چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۲۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 20 مهر 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 تیر 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 1 مهر 1400 سیتنا 2 مهر 1400 سیتنا 3 مهر 1400 سیتنا 4 مهر 1400 سیتنا 5 مهر 1400 سیتنا 6 مهر 1400 سیتنا 7 مهر 1400 سیتنا 8 مهر 1400 سیتنا 9 مهر 1400 سیتنا 10 مهر 1400 سیتنا 11 مهر 1400 سیتنا 12 مهر 1400 سیتنا 13 مهر 1400 سیتنا 14 مهر 1400 سیتنا 15 مهر 1400 سیتنا 16 مهر 1400 سیتنا 17 مهر 1400 سیتنا 18 مهر 1400 سیتنا 19 مهر 1400 سیتنا 20 مهر 1400 سیتنا 21 مهر 1400 سیتنا 22 مهر 1400 سیتنا 23 مهر 1400 سیتنا 24 مهر 1400 سیتنا 25 مهر 1400 سیتنا 26 مهر 1400 سیتنا 27 مهر 1400 سیتنا 28 مهر 1400 سیتنا 29 مهر 1400 سیتنا 30 مهر 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰    
کنفرانس شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت های ارتباطی به دلیل شرایط کرونایی، با حضور افراد متخصص و مرتبط با موضوع دور هم جمع هستند تا ظرفیت هر بخش شناسایی شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۵    
بیگ رامی، قهرمان مستر المپیای 2021، پس از کسب این عنوان برای رقبای خود از جمله هادی چوپان خط و نشان کشید.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۰    
یک نماینده مجلس با تاکید بر حمایت حداکثری مجلس از زیست بوم نوآوری، گفت: شرکت های خلاق و دانش بنیان مکمل همدیگر هستند و توسعه امری تک بعدی نیست.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۰    
خانه های هوشمند یکی از مهم ترین نمادهای دیجیتالی شدن زندگی است که با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی گسترش یافته اند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۰    
رییس و سایر اعضای هیات مدیره، علی اصغر طراوتی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات مهندس غلامرضا مهدوی خسروشاهی عضو سابق هیات مدیره این شرکت تقدیر به عمل آمد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: در راستای هوشمندسازی خدمات سازمان و کاهش مراجعات حضوری مشمولان ،با تلاش های صورت گرفته امکان صدوراینترنتی معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور فراهم شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۰    
گفته می شود که ویژگی Community واتساپ در حال توسعه است و به کاربر این امکان را می دهد تا گروه های واتساپ خود را بهتر سازماندهی کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۵    
پیشنهاد 54 میلیارد دلاری انویدیا برای خرید شرکت طراح تراشه انگلیسی ARM با بررسی های ضد انحصاری اتحادیه اروپا مواجه می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۶:۳۰    
گل علیرضا جهانبخش به کره جنوبی، شباهت زیادی به گل مهدی مهدوی کیا به کره شمالی داشت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۶:۱۰    
زن برهنه در نزدیکی هتل معروف در غرب تهران بازداشت شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۶:۰۵    
دنیا جهانبخت از حضور یک جن در خانه اش خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۰    
احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به موضوع اختلاف 30 میلیاردی در حساب های این باشگاه واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور بر تلاش و همت مضاعف همه دستگاه ها در ساماندهی فضای مجازی برای جبران عقب ماندگی ها در این حوزه و دستیابی به اهداف اصلی تشکیل شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۵    
کتایون خوانساری، همسر و رایان شجریان، فرزند استاد محمدرضا شجریان از جمله افرادی بودند که در مراسم سالگرد خسروی آواز ایران در کنار آرامگاه او حضور پیدا کردند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۰    
روتی تامپسون، اسطوره انیمیشن دیزنی، در صد و یازده سالگی درگذشت. اولین فیلم او سفید برفی و هفت کوتوله بود و او یکی از اولین زنانی بود که در اتحادیه دوربین هالیوود پذیرفته شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۵    
تیم ملی ایران در دیدار با کره جنوبی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و نوار بردهای پیاپی ایران قطع شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۵    
مراسم خاک سپاری عزت الله مهرآوران با حضور برخی از اعضای خانواده، هنرمندان و برخی از مدیران فرهنگی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا روز گذشته برگزار شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام یک بازیکن را برای خروج از لیست این تیم به باشگاه اعلام کرده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مسابقۀ فوتبال تیم های ملی ایران و کرۀ جنوبی، امروز به صورت مستقیم از لنز ایرانسل پخش می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک توجه ویژه به وزارت آموزش و پرورش ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۵    
