سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 6 بهمن 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 بهمن 1399 دیار آفتاب 2 بهمن 1399 دیار آفتاب 3 بهمن 1399 دیار آفتاب 4 بهمن 1399 دیار آفتاب 5 بهمن 1399 دیار آفتاب 6 بهمن 1399 دیار آفتاب 7 بهمن 1399 دیار آفتاب 8 بهمن 1399 دیار آفتاب 9 بهمن 1399 دیار آفتاب 10 بهمن 1399 دیار آفتاب 11 بهمن 1399 دیار آفتاب 12 بهمن 1399 دیار آفتاب 13 بهمن 1399 دیار آفتاب 14 بهمن 1399 دیار آفتاب 15 بهمن 1399 دیار آفتاب 16 بهمن 1399 دیار آفتاب 17 بهمن 1399 دیار آفتاب 18 بهمن 1399 دیار آفتاب 19 بهمن 1399 دیار آفتاب 20 بهمن 1399 دیار آفتاب 21 بهمن 1399 دیار آفتاب 22 بهمن 1399 دیار آفتاب 23 بهمن 1399 دیار آفتاب 24 بهمن 1399 دیار آفتاب 25 بهمن 1399 دیار آفتاب 26 بهمن 1399 دیار آفتاب 27 بهمن 1399 دیار آفتاب 28 بهمن 1399 دیار آفتاب 29 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۹    
رادارهای کوانتومی بر خلاف رادارهای معمولی، بر اساس ذرات فوتون کار کرده و می توانند به راحتی پرنده های پنهانکار را نیز کشف کنند؛ فناوری مهمی که قدرت پدافندی کشورمان را ارتقاء ویژه ای خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۸    
برخی منابع مطلع می گویند مسئولان صداوسیما تصمیم به اخراج حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری کارشناس برنامه زاویه شبکه چهار گرفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۸    
شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا از طرح دولت جدید این کشور برای گفت و گوی مستقیم با تهران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۲    
شهردار اراک بودجه 1200 میلیارد تومانی شهرداری در سال 1400 را تقدیم شورای شهر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۰    
سد یخ زده آب کمر تفرش نوجوان 15ساله را در خود فرو برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۴    
آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، میزبان پرسپولیس تهران بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی اجرای قانون چک از ممنوعیت ارایه خدمات بانکی به افراد دارای چک برگشتی خبر داد و گفت: نگاه قانونگذار بر انجام اقدامات پیشگیرانه متمرکز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۳    
به گفته رئیس کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار، سومین نشست کمیته تخصصی مزد در ذیل شورای عالی کار امروز برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۳    
مدیر عامل شرکت داروسازی فایزر، فاش کرد وی واکسن کرونای تولید شده توسط شرکت خود را استفاده نکرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۳    
هروویه میلیچ با پیگیری مدیران باشگاه استقلال دوباره به جمع آبی پوشان باز می گردد
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۸    
خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۸    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه 6 بهمن 1399 با رشد 1343 واحدی به یک میلیون و 235 هزار و 901 واحد رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۳    
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله گفت:طی فراخوان هایی داده شد و همایش هایی که برگزار شد 150 مقاله تخصصی و علمی در خصوص سیره و اندیشه امام خمینی(ره) در استان به چاپ رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی گفت: توجه به اهمیت و بنیان خانواده یک ضرورت محسوب می شود چراکه دشمن در طی این سال ها تمرکز خود را بر روی خانواده قرار داده و می طلبد هیئت ها در این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۳    
تیم آلومینیوم اراک در دیداری خانگی از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۳    
رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: موقعیتی به این تیم حریف ندادیم و در کل از شکل بازی تیمم راضی هستم، به بازیکنانم تبریک میگویم که با غیرت بازی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۳    
سرمربی پرسپولیس بعد از اولین شکست تیمش در لیگ بیستم، با حضور در نشست خبری گفت: رفتن رسول پناه دیگر دردی از ما دوا نمی کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
محمد جواد ظریف وزیرخارجه درگفتگو با روزنامه اطلاعات، مسائل سیاست خارجی ایران را مورد بررسی قرار داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۷    
نرخ دلار که این روزها به اعداد مختلفی نامگذاری می شود، جوی روانی در بازارهای مالی ایجاد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که با پایان یافتن مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا، فنس ها و موانع اطراف کاخ سفید برچیده شده اما ساختمان کنگره همچنان در میان فنس ها و سیم خاردار محصور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۶    
