پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 10 مهر 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 تیر 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 1 مهر 1400 سیتنا 2 مهر 1400 سیتنا 3 مهر 1400 سیتنا 4 مهر 1400 سیتنا 5 مهر 1400 سیتنا 6 مهر 1400 سیتنا 7 مهر 1400 سیتنا 8 مهر 1400 سیتنا 9 مهر 1400 سیتنا 10 مهر 1400 سیتنا 11 مهر 1400 سیتنا 12 مهر 1400 سیتنا 13 مهر 1400 سیتنا 14 مهر 1400 سیتنا 15 مهر 1400 سیتنا 16 مهر 1400 سیتنا 17 مهر 1400 سیتنا 18 مهر 1400 سیتنا 19 مهر 1400 سیتنا 20 مهر 1400 سیتنا 21 مهر 1400 سیتنا 22 مهر 1400 سیتنا 23 مهر 1400 سیتنا 24 مهر 1400 سیتنا 25 مهر 1400 سیتنا 26 مهر 1400 سیتنا 27 مهر 1400 سیتنا 28 مهر 1400 سیتنا 29 مهر 1400 سیتنا 30 مهر 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۴    
باشگاه هوادار علاوه بر مدافع استقلال، دو بازیکن از تیم آلومینیوم اراک به خدمت گرفت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۴    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، گفت: از دوره قبل همکاری میان کسب و کارهای نوپا و شهرداری برای رفع مشکلات آن هم به شکلی فناورانه وجود داشت اما در این دوره نیازمند نگاه جدید هستیم.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم توسعه حمایت ها از شرکت های خلاق و نوآور گفت: حمایت از این شرکت ها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری زود بازده و دارای ارزش افزوده بالا است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۰    
با همکاری نمایندگی جیتکس در ایران و نمایشگاه مجازی ایران، با هدف معرفی پتانسیل های صنعت و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 به صورت آنلاین برگزار می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: طبق آخرین اخبار رسیده از گروه های پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر در منطقه چابهار به غیر از دو سایت که به دلیل قطعی برق دچار ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه نامه هایی که به خطاب به دولتمردان سیزدهم ارسال می کند، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در جریان احکام قانونی تحقق نیفتاده در این وزارتخانه قرار داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۰    
فستیوال سه روزه جشنواره ورزش های الکترونیک با حضور علاقمندان به بازی های رایانه ای و موبایلی در جزیره کیش کار خود را آغاز کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۰    
اگر چه اپل، آمازون، مایکروسافت و دیزنی مدعی انجام اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بوده و وعده داده اند برای حفاظت از محیط زیست تلاش کنند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۱    
حمید صفت، رپر معروف که از مدتی قبل به اتهام قتل پدرخوانده اش بازداشت شده و یک مرتبه به قصاص محکوم شده بود با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۱    
رسول نویدکیا که مانند برادرش محرم بسیار کم مصاحبه می کند گفت: در لیگ بیست و یکم سپاهان به قهرمانی های چندساله پرسپولیس در لیگ پایان خواهد داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۶    
دروازه بان ناراضی استقلال که در دوره مدیریت مددی با این باشگاه به مشکل خورده بود پست اینستاگرامی منتشر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۱    
همزمان با افزایش نرخ ارز نوسانات قیمتی در بازار موبایل خصوصا در بازار تلفن های همراه برند اپل بالا گرفته است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۶    
قیمت دلار در حال حاضر در صرافی های بانکی نسبت به روز گذشته کاهش یافته است و به قیمت 27 هزار و 642 تومان به فروش می رسد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۶    
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق پرسپولیس به تازگی با یک خواننده لایو رفته است. قبلا هم چند بازیکن تیم ملی چنین کاری کرده بودند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۱    
محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شایعه حضور دادکان در پرسپولیس واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۶    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:در خصوص کشف تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شرکت بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع هموطنان می رساند صنعت برق با این مورد نیز بر ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۱    
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در نظر دارد ارتقای مراکز تأمین انرژی سایت های خود در کرج و اهواز را به پیمانکاران توانمند و دارای صلاحیت واگذار کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
فرآیند ارائه بسته اینترنت رایگان به دانشجویان و طلاب که از هفتم مهر ماه سال جاری آغاز شده است تا روز چهارشنبه 14 مهرماه ادامه دارد و مشمولان تا آن زمان مهلت دارند که برای دریافت اینترنت رایگان ثبت ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۲    
علی رغم شایعاتی که درباره لغو تولید گوشی Galaxy S 21 FE بعد از عدم برگزاری رویداد معرفی این گوشی شنیده شد، به تازگی اعلام شده گوشی مورد نظر گواهینامه FCC را از آن خود کرده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
دوره آزمایشی چند دستگاهی واتساپ به شما امکان دسترسی زودهنگام به امتحان نسخه جدید WhatsApp Web، Desktop و Portal را می دهد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