جشن پنجاهمین سالگرد و افتتاح ITU World برگزار می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست برای خدمت رسانی مطلوب به مردم باید تمامی فرایندهای خود را هوشمندسازی کرده و از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تمامی حوزه ها استفاده شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۵    
محمدحسین ایمانی خوشخو در حکمی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور وزیر در امور سیاستگذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری معرفی شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدیریت دانش حوزه فضایی در کشور باید با محوریت پژوهشگاه فضایی صورت پذیرد اما این بدان معنا نیست که پژوهشگاه به تنهایی مسئولیت همه اقدامات در این حوزه را به عهده ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل آمازون در یادداشتی به کارمندانش اعلام کرد این شرکت تصمیم گیری درباره این که کارمندان چند روز در هفته در محل کار حاضر شوند را به مدیران تیم هایش واگذار می کند و انتظار دارد که تیم هایی باشند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
شیوع پاندمی به فراگیر شدن دورکاری و تحصیل از راه دور منجر شد و در نتیجه تقاضا برای محصولات الکترونیکی را افزایش داد و فروش هر سه ماهه تا سه ماهه سوم سال 2021 رشد دو رقمی را تجربه کرد و کمبود قطعات را ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
مسافران مترو در شهر مسکو بزودی می توانند با سیستم تشخیص چهره از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
حسن روحانی در دومین توییت پس از پایان دوره ریاست جمهوری اش نوشت: هوشیاری نسبت به تحولات منطقه/جهان و تدبیرشجاعانه برای صلح و امنیت ملی لازمه پیشرفت کشور است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
انجمن واردکنندگان موبایل به تازگی اعلام کرد با تلاش و پیگیری های شرکت های واردکننده و در خواست از کمپانی شیائومی، پس از به روزرسانی نرم افزاری هفت مدل از گوشی های شیائومی ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
طبق گفته مقامات چینی، برخی حفره های فنی که به جوانان و نوجوانان امکان می داد قوانین محدودکننده مدت زمان انجام بازی های ویدئویی را دور بزنند، شناسایی شده و آنها را رفع کرده اند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۵    
گوگل مدعی است اپیک گیمز قرارداد خود را با این شرکت نقض کرده، زیرا یک سیستم پرداخت جدید و نیز یک سیستم پرداخت کمیسیون درون برنامه ای را معرفی کرده که به موازات سیستم پرداخت آنلاین پلی استور قابل ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۰    
در پی دو مورد قطعی اینستاگرام که هفته گذشته روی داد، این آزمایش در آمریکا اجرا می شود و طبق اعلام اینستاگرام به کاربران درباره قطعی یا مسائل فنی در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مستقیما اطلاع داده می ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
1330 شرکت دانش بنیان برای توسعه محصولات فناورانه در حوزه سخت افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک در تلاش هستند و کالاها و خدماتی با فناوری های بالا را وارد بازار می کنند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
از بسیاری مناطق تهران بخصوص قسمت جنوبی که عبور می کنی با زنان و مردان کارتن خواب و معتادانی روبرو می شوی به حال خود رها شده اند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۵    
کاربر برای آنکه فرد خاصی نتواند توئیت هایش را ببیند، می تواند به گزینه فالورز در پروفایل خود برود و روی سه نقطه کلیک کند. در مرحله بعد کافی است تا گزینه حذف این فالور را انتخاب کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۵    
چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم انداز تحقق رویای دیجیتال و با هدف به اشتراک گذاری برترین دستاوردها و درس آموخته های سازمان که از روز گذشته آغاز به کار کرده بود ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۵    
هیات نظارت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد خواستار ملاقات با فرانسیس هوگن کارمند سابق و افشاگر اطلاعات داخلی این شرکت است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۵    
بررسی نقل و انتقالات تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و یکم لیگ برتر مشخص می کند تیم استقلال با بیشترین جابجایی کار دشواری برای حضور در فصل جدید مسابقات در پیش دارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۵    
شبکه ملی اطلاعات که در ایران با نام های دیگری نیز شناخته می شود، پروژه اینترانت ملی است. این پروژه با هدف ایجاد زیرساخت اطلاعاتی امن و پایدار در کشور تعریف شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵    
ماه گذشته خبری در رسانه ها پیچید و اعلام شد دختری 16 ساله در سنندج به دلیل مرگی مشکوک، جانش را از دست داده است. علت مرگ؛ مرگ مغزی بود که بر اثر خفگی، ایجاد شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۵    
عصر یکشنبه 18 مهر آتش سوزی مرگباری در خانه ای قدیمی از سوی مأموران کلانتری 136 فرجام به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۶:۵۵    
آمارها نشان می دهد از زمان پخش سریال بازی مرکب علاقه و تقاضا برای یادگیری زبان کره ای افزایش پیدا کرده است.