سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۱۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 7 اسفند 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 2 اسفند 1398 سیتنا 3 اسفند 1398 سیتنا 4 اسفند 1398 سیتنا 5 اسفند 1398 سیتنا 6 اسفند 1398 سیتنا 7 اسفند 1398 سیتنا 8 اسفند 1398 سیتنا 9 اسفند 1398 سیتنا 10 اسفند 1398 سیتنا 11 اسفند 1398 سیتنا 12 اسفند 1398 سیتنا 13 اسفند 1398 سیتنا 14 اسفند 1398 سیتنا 15 اسفند 1398 سیتنا 16 اسفند 1398 سیتنا 17 اسفند 1398 سیتنا 18 اسفند 1398 سیتنا 19 اسفند 1398 سیتنا 20 اسفند 1398 سیتنا 21 اسفند 1398 سیتنا 22 اسفند 1398 سیتنا 23 اسفند 1398 سیتنا 24 اسفند 1398 سیتنا 25 اسفند 1398 سیتنا 26 اسفند 1398 سیتنا 27 اسفند 1398 سیتنا 28 اسفند 1398 سیتنا 29 اسفند 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
گزارش ها حاکی از آن است که با وجود تحریم های دولت واشنگتن علیه شرکت هوآوی، کمپانی گوگل به دنبال کسب مجوز رسمی کاخ سفید برای ادامه همکاری ها با این شرکت است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۹    
دو دانش آموز در شهرستان جوانرود استان کرمانشاه خود را حلق آویز کردند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۵    
مرد جوان برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دست به یک کلاهبرداری عجیب زد و برای اینکه راز این فریبکاری فاش نشود با همدستی همسرش یک سناریوی آتشین مرگبار را به اجرا گذاشت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۵    
عامل نصب برنامه شنود در تلفن همراه شهروند لاهیجانی شناسایی و دستگیر شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۰    
آخرین یادداشت نرجس خانعلی زاده پرستار جوان و فداکار که جانش را در راه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا از دست داد و آن را در پیج اینستاگرامش گذاشته بود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۶    
فوق تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه مرطوب کردن محیط با استفاده از دستگاه های بخور اثری در جلوگیری از انتقال کرونا ویروس ندارد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور ایالات متحده بار دیگر درباره کرونا رسانه های خبری را متهم کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱    
حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید: نام پرسپولیس همیشه بوده، هست و خواهد بود و هرگز از بین نخواهد رفت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه موسوی، چون کار آزاد کرده سریع می خواهد تصمیم بگیرد، گفت: صحبت های او به استقلال لطمه می زند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان اورژانس کشور از مردم خواست سعی کنند سامانه تلفنی 115 را مشغول نکنند چراکه این سامانه تلفنی برای فوریت های پزشکی است و تنها در صورتیکه امکان مراجعه به مطب هاو.. ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۷    
هافبک استقلال واکنش تندی نسبت به بی تفاوتی اعضای هیأت مدیره این باشگاه به وضعیت بازیکنان نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
وزیر بهداشت اعلام کرد که دانشگاه ها تا یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود و درباره تعطیلی مدارس هم جمعه شب اطلاع رسانی می شود ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۲    
در تازه ترین اطلاعیه هیات مدیره بیمارستان جم که همایون شجریان در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، آمده است درحالی که شرایط جسمانی محمدرضا شجریان کمی بهتر شده اما او همچنان به دستگاه کمک تنفسی وصل ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
باشگاه سپاهان در توئیتر خود نسبت به عدم لغو لیگ برتر واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۷    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آیا درست است که سرپرست، تیم را رها کند و به خانه برود؟ در این بین مجیدی هم از او حمایت کرده ولی اگر اینگونه است مجیدی خودش سرمربی و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شود و ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۲    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: کرونا⁩ مساله نخست کشور شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی دولت با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه ها در کشور وجود دارد، گفت: امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست آقای نمکی تصمیم گیری می شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس پلیس سایبری کشور خبر داد: در پی رصد فضای مجازی و تشکیل کارگروه ویژه در پلیس فتا در خصوص مقابله با شایعه سازان فضای مجازی با موضوع " شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور " 24 نفر بازداشت و به مراجع ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷    
