چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۸    
رحیم پور گفت: سردار شهید محمدناصر اشتری به عنوان شهید شاخص 1402 استان زنجان معرفی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
سردار رادان در پیامی آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم ایران تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
وزیر دارایی رژیم موقت صهیونیستی روز گذشته از نقشه ای رونمایی کرد که در آن، بخش هایی از خاک اردن به اراضی اشغالی فلسطین ملحق شده بود و همین مسئله باعث خشم و ابراز انزجار اردن شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
نوری گفت: برخی اختلافات کم را می بینند، اما اصل اجرای رتبه بندی را نمی بیند و تنها نقاط ضعف کمی که موجود است را پررنگ می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
سردار وحیدی گفت: در این بهار فرخنده جان هایمان را در زلال یاد مطهر شهدا و در ساحت صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تازه کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۲    
سرهنگ رشیدی گفت: اگر بخواهیم فرهنگ دفاع مقدس را تبدیل به یک فرهنگ جهانی کنیم نیازمند نهضت ترجمه هستیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
متفکر آزاد گفت: در حالی اسفند ماه به پایان رسیده و تعطیلات نوروز آغاز شده، اما معلمان هنوز حقوق خود را دریافت نکردند و لازم است رئیس جمهور با عواملی که در این مسله سوتدبیر داشتند برخورد کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
فولادی از یادمان شرهانی واقع در شهرستان دهلران بازدید و از نزدیک در روند تکمیل این یادمان قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
روز های پایانی سال 1401 شمسی است و به سنت حسنه ایرانیان برای گرامیداشت یاد درگذشتگان در روز های آخر سال شمسی، یاد بزرگوارانی که جامعه علمی در سال 1401 به سوگ آن ها نشست را گرامی می داریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص بسته جدید کمک نظامی 350 میلیون دلاری به اوکراین از سوی واشنگتن خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۴    
با حضور راهیان نور، پرچم متبرک گنبد حضرت زینب، توسط خادم حرم عبدالعظیم حسنی از شهر ری در یادمان والفجر 8 به اهتزاز در آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۱    
نگاه ژرف مقام معظم رهبری به موضوعات علم، فناوری و دانشگاه راهگشای مشکلات این روز های دانش و فناوری است و اگر فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند شاهد رشد هرچه بیشتر این حوزه ها خواهیم بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
وزیر امور خارجه عراق و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار و روابط دو جانبه را بررسی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۲    
مجموعه امکانات استان قم در دستگاه ها و نهاد های مختلف بسیج شده تا این بار نیز میزبان های شایسته ای برای زائران کریمه اهل بیت (س) و مسافران نوروزی باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
امسال 570 نفر زائر از تبریز در قالب کاروان راهیان نور به همت حوزه مقاومت بسیج 8 امام رضا (ع) راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند تا یاد شهدا را زنده نگه دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۴    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به دشمن صهیونیستی گفت که مداخلاتش طول زیادی خواهد کشید و اراده آزاد ما نمی تواند مداخله آن را بپذیرید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۱    
وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت سیاست های عوامفریبانه غرب که با نقاب انسان دوستانه صورت می گیرد، تأکید کرد که آمریکایی ها هیچ اهمیتی برای نیاز زلزله زدگان سوریه به منابع انرژی خود قائل نیستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۱    
عید نوروز فارغ از آن که در بین ایرانیان از دیرباز محبوبیت و مقبولیت داشته است، در منابع دینی هم مورد تکریم قرار گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
از سال 2015 که تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن آغاز شد، تلفات و خسارات سنگینی به این کشور کوچک عربی تحمیل شده است؛ به گونه ای که از آن به عنوان بدترین بحران بشردوستانه در جهان یاد می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو از رویکرد گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
رسانه ها به محور های گوناگون دیدار امروز میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشور های حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط گفت: ایران و عربستان نمی توانند نگاه حذفی نسبت به یکدیگر داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی کابینه این رژیم را تهدید کرد که در صورت انجام اصلاحات قضایی، استعفا خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه پوتین در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
منادی از جلسه مشترک تلفنی رئیس مجلس و وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق معلمان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله آمریکا ذره ذره آب می شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید را به عنوان مهمترین جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1401 انتخاب کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
نماینده ایران در اجلاس سازمان جهان اسلام برای آموزش، علوم وفرهنگ (آیسسکو) درپاکستان با تاکید برمرجعیت علمی وتولید علم به عنوان راهکار گسترش رفاه دربین ملت های مسلمان گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
مرتضوی گفت: سال 1401 بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی که رئیس جمهوری وعده دادند، محقق شد و نرخ بیکاری به 8.2 کاهش یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
