شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۳:۵۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 16 اسفند 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 1 اسفند 1396 دیار آفتاب 2 اسفند 1396 دیار آفتاب 3 اسفند 1396 دیار آفتاب 4 اسفند 1396 دیار آفتاب 5 اسفند 1396 دیار آفتاب 6 اسفند 1396 دیار آفتاب 7 اسفند 1396 دیار آفتاب 8 اسفند 1396 دیار آفتاب 9 اسفند 1396 دیار آفتاب 10 اسفند 1396 دیار آفتاب 11 اسفند 1396 دیار آفتاب 12 اسفند 1396 دیار آفتاب 13 اسفند 1396 دیار آفتاب 14 اسفند 1396 دیار آفتاب 15 اسفند 1396 دیار آفتاب 16 اسفند 1396 دیار آفتاب 17 اسفند 1396 دیار آفتاب 18 اسفند 1396 دیار آفتاب 19 اسفند 1396 دیار آفتاب 20 اسفند 1396 دیار آفتاب 21 اسفند 1396 دیار آفتاب 22 اسفند 1396 دیار آفتاب 23 اسفند 1396 دیار آفتاب 24 اسفند 1396 دیار آفتاب 25 اسفند 1396 دیار آفتاب 26 اسفند 1396 دیار آفتاب 27 اسفند 1396 دیار آفتاب 28 اسفند 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
اشتباه بزرگ بعضی از ماها در چالش اقتصادی بزرگی که امروز کشور دچار آن است این بود که در زمینه ی اقتصادی اظهار ضعف شد؛ دشمن دید که اینجا جایی است که می شود فشار آورد، [لذا] فشار را زیاد کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
با فرارسیدن سال نو همه جا مرتب و تمیز می شود، در این بین خوب است که فکری هم برای گجت های پرکار و بادوامی که تمام روز در گوشی شما مشغول کار هستند کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
فقر ویتامین ب 12 در برخی افراد شایع است و مهم است که هر کسی بخصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که برجام بزرگراهی برای دستیابی ایران به غنی سازی بدون محدودیت است، گفت: ترامپ باید این توافق را به کلی اصلاح یا به کلی لغو کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
در صحن علنی امروز 16 اسفند خواهر یک نماینده حاشیه سازی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و تنها 10 درصد این بودجه به پروژه های عمرانی اختصاص پیدا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون گزارش داد که ایران سامانه های پدافند موشکی S-300 را عملیاتی کرده و این مسئله نگرانی مقامات آمریکا و اسرائیل را درپی داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۴    
رئیس جمهور گفت: اگر بناست کسی از طرف ملت سخنگو باشد، این رئیس جمهور است که منتخب مردم بوده و می تواند بهترین سخنگو از طرف مردم و خواست مردم باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۹    
بوسه ی رهبر انقلاب بر لباس خادمی شهید محمدحسین حدادیان از شهدای حادثه خیابان پاسداران تهران ؛ این بسیجی شهید از خادمان یکی از هیأت های عزاداری تهران بود. 96/12/15
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۹    
ورزشکاران یا تیم های غیرایرانی بارها با رفتارها و کارهای خود نشان داده اند تمایلی برای رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی یا سفر به این منطقه ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۹    
من گاهی به ارتفاعات میروم، از آنجا نگاه میکنم، می بینم چه اتفاقی دارد می افتد. بارها هم به شهردارهای مختلف این مطلب را گفتم؛ البته فقط کار شهرداری نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۹    
دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
مقامات آمریکایی و اروپایی نزدیک به مذاکرات بین دولت ترامپ و اروپایی ها معتقدند که هیچ تضمینی برای متقاعد کردن رییس جمهور متلون المزاج آمریکا وجود ندارد اما یگانه راه نجات پایبندی به برجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی شب گذشته 15اسفندماه در منزل شهید محمدحسین حدادیان -از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- حضور یافتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
ارتش سوریه با پیشروی از سمت شرق غوطه شرقی ، شهرک بیت سوا را آزاد کرد و فاصله خود با اداره مرکبات را به کمتر از 2 کیلومتر رساند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
گستره فضای مجازی به اندازه ای است که فضای کلاهبرداری خوبی را در اختیار هکرها قرار داده تا بتوانند از ضعف سیستمها و غفلت مسئولان سایتها استفاده کرده و به امیال خود برسند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
با توجه به پیچ و خم های ایجاد شده در موضوع واریز یارانه در سال آینده بین دولت و مجلس باید دید دولت بر سر حرف خود برای واریز یارانه به شکل سابق در سال 97 خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
دنی آلوس، ستاره سابق بارسا و یوونتوس شب گذشته مقابل رونالدو عذاب زیادی را متحمل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۴    
یک دندانپزشک گفت: یکی از شایع ترین دلایل تغییر رنگ لثه ها سیگار است؛ به واسطه عوامل موجود در دود سیگار و نیکوتین تولید ملانین بیشتر شده و رنگ لثه ها و سطح دندان ها را تیره تر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۹    
دادستان تهران از 24 ماه محکومیت تعزیری زنی که در خیابان انقلاب اقدام به کشف حجاب کرده بود، خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۹    
