سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 26 آذر 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۰    
معاون صدا با بیان این که شبکه های رادیویی با ساختارهای مختلف برنامه سازی در جاودانگی نهم دی خواهند کوشید، ویژه برنامه های رادیو را به مناسبت این روز حماسه ساز اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل موسسه خانه کتاب در آیین تجلیل از مجدالدین کیوانی گفت: در زمانی که ترجمه های زیادی از یک کتاب منتشر می شود و مترجم نماها بسیار زیاد شده اند نیاز به کیوانی و کیوانی ها بسیار زیاد احساس می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۲    
موسیقی فیلم سینمایی روز بلوا جدیدترین اثر بهروز شعیبی به کارن همایونفر سپرده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: عامل پیشرفت های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج، نوآوری در شرایط تحریم و استفاده مناسب از شرکت های دانش بنیان و خصوصی بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۲    
علی پس از اعزام به خدمت سربازی و گذراندن دوران آموزشی در گروه پدافند هوایی مشهد به گروه پدافند هوایی بهبهان منتقل شد و در آنجا مسئولیت رسیدگی به امور برق این یگان را به عهده گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۲    
رحیم مخدومی از نگارش کتاب زندگی خلبان شهید حاج احمد مایلی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰    
پزشک یزدی که در روزهای خاص سال ویزیت خود را به دلیل مشکلات اقتصادی مردم رایگان اعلام می کند و در طول روز هم نیازمندان را به صورت رایگان ویزیت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۱    
سردار علی فضلی از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس است که فرماندهی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع)، معاونت عملیات کل سپاه و جانشینی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از جمله مسئولیت های وی است که بخاطر بستری شدن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام کاویانی راد گفت: بنیاد شهید همواره با منطق و استدلال از ایثارگران به عنوان پشتوانه امنیت کشور حمایت کرده و در آینده نیز این حمایت ادامه دارد و نظرات خود را درباره پیش نویس کاهش سهمیه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۲    
یادواره شهدای والامقام مدافع حرم استان گلستان، امشب چهارشنبه 27 آذر برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: موزه یکی از مکان هایی است که می تواند با بهره گیری از هنر، تکنولوژی، روایتگری و نمادسازی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۶    
سازمان خصوصی سازی از واریز سود مصوب مربوط به عملکرد سال 97 شرکتها، با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه تا پایان امسال خبرداد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۰    
نماینده پارلمان عراق از احتمال حملات هوایی آمریکا به مواضع نیرو های الحشد الشعبی در عراق خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۱    
شبکه تی آرتی به نقل از منابعی مدعی شده است که مقام های سعودی نگران هستند که پاکستان به مرور به سمت جبهه ترکیه و مالزی گرایش پیدا کرده و از ریاض دور شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۵    
منابع خبری از وقوع انفجار در شرق خان یونس و جنوب غزه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۰    
وزیر کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات ما ناشی از نظامات کشور است، گفت: برنامه ریزی صورت گرفته در کشور متمرکز بر کلان بخشی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۵    
مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه شهدا امنیت جایگاه ویژه ای دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۵    
مراسم گرامی داشت شهیدان مجید کریمی و محسن محمدزاده از شهدای گردان ادوات در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۲    
سید امیر سادات کرمی بر اولویت اعزام راهیان نور دانشجویی نوبت اولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۲    
اولین اجتماع بزرگ مدافعان حرم چهارشنبه 27 آذر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) هیات فاطمیون عالیشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۵    
حجت الاسلام ابراهیم شهسوار گفت: اگر چه حضور روحانیت در جای جای جبهه دیده می شد اما نقش روحانیت در روحیه بخشی به رزمندگان بسیار برجسته بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۶    
مقامات عالی امنیت ملی روسیه، افغانستان و هند برای شرکت در دومین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای وارد تهران شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ساخت ناوشکن نیاز به فناوری پیشرفته ای دارد که ما از آن در ساخت ناو موشک انداز کلاس پیکان استفاده کردیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۵    
نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه گفت که باید در برابر درخواست ها برای تجزیه بریتانیا مقاومت شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
گارد ساحلی آمریکا از حضور یک کشتی تجسسی روسیه نزدیک پایگاه های دریایی خود در جنوب شرقی ایالات متحده خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۲    
دادگاهی در آمریکا یک تبعه و سه شرکت اندونزیایی را به دلیل تلاش برای انجام صادرات به ایران، به نقض قوانین و تحریم های آمریکا متهم کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶    
انتشار ابعاد جدید از طرح معامله قرن نشان می دهد که تنش ها در عراق و لبنان فراتر از هدف گرفتن محور مقاومت و با اهداف این طرح مبنی بر تغییر نقشه خاورمیانه در ارتباط است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۰    
مراسم پرفیض زیارت عاشورا به یاد شهید ناصر میرسنجری در مجتمع فرهنگی مذهبی امیرالمومنین (ع) شهر بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۷    
امام جمعه شهرستان بابلسر امروز از روند تجهیز و آماده سازی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۷    
جلسه بررسی روند تالیف کتاب نقش مردم بابل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از نویسندگان و پژوهشگران این حوزه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان اوضاع در کشورش را ناخوشایند توصیف کرد و درباره احتمال تکرار بحران سوریه در لبنان هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۲    
سرهنگ محمد صابر در خاطره از مدافعین حرم می گوید: ابو احمد لحظه قبل از شهادتش در مناجات با خداوند می گفت: خدایا خدایا.. من را آنچنان به شهادت برسان که از شهدای دفاع مقدس شرمنده نشوم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
بیش از هزار آواره سوری در ادامه روند بازگشت آوارگان سوری به کشورشان طی 24 ساعت گذشته از لبنان و اردن وارد خاک سوریه شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مدیریت جهادی هیچ تفکر و اندیشه سیاسی خاصی را بر نمی تابد، گفت: همگان باید از مدیریت جهانی بهره مند باشند؛ مدیریت جهادی باید به دور از هر گونه اندیشه سیاسی خاصی باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۲    
دومین جلسه کمیته خواهران کنگره شهدا با موضوع آغاز به کار پیوند فاطمی در راستای ازدواج آسان در کرمان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۷    
ادامه کار دولت عبدالمهدی تا هنگام تشکیل کابینه جدید و دیدار شماری از نمایندگان پارلمان با برهم صالح از مهمترین اخبار سیاسی عراقی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
ارتش آمریکا با اشاره به افزایش حملات خود درسومالی، از انجام شصتمین حمله هوایی در سال 2019 علیه گروه الشباب خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۶    
فرمانده عملیات الحشد الشعبی در دیالی از پاکسازی 10 روستای این استان و همچنین مناطق جبل قزلاقز و وادی کلای خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۶    
وزرای کشور روسیه و قطر امروز در دوحه توافق همکاری های امنینتی دو جانبه امضا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۲    
محمود مهدویفرد با احمدعلی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۶    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه ای به دستگاه ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه 99 و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۶    
یکی از کسانی که نام او برای تصدی نخست وزیری عراق مطرح شده است اعلام کرد که بر خلاف شایعات، از حمایت ایران برخوردار نیست و او برای نخست وزیر شدن سه شرط برای احزاب گذاشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۶    
کتاب شهدای روحانی شامل زندگینامه شهدای روحانی استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان است که با حمایت واحد روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
سرهنگ قاسم موقر از برگزاری جشنواره برترین تشکل های مردم نهاد مازندران در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسوولیت بر عهده می گیرند باید به مبانی آن به طور کامل اعتقاد داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
نخست وزیر دولت پیش برد امور لبنان به همراه رئیس پارلمان این کشور طی بیانیه ای مشترک خواستار تشکیل سریع کابینه برای برون رفت از مشکلات فعلی این کشور شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی بودجه سال آینده وزارت امور خارجه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۷    
وزارت خارجه آمریکا در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود به نهادها و اشخاص در سراسر جهان هشدار داده در صورتی که دو محصول مهم مورد استفاده در صنایع فولاد را به ایران صادر کنند، ممکن است با تحریم مواجه شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۵    
