یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1397 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1397 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۴    
کمیته بین المللی صلیب سرخ کارکنان خود را از یمن خارج کرد. خروج این افراد فعالیت های بشردوستانه این سازمان در زمینه خدمات جراحی، بازدید از بازداشتی ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مبلغ زکات فطره در استان لرستان برای کسانی که قوت غالب آن ها گندم است 7 هزار تومان اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۴    
سفیر ایران در بوسنی گفت: آمریکا با انتقال سفارتش به بیت المقدس ضمن اینکه نشان داد که به هیچ یک از مصوبات بین المللی پایبند نیست، به رژیم صهیونیستی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۶    
نخستین نشست هماهنگی کمیته فرهنگی و تبلیغات نماز عید فطر سال 1397 با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۱    
رئیس شورای اروپا روز جمعه در نشست گروه هفت گفت: آمریکا نظم مبتنی بر قوانین در دنیا را به چالش کشیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۲    
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران طی پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۱۲    
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ فِیهِ مَا یُرْضِیکَ، وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا یُؤْذِیکَ، وَ أَسْأَلُکَ التَّوْفِیقَ فِیهِ لِأَنْ أُطِیعَکَ وَ لا أَعْصِیَکَ، یَا جَوَادَ السَّائِلِینَ.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰    
منابع یمنی از هلاکت یک نظامی متجاوز سعودی در منطقه نجران عربستان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۱    
یکی از حاضران در راهپیمایی روز قدس گفت: تنها ما میتوانیم با ساختن و تولید کالای ایرانی با کیفیت، به دنیا اثبات کنیم که پس از لغو برجام ضرری نکردیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته اند، گفت: ما در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی هستیم، از این مدیران و مسئولین باید در این جنگ تلاش مضاعفی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۶    
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اگر کسانی مانند هیتلر ادعای زور و نژاد پرستی داشتند امروز همگان می بینند که قدرت های استکباری علاوه بر زور ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۷    
آفریقای جنوبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد تظاهرات، اعتراضات و برنامه های متنوعی در مخالفت با جنایات رژیم اشفالگر قدس بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۱۴    
سوزان ابوالهوا نویسنده فلسطینی می گوید: ما فلسطینی ها بارها و بارها ثابت کرده ایم که ملتی هستیم که تسلیم نمی شویم. شاید اشغالگران بسیار قدرتمند باشند اما تاریخ به ما چیز دیگری می گوید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۰    
امام جمعه رودیان گفت: امروز اقتدار دفاعی و موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۷    
آیت الله فرحانی گفت: نسل جوان ما بدانند همانگونه که با اعتقاد به خدا خرمشهر را آزاد کردیم قدس شریف را نیز می توانیم آزاد کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۷    
وزیر دفاع آمریکا در اجلاس وزرای دفاع ائتلاف ناتو روز جمعه گفت که خروج زودهنگام نیروهای این کشور از سوریه، خطای راهبردی خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۱    
داریوش طاهری با بیان این که وحدت کشورهای مسلمان یک ویژگی بزرگ برای روز قدس است، گفت: حمایت از مظلومان جهان اسلام و اعلام انزجار آزادیخواهان جهان از رژیم صهیونیستی ماحصل حضور پرشور مردم در راهپیمایی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۱    
سید حسن حسینی شاهرودی گفت: روز قدس به نماد صف بندی حق علیه باطل و همچنین حق طلبی آزادگان و استکبار جهانی بدل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۵    
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در بدترین شرایط هوایی و گرمای طاقت فرسا با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از شمر زمانه و ایادی آن ابراز کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۲    
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان اینکه دشمن با فشارهای سه گانه درصدد تضعیف نظام انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن قصد دارد از طریق فشارهای اقتصادی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۲    
ابوالفضل حسن بیگی بابیان اینکه روز قدس نمادی از مقابله با اسرائیل غاصب و جنایتکار است، گفت: مقابله با صهیونیسم به یک رویه بین المللی بدل شده است و نشان می دهد تمام آزادیخواهان جهان با غصب اراضی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش کردند که ملت ایران را شکست داده و تسلیم خود کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد که پایگاه های نظامی عربستان سعودی در مناطق نجران و خمیس مشیط را با موشک هدف قرار داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۰    
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: دشمن تاکتیک های نظامی مختلف انجام داد اما امروز یگان های قدرتمندی را طراحی کرده ایم که قوی ترین یگان در منطقه بوده و یک کشور مقتدر موشکی هستیم و امروز در ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۷    