بر اساس اعلام مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی هوای اراک در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۱    
کلانشهر اراک در دوره ی پنجم شورای شهر که اکثریت قاطع آن را اعضای لیست امید اصلاح طلبان تشکیل می دهند همواره با تعدد تغییرات در سطح عالی مدیریت شهری مواجه بوده است و حالا با داغ شدن بحث استیضاح محمد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۱    
رئیس مجلس گفت: ما در مجلس مصمم هستیم ضمن رفع تبعیض ها از ظرفیت های این استان در برنامه هفتم توسعه استفاده کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۱    
آمل- ششم بهمن 1360، حماسه ای که در تاریخ انقلاب ماندگار شد و برجستگی تاریخی مردم مازندران را نمایان کرد و تحسین رهبر کبیر انقلاب را در کارنامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۱    
فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان و تحت پوشش معاملات و خرید و فروش املاک، خودرو و فرش های قیمتی در حدود 25 میلیارد ریال از 15 شهروند کلاهبرداری کرده بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با هتک حیثیت و نشر اکاذیب، قصد تشویش اذهان عمومی و متشنج کردن فضای یکی از کارخانه های بزرگ استان را داشت خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۱    
راکب 22 ساله موتور سیکلت روز گذشته بر اثر واژگونی وسیله نقلیه خود در خیابان طالقانی اراک جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب با بیان اینکه در جریان انقلاب، کسی نمی تواند مخالف مشارکت حداکثری باشد، گفت: کاهش مشارکت در انتخابات مجلس به خاطر عملکرد اصلاح طلبان بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۱    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان های کمیجان و نیم ور در دهه فجر امسال خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۱    
در برخی کشورهای قاره آمریکا که حتی یک مسلمان هم نداشتند بعداز تأسیس مراکز اسلامی و انجام فعالیت های اسلامی، به لطف خدا تعداد زیادی از مردم شیعه شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۱    
براساس اظهارات متولیان طرح اقدام ملی مسکن، ابتدا زمان اتمام عملیات ساخت این طرح انتهای سال 99 عنوان شده بود اما در حال حاضر زمان اتمام پایان سال 1401 عنوان می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به استناد قانون مصوب مجلس هر چه سریع تر کارگروه مشخص شده را برای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی تشکیل بدهد و نرخ اعلام شده برای سال 1400 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری یک توزیع کننده ادوات استعمال مواد مخدر و دخانیات قاچاق در عملیات ماموران این پلیس خبر داد و گفت: از این فرد 65 حقه وافور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴    
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار سرمایه نیازمند ثبات در سیاستگذاری ها و تصمیم گیری هاست تا چشم انداز روشنی پیش روی بازار و سرمایه گذاران و تحلیل گران بازار قرار بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۱    
صادقی با اشاره به اینکه پلی غیر ایمن در شهرستان نداریم خاطرنشان کرد: پل های شهرستان با نصب تابلو علائم و خاک ریز ایمن شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۹    
در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر امروز سه بازی برگزار می شود که در مهم ترین آن سپاهان و صنعت نفت در آبادان به مصاف هم می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر عملکرد مالی شرکت های دولتی و سرمایه های آن ها شفاف باشد، بخشی از مالیات کشور تأمین خواهند شد و از ریخت وپاش آن ها جلوگیری می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۹    
یکی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسیح ارتش در کردستان معروف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۹    
طی سالهای اخیر بسیاری از والدین برای تامین مایحتاج زندگی خود مجبور هستند که با هم در بیرون از خانه کار کنند تا بتوانند از پس هزینه های زندگی بربیایند و کودکان راهی جز مهدهای کودک ندارند اما در این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۴    
طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک در سال 1386 به تصویب هیئت وزیران رسید. طبق این طرح می بایست برای کاهش آلودگی هوای هشتمین کلانشهر کشور، از محل اعتبارات کشوری و استانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۳    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.