سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 2 فروردین 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1396 راه دانا 2 فروردین 1396 راه دانا 3 فروردین 1396 راه دانا 4 فروردین 1396 راه دانا 5 فروردین 1396 راه دانا 6 فروردین 1396 راه دانا 7 فروردین 1396 راه دانا 8 فروردین 1396 راه دانا 9 فروردین 1396 راه دانا 10 فروردین 1396 راه دانا 11 فروردین 1396 راه دانا 12 فروردین 1396 راه دانا 13 فروردین 1396 راه دانا 14 فروردین 1396 راه دانا 15 فروردین 1396 راه دانا 16 فروردین 1396 راه دانا 17 فروردین 1396 راه دانا 18 فروردین 1396 راه دانا 19 فروردین 1396 راه دانا 20 فروردین 1396 راه دانا 21 فروردین 1396 راه دانا 22 فروردین 1396 راه دانا 23 فروردین 1396 راه دانا 24 فروردین 1396 راه دانا 25 فروردین 1396 راه دانا 26 فروردین 1396 راه دانا 27 فروردین 1396 راه دانا 28 فروردین 1396 راه دانا 29 فروردین 1396 راه دانا 30 فروردین 1396 راه دانا 31 فروردین 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۴    
نماز جمعه عبادی-سیاسی تهران به امامت آیت الله احمد خاتمی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رهبر انقلاب به عنوان هدایت گر جامعه، اجرای مر قانون و احترام به رای مردم را پیام انتخابات سال جاری دانستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان داشت: به طور کلی و در پایان فرآیند ثبت نام از داوطلبین، 6436 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستا در استان همدان ثبت نام کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
فرماندار بندرگز با بیان این مطلب که مهلت قانونی ثبت نام شوراهای شهر و روستا به پایان رسیده است، از ثبت نام 270 نفر در انتخابات شهر و روستای این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
کارشناس مسائل اقتصادی و بورس گفت: افزایش ذخایر در حالی اتفاق می افتد که تولید نفت آمریکا از اواسط سال 2016 بیش از 8 درصد افزایش یافته و به بالای 9.1 میلیون بشکه رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۸    
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: روزانه بیش از 2500 نفر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی بازدید می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۸    
پبا اعلام آمار نهایی ثبت نام کنندگان داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان، پرونده نام نویسی این شوراها در استان اصفهان بسته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: یک سارق سابقه دار طلا و جواهرات در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
سیر و سیاحت و مسافرت و درس آموزی و عبرت گیری از شهرها و روستاها و اماکن تاریخی و مذهبی با آن همه آثار و برکات نیز امری فطری و عقلایی است و از دیرباز مورد توجه بشر بوده و از این باب می توان بدان توصیه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
در نخستین روز سال 1396، سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در جمع زائران و مجاوران ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۳    
در هفتیمن روز از نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عده از داوطلبان هدف خود را برای ورود به این عرصه عنوان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۴    
استان کرمانشاه به دلیل قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات و تدین مردمانش دارای مساجد تاریخی بسیاری است که امروزه این مساجد تاریخی زینت بخش دیار کرمانشاهان شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس هیات فوتبال استان مرکزی از حضور سه فوتسالیست این استان در اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: تکرار موضوع اقتصاد مقاومتی از طرف رهبری یعنی اینکه ما شاگردان خوبی نبوده ایم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
کیوال چاند سوتار اسامی 16 بازیکن جهت شرکت در اردوی تیم ملی در شهر گرگان را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم شوش با اشاره به تعداد سفرهای اردویی راهیان نور گفت: استان خوزستان از ظرفیت این کاروان ها بهره کامل نبرده و باید برنامه ای کامل برای استفاده از غنای فرهنگی و ظرفیت اقتصادی این سفرها تدوین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در طول سال های 92 تا 94 بیش از 97 هزار واحد کوچک اقتصادی توسط بسیج به بهره برداری رسید و در سال 95 نیز این روند ادامه پیدا کرد و 37 هزار واحد اقتصادی را ایجاد کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس اورژانس اهواز گفت: با توجه به نفاهم نامه وزارت بهداشت با ستادکل نیروهای مسلح همه خدمات پیش بیمارستانی و بیمارستانی به کاروان های راهیان نور رایگان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: در حال حاضر برخی از جاده های شهرستان دیر به دلیل بارش باران لغزنده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری گفت: تا روز ششم ثبت نام عضویت در شوراهای شهر و روستای شهرستان ری 440 نفر کاندید شده اند که 73 نفر در کهریزک، 51 نفر در فشافویه، 83 نفر در قلعه نو ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۳    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: هیچگونه اقدامی در خصوص تغییر و انحراف محورهای ارتباطی دیلم به گناوه باهدف جذب مسافران نوروزی به این شهرستان که در فضاهای مجازی نشر یافت صورت نگرفته و کذب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی 240 میلیون ریالی از صرافی در مشهد توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۹    
شهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است. این استان با آثار طبیعی همچون غار کتله خور و آثار تاریخی چون گنبد سلطانیه، بازار زنجان و غیره یکی از مناطق دیدنی ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۴    
هواشناسی هرمزگان به گردشگران و مسافران نوروزی هشدار داد با توجه به پیش بینی ادامه بارش ها و وقوع سیلاب احتیاط های لازم را به هنگام تردد برای پیشگیری از سوانح جاده ای داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۴    
به مناسبت ایام نوروز،اعضای شورای تامین با ائمه جمعه آق قلا دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: در لایحه بودجه سال 96 طرح حمایت از نهادهای امدادی مانند هلال احمر و کمیته امداد امام اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۱    
ارتش سوریه موفق شد شهرک راهبردی ام عدسه را از داعش پس بگیرد، بدین ترتیب خطوط امدادرسانی به داعش در دیرحافر قطع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۱    
طی 4 روز گذشته 1576 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند که 98 نفر از این افراد را زنان تشکیل می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۹    
یکی از کارشناسان ارتباطات در خصوص اهمیت بازتاب اردوهای راهیان نور از رسانه ها، تاکید کرد: ملاک رسانه ها در بازتاب این حرکت عظیم فرهنگی باید آثرگذاری آن باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان گفت: همزمان با شروع سال جدید و ایام نوروز طرح آرامش بهاری در 32 بقعه متبرکه شهرستان لاهیجان برگزار شد که مورد تقدیر قرارگاه مرکزی آرامش بهاری کشور نیز قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۲    
با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلسه ی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۹    
پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در روزهای پایانی سال گذشته با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت، آحاد مختلف جامعه و مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان دماوند تشییع شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۴    
فرمانده ناجا از کاهش سه درصدی تصادفات و تلفات جاده ای ایام نوروز 96 تا به این لحظه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
مسئول میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خاتم گفت: در جلسه برنامه ریزی روز خاتم یازدهم فروردین به نام این شهرستان نامگذاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز دوشنبه ششم اسفند در سراسر کشور آغاز شد و تا6فروردین در تمامی فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین سرپلذهاب با حضور در ورودی شهرستان از نحوه عملکرد ستاد استقبال از میهمانان نوروزی بازدید نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلای با بیان اینکه دغدغه رهبر انقلاب توجه به زندگی مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است، گفت: دولت و مجلس مسیر را بشناسند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان گفت:نباید اقوام درجه یک اعضای هیئت های بازرسی و نظارت انتخابات کاندید شورای شهر شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
فرماندار بندرگز با بیان این مطلب که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در این شهرستان فراهم شده است، افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
با وجود اینکه مسئولان از بهبود وضعیت اقتصادی کشور سخن به میان می آورند اما همچنان مردم با چالش های اقتصادی روبرو بوده و تنها راه برون رفت از بحران های اقتصادی و حل مشکلات موجود تسمک به اقتصاد مقاومتی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
مهاجم سوادکوهی استقلال تهران، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، سیدروح الله عمادی رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
یخچال خشتی میبد یکی از بناهای ارزشمند تاریخی است که هرساله مورد بازدید هزاران توریست و گردشگر داخلی و خارجی قرار می گیرد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
میعادگاه شهدا در اولین روز از سال به همت خادمان شهدا در امیرچقماق برپا شد و امروز نیز وزیر ارتباطات و فناوری از میعادگاه دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۵    
چاپارخانه میبد از بناهای تاریخی شهر میبد که قدمت آن به دوره قاجار بر می گردد، یکی از مراکز عمده پستی و چاپاری قدیم بوده است که در مسیر راه باستانی ری کرمان احداث شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
روزگاری که غرب زده ها دنبال این هستند که حجاب را امری قدیمی معرفی کنند، وصل کردن آن به پیرز ن ها و بی حجاب نشان دادن مادر خانواده حافظه بلند مدت بچه ها را درگیر می کند و طی چند سال آینده جامعه را با ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
غرب از راه ترویج ارزش های غربی که در تضاد کامل با ارزش های ایرانی اسلامی است، سعی دارد استعمار و استیلای خود بر ایران را تثبیت کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
