دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۲:۱۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 30 مرداد 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 فروردین 1397 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 مرداد 1397 سیتنا 2 مرداد 1397 سیتنا 3 مرداد 1397 سیتنا 4 مرداد 1397 سیتنا 5 مرداد 1397 سیتنا 6 مرداد 1397 سیتنا 7 مرداد 1397 سیتنا 8 مرداد 1397 سیتنا 9 مرداد 1397 سیتنا 10 مرداد 1397 سیتنا 11 مرداد 1397 سیتنا 12 مرداد 1397 سیتنا 13 مرداد 1397 سیتنا 14 مرداد 1397 سیتنا 15 مرداد 1397 سیتنا 16 مرداد 1397 سیتنا 17 مرداد 1397 سیتنا 18 مرداد 1397 سیتنا 19 مرداد 1397 سیتنا 20 مرداد 1397 سیتنا 21 مرداد 1397 سیتنا 22 مرداد 1397 سیتنا 23 مرداد 1397 سیتنا 24 مرداد 1397 سیتنا 25 مرداد 1397 سیتنا 26 مرداد 1397 سیتنا 27 مرداد 1397 سیتنا 28 مرداد 1397 سیتنا 29 مرداد 1397 سیتنا 30 مرداد 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۷    
اخیرا روند شکایت از فعالان حاضر در شبکه استارتاپ های حمل ونقل آنلاین و پیک موتوری ها فزونی یافته و کاربران فضای مجازی را با مشتی سودجو مواجه کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۷    
سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی جهت مراکز درمانی و بیمه ای مذکور، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
عدم حضور ستاره ایرانی برایتون مقابل منچستر یونایتد واکنش شدید بسیاری از کاربران اینستاگرامی را علیه سرمربی او به همراه داشته است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
دنیل به همراه همسرش خواهر بیست ساله ی خود را ربود تا فقط کمی تفریح کرده باشند، درپی این آدم ربایی وقتل خونین خواهر، پای پلیس Police به این ماجرا باز شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۰    
آنهایی که کی روش را از نزدیک می شناسند می دانند او خیلی سخت به آدم ها اعتماد می کند اما بی اعتمادی برای کارلوس یعنی پایان ماجرا.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۰:۴۵    
حتماً باید یک رسوایی بزرگ به بار بیاید تا باشگاه ها مراقب حواشی باشند؟ یعنی نمی شود با کنترل منطقی فعالیت های مجازی بازیکنان جلوی رسوایی های احتمالی را گرفت تا کار به برخورد حذفی و دستور قدغن و ممنوع ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۰:۴۰    
به برانکو راپورت داده اند یکی از ستاره های تیمش شب ها تا ساعت 3 صبح در اینستاگرام مشغول است و یکی از دلایل اصلی افت او هم همین موضوع بوده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۰    
نظر به اعمال تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران و دشواریهای فعالیت شرکت ام.تی.ان در ایران، همچنین رسانه ای شدن اخباری مبنی بر زیان احتمالی ایرانسل ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۰    
مرد شیطان صفت با تجاوزهای پی در پی به زن شوهردار او را باردار کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
شرکتی در چین با گرفتن عکس های برهنه از دختران و زنان به آن ها وام دانشجویی می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
یک زن جوان که به اتهام قتل های سریالی بازداشت شده مدعی شد پس از هر جنایت احساس قدرت بیشتری می کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۰    
زنی با گاو نر به حجله رفت و جنجال بر سر این خبر باعث شد تا دادستان ایالت تامیل نادو علیه این زن شکایت کند. این زن ادعا کرده است این ازدواج بر اساس رسم و رسومات قبیله شان صورت گرفته است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بار دیگر به صورت سرزده از پاساژ چارسو دیدن کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۰    
شرکت مایکروسافت می گوید تلاش هکرهای روسیه برای سرقت اطلاعات از گروه های محافظه کار داخل آمریکا را خنثی کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۰    
به فرض محال یا مثال حسینی اگر بخواهد به دلار غرامت بدهد که نمی تواند از جایش تکان بخورد. یک میلیون دلار این روزها می شود حدود 10 میلیارد تومان.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: یک هکر تلگرامی با ارسال پیامک به مخاطبان و هدایت آنها به صفحه جعلی، حساب بانکی آنها را سرقت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۰    
دفتر مهرداد بذرپاش با تشکر از پیشنهاد سهامداران مخابرات و همراه اول، خبر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار را تکذیب و تاکید کرد که وی بنایی به پذیرش این مسئولیت ندارد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۵    
در آستانه سررسید سپرده های مدت دار یکساله، بانک مرکزی به بانک ها دستور داد که در صورت تمایل مشتری قراردادهای در فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته را به مدت یک ماه تمدید کنند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۵    