شرکت های تسلا و پاناسونیک پس از سال ها مشارکت، به همکاری خود در زمینه تولید سلول های خورشیدی پایان می دهند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۲    
سرمربی استقلال ظاهرا با دوستان قدیمی اش به مشکل خورده و ترجیح می دهد با آنها همکاری کند. این را می توان از رفتارهای مجیدی به خوبی فهمید.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
خبرهای رسیده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد تصمیم گیری درباره نتیجه بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس صورت گرفته است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مشاور رئیس جمهوری، گفت: وزارتین ارتباطات و بهداشت می توانند با حمایت از گروه های نوآور، امکان توسعه اپلیکیشن های مرتبط با مدیریت مشارکتی و همگانی مواجهه با کرونا را فراهم کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۲    
بنابر گزارش ها شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا قصد دارد 400 میلیون دلار در استارت آپ "پونی آی"(Pony.ai) که هدف آن توسعه تاکسی های خودران است، سرمایه گذاری کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 گفت: سهمیه بنزین نوروزی تا سه ماه بعد از آن در کارت های سوخت باقی خواهد ماند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۷    
شرکت "جول لبز"(Juul Labs) در حال تولید یک سیگار الکترونیکی است که با استفاده از یک اپلیکیشن، افراد زیر 21 سال را شناسایی می کند و هنگام استفاده این افراد، قفل می شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۷    
این روزها که ترس و وحشت از کرونا همه جا را گرفته، یک عده به فکر ماهی گرفتن از این آب گل آلود افتاده اند و به بهانه انجام تست کرونا به درب منازل مراجعه کرده و اقدام به سودجویی یا سرقت می کنند که لازم ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
شرکت اس کی تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی کره جنوبی، دفتر بزرگ مرکزی و سایر شعب خود را در شهر سئول به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا به طور کامل تعطیل کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
یک به روزرسانی کوچک در نسخه 80 مرورگر کروم باعث شده تا شناسایی بازارهای جنایت های سایبری از طریق این مرورگر تسهیل شده و این بازارها فلج شوند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
شرکت سیسکو از ارائه خدمات کلود نرم افزاری و سخت افزاری ویژه شبکه های سیار خبر داده است که استفاده از خدمات نسل پنجم را تسهیل می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد کرد کاهش نرخ برق مصرفی واحدهای استخراج رمزارز در کنار اخذ مالیات از این فعالیت در لایحه بودجه سال آینده دیده شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت حذف روابط حضوری در ارائه خدمات اداری بر نقش الکترونیکی سازی این خدمات در بستن منافذ بروز فساد تاکید کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
فیس بوک برای مقابله با ترویج و پخش اطلاعات غلط و ایجاد رعب و وحشت بین مردم، تبلیغ روش های جعلی درمان و پیشگیری از این بیماری را در پلتفرم خود ممنوع کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با حمایت رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت توانستیم سقف پوشش تعهدات هزینه های دندانپزشکی همکاران شاغل و بازنشسته را به چند برابر میزان فعلی افرایش دهیم و از 400 ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
محققان ژاپنی یک کاغذ با قابلیت اتصال به اینترنت ابداع کرده اند که می تواند اطلاعات را به طور بی سیم به دستگاه های مختلف منتقل کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
اطلاعات از Mi 10 شیائومی نشان می دهد این گوشی با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۳    
یکی از انواع رایج حملات فیشینگ، استفاده از ای میل هاست؛ ای میل هایی با ظاهری کاملا عادی ولی جعلی که برای گول زدن و سرقت اطلاعات مهم کاربران ساخته می شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۸    
شرکت گوگل پس از مدت ها به شکایات شرکت های اروپایی واکنش نشان داد و تلاش کرد از ایجاد تنش جلوگیری کند.