شورای وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا امروز در اقدامی مداخله جویانه در حمایت از اغتشاشات چند ماه پیش، از تصویب ششمین بسته تحریمی بروکسل علیه ایران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
یک عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبری جعلی درباره دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه گذشته، واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
پهلوانیان گفت: موزه دفاع مقدس فارس در دوره کنونی ظرفیت بسیار عظیمی برای پخش برنامه های مناسبتی و ارائه به شبکه های ملی و برون مرزی دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
برای پویایی دستگاه سیاست خارجی نباید معطل وین و نیویورک ماند و به تعبیر رئیس جمهور منافع ملی را در هر سرزمینی که ایجاب کند، پیگیری کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
سرهنگ فراهانی گفت: شهید اسماعیل رضایی از شهدای تفرش به عنوان شهید شاخص اصناف کشور در سال 1402 انتخاب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
در سال جدید، باید بیش از همیشه به گفتمان همدلی و همگرایی در زیر پرچم جمهوری اسلامی برای تقویت اقتصاد سینمای ملی و ارتقای معیشت و رفاه خانواده سینما توجه کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور گفت: مسئولان پشت میز، بدانند که هر چه داریم از شهدا است، پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند و در راستای شادی آن ها بکوشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
مقامات یمنی از توافق با طرف سعودی در ژنو برای تبادل صدها اسیر در هفته های آینده خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۷    
سردار منتظرالمهدی از آماده باش 90 هزار مامور پلیس برای تامین امنیت مردم در ایام نوروز 1402 خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
وزارت خارجه انگلیس امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه 7 نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به بهانه واهی حقوق بشری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
فرجی فر از نصب و اجرای تمثال 170 شهید همزمان با ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۲    
فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری فراجا از ارائه خدمات انتظامی به بیش از 43 میلیون نفر مسافر در سراسر کشور توسط پلیس فرودگاه طی سال 1401 خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸    
آخرین کاروان راهیان نور عمومی و خودرویی از استان قم امروز عازم زیارت یادمان های شهدای در مناطق عملیاتی جنوب شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام رئیسی گفت: تصور 50 ساله انگلیسی ها و آمریکایی ها این است که توانایی و دانش متعلق به آنهاست و همواره این تصور را نسبت به ملت های دیگر دارند که به همین دلیل با آن ها تحقیرآمیز برخورد می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
سردار کوشکی جهرمی گفت: در عصر متاورس و هوش مصنوعی استفاده از فناوری های مدرن و ابزارهای نوین و نوآوری و خلاقیت در تولید پیام در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و ارزش های دینی میهنی و انقلابی یک ضرورت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
سردار هادیانفر گفت: متأسفانه تا دیشب 228 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
رییس جمهور با حضور در میعادگاه شهدای عملیات والفجر چهار به جمع کاروان های راهیان نور پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل صدا و سیمای فارس و معاونین وی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز 1402 با ارسال پیام های تبریک جداگانه، سال جدید به همتایان خود در کشورهای حوزه نوروز تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
خدائیان از نظارت های ویژه بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست گزارش ها و شکایات خود پیرامون عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمت رسان در این ایام را به سامانه 136 اعلام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
کولیوند از رشد و افزایش 23 درصدی عملیات های هلال احمر خبر داد و گفت: توان عملیاتی هلال احمر هم 46 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۴    
امیر سرتیپ آشتیانی ضمن تبریک برای انتصاب ژنرال لی شانگ فو به عنوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین، برنامه جامع مشارکت راهبردی را فرصت مهم و مغتنم برای تقویت همکاری های دفاعی تهران و پکن دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
جشن بهار طبیعت با زمزمه یا مقلب القلوب شروعِ بهترین فرصت برای نو شدن رختِ آگاهی است و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
مراسم مناجات خوانی و تحویل سال نو در جوار شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، در معراج الشهدای تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۴    
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۹    
مراسم تحویل سال نو همراه با قرائت دعای توسل و مناجات خوانی، در جوار مزار مطهر شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد بامداد 29 اسفند با شعار عید و مهمونی رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۳    
منابع عراقی از ادامه اقدامات مقامات امنیتی این کشور برای برقراری ثبات و امنیت در استان دیالی این کشور خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
بخش نخست مرحله دوم پالایشگاه آبادان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های پالایشی منطقه غرب آسیا امروز همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت با حضور رئیس جمهور در آبادان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