با حذف گزارش نرخ دلار امریکا از سامانه سنا، سه نرخ یورو، یوان چین و درهم به صورت ساعتی در این سامانه اعلام نرخ می شوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۵    
وینونا رایدر و کیانو ریوز 16 سال بعد فیلم دراکولا (فرانسیس فورد کاپولا) در فیلم Destination Wedding دوباره با هم همبازی شدند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۵    
کتایون ریاحی با راه اندازی کمپین "نه به تصویر خوراکی" از کاربران فضای مجازی درخواست کرد که در اوضاع نابسامان اقتصادی، عکسی از غذاهای خود به اشتراک نگذارند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۵    
گروه موسیقی ایگلز رکوردی تازه در دنیای موسیقی ثبت کرد. آن ها رکورد پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی را شکستند که در اختیار یکی از آلبوم های موسیقی مایکل جکسون بود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۵    
هافبک عراقی مد نظر استقلال مذاکرات مثبتی با این باشگاه داشته است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۸    
دروازه بان استقلال معتقد است در مرخصی بوده و خبری از قهرکردن نبود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۵    
عصر امروز هیات مدیره ی همراه اول تشکیل جلسه می دهد تا نخست مهرداد بذرپاش را جایگزین علی بقایی در هیات مدیره ی این شرکت کند و بعد از آن، برای انتخاب مدیرعامل همراه اول از بین گزینه ها ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس انجمن قطعه سازان گزارش داد: در حال حاضر برای فروش اینترنتی 16 هزار خودرو، 500 هزار نفر و برای فروش 247 خودرو حدود 200 هزار نفر برای خرید به سایت مراجعه کردند زیرا سود حاشیه بازار بسیار زیاد است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۵    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، اعلام کرد: تمامی سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات که برای متقاضیان ثبت می شود در قالب پیام کوتاه از طریق سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۵    
با ابزار جدید تکنولوژی بیشتر آشنا شوید و زندگی راحت تری داشته باشید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
بر اساس شنیده ها، امکان معارفه ی "مهرداد بذرپاش" به عنوان مدیرعامل همراه اول وجود دارد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۰    
قیمت طلا، سکه و انواع ارزها امروز در بازار افزایش پیدا کرد؛ به طوری که سکه 54 هزار تومان، طلا 2 هزار و 770 تومان و یورو 286 افزایش قیمت داشت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا، گفت: بسیار خطرناک است کمپانی هایی مانند توئیتر و فیس بوک صداها را روی پلتفرم خود خاموش می کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۵    
اگر قصد فروش تلفن همراه خود را دارید، با انجام این مراحل دیگر نگران باقی ماندن اطلاعات خود در گوشی نباشید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۵    
درصورتی که می خواهید گوگل به اطلاعات و تاریخچه اماکن جغرافیایی که به آن سفر کرده اید، دسترسی پیدا نکند، باید علاوه بر خاموش کردن Location گوشی، تنظیمات حساب کاربری گوگل اکانت خود را نیز تغییر دهید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۰    
آنچه امروز بعد 9 سال از خصوصی سازی شرکت مخابرات می بینیم، فاصله بسیار زیاد از انتظارات روزهای اولیه همراه با انباشتی از مطالبات کارکنان، بازنشستگان و همچنین پیمانکاران ریز و درشت در این شرکت می باشد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۵    
گزارش جدید منتشر شده درباره جرائم اینترنتی نشان می دهد، شرکت های متوسط بازار که بین 500 تا 999 کارمند دارند در مواجهه با حملات سایبری نسبت به شرکت های بزرگتر یا کوچکتر تلفات بیشتری داشته اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۵    
در بخش مسکن بی اقبالی مشتریان بدلیل غیرواقعی بودن قیمتها را شاهد هستیم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۴    
محققان دانشگاه سیتی هنگ کنگ برای اولین بار در جهان فناوری چاپ 4 بعدی را برای تولید ساختارهای سرامیکی توسعه دادند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۴    
خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند که تحت تاثیر یک حمله سایبری دیگر قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۹    
حمید فرخ نژاد با انتشار متنی در اینستاگرام به حمایت از رضا کیانیان و پرویز پرستویی پرداخت و از این دو هنرمند خواست اشتباه او را نکنند و پاسخ حملات تخریبی را ندهند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بر اساس قانون اصل 44، سهامداران این اختیار را دارند که مدیرعامل را تغییر دهند و پسندیده است انتخاب مدیرعامل همراه اول با ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۹    
بازیگر تبلیغات ویدئویی هوآوی برای تبلیغ دوربین سلفی nova 3 از تقلب این شرکت برای این تبلیغ ویدئویی پرده برداشت.