محمد میرزاوند با بیان این که بحران آب یکی از مهم ترین مشکلات منطقه کاشان است اظهار کرد: به خاطر برداشت های بیش از حدی که در سال های اخیر از منابع زیرزمینی صورت گرفته نزدیک 32 میلیون متر مکعب کمبود آب ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۰    
سال 1395 برای آران و بیدگل سالی پر فراز و نشیب بود. خطب شکن در این گزارش، تصاویری از مهم ترین رویدادهای این سال در آران و بیدگل را گردآورده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۱    
دریکی ازنسخه های این مجموعه بازی به نام ندای وظیفه: عملیات سیاه یک قسمتی از داستان بازی درمورد نابودی داعش است و دقیقا تاریخ و ساعت بمب گذاری فرانسه توسط داعشی ها که چندی پیش شاهد آن بودیم در بازی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
تیم فوتبال دختران ایران سومین بازی خود در تورنمنت سوچی روسیه را با پیروزی برابر اسلوونی پشت سر گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت که دست کنده های تاریخی زیرزمینی منطقه مهریان از توابع این شهرستان که تیر سال 1393 کشف شد آماده بازدید و پذیرایی از گردشگران در تعطیلات نوروز ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۴    
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان گفت: تعداد ثبت نام کنندگان داوطلبی عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان تا پایان روز دوم فروردین 1396 ، هشتاد و پنج نفر بوده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
با حضور وزیر کشور نمایشگاه نوروزی سوغات و صنایع دستی قزوین افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
ششمین جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با حضور وزیر کشور در قزوین افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در 40 حادثه به آسیب دیدگان امداد رسانی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه، نماینده و فرماندار شهرستان نی ریز با مردم سیل زده ریزاب دیدار و گفتگو کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 58 هزار و 937 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در 3 روز گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۳    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: آمار ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراها در استان مرکزی تا پایان ساعت اداری سومین روز ثبت نام به یک هزار و 49 نفر رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه گفت: تا کنون در مجموع 78 نفر در شهرستان فیروزکوه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کاندیداتوری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: هلال احمر شهرستان دیر 6 پایگاه نوروزی و خیمه های نماز برای مسافران راه اندازی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دیر گفت: 1 خیمه معرفت با حضور 2 مبلّغ اعزامی که در امام زاده شاهزاده ابوالقاسم برپا شده است فعالیت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
تا پایان دومین روز از ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در شهرستان دشتستان 167 نفر اقدام به ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در اولین روز سال نو از منازل خسارت دیده و اسکله صیادی دیّر بازدید و از مردم دیّر دلجویی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
محمدرضا فلاح نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس از استقبال مردم شهرستان فردیس برای ثبت نام در اولین دوره انتخابات شورای شهر فردیس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
سرهنگ رضا گودرزی: در جاده چالوس از میدان امیرکبیر تا آدران ترافیک سنگین و از آدران به بالا تا پیچ های U شکل نیمه سنگین و به سمت مازندران عادی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
قاتل مهدی مهدی پور بوکسور ملی پوش کرمانشاهی و مربی تیم ملی بوکس ایران بازداشت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
نامگذاری سال 96 و همچنین محور بحث های ایشان نشان می دهد که دغدغه مقام معظم رهبری همچنان دغدغه مسائل اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و در بحث اقتصاد مقاومتی بحث تولید و اشتغال همچنان به عنوان اولویت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل مهدی مهدی پور قهرمان سابق بوکس کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۲    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: در حال حاضر 50 خانواده تحت پوشش این نهاد در شهرستان دیر فاقد مسکن بوده و مستأجر هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
حشمت الله رضائی عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر فردیس از دست اندرکاران فضای رسانه ای خواست تا از انتشار هرگونه عکس، مصاحبه و گفتگو با کاندیداها خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
علی قنبر زمانی: در دو روز اول ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان کرج 242 داوطلب ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به احتمال بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر از تمامی دستگاه های اجرایی ستاد بحران و شهرداری های استان انتظار می رود در آماده باش کامل با تمامی امکانات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
آب هرگز نمی میرد اسلوبی تازه و طرحی نو در تاریخ شفاهی است که با محوریت خاطرات سردار میرزا محمد سلگی و روایت جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل به سامان رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۶    