سید عباس دانایی گفت: نام گذاری روزجهانی قدس نماد آینده نگری امام خمینی(ره) است که باعث شد تا جهانیان به مقوله فلسطین معطوف شوند و بار دیگر مسئله فلسطین به موضوعی در صدر مسائل منطقه و جهان تبدل شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرزمین فلسطین و قدس تقسیم ناپذیر است، گفت: 12 مرحله از راهپیمایی حق بازگشت از غزه به سرزمین های 1948 آغاز شده و همچنان با رشادت فلسطینیان ادامه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۱    
حاجتی گفت: امام زمانی فرمود روز قدس، سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان است که صدام تا دب حردان پیش آمده بود و بعد فرمودند امیداوریم این پیروزی، مقدمه تشکیل جبهه مستضفعان باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۴۲    
فریدون عباسی گفت: خواست رهبری این است که بجای سازش کاری و عقب نشینی با مقاومت می شود کار کرد؛ کافی است قدرتمند و مقاوم بایستیم همانطور که در مقابل داعش ایستادیم و پیروز شدیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام یدالله غلامی با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی از اقتدار و ابهت ایران اسلامی هراس دارد، گفت: نابودی اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین با اتحاد و همدلی همه ملت های مسلمان روی دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۶    
یک روزنامه عربی گفته که پس از تأکید ناتو بر بی طرف ماندن در جنگ احتمالی ایران و رژیم صهیونیستی، ترامپ شخصاً وارد عمل شده و دستور افزایش نیرو در فلسطین و فروش جنگ افزار مدرن به صهیونیست ها را داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام سید نصیر حسینی از روز قدس به تدبیر حکیمانه امام راحل یاد کرد و گفت: این روز زوال رژیم صهیونیست را در پی خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۰    
امام جمعه بروجرد گفت: امسال در حالی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و فریاد زدیم که مردم بی گناه و مظلوم غزه در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه قتل عام شدند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۱    
محمدرضا صالحی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ایران همواره از ملت های مظلوم جهان حمایت می کنند و تا زمان رسیدن به پیروزی دست از مبارزه نخواهند کشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام سید امین الله حجازی گفت: حضور مردم در سراسر عالم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک اراده الهی بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۵    
سردار محمدرضا نقدی گفت: اگر بخواهیم حرکت بلند و رو به جلویی داشته باشیم راهی نداریم جز اینکه استکبار و اسرائیل از بین بروند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه اول نماز جمعه گفت: امروز جبهه مقاومت کمر استکبار دنیا را شکسته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۰    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: علی رغم تلاش دهها ساله و تبلیغات مسموم کشورهای معاند، اما روز قدس هر ساله پویاتر و گسترده تر برگزار می شود و مسأله قدس پر رنگ تر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۰    
سعید ناجی گفت: روز قدس، روز اقتدار جهان اسلام و جهان مظلوم و روز بیداری و هشدار فطرت آزاداندیش بشری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۷    
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در دنیا دو گروه حق و باطل بیشتر نیست، گفت: ما باید جایگاه خودمان را بشناسیم که در کدام گروه قرار می گیریم و باید دشمنانمان را هم بشناسیم و سلسله مراتب دشمن را بدانیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۱    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با صدور اطلاعیه ای، از راهپیمایان روز جهانی قدس در استان تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۱    
صبح امروز مردم روزه دار خرم آباد همزمان با سراسر کشور با شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا و فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است مسیر راهپیمایی روز قدس را پیمودند و بار دیگر حمایت خود را از ملت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۵    
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم ولایت مدار کرمان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: برای مبارزه با فشار اقتصادی باید تولیدات خود را افزایش دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۲    
غلامرضا شریعتی گفت: همه با هم در کنار یکدیگر برای گرفتن حق مظلوم از ظالم به پا می خیزند؛ فلسطین و رژیم صهیونیستی به ترتیب نماد مظلوم و ظالم هستند و مردم ایران پرچم دار مبارزه با این رژیم بوده و هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۲    
امیر مهدی ژوله به مناسبت روز قدس پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۲    
عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه استکبار جهانی و وهابیت در تلاش هستند تا مقاومت اسلامی را تضعیف کنند و با تبلیغات درصددند اهدافشان را پیگیری کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۶    