وزیر خارجه قطر ضمن استقبال از اخبار منتشرشده درباره گفت وگو های سعودی یمنی، گفت که پایان دادن به جنگ به نفع همه ملت هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۵    
نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
رئیس اتاق مشترک ایران و آلمان با بیان اینکه هر چند ماه یکبار رئیس اینستکس به ایران سفر می کند، گفت: هدف از این سفر ها بررسی راه های انتقال مالی کالا های غیرتحریمی مثل غذا و دارو در این کانال مالی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
محمود سزاوار گفت: زبان هنر، زبان همه نسل ها و عصرهاست که می تواند آرمان های متعالی را در جوامع انسانی نهادینه کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور مصر در واکنش به اظهارات اخیر اردوغان درباره احتمال اعزام نیرو های ترکیه به لیبی در حمایت از دولت وفاق ملی، گفت که قاهره به هیچ کس اجازه سیطره بر لیبی را نخواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
وزیر انرژی روسیه با اشاره به روند رو به گسترش مناسبات ایران و روسیه گفت که ایران به شریک راهبردی این کشور تبدیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۶    
چند سالی هست که راست و دروغ، خطا، دورویی، فساد و غلط های رفتاری، برخی افراد متعلق به گروه های خاص که جامعه به عنوان گروه های مرجع نسبت به ایشان حساسیت و واکنش بیشتری دارد، به عنوان مثال گروه مداحان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور سوریه با معاون نخست وزیر روسیه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور لبنان در نشست خود با فرمانده یونیفل خواستار تحقیق درباره ورود کشتی یونانی به آب های منطقه ای لبنان شد و درباره هرگونه تعرض به حریم این کشور هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار دبیر امنیت ملی تاجیکستان ترویج اسلام داعشی را از راهبرد های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای گسترش اسلام هراسی و ایجاد اختلاف ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۲    
سریال رادیویی صباح که این روزها از رادیو نمایش پخش می شود داستان دختری مبارز و ازخودگذشته در دوران جنگ تحمیلی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۲    
پویش مردمی شرکت در یادواره سرداران، 232 شهید و 13 شهید گمنام شهرستان دشتی اجرا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۲    
اظهارات حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب که در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) در حال برگزاری است را در ادامه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۶    
تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: به نظرم نیازی به خروج ما از برجام نیست و ایران با همان تبحری که در سیاست ورزی دارد، کار خودش را پیش می برد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه این دانشگاه به سمتی باید برود که الگو و تجسمی از اسلام در عرصه علوم پزشکی و بیمارستان داری باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۵    
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بیابانکی به عنوان دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شعر فجر منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: توسعه تروریسم و تلاش برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای برای حفظ و مدیریت ناامنی در افغانستان مهمترین چالش هایی است که صلح و ثبات را در آنجا تهدید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۶    
لیلی نظری گیلانده با مادر شهید ودود رحیمی شیخ احمد دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در هیچ کتابی به اندازه قرآن به بحث دانش و پژوهش تاکید نشده است، گفت: اسلام یک دین علمی و پژوهش محور است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۶    
محمدحسین ره آموز از رزمندگان خراسان شمالی در دفاع مقدس است که مجموعه خاطرات و تصاویر او در کتاب امدادگری که از آمپول می ترسید به چاپ رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس دفتر ارتباطات نیرو های مسلح با بیان اینکه در اقتصاد الگوی بومی اسلامی نداریم، گفت: روش های تحقیق موجود متناسب با فرهنگ غرب است و کاربردی در ایران اسلامی ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با بیان اینکه پنج درصد از بودجه عمومی کشور به موضوع بنیه دفاعی اختصاص خواهد یافت، گفت: علی رغم آن چیزی که در رسانه ها اعلام شده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۵    
ویژه برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی، روز چهارشنبه در مسجد شهید میراب تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۵    
