یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۳:۴۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیدبان 10 بهمن 1396 - didban.ir

دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۳:۴۳    
نظریه و نظریه پردازی در حوزه روابط بین الملل همواره با فراز و نشیب هایی روبه رو بوده است؛ به گونه ای که این حوزه مطالعاتی با تنوع نظریات مواجه است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۳:۴۳    
شکستن مکرر درختان، سر خوردن خودروها و تصادف های مکرر همراه با قطعی برق در برخی از مناطق تهران، پایتخت را فلج کرده است؛ اما مشخص نیست که چرا عملکرد شهرداری تهران بسیاری ضعیف است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
این مقاله به مفهوم پردازی مدیریت جهادی در پرتو نهج البلاغه امام علی (علیه السلام) با رویکرد استقرایی پرداخته است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
یافته های پژوهش نشان می دهند که آمریکا با بهره مندی از موازنه نرم در بازۀ زمانی بلند دامنه، در صدد عملیاتی نمودن کاهش و فرسایش قدرت رقبای جهانی و قدرت های منطقه ای می باشد.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
درآمدهای غیربهره ای بر سودآوری و ریسک بانک ها در شبکه بانکی کشور تأثیر دارند. اغلب بانک ها با تغییر در شرایط اقتصادی در کشور و گسترش بانکداری در ایران به کسب درآمدهای غیربهره ای روی آورده اند.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
این پژوهش عمدتاً به منظور شناخت ضدّارزش های اجتماعی برخاسته از قرآن کریم و مثنوی معنوی و بررسی کارکرد آن ها در جهان اجتماعی امروز است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۹    
یکی از دغدغه های انقلابی علامه مطهری، مبتلا شدن انقلاب اسلامی به استحاله ی درونی بود؛ به این معنی که انقلاب اسلامی پس از مرحله ی پیروزی، به تدریج و گاه به صورت نامحسوس ...
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۹    
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه تجربه معنوی با سبک های مقابله با استرس و ابعاد آن در بین دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه انجام شده است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۹    
با توجه به شخصیت والای امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) در شکل دهی به اندیشه های حکومت و مدیریت در نظام مقدس ایران اسلامی، این جستار، به دنبال استخراج و فهم الگوی مدیر شایسته از کتاب نهج البلاغه است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۲۹    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف امریکا از انتقال تروریست های داعش به افغانستان، موجه کردن ادامه حضور خود در منطقه و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۴    
هدف از انجام این پژوهش، بررسی و تبیین نظام انگیزش اخلاقی در قرآن کریم و ارائه الگویی برای آن بر اساس کتاب تفسیرالمیزان است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۴    
واژه نماز در این متون گاه نشانگر ادای احترام فرودستان به مقامات فرادستی و گاه به عنوان فعل عبادی بیانگر رکوع و خضوع بندگی در برابر پرودگار بوده است.
دیدبان   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۴    
اکنون شاهد جنگ تحریمی آمریکا علیه روسیه هستیم که کنگره آمریکا پیش برنده و مشوق آن بوده و دولت ترامپ نیزبا آن همراه شده است.