وزیر اقتصاد در نامه ای به رهبرانقلاب تاکید کرد که بیانات ایشان و نامگذاری سال 96 که رشد تولید داخل و اشتغال جوانان را به مطالبه عمومی تبدیل می کند، در نیل به این اهداف تعیین کننده و کارساز خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۳    
پ.ک.ک در ابتدا بر اساس اندیشه ی مارکسیسم – لنینیسم شکل گرفت اما این گروه در ادامه و در عمل از اصول لنینیسم فاصله گرفت و با بکارگیری روش های بی رحمانه در مسیر استالینیسم گام برداشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تلاش این سازمان برای تغییر زمان نشست ناتو جهت شرکت کردن رکس تیلرسون وزیر خارجه این کشور در آن خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور سوریه در جمع هیأتی از نمایندگان جبهه مردمی احزاب ملی تونس گفت که تخریب فرهنگ و هویت یکی از اهداف خطرناک تروریست ها در منطقه و سوریه بوده و هست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی اورژانس مازندران از شش حادثه ویژه تصادف در مازندران با 39 نفر مصدوم در 24 ساعت گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
دیدار افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی با تساوی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان از بکارگیری تمام ظرفیت های استان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در انتخابات ها دخالت نمی کنم، اما هر کسی بخواهد با نتیجه آرای ملت در بیافتد، من در مقابلش می ایستم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان گونه که رهبری نیز در پیام نوروزی خود فرمودند راه حل اساسی برون رفت از مشکلات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
نوروز در هر شهر و دیاری با سنت ها و آداب خاص خود برگزار می شود و ابرکوه نیز به عنوان یکی از کهن ترین شهرهای کشور از این قاعده مستثنی نیست اما نکته جالب توجه در این سنن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تا به امروز، در اثر تصادفات جاده ای سفرهای نوروزی 145 نفر فوتی و 1950 مصدوم به ثبت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد تا روز سوم ثبت نام حاشیه های جالبی را با خود به همراه داشته و افراد و شخصیت های مختلفی برای حضور در ماراتن پنجم اعلام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
هنرمندان شهرستان بهمئی با اجرای یک جنگ شادی با عنوان جشن هفت سین نوروزی لحظات شادی را دور هم بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
در سومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اردکان تعداد داوطلبان به 13 نفر رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در دو روز از آغاز ثبت نام کاندید ها گذشته است،گفت: در این دو روز تعداد 983 نفر در کل استان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری عصر روز سه شنبه از آثار تاریخی و مکان های گردشگری شهر مهریز بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
غذاهایی را که با خود به سفر می برید نیم پز نکنید، یا از همان اوّل غذا را کامل بپزید یا این که در مقصد اقدام به پخت آن کنید. غذاهای خشک مثل کتلت و کوکو یا تخم مرغ پخته برای سفر مناسب هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
محمود خدمتی گفت: حدود 40هزار نفر از هموطنان ایرانی، نوروز را در مراکز اسکان فرهنگیان کاشان جشن گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
میریام گوتس با بیان این که این برنامه روز جمعه چهارم فروردین برگزار می شود، افزود: این برنامه با همکاری کمیسیون ملی یونسکو و واحد فرهنگی و هنری سراموزه رهگشا برگزار می شود و امیدواریم مورد پسند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
امام جمعه پیربکران با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز به مساله مهمی که در این ایام یعنی صله رحم اشاره کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کهگیلویه وبویراحمد از نمایشگاه صنایع دستی دهدشت بازدید کرد و از رئیس میراثبت فرهنگی و گردشگری کهگیلویه تقدیر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
تاکنون برای انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان 26 نفر با حضور در فرمانداری بویراحمد به طور رسمی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ثبت نام 20 نفر آنها نهایی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
همین باج ندادن شهردار گچساران باعث شده است تا رسانه هایی که رسالت رسانه را با سرمایه گذاری اقتصادی اشتباه و شاید بتوان گفت عوض کرده اند به کسانی میدان بدهند تا با تحریر مطالب بی پایه و اساس ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
رئیس شورای اداری بخش موگرمون گفت: بخش موگرمون با داشتن جاذبه های گردشگری، فرصت های اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و اشتغال می تواند در تحقق شعار سال نقشی مستقیم داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
در سومین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ستاد انتخابات شهرستات بویراحمد در فرمانداری این شهرستان بازید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۲    
امام جمعه کوهرنگ گفت: مقام معظم رهبری به درستی انگشت اشاره خود را برای هدایت همه توان مدیریتی کشور به این سمت کشیده (اقتصاد مقاومتی) و آنها را برای حل این معظل بزرگ گسیل داشتند.