شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۵:۴۱Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 18 مهر 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 تیر 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 1 مهر 1400 سیتنا 2 مهر 1400 سیتنا 3 مهر 1400 سیتنا 4 مهر 1400 سیتنا 5 مهر 1400 سیتنا 6 مهر 1400 سیتنا 7 مهر 1400 سیتنا 8 مهر 1400 سیتنا 9 مهر 1400 سیتنا 10 مهر 1400 سیتنا 11 مهر 1400 سیتنا 12 مهر 1400 سیتنا 13 مهر 1400 سیتنا 14 مهر 1400 سیتنا 15 مهر 1400 سیتنا 16 مهر 1400 سیتنا 17 مهر 1400 سیتنا 18 مهر 1400 سیتنا 19 مهر 1400 سیتنا 20 مهر 1400 سیتنا 21 مهر 1400 سیتنا 22 مهر 1400 سیتنا 23 مهر 1400 سیتنا 24 مهر 1400 سیتنا 25 مهر 1400 سیتنا 26 مهر 1400 سیتنا 27 مهر 1400 سیتنا 28 مهر 1400 سیتنا 29 مهر 1400 سیتنا 30 مهر 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۵    
افسانه چهره آزاد این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از بخش های مختلف شرکت داده ورزی سداد و آشنایی با فعالیت های در دست اجرای این شرکت ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۰    
معاون آموزشی وزارت علوم، گفت: نباید اجازه دهیم دستاوردهایمان در حوزه آموزش الکترونیکی از بین برود و نظارت جدی بر این حوزه آموزشی نیز امری ضروری است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۵    
ریحانه پارسا عکس خصوصی خود را منتشر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۱    
در پی قطعی هفته گذشته واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک بسیاری از مشاغل آسیب دیدند. بسیاری از کاربران به استفاده از تلگرام روی آوردند و این قطعی حتی ارز های رمزنگاری شده و نفت روسیه را نیز تحت تاثیر قرار ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۶    
شرکت گوگل آسیب پذیری های موجود در کروم را شناسایی کرده که مهاجم با بهره برداری از آن ها قادر است کد دلخواه خود را در سیستم های آسیب پذیر اجرا نموده و کنترل کامل دستگاه را به دست آورد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
معاون آموزش متوسطه وزات آموزش و پرورش گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، تمام مدارس تا پایان آبان ماه به صورت حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد اما در شرایط مطلوب ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، از جمع آوری 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۱    
سرپرست بانک مرکزی چین گفت: بانک مرکزی چین با مقامات ضدانحصار همکاری می کند تا اجازه ندهد شرکت ها پلتفرم های اینترنتی از موقعیت برتر خود در بازار سواستفاده کنند و به طور مستقیم با چالش های ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۶    
اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی تعیین شدند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۶    
پیشرفت های زیادی در حوزه فناوری، در تشخیص هویت حاصل شده است و اکنون محصولات ایران ساخت این حوزه کار تشخیص را آسان کرده اند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۶    
عزت الله ضرغامی: با وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد ماموریت استارتاپ ها در وزارتخانه بحث و هماهنگی هایی برای آینده کردیم.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۶:۴۶    
اخیرا شایعاتی زندیگ خصوصی اشکان خطیبی را نشانه گرفته و منتشر شدن عکسی باورنکردنی از او در آغوش خانمی بی حجاب فضای مجازی را پر کرده است اما واقعیت ماجرا چیست؟ آیا این شایعات حقیقت دارد؟
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۶:۳۶    
لکه های سفید روی ناخن که لوکونشیا (leukonychia) نام دارند، می توانند علل مختلفی داشته باشند. این اتفاق معمولاً بی خطر است اما به ندرت می تواند نشانگر وجود بیماری های جدی و حتی مشکلاتی که منجر به مرگ ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۶:۲۱    
قهوه با شیر و سیب زمینی با گوشت، این ترکیب محصولات معمولی خطرناک است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۵:۵۶    
پسر حسین پناهی روایت رسول نجفیان از زندگی آن مرحوم را زاییده تخیل نجفیان دانست و در واکنش تندی خطاب به او گفت "فکت را ببند"!