توئیتر چندین گزینه را برای کنترل راحت تر توئیت ها در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این شرکت گزینه خاصی را برای خاموش کردن منشن ها به کاربر ارائه نمی دهد اما یک ترفند ساده برای انجام این کار وجود دارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۲    
براساس گفته های کمیسیون رقابت و مصرف کنندگان استرالیا گوگل در تبلیغات آنلاین انحصار دارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۷    
دادگاهی در کره جنوبی اعلام کرد نتفلیکس باید به شکلی معقول و منطقی هزینه های ارائه خدمات شبکه ای سرویس دهندگان اینترنت را به علت محبوبیت یک سریال در کره جنوبی جبران کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۷    
رییس بانک مرکزی آمریکا با وجود تاکید بر ضروری بودن قانونگذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی گفته است که کشورش قصدی برای ممنوعیت دارایی های دیجیتالی ندارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۲    
گوگل توسعه سرویس پلکس را متوقف کرده است. هدف این سرویس ارائه سرویس های بانکداری به کاربران از طریق اپلیکیشن گوگل پی بوده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
طبق اعلام وزیر اقتصاد تایوان برای حل مشکل کمبود جهانی تراشه در صنعت خودروسازی به کمک مالزی برای بسته بندی نیمه هادی ها نیاز است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۷    
ترامپ در ماه جولای از توئیتر، فیس بوک و گوگل و همچنین مدیران ارشد اجرایی این شرکت ها به اتهام ساکت کردن غیرقانونی دیدگاه های محافظه کارانه شکایت کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به توان و ظرفیت بالایی که در حوزه فضایی کشور وجود دارد و همچنین اراده دولت برای توسعه صنعت فضایی ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۷    
طبق تحقیقی که فیس بوک انجام داده، افراد مشهور سبب می شوند فالوئرهای اینستاگرامی شان درباره خودشان احساس منفی بیشتری داشته باشند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
در حال حاضر بازار تبلیغات آنلاین در کنترل فیس بوک و گوگل است و اپل هم قصد دارد با ورود به این بازار سود سرشاری به جیب بزند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
در حالی که شرکت گوگل به علت سوء استفاده از تسلط انحصاری بر بازار سیستم های عامل 5 میلیارد دلار جریمه شده، وکیل این شرکت با تکذیب این ادعا و انتقاد از اتحادیه اروپا واکنش شدیدی نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: شفافیت آرای نمایندگان باعث می شود دولت هم در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها شفاف عمل کند و در نهایت طرح شفافیت آرای نمایندگان به نفع ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۷    
با گسترش شهرها و توسعه شهرنشینی، معضلات حمل و نقلی بیش از پیش در زندگی افراد جامعه تاثیرگذار است و حمل ونقل به عنوان نیروی محرک توسعه ی اقتصادی در جهان شناخته می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۷    
یک تکنسین ارتش آمریکا به علت اعتراف به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری و پول شویی باید بیش از 12 سال را در زندان بگذراند. او همچنین موظف به پرداخت غرامت 2.3 میلیون دلاری شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
محمد بوهاری رئیس جمهور نیجریه روز گذشته اعلام کرد در صورتی ممنوعیت توئیتر در این کشور را حذف می کند که پلتفرم اجتماعی شروط خاصی را اجرا کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 2100 میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل 8.44 درصد بیشتر شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۲    
کاخ سفید تصمیم دارد از 30 کشور برای پیوستن به مبارزه علیه حملات باج افزاری و دیگر جرایم سایبری از رمزارز دعوت به عمل آورد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
قابلیت Journeys برای کاربران راه های بیشتری برای پیگیری آنچه در جست و جویش هستند، فراهم می کند. این ابزار به صورت اتوماتیک صفحات و اطلاعات مربوط به همان موضوع را گردآوری می کند و این ویژگی کاربر را ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۲    
محمد شیری، بازیگر شب های برره: آقای فتحعلی اویسی چندی پیش بر اثر سکته مغزی به کما رفته و حال خوبی ندارد. او در تهران بستری است و از مردم می خواهم برای سلامتی اش دعا کنند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مرد زندانی که به جرم قتل ناپدری اش به پرداخت دیه محکوم شده بود به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه 17 سال در زندان مانده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۷    
اگر قصد دارید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی دیدن کنید و دقیقا نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از اپلیکیشن رسمی "Expo 2020 Dubai" کمک بگیرید.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۷    
این را بنا به تجربه عرض می کنم که لطفا و لطفا درباره بیماری های احتمالی خود و نزدیکانتان در اینترنت جستجو نکنید.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۲    
شرکت اپل لیست محصولات کهنه شده خود را به روز کرد که ظاهر شدن اولین ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) نکته تازه اصلی در آن است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۷    
لباس مجسمه زن خوشه چین به لباس در مجله مد شباهت دارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۲    
آساپ راکی در مراسم مت گالا 2021 بر فرش قرمز چیزی شبیه یک لحاف چهل تیکه دور خودش پیچیده بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۷    
شاهزاده خانم ژاپنی ماکو مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه شده است و این امر می تواند بر ازدواج او تاثیر بگذارد.