار عکسی در فضای مجازی شایعه ازدواج ملی پوش ایرانی با بازیگر مشهور سینما قوت گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۳    
رقم قرارداد الحاجی گرو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با این تیم مشخص شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۸    
همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و 24 امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، در مراسم شبی با اصحاب رسانه از کمپین مثل اول رونمایی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۳    
کمپانی چک پوینت با انتشار گزارشی ثابت کرد که می توان به راحتی متن چت ها را در گروه های واتس اَپ تغییر داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۳    
سرگرم شدن مادر خانواده با تلفن همراه هوشمند جان دو دختر دوقلویش را گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۸    
نامزدهای بخش سینمایی هجدهمین جشن حافظ که از نیمه دوم فروردین 96 تا نیمه اول فروردین 97 روی پرده رفته اند، معرفی شدند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۸    
مدتی است ویزیت های گرانقیمت و نجومی برخی پزشکان برای مردم سوال شده چرا که بسیار متفاوت با نرخ اعلام شده از سوی دولت است. در این گزارش به ابهامات این موضوع می پردازیم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کسب و کار های اینترنتی باید حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و موجب نارضایتی کاربران نشوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
فوائد خواب کافی برای سلامتی همواره مورد تایید بوده اما زیاده روی در خوابیدن نیز می تواند سلامت قلب را تهدید کرده و حتی خطر مرگ را به همراه داشته باشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۸    
سکه های پیش فروش شده به صورت ودیعه ای از امروز تحویل ثبت نام کنندگان می شود. در زمان ثبت نام این طرح بابت هر قطعه سکه مبلغ ده میلیون ریال به عنوان ودیعه از مشتریان اخذ و مقرر شده که در هنگام تحویل ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۸    
سرمربی استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۸    
ملی پوش فوتبال ایران فصل آینده در لالیگا بازی خواهد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۸    
دادستان تهران در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده های ارجاعی به شعب بازپرسی ویژه رسیدگی به جرایم حوزه ارز و واردات خودرو و گوشی تلفن همراه اطلاع رسانی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۳    
مهاجم نیجریه ای به استقلال پیوست.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۳    
همنشینی با متین برای علیرضا جهانبخش بد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۳    
منصوری درباره بازار کار رشته آی.تی گفت: آی.تی اولین رشته بیکار ایران است و بخش اعظمی از فارغ التحصیلان این رشته فاقد مهارت های مورد نیاز بازار کار هستند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: به خاطر مصاحبه علی دایی رفتم و درس خواندم تا لیسانس حقوق بین الملل را گرفتم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
فقط یک جمله کافی بود عادل فردوسی پور در برنامه 90 خطاب به خداداد عزیزی بگوید در تیم گرفتن کمی شتاب زده عمل می کند تا هواداران سپیدرود علیه مجری و تهیه کننده این برنامه واکنش منفی نشان بدهند!
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰    
جعفری دولت آبادی، گفت: دادستانی تهران در پرونده های ارزی و تلفن همراه تا کنون 23 فقره کیفرخواست صادر کرده که به موجب آن 24 متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و به زودی در دادگاه محاکمه خواهند شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۶    
روز جمعه 19مرداد ماه 1397، سیم کارت در کشور 24 ساله می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۱    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در حمایت ها نگاه به رسانه موافق و مخالف دولت نداریم و البته معتقدیم رسانه های منتقد را باید بیشتر حمایت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
خلیل زاده فقط به خاطر یک مصاحبه تیم ملی را از دست داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کار در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در عین هیجان، خلاقیت و جذابیت ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه پیش بینی دقیق تر وضعیت بازار طلا را منوط به تصمیم های دولت برای بازار ارز دانست و تاکید کرد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۵    
آنجلینا جولی برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید عمل نکرده است. این زوج هالیوودی نزدیک به دو سال پیش اعلام کردند که جدا می شوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۵    
مجلس رای اعتماد خود را از علی ربیعی پس گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
اپلیکیشن پیام رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، 3 میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
گوشی های میان رده سامسونگ در اوایل سال آینده 2019 میلادی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 ( اندروید اوریو ) مجهز و به روزرسانی خواهند شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
شرکت تایوانی TSMC به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده است توقف خط تولید تراشه هایش تحت تاثیر حمله بدافزار معروف واناکرای بوده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵    
شاهزاده میلیاردر عربستانی اعلام کرد، در قراردادی 250 میلیون دلاری با شرکت اسنپ چت، 2.3 درصد سهام این شرکت را خریداری کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استفاده از سیم کارت های شخصی تلفن همراه برای انجام فعالیت های تبلیغاتی خلاف و ممنوع است و وزارت ارتباطات برخورد با این گونه رفتار ها را پیگیری می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رییس کنگره جهانی فناوری های هوشمند 2018 گفت: کنگره پیش رو پیرو سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و پیرو مصوبه شورای عالی اداری ابلاغی ریاست جمهوری با رویکرد هوشمندسازی نظام اداری و تحول ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
یکی از مشکلاتی که همواره کاربران گوشی های هوشمند و برخی دیگر از دستگاه های الکترونیکی با آن مواجهند، داغ کردن بیش از اندازه باتری آن هاست.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۰    
بسیاری از دانشمندان اروپایی به تازگی دریافته و اعلام کرده اند آن دسته از کاربرانی که اینترنت پرسرعت خریداری و استفاده می کنند، بیشتر به کم خوابی مبتلا می شوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
بسیاری از روانشناسان و جامعه شناسان از شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تامبلر درخواست کرده اند که نظارت بیش تری برروی محتوای خشونت آمیز پلت فرم خود داشته باشند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۴۴    
راننده ون به همراه 7 مرد دیگر زن بارداری را در ماشین مورد تجاوز قرار دادند.