رئیس جمهور در تماس تلفنی اردوغان گفت: ترکیه از نفوذ خود برای پایان محاصره زنان و کودکان در شهرهای فوعا و کفریا از سوی تروریست ها استفاده کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۹    
سرپرست فرمانداری دزفول از وقوع انفجار در یکی از زاغه های مهمات تیپ 292 زرهی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۹    
دانستن حق مردم است یکی از شعارها و بهتر است بگوییم یکی از ادعاهای روزنامه های اصلاح طلب است؛ ادعایی که اصلاح طلبان همواره در جهت عکس آن حرکت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۴    
شهردار تهران به انتقادات صورت گرفته در خصوص ترک نکردن جلسه ای که با رقص دختران نوجوان برگزار شد، پاسخ داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۵:۴۹    
محمدبن سلمان، ولی عهد عربستان با ملکه انگلیس در کاخ باکینگهام لندن دیدار کرد./ عکس: GettyImages
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
جشنواره نه به ترقه بازی با هدف فرهنگ سازی در راستای استفاده نکردن از مواد محترقه در روزهای پایانی سال به ویژه شب چهارشنبه سوری با حضور جمعی از دانش آموزان ساوجی در مرکز آموزش شهروندی سلمانیه شهرداری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۹    
استاندار مرکزی در جریان بازدید از شرکت پتروشیمی ایران در شهرستان شازند گفت: خوشحالیم که در پایان سال 96 شاهد افتتاح سیستم جدید کنترلی بوتادین رابر در این شرکت هستیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تفرش گفت: طبق قانون، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است، که هم مردم و هم دولت در این خصوص وظایفی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: تاکنون 1660 عدد انواع مواد محترقه توسط نیروی انتظامی در خمین کشف و ضبط و با دو توزیع کننده نیز برخورد جدی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
مدیر منابع طبیعی فراهان گفت: در هفته منابع طبیعی در فراهان 10 هزار اصله نهال غرس می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دلیجان گفت: سال گذشته یک صد و 20 میلیون تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس کمیته کمیته امداد ساوه در آئین جشن نیکوکاری گفت: امسال در شهرستان ساوه 112 مدرسه میزبان جشن نیکوکاری هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
همزمان با سراسر کشور جشن احسان و نیکوکاری در مدارس محلات برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، زنگ نیکوکاری در مدارس فراهان نواخته شد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۹    
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برای واگذاری پالایشگاه شازند مکاتباتی صورت گرفته است، گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید حتما مراحل نظارت دستگاه ها بر روند واگذاری انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
صبح امروز مراسم جشن روز نیکوکاری با حضور مسئولان و دانش آموزان شهر میلاجرد در مدرسه دکتر حسابی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
همزمان با روز درختکاری، تعدادی نهال توسط بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج تفرش در مسیر جاده تفرش به اراک غرس شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۴    
در آستانه سال نو و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، مراسم جشن نیکوکاری به صورت نمادین در دبستان زیور کاظمی تفرش برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
مراسم جشن نیکوکاری صبح امروز در مدرسه ابتدایی امام مهدی(عج) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
با توجه به پدیدآمدن دریاچه کوکبیه، تعیین تکلیف این دریاچه برای تبدیل شدن به منطقه گردشگری اسیر بروکراسی های اداری شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۹    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شازند از کشف و معدوم سازی بیش از یک تُن آلایش خوراکی تازه دام شامل کله پاچه فاقد هویت بهداشتی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
موسس و مدیر عامل بیمارستان حضرت فاطمه(س) ساوه با رد اقدام کافی مسئولین برای فعالیت این مرکز درمانی گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۴    
پروین فراهانی بانوی کارآفرین اراکی است که در عرصه مشاغل خانگی با تولید میوه خشک ودمنوش میوه ای توانسته ضمن درآمدزایی برای خانواده فرصت شغلی 30 نفر دیگر را فراهم سازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۹    
کارگروه جهاد اقتصادی بسیج دانشجویی استان مرکزی در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای کارآفرینی، اشتغال زایی و شناسایی دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد در این زمینه اقدام به پذیرش ایده های عملیاتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۴    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی شانزدهم اسفند ماه به مسائل مختلف ورزش اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۹    
جشن میلاد حضرت زهرا(س) همزمان با مراسم هفتگی هیئت محبان اهل بیت(ع) دانشگاه اراک برگزار شد.