شهید مسعود انصاری در فرازی از وصیت نامه خود آورده است: ای عزیزان می دانم که از کشته شدن من ناراحت می شوید؛ اما اشتباه است؛ چون راهی را که من انتخاب کرده ام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۴    
امام خامنه ای به مناسبت فرارسیدن سال نو فردا در حرم مطهر ثامن الحجج (ع) سخنرانی خواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
با رعایت و اجرای بند های اقتصاد مقاومتی می توان امید داشت وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد و شاخص های اقتصادی با التهابات کمتری حرکت کنند. پادزهری که می تواند ضربات دشمن در بخش اقتصاد را خنثی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
جمهوری آذربایجان مدعی شد که در تیراندازی نیروهای ارمنستان در مرز مشترک، یکی از نیروهای مرزبانی آذربایجان زخمی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
قاضی زاده هاشمی در پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه رمضان را به ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
بورل در یک نشست خبری ضمن تاکید بر این که ازسرگیری روابط ایران و عربستان به افزایش ثبات منطقه کمک خواهد کرد، آن را بر روند احیای توافق هسته ای بی تاثیر دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
حجت الاسلام رئیسی برای افتتاح فاز 2 پالایشگاه آبادان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد استان خوزستان شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
حجت الاسلام سعیدی به مناسبت تقارن حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز خطاب به فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
امیر سرلشکر موسوی با صدور پیامی فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعا های واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
نشستی در شرم الشیخ با حضور تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی، اردن و مصر برگزار شد که عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی رویای برگزار کنندگان را بر باد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
آرانیان گفت: اکثر راویان پیشکسوت با سنین بالا و مشکلات جسمی مرتبط با جنگ با عشق در ایام راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و راوی روزهای خوب آن دوران حماسه هستند که این حقیقت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
علیان گفت: در روز های جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران من شاهد اعزام سایرین به جبهه و یا شهادت رزمندگان اسلام بودم به همین علت تصمیم گرفتم خودم نیز به جبهه های حق علیه باطل اعزام شوم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در شهر چرام برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
شهید یگانه در فرازی از وصیت نامه خود آورده است: از خدا می خواهم که روزی صدبار کشته شوم ولی خاری به کف پای روحانیت نرود؛ من شهادت را مانند عسل شیرین حس می کنم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۶    
جانباز شهید هاشمی یکی از جانبازان دفاع مقدس است که در عملیات بیت المقدس 6 به درجه رفیع جانبازی نایل آمد و سال 1381 پس از تحمل سال ها دوری از هم رزمان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
حجت الاسلام کریم پور گفت: حس و حال خادم الشهدایی قابل وصف نیست؛ ولی اگر بخواهیم این حس و حال را در یک جمله توصیف کنیم؛ یک تجربه زندگی 10 روزه شهدایی همراه با معنویت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
شهید حسین بابایی از فرماندهان استان زنجان خاطره ای از عقب نشینی بعثی ها و یکی از امداد های غیبی جبهه که منجر به نجات جان رزمنده ها شد صحبت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۲    
گزارشی از یادمان شهدای فتح المبین را در این بخش مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۵:۳۱    
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه اقتدار و حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد، گفت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با مقاومت آگاهانه زندگی خود را فدای برقراری امنیت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۵:۲۸    
رسیدن به اقتدار فرهنگی با سیاست گذاری های مقطعی حاصل نمی شود و به شدت نیازمند یک جراحی وسیع در همه سطوح و ابعاد است تا با حصول اقتدار فرهنگی به بازدارندگی فرهنگی برسیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۳:۴۹    
هنری با اشاره به اینکه برای پایان سال طبق برنامه ریزی های انجام شده شاهد حضور گروه های جهادی میهمان و بومی در استان هستیم، گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان مصادف با نوروز است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۱    
عباسپور گفت: جنگ رسانه ای، تحریم های اقتصادی ظالمانه و اقدامات بین المللی با محوریت شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و تهدیدات نظامی بخشی از محورهای جنگ ترکیبی علیه ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۳:۰۴    
جنبش انصارالله یمن به رهبری عبدالملک حوثی امروز یکی از جریان های سیاسی بانفوذ این کشور به شمار می آید که توانسته با توان و قدرت قابل توجه خود در برابر تجاوز به این کشور ایستادگی و مقاومت کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۷    
نمایش خیابانی یادگاری در قالب پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا یادمان های شهدای هویزه و شلمچه به موزه جنگ خرمشهر رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۴    
29 اسفند 1401 هجری شمسی برابر با 27 شعبان 1444 هجری قمری و 20 مارس 2023 میلادی