چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 بهمن 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 بهمن 1399 دیار آفتاب 2 بهمن 1399 دیار آفتاب 3 بهمن 1399 دیار آفتاب 4 بهمن 1399 دیار آفتاب 5 بهمن 1399 دیار آفتاب 6 بهمن 1399 دیار آفتاب 7 بهمن 1399 دیار آفتاب 8 بهمن 1399 دیار آفتاب 9 بهمن 1399 دیار آفتاب 10 بهمن 1399 دیار آفتاب 11 بهمن 1399 دیار آفتاب 12 بهمن 1399 دیار آفتاب 13 بهمن 1399 دیار آفتاب 14 بهمن 1399 دیار آفتاب 15 بهمن 1399 دیار آفتاب 16 بهمن 1399 دیار آفتاب 17 بهمن 1399 دیار آفتاب 18 بهمن 1399 دیار آفتاب 19 بهمن 1399 دیار آفتاب 20 بهمن 1399 دیار آفتاب 21 بهمن 1399 دیار آفتاب 22 بهمن 1399 دیار آفتاب 23 بهمن 1399 دیار آفتاب 24 بهمن 1399 دیار آفتاب 25 بهمن 1399 دیار آفتاب 26 بهمن 1399 دیار آفتاب 27 بهمن 1399 دیار آفتاب 28 بهمن 1399 دیار آفتاب 29 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش جزئی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
براساس اصلاحات اساسنامه فدراسیون قرار است انتخابات پیش رو با حضور 85 عضو و با حق 87 رأی برگزار شود تا تکلیف ریاست و اعضای هیات رئیسه برای چهار سال آینده مشخص شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۵    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهدای فرمانده مقاومت، درباره مقاومت، مسائل داخلی لبنان و منطقه سخنرانی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۹    
ستاد کل نیرو های مسلح تاکید کرد که فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات که در ترور فخری زاده نقش داشته، در سال 93 در حال آموزش بوده و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۹    
وزیر اسبق علوم در دوره آموزشی حکمرانی و سیاستگذاری سازمان بسیج اساتید گفت: وقتی رویکرد کلان دولت، سند 2030 در نظام آموزش و پرورش باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۹    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد نام انصارالله یمن را از فهرست سازمان های تروریستی خارج کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
سردار علی کوهستانی در گفت وگو با تسنیم دستاوردهای جدید سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم16 را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۷    
غریب آبادی اقداماتی که از پنجم اسفند متوقف می شوند را تشریح کرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۲    
دولت با تغییر قیمت مصوب مرغ برای سالجاری موافقت نکرد و قرار شد که سهمیه دان مرغداران افزایش یابد ضمن اینکه تصمیم گیری درباره قیمت به نیمه فروردین 1400 موکول شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان این که ویروس کرونای انگلیسی افراد زیر 20 سال را بیشتر درگیر می کند، راهکارهای مقابله با ویروس جهش یافته را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۱    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در گفتگوی اختصاصی با یورونیوز اعلام کرد: شرایط در دولت بایدن تغییری نکرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
صنعت کشاورزی به عنوان یک اقتصاد مردمی ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و ارزش افزوده دارد اما نبود صنایع تبدیلی و هدر رفت بخش اعظمی از این محصولات، باعث خسارت جدی در این حوزه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۱    
آیت الله رئیسی گفت: هر زمان که در راستای رفع علت های وقوع جرم حرکت شود، معلول ها هم از بین خواهند رفت. برای مردم قابل قبول نیست که یک تخلف یکسان برای دو، سه یا چهار مرتبه تکرار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۵    
نشست سرمربی و رئیس دپارتمان تیم های ملی با رئیس کمیته مسابقات AFC و نمایندگان تیم های گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت 7 اصلاح مورد تأکید مجلس را دراصلاحیۀ بودجه مدنظر قرار داد، رانت ارز4200 حذف شد؛ کسری بودجه کاهش پیدا کرد و دست درازی به منابع صندوق توسعه محدود شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۰    
اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی به تشریح جزئیات حذف دفترچه بیمه و اجرای نسخه نویسی الکترونیک پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
سیزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از فردا آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
تحلیلگر ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه بورس این روزها وضعیت نوسانی دارد، گفت: سرمایه گذاران در این وضعیت بهتر است کاری انجام ندهند و رئیس جدید سازمان بورس هم باید مانع دخالت ها در این بازار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست های بازرگانی کشور از مرحله تامین تا حمل و توزیع باید با هماهنگی کامل مدیریت شود، گفت: مردم و فعالان بازار نباید در این حوزه احساس رهاشدگی و بی سامانی داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۳    
کلیات لایحه بودجه 1400 بعد از اصلاح لایحه از سوی دولت امروز در مجلس تصویب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
نمایندگان مجلس مجوز دادند تا باردیگر طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی پارلمان بررسی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
آخرین جزئیات حذف دفترچه های درمانی با حضور مسئولان حوزه درمان تشریح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۸    
بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس 65مورد جدید ابتلا در 24ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به 36468نفر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۳    
زیرساخت لازم برای اجرایی کردن طرح نسخه الکترونیکی در استان به هیچ عنوان فراهم نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۳    
بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، برنامه واکسیناسیون کرونا در کشور حداقل به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۳    
حجت الاسلام موسوی گفت: زیر سوال بردن کرامت، منزلت و عزت مردم در انتخابات خط قرمز قوه قضائیه است و قطعا با این مسئله برخورد جدی خواهیم داشت و ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
کریمی گفت: امروز فضای مجازی از اهمیت به سزایی برخوردار است چراکه با توجه به شیوع کرونا و تغییر رویکرد در برخی از فعالیت ها فضای مجازی بیشتر رونق گرفته که باید به آن توجه داشته باشیم و به دنبال راه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۳    
نماینده کارگران در کمیته تعیین دستمزد شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت خانوار کارگری در کمیته دستمزد تعیین نشده و احتمالاً هفته آینده تعیین می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۳    
در اولین نشست ستاد انتخابات استان مرکزی طی احکامی جداگانه از سوی استاندار مرکزی اعضای این ستاد منصوب و معرفی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی قوه قضائیه، در خصوص پیگیری قانونی توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد دادستان راسا پیگیر خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
عبدی مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا، گفت: 100 نفر از پرشکان متخصص و فوق تخصص استان عضویابی و سازماندهی شدند که کاری بی سابقه بوده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
مردم، به دولت مردان خود شبیه ترند تا به پدران شان ؛ دقت به این سخن امیر المومنین(ع) نشان می دهد که شاید موتورسواران اصفهانی، روز 22 بهمن از رفتارهای سال های قبل حسن روحانی چیزهایی آموخته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
فراهانی بیان کرد: راه اندازی طرح مؤثر و عملیاتی کاسبان امین یکی از طرح های بسیج اصناف برای برقراری آرامش در بازار بود که بسیج اصناف با انجام این طرح به دنبال رفع مشکلات بازار نظیر توزیع مایحتاج مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
دولت دوازدهم در حالی که منتقد برخی اصلاحات کمیسیون تلفیق از جمله حذف ارز 4200 و اصلاح حقوق گمرکی بود در اصلاحیه بودجه 1400 اجازه این دو اصلاح را از مجلس طلب کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۱    
با توجه به اخطار قبلی باهدف پیشگیری از خسارت های وارده ناشی از مشکلات شبکه داخلی برق و رفع موارد ناایمن شرکت توزیع برق استان مرکزی صبح امروز با دستور قضایی اقدام به قطع انشعاب برق مجتمع تجاری طلا در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۶    
عضو سابق شورای شهر تهران: به عنوان کسی که 4 سال عضو شورای شهر تهران بودم، می گویم؛ هیچ ساختاری به عنوان نهاد نظارتی بازرسی یا حداقل نهاد مشاوره ای در کنار اعضای شورای شهر برای پیشگیری از وقوع جرم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۱    
مرادی گفت: آخرین خروجی مدل های هواشناسی و گزارش ایستگاه های هواشناسی کشور حاکی از ورود سامانه بارشی به نواحی غربی کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۱    
تعلیق قراردادهای تسلیحاتی آمریکا با عربستان و امارات توسط دولت بایدن در سایه اهرم فشارهایی که وی ضد ریاض دارد و بن سلمان برای رهایی از این فشارها تن به هرگونه باج خواهد داد، دورنمای روابط دولت دموکرات
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۶    
تصادف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی پراید در محور اراک- ازنا مرگ راننده خودروی پراید را به همراه داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۱    
خانم 43 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شازند به علت سقوط در چاه آب غرق شد و جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تشکیل کارگروه اقتصادی صنایع دستی با عضویت دستگاههای مرتبط خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
امسال تنها در تهران 15 روز هوای سالم داشتیم و اهواز 3 روز هوای سالم داشته است و منشاء تمام آلودگی ها مواردی نظیر موتور سیکلت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۶    
آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: وزیر کار در جلسه روز گذشته در مجلس قول داد تا آخر هفته مشکل حقوق کارگران هپکو حل و نسبت به تهاتر بدهی های شرکت اقدام شود و این موضوع را به زودی در جلسه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۱    
حملات راکتی دوشنبه شب به فرودگاه بین المللی اربیل به زخمی شدن تعدادی از نظامیان آمریکایی منجر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۱    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از تدوین سازوکار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: من خوشبین هستم که اجماع با شورای وحدت اتفاق خواهد افتاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۱    
افزایش قابل توجه درآمدهای پایدار بخصوص مالیات و رشد اندک بودجه عمرانی در کنار افزایش حداقلی هزینه ها و کاهش وابستگی بودجه به نفت نشان می دهد دولت در اصلاحیه لایحه بودجه 1400 گام های اندک ولی نسبتا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
خلاصه و حواشی بازی نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در برنامه فوتبال برتر پخش شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۴    
سلیمی با تأکید بر اینکه مجلس برای تأمین مسکن مردم با جدیت وارد میدان شده، گفت: یکی از طرح های مجلس طرح رونق و جهش تولید در مسکن است که اگر مشکلی به وجود نیاید هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۸    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.