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۶    
رضا کیانیان، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، با اشاره به مصیبت هایی که در سال های اخیر بر مردم ایران گذشته است، در یادداشتی نوشت مرگ هر عزیزی را با مرگ عزیزی دیگر فراموش می کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۶    
محمدرضا گرایی قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی از اینکه سال 2021 دو مدال طلای المپیک و جهان را گرفته، خوشحال است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۱    
روزبه چشمی با برگشت به تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش امسال با قهرمانی هوادارانش را خوشحال کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۲    
لوئیس سوارز، پیش از مسابقه اروگوئه مقابل آرژانیتن گفت: من با مسی در زمین مسابقه رفاقتی ندارم.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی پروژه واکسن رازی، گفت: با توجه به تعداد افرادی که واکسن کووپارس رازی دریافت کرده اند به زودی میزان اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص و نتایج به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۶    
المیرا شریفی موفقیت کشتی ایران در مسابقات جهانی را با قهرمانی های باشگاه پرسپولیس مقایسه کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۳    
قرار بود دو هفته قبل فرهاد مجیدی به برنامه فوتبال برتر برود و افشاگری کند اما پشیمان شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۸    
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال درباره اضافه شدن چند بازیکن خارجی و روزبه چشمی توضیحاتی ارائه کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۳    
در راستای افزایش جذابیت و قابلیت ها، آیگپ به عنوان اولین پیام رسان ایرانی قابلیت پرطرفدار استوری را با نام "لحظه ها" به سایر امکانات خود اضافه کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
فرآیند یکپارچه کارآموزی سازمانی همراه اول به دور دوم رسید و از کارآموزان برگزیده دور نخست کارآموزی آکادمی همراه تجلیل شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پلیس باید به روز و مجهز به فناوری های نوین باشد؛ چراکه این فضا بسیار روبه جلو، متغیر و سیال است؛ بنابراین حتماً باید حاکمیت و به ویژه پلیس برای حفظ حقوق مردم ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
طبق اعلام معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین مهلت ثبت نام بسته های هدیه اینترنت رایگان برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، تا پایان امروز خواهد بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۸    
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری مسافران پرواز های خارجی موظف به ارائه کارت واکسیناسیون دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت هستند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۸    
سند الزامات سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش با هدف افزایش پایداری و تداوم خدمات رسانی شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به عنوان بخشی از زیست بوم جدید تعلیم و تربیت رسمی عمومی کشور به تصویب شورای عالی ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
یک مقام ارشد دولت انگلیس در نامه ای به وزیر کشور انگلیس، سرویس مرا به خانه برسان برای زنان تنها پیشنهاد کرده است ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۸    
با توجه به افزایش ضریب استخراج بیت کوین همزمان با محدود شدن تعداد موجود، انتظار می رود آخرین بیت کوین جهان در سال 2140 استخراج شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
شرکت ASUS در ژاپن به طور رسمی یک افزودنی جدید به مجموعه VivoBook 15 شامل صفحه نمایش OLED، پردازنده Intel Core i7 اضافه و آن را به بازار ارائه کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۳    
نخست وزیراسترالیا اعلام کرد که درباره کامنت های افترا آمیزی که افراد ناشناس در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، باید با این پلتفرم ها مانند ناشران اخبار برخورد کرد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۸    
با ادامه روند کمبود تراشه در دنیا که صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داده، شرکت سونی تصمیم دارد برای برطرف شدن این معضل با شرکت تایوانی تی اس ام سی همکاری خود را آغاز کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۸    
قیمت بیت کوین از ابتدای امسال بیش از 80 درصد رشد را به ثبت رسانده که این رقم بسیار بیشتر از رشد منفی 6.5 درصدی قیمت طلا طی همین بازه زمانی بوده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۳    
این ممنوعیت تبلیغاتی توسط گوگل و یوتیوب از ماه آینده میلادی اعمال شود و هر پیام بازرگانی که در آن گرمایش زمین کلاهبرداری و دروغ توصیف شده حذف خواهد شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۳    
وبینار تحلیل اولین تصاحب منظومه ماهواره ای توسط شرکت امیدفضا با همکاری سازمان فضایی ایران و همراه اول برگزار می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: فضایی ایجاد شده که ممکن است واردات لوازم خانگی کره ای از سر گرفته شود که چنین چیزی وجود ندارد. بنابراین واردات لوازم خانگی از دیگر کشورها هم همچنان ممنوع خواهد بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
بر اساس طرح کلان شبکه ملی اطلاعات هشت هدف عملیاتی خدمات کاربردی برای شبکه ملی اطلاعات تعیین شده است که در این گزارش به تشریح آن می پردازیم.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۳    
حجم زباله الکترونیکی به جا مانده از معامله یک بیت کوین معادل دور انداختن دو دستگاه گوشی هوشمند آیفون در سطل زباله است و این مسأله نشان می دهد فرایند به دست آوردن بیت کوین که اصطلاحاً به آن ماینینگ هم ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۳    
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران جزئیات پیش ثبت نام سرویس مدارس را اعلام و اظهار کرد: این فرایند الکترونیکی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
سقف عرضه بیت کوین، بزرگ ترین ارز مجازی دنیا تا 21 میلیون سکه است و 90 درصد این مقدار تا حالا استخراج شده است. تحلیلگران در حال بررسی شرایط اقتصاد مجازی در صورت توقف انتشار سکه های جدید هستند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۸    
از دسترس خارج شدن فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، کاربران شبکه های اجتماعی را درگیر مشکلاتی بزرگ و مارک زاکربرگ را 7 میلیارد دلار متضرر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۶:۱۳    
هافبک خلاق سال های دور استقلال گزینه ریاست آکادمی این باشگاه شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۵:۵۳    
بازیگر زن 43 ساله از ایران مهاجرت کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۰:۵۸    
اکسپو دبی یک گردهمایی تجاری، فرهنگی، علمی، از اختراعات و اکتشافات و برندینگ های جهانی است که محوریت آن شناسایی و معرفی تجارت و کسب و کار و فرهنگ جهانیان به یکدیگر ...