یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۳:۲۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیدبان 7 بهمن 1396 - didban.ir

دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۴    
محمد العیسی دبیرکل مرکز موسوم به اتحادیه جهان اسلام (رابطة العالم الإسلامی) در اظهاراتی غیرمعمول اعلام کرد ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۷    
تابه حال طرح های اشتغال زایی متفاوتی از سوی دولت های مختلف برای بهبود وضع اشتغال مطرح شده و برای اجرای هرکدام نیز هزینه قابل توجهی اختصاص داده شده است؛ اما این طرح ها به جای حل مسئله ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۷    
آیا رؤیا دلالتی بر میزان پایبندیِ حقیقیِ رؤیابین به اخلاق دارد؟ سه دیدگاه در پاسخ به این پرسش دیده می شود: الف) رؤیا هیچ دلالت اخلاقی ندارد، ب) انسان ها را در رؤیا بی اخلاق اند ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
مدیریت استعداد به عنوان سیستمی برای شناسایی، استخدام، پرورش، ارتقاء و نگهداری افراد مستعد، با هدف بهینه کردن توان سازمان به منظور تحقق نتایج کسب و کار ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
مفهوم وحدت اسلامی در ایران از دوره قاجار تاکنون محل بحث و مناقشه بوده است. این مفهوم در عصر جدید و زمینه نوعی آگاهی دینی و در پاسخ به شرایط جهان اسلام در مواجهه با غرب و استعمار شکل گرفت.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
کتاب شریف نهج البلاغه، گنجینة اخلاقی ِمکتب اسلام است و تبیین چیستی ارزش اخلاقی از منظرِ آن، در ارائه نظریه اخلاقی اسلام، راهگشاست.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
خاورمیانه را می توان کانون نخست بحران های سیاسی، اعم از جنگ، تروریسم، کودتا و دیگر بحران های مختلف قلم داد کرد ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
برقراری اتحاد، برادری و صلح یکی از ویژگی های دین مبین اسلام است. از آن رو، همزیستی مسالمت آمیز به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های زندگی در جوامع اسلامی مطرح است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
اخلاق بیان کننده صفت هایی است که انسان باید در خود ایجاد کند تا رفتارهای ارادی صادر شده از او همگی نیکو و پسندیده باشد و صفت های بد را از خود دور سازد.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
سوره نصر در دیدگاه اندیشمندان علوم قرآنی به آخرین سوره ی قرآن مشهور است. روایات فراوان مبنی بر آخر مانزل بودن این سوره و نزول آن در آستانه ی رحلت پیامبر(ص) نیز مؤیدِ این دیدگاه مشهور است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
این مقاله با استفاده از روش توصیفی تحلیلی به بررسی چگونگی استفاده از اصل تألیف قلوب در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جهت ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی می پردازد.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۲    
هدف این پژوهش شناسایی و رتبه بندی شاخص ها و معیارهای ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک، است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل با هدف بررسی عملیات شاخه زیتون در شمال سوریه تشکیل شد، با کارشکنی های آمریکا بدون هیچ نتیجه ای به کار خود پایان داد.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
یکی از مهم ترین جنبه های اعجاز قرآن کریم، اعجاز ادبی آن است که این امر موجب شده قرآن کریم از دیرباز مورد توجه ادیبان و زبان شناسان قرار گیرد.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۲    
بانک های خصوصی یکی از معضلات مهم در نظام بانکی ایران است. اما به دلایلی مشکلات آنها به چشم نمی آید. در حالیکه این بانک ها به مراتب وضعیت بدتری نسبت به موسسات مالی غیرمجاز داشته و دارند.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۲    
مهم ترین مشکل کنوانسیون پالرمو قرار گرفتن گروه های مقاومت از جمله حزب الله در فهرست گروه های تروریستی و الزام امضا کنندگان این کنوانسیون به مقابله با گروه های مقاومت است.