سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۳۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 3 اسفند 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 2 اسفند 1398 سیتنا 3 اسفند 1398 سیتنا 4 اسفند 1398 سیتنا 5 اسفند 1398 سیتنا 6 اسفند 1398 سیتنا 7 اسفند 1398 سیتنا 8 اسفند 1398 سیتنا 9 اسفند 1398 سیتنا 10 اسفند 1398 سیتنا 11 اسفند 1398 سیتنا 12 اسفند 1398 سیتنا 13 اسفند 1398 سیتنا 14 اسفند 1398 سیتنا 15 اسفند 1398 سیتنا 16 اسفند 1398 سیتنا 17 اسفند 1398 سیتنا 18 اسفند 1398 سیتنا 19 اسفند 1398 سیتنا 20 اسفند 1398 سیتنا 21 اسفند 1398 سیتنا 22 اسفند 1398 سیتنا 23 اسفند 1398 سیتنا 24 اسفند 1398 سیتنا 25 اسفند 1398 سیتنا 26 اسفند 1398 سیتنا 27 اسفند 1398 سیتنا 28 اسفند 1398 سیتنا 29 اسفند 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۴    
فرمانده بسیج پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه چند تن دیگر از مدیران و کارشناسان این پژوهشگاه از روند ساخت منازل مسکونی سیل زدگان استان لرستان بازدید به عمل آورد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
اخیرا فردی در فضای مجازی از روشی بسیار آسان برای آنفالو کردن کاربران که به زودی به اینستاگرام اضافه خواهد شد خبر داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۴    
سازمان برگزار کننده کنگره جهانی موبایل اعلام کرده در پی لغو این رویداد هیچ مبلغی به شرکت کنندگان بازپرداخت نمی کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای تنظیم بازار شب عید، گفت: همراهی آحاد مردم در کنترل موثر بازار و حفظ آرامش آن در ایام پایانی سال کاملا تعیین کننده است و حتما باید مورد توجه ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت اینستاگرام طی صحبت های خود اظهار کرد که این برنامه در دستگاه های iPad به اندازه ای کاربر ندارد که لازم باشد برای آن نسخه اختصاصی ساخت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
متخصصان امنیتی از یک دهه پیش در حال ارائه توصیه هایی به منظور افزایش دقت و قوت کلمات عبور هستند و حالا اف بی آی نیز در این زمینه وارد عمل شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می کنند و مشتریان لازم است با استفاده از این درگاه ها ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۴    
پروژه بومی پیمانه سخت افزاری امن همراه اول به دلیل پیچیدگی طراحی و اهمیت کاربرد، حائز رتبه دوم جشنواره خوارزمی شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۹    
در شرایطی که بعد از ماه ها تکذیب در رابطه بین قریشی و طارمی، طی روزهای اخیر عکس هایی از این دو در فضای مجازی فراگیر شده، اکنون قریشی واکنشی جالب به این موضوع داشته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۹    
در تصاویری که روزنامه انگلیسی از این تن فروشان منتشر کرده، آثار سوختگی و خراش در پوست شان مشاهده می شود و گزارشگر از تأثیر مواد مخدر و افسردگی بر زندگی آنان سخن گفته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۴    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی استقلال و ذوب آهن بسیار ناراحت هستم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۴    
رابطه دوستانه این دو سلبریتی البته پیش از این و در پی انتشار ویدئویی از حضور این دو در یک بازار ساحلی قطر لو رفته بود ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
یک مسابقه از هفته بیستم لیگ برتر فصل 99-98 به دلیل تمهیدات در نظر گرفته شده، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۹    
فرماندار خواف و رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار از بازداشت تمام اعضای یک شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۹    
برای آبی ها بدتر از این نمی شد. در روز های مصدومیت قائدی، شیخ دیاباته هم مصدوم به تهران بازگشته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
درگیری لفظی در آستانه بازی مقابل ذوب آهن اصفهان تمرین امروز استقلال را برای دقایقی به حاشیه برد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
رئیس پلیس سایبری کشور گفت: پلیس فتا با انتشاردهندگان هر گونه کلیپ جعلی یا خبر کذب در مورد بیماری کرونا ویروس برخورد قانونی می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان از ثبت 2638 گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه مردم ناظر خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره کروناویروس اعلام کرد که فعلا به جمع بندی برای قرنطینه شهرها نرسیدیم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به برنامه ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می کنیم و امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
شرکت سامسونگ در مورد پیام مشکوکی که برای کاربران دستگاه های همراه این شرکت در سراسر جهان فرستاده شده، توضیح داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
بازار چین نیمی از تقاضا و فروش گوشی های هوشمند 5G در سال 2019 را تشکیل داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال یک فرصت برای رونق تولید و ساخت داخل است و حفظ تولید و اشتغال موجود اولین برنامه ما در این راستا بود که چند برنامه در کنار آن اجرا شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نشست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و عضو حقوقی هیات امنای صندوق نوآوری بعدازظهر چهارشنبه در ساختمان بانک مرکزی برگزار شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
ایرانسل بر اساس داده های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، موفق شده است در پاییز 1398همچنان روند افزایشی سهم بازار خود را حفظ کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، حال وزیر راه و شهرسازی می گوید که تمام پروازهای مسافری و باری به چین متوقف شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
فیسبوک در ازای پرداخت مبلغی به کاربران، صدای آنها را ضبط می کند. این طرح بخشی از برنامه فیسبوک برای ارتقای فناوری شناسایی صوت خود است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
رائفی پور؛ محقق و پژوهشگر، اذعان دارد که عامل اصلی کاهش مشارکت {در انتخابات}، عملکرد فاجعه بار مجلس لاریجانی و دولت روحانی در سال های اخیر است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی، تاکید کرد: ما امروز با دو فضایی شدن فرهنگ مواجه شده ایم و بخش مهمی از فرهنگ جامعه در فضای مجازی شکل می گیرد و فضای مجازی منبع مهمی برای فرهنگی شدن جامعه است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: با همکاری شرکت های تولید کننده داخلی در کنار قرارگاه خاتم در چند سال اخیر جمعا از خروج 7 میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و انستیتو ایزیران، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی امضاء کردند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین صندوق ضمانت صادرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران امضا و مبادله شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
خطای بی سابقه گوگل باعث می شود تا دعوتنامه های گروه های خصوصی واتس اپ از طریق این جستجوگر افشا شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵    
اوایل بهمن امسال جسد سوخته یک مرد زیر یک خودروی واژگون شده در جاده شور قلعه ماهدشت به ماموران پلیس آگاهی کرج گزارش شد که گروهی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
گوگل با انتشار پستی به کاربرانش هشدار داده تا اپلیکیشن و سرویس های این شرکت را روی دستگاه های هواوی نصب نکنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس پژوهشکده ی فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سند راهبردی و طرح جامع پایلوت توسعه ی خدمات الکترونیکی روستایی در چارچوب نظام نامه ی اجرایی خدمات عمومی اجباری (USO) تدوین شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
آمازون فهرست کالاهایی که ادعای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا یا درمان آن را دارند از پلتفرم خود حذف می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۰    
افشای اطلاعات شرکت های خصوصی در وب پدیده تازه ای نیست. اما یک شرکت استرالیایی با افشای اطلاعات 120 میلیون خانوار رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، به شایعاتی که درباره وضعیت سلامتی خواننده مرغ سحر پخش می شود، واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، گفت: بارها خبر فوت بسیاری از بزرگان در رسانه ها اعلام و سپس تکذیب شده است؛ چرا برای اعلام خبر مرگ رقابت می کنیم.