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی گفت: راهبرد حق بازگشت اتحاد مسلمین و جهاد مسلحانه تنها راه نجات قدس شریف است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۶    
معاون آموزش مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت جهان اسلام هستیم، گفت: تا دستیابی به حقوق ملت مظلوم فلسطین این مسیر ادامه پیدا کرده و تا آخر ایستادگی می کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۰    
امام جمعه زاهدان گفت: آنچه که استکبار از آن وحشت دارد جبهه مقاومت است و پشتیبان این جبهه مقاومت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۰    
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین فریاد رهایی قدس شریف را سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۷    
مردم انقلابی قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون روز قدس سال های گذشته خروش انقلابی خود را با فریادهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی به جهانیان نشان دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم با زبان های روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به دشمنان بگویند که تا آخرین نفس پشتیبان رهبر خود بوده و از تهدیدهای برجامی و غیربرجامی هراسی ندارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۱    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به زودی تمامی مسلمانان جهان با مشت های آهنین خود در مقابل غده سرطانی اسرائیل پیروز خواهند شد و عمر این رژیم منحوس به پایان می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۱    
یوسف یوسف پور گفت: ما عیب ها را می بینیم اما سختی های مذاکره را نمی توانیم لمس کنیم و از دولت مردان می خواهیم به خوبی از جایگاه نظام با اروپا آنطور که شایسته نظام است با اروپا مذاکره کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۵    
مردم کردستان در روز جهانی قدس فریاد آزادی بیت المقدس را سر دادند و خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم اسرائیل را اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۵    
آیت الله کعبی گفت: مردم در بیش از 100 نقطه خوزستان و سایر استان ها با این هوای گرم اما با گام های استوار به عنوان حسنه و سنت الهی روز قدس به راهپیمایی آمدند و این پیام روشنی برای استکبار جهانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۲    
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار شهرستان گرگان و با فریاد انزجار خود از جنایات رژیم منحوس اسرائیل برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۲    
عکسی جالب از کُری خوانی جالب جوان تهرانی برای آمریکا در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آل ترامپ، آل یهود و آل سعود سه ظلع معامله خیانت آمیز قرن برای تضمین آینده رژیم صهیونیستی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۱    
وزیر پیشین امور خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و سرنوشتی بدتر از رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی در انتظار اوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۵۱    
مردم خرم آباد همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۶    
صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی تصویری از سردار به مناسبت روز قدس منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۷    
بازیگر سینما، پستی را به مناسبت روز قدس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با بیان این که تمام غرور ملی و حیثیت دینی ما در اقتدار ما است، گفت: می خواهند غرور ملی ما شکسته شده و حیثیت دینی ما را مخدوش کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با اشاره به اهمیت ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس، درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش اسکان یهودیان و تغییر فریبکارانه ماهیت اسلامی این شهر هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی با بازتاب دادن حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، نوشتند که ایرانی ها با محکوم کردن اشغال قدس، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام عباس امینی با بیان این که روز جهانی قدس باید مقدمه ای بر تشکیل حزب مستضعفان شود، گفت : روز جهانی قدس تنها مسئله فلسطین نیست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۱    
علی محمد شاعری گفت: با خروج ترامپ از برجام به جهانیان ثابت شد که ایران انقلابی صلح طلب است و شتاب زده عمل نمی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۱    
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار و همیشه در صحنه خراسان شمالی بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه آفریدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۵    
آیت الله علی معلمی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس از الهامات ملی است که به دل پاک امام راحل نشست چرا که ایشان قبل از وارد شدن به عرصه جهاد با نفس عماره خود جهاد کردند و اثر نفسش در جان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۵    
مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین فریاد رهایی قدس شریف را سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۲    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: تصرف فلسطین یک خنجر در قلب جهان اسلام بود و امروز بیش از هر زمان دیگری آماده رویارویی با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۲    
مردم انقلابی قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون روز قدس سال های گذشته خروش انقلابی خود را با فریادهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی به جهانیان نشان دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۱۲    
مردم مسلمان و ولایت مدار خوی ، همزمان با روز جهانی قدس با برگزاری راهپیمایی، از ملت های مسلمان منطقه خصوصا مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۰    
آیت الله میرعمادی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرم آباد فشار روانی برای تضعیف نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی را از محورهای مهم دشمن عنوانکرد و گفت: دشمن به دنبال از بین بردن دستاوردهای نظام است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۰    
تابلوی هنری قدس که با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی طراحی و در مسیر راهپیمایی نصب شده بود، با اثرانگشت شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تکمیل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس با مشت های گره کرده و زبان های روزه دار انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل فریاد زدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره)، روز وحدت مسلمانان و حیات دوباره اسلام است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که رژیم اشغال گر قدس 25 سال آینده را نخواهد دید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۵    
مردم روزه دار شهر کرج و شهرستان های استان البرز همراه با سایر مردم مسلمان ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند و در مراسم نماز جمعه حضور به هم رساندند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده با بیان این که حرف های نابه خردانه ترامپ و نتانیاهو نشانه ذلت و خواری آنان مقابل نظام اسلامی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۷    
سردار سرتیپ اسکندر مومنی گفت: هرگاه دشمن احساس کند که ما ضعیف شده ایم تهاجم می کند؛ لذا اگر بخواهیم دشمن را ناکام بگذاریم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۲    
آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: روز قدس به مثابه یک ابتکار بزرگ از سوی امام راحل دارای اهمیت به سزایی است؛ چرا که در چهار دهه پیش باعث شد تا موضوع فلسطین به ورطه فراموشی سپرده نشود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۰    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دست و پای آخرش را می زند، گفت: در نهایت، پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۷    
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: از ابتدا کاملا مشخص بود که آمریکایی ها و اروپایی ها با هم توافق داشته اند و تمام اقداماتی که کرده اند حرکات خیمه شب بازی بوده و هیچ یک از این کشور های غربی نمی خواهند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: نیروی انتظامی از مرزها تا عمق کشور با قاطعیت با توطئه کنندگان برخورد خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۶    
محمد علی پور گفت: ترکیب راهپیمایی امروز نشان می دهد که وقتی لبیک رهبر صادر می شود، همه همچون دوران دفاع مقدس همدل و یکپارچه می شوند و تنها به نام مقدس ایران اسلامی و سربلندی مسلمین جهان فکر می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۰    
محمود زمانی قمی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مسیر حمایت از مظلومان جهان را انتخاب کرده است، گفت: ایران قصد حمله به هیچ کشوری در جهان را ندارد، ولی با افتخار از مظلومان جهان حمایت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۰    
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای کشور به دفاع از آرمان قدس شریف پرداختند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۰    
عضو اتحادیه طلا و جواهر گفت: وحدت، انسجام و مبارزه علیه سیاست های غلط و استکباری، نابودی اسرائیل را میسر می سازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: کسانی که درباره قدرت دفاعی موشکی و امنیت کشور با غرب هم صدا هستند، یا فهم ندارند و یا اینکه در جبهه آن ها هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۱    
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم ولایت مدار شهرستان جویبار با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای بی بدیل را رقم زدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۵    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به یُمن انقلاب اسلامی امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با صحنه ای مواجه شده که شکست آن را در منطقه در پی دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۵    
احمد همتی گفت: مسئله روز قدس، مسئله محلی و ملی نیست، بلکه موضوع جهانی و به نمادی برای تلاش آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است.
  • ۱