مسوول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه شهدا امنیت جایگاه ویژه ای دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۵    
بانو برهون در نامه ای به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نوشت: از حضرتعالی به خاطر تمام تلاش های ارزشمندتان برای شهر، دیارمان، کشورمان و ارزش هایمان تشکر و قدردانی می کنم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۲    
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه مأموریت اصلی جبهه پژوهش تولید علم و دانش است، گفت: امروز اثر قلم دانشمندان، دشمن را بیشتر ترسانده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۲    
در کمیته هنری، نمایشی، ادبیات دفاع مقدس شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از وجود 147 عنوان کتاب تالیف شده در کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی و 15 کتاب در دست تالیف ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل پست استان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک فرهنگی گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۰    
در نخستین همایش تحقیقات نظری ارتش که امروز برگزار شد، معاون هماهنگ کننده ارتش، فرمانده نزاجا و معاون هماهنگ کننده نهاجا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار و در راستای همکاری های مشترک بحث و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل خبرگزاری فارس شهدای امنیت را پیامبران انقلاب اسلامی دانست و گفت: برنامه ای که دشمن در لبنان و عراق پیاده و این کشورها را دچار بحران کرده بود را سعی کردند در ایران پیاده کنند اما ایران به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۵    
شورای نگهبان قانون اساسی زمان و مکان برگزاری امتحان علمی مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با یک شبکه ژاپنی ابراز امیدواری کرد که توکیو خرید نفت خام از ایران را دوباره از سربگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲    
شبکه المیادین در گزارشی، جزئیات جدیدی از طرح آمریکایی معامله قرن را فاش کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲    
یادواره شهدای دانش آموزی با عنوان لاله های روشن امروز با حضور جمعی از مسئولان، معلمان، دانش آموزان مدارس و خانواده های معظم شهدا در ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۵    
دومین نشست گفت وگوی امنیت منطقه ای با حضور دبیران و مشاوران امنیت ملی و مقامات عالی امنیتی کشور های مختلف روز چهارشنبه در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان، بر لزوم پیگیری مجدانه برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از ورود آب به منازل مردم تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در سخنانی ضمن تاکید بر گفت وگوی مستقیم میان ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس از هر گونه مذاکرات میان ریاض و انصارالله یمن استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰    
معاون پژوهشی موسسه پیام آزادگان از ترجمه کتابهای سرباز کوچک امام و زمان ایستاده بود به پنج زبان زنده دنیا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: مهمترین ابزار قوه قضاییه علم و دانش است و این علم و دانش برای قاضی مهم است؛ لذا باید این دانش، به روز و به هنگام باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه در شرایط فتنه توجه به عناصر پشت پرده بسیار مهم است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی خبر داد که بر اساس آن قرار است صندوقی به منظور واریز درآمد های حاصل از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین تشکیل شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱    
درخواست 174 نماینده از رئیس جمهور عراق، پاسخ ریاست پارلمان به درخواست رئیس جمهور درباره تعیین فراکسیون اکثریت و انتشار برخی اسامی از نامزدهای پیشنهادی نخست وزیری از جدیدترین تحرکات سیاسی برای انتخاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان جهادی خودکفایی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزات جدید نداجا متناسب با نوع تهدیدات پیش رو طراحی و تولید می شوند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۲    
اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و حوزه هنری استان با هدف استفاده از ظرفیت های دو نهاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب هنر و شعر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام خامنه ای اجازه دادند تا در بودجه سال 99 به جای تخصیص 36 درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه ملی، 20 درصد داده شده و 16 درصد در اختیار دولت قرار گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۰    
درحالی رسانه های ضدانقلاب و سلطنت طلب تصویر فردی را به عنوان کشته های اعتراضات بنزینی معرفی کردند که وی عضو داعش بوده است.
  • ۱