چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 18 بهمن 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 بهمن 1399 دیار آفتاب 2 بهمن 1399 دیار آفتاب 3 بهمن 1399 دیار آفتاب 4 بهمن 1399 دیار آفتاب 5 بهمن 1399 دیار آفتاب 6 بهمن 1399 دیار آفتاب 7 بهمن 1399 دیار آفتاب 8 بهمن 1399 دیار آفتاب 9 بهمن 1399 دیار آفتاب 10 بهمن 1399 دیار آفتاب 11 بهمن 1399 دیار آفتاب 12 بهمن 1399 دیار آفتاب 13 بهمن 1399 دیار آفتاب 14 بهمن 1399 دیار آفتاب 15 بهمن 1399 دیار آفتاب 16 بهمن 1399 دیار آفتاب 17 بهمن 1399 دیار آفتاب 18 بهمن 1399 دیار آفتاب 19 بهمن 1399 دیار آفتاب 20 بهمن 1399 دیار آفتاب 21 بهمن 1399 دیار آفتاب 22 بهمن 1399 دیار آفتاب 23 بهمن 1399 دیار آفتاب 24 بهمن 1399 دیار آفتاب 25 بهمن 1399 دیار آفتاب 26 بهمن 1399 دیار آفتاب 27 بهمن 1399 دیار آفتاب 28 بهمن 1399 دیار آفتاب 29 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۲    
مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دلیجان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۹    
توان موشکی، یکی از مهم ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات به شمار می رود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۸    
پاک مهر گفت: واکسن کرونای ایرانی با موفقیت در حال تست شدن است و به زودی مرحله کار آزمایی انسانی اش را به پایان می رساند و از اردیبهشت سال 1400ماهانه 15 میلیون دوز واکسن کرونا توسط دانشمندان ایرانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۸    
سردار محمدرضا یزدی گفت: در قطعنامه 598 هیچ موردی برای دریافت خسارت از سوی عراق وجود ندارد، ولی در جنگ عراق و کویت بلافاصله چهار ماه بعد از خاتمه جنگ سازمان ملل رای به محکومیت عراق و پرداخت خسارت می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
به نظر می رسد گفتگو های اخیر وزیر خارجه هرچند به طور متعارف باید به موضوعات سیاست خارجی ایران بپردازد، اما بیش از آن رنگ وبوی انتخاباتی و مصرف داخلی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 140 هزار از بچه هایی که قبلاً تحت آموزش قرار نگرفته بودند، تحت آموزش قرار گرفتند و 140 هزار نفر هم بازمانده از تحصیل هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۳    
همتی اعلام کرد:بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت های الکترونیکی، بزودی،از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش های خرید در فروشگاه ها و لذا حذف تدریجی استفاده ازفیزیک کارت خریدرا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان بورس با اشاره به این که دامنه نوسان خرید و فروش سهام از روز شنبه آینده منفی 2 درصد و مثبت 6 درصد خواهد بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۳    
چابهار - رئیس سازمان بازرسی کشور با تاکید بر اینکه کشور امروز در شرایط اقتدار کامل است، گفت: یکی از رویکردهای مهم قوه قضائیه حمایت از تولید است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۸    
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تشکیل کمیته های هشت گانه شورای متبوع خود در بحث انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۸    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مجلس افزایش یارانه نقدی را در سال آینده دنبال می کند، اما نمی توان به دولت برای شناسایی نیازمندان واقعی جامعه و حمایت از آن ها چندان اعتماد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۳    
امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: پیوستن کارکنان نیروی هوایی به امام راحل و قرار گرفتن در صفوف مردم موجب شکسته شدن کمر رژیم طاغوت و تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
همزمان با دهه فجر خط تولید انبوه موشک های دوش پرتاب پیشرفته پدافند هوایی و کارخانجات تولید سوخت جامد مرکب با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۳    
سود مرکب معضلی جدی است که حتی با ممنوعیت رسیدگی دادرسی آن در قوه قضائیه همچنان گریبان گیر نظام بانکی و گیرندگان تسهیلات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۳    
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش فردا در روز نیروی هوایی با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید آینده را در دهه پنجم پایه ریزی کنیم زیرا دهه آغاز گام دوم انقلاب است و فقط بسیج میتواند در چارچوب بیانیه گام دوم، در این دهه، تحول آفرینی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۳    
دهقان دهنوی گفت: امروز در جلسه شورای عالی بورس با هدف اینکه فرصت تحلیل به سرمایه گذاران داده شود، تصمیمات جدیدی گرفته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
از سوی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، پیام تشکر و رهنمود رهبر معظم انقلاب به دست اندرکاران تدوین برنامه های درسی و بسته های تربیت و یادگیری ابلاغ شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس جزییات سفر قالیباف به روسیه و تقدیم پیام رهبر انقلاب به دولت این کشور را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
برگزاری چند دور باطل انتخابات در رژیم صهیونیستی که حتی نتوانست تکلیف بودجه 2021 را مشخص کند حاکی از تعمیق بحران سیاسی این رژیم است که متعاقبا پرونده های حساس داخلی و خارجی را تحت تاثیر قرار می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
در دو قرن اخیر مردم در نقاط مختلف کشور با ایمان الهی و غیرت ملی، حضور بیگانگان را در خاک ایران تحمل نکردند و مبارزات ضد استعماری آنها در تاریخ افتخارات مردمی که اراده کرده اند آزاد زندگی کنند و ننگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
برجام تصمیم نظام نبود؛ بلکه برجام دستپخت دولت روحانی بود و نظام به صورت مشروط و با قید 28 شرط با آن موافقت کرد. موافقت مشروط یعنی دولت باید به صورت دقیق به این 28 شرط عمل می کرد که متاسفانه چنین نشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم اجرای قانون توأمان با تدبیرو رأفت اسلامی گفت: حامی نیروهای وظیفه شناس و متعهد هستم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۳    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه رفع تحریم ها با التماس نمی شود، گفت: سیاست دولت فعلی به شدت سیاست التماسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
ارزش دارایی بانک مهر اقتصاد با بررسی هیأت کارشناسی در اسفندماه 97، 20 هزارمیلیارد تومان برآورد شد اما دارایی این بانک در روز برگزاری مجمع عمومی فوق العاده دستکم 70 هزار میلیارد تومان بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۰    
با پایان مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، ترین های هر بخش معرفی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
کارگران شرکت هپکو اراک خواستار پایبندی مسئولین دولت، وزرات کار و سازمان تأمین اجتماعی به وعده های خود و تسریع در تعیین تکلیف بدهی این شرکت و فرآیند تهاتر آن شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا، در حالی تمام قد از آلکسی ناوالنی دفاع می کند که این معارض روس، مسلمانان قفقاز شمالی را به سوسک تشبیه کرده و خواستار قتل آن ها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۲    
در مدت اخیر برافراشته شدن پرچم گروه تروریستی داعش در مناطقی از استان های سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق خبرساز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور گفت: واکسیناسیون در همین هفته آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه) به منظور سفری سه روزه به روسیه خواهد رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۸    
هرچند اصلاح طلبان در محافل خود پیشاپیش به احتمال عدم توفیق خود در انتخابات 1400 تاکید دارند، ولی با دو رویکرد سلبی و ایجابی درصدد یک نظم دهی تشکیلاتی به خود و ورود موثر به عرصه انتخابات هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۲    
سهل انگاری در نگهداری و استفاده از سلاح شکاری در منزل سبب شلیک تیر از سمت پسربچه 10 ساله دارای معلول ذهنی به خواهر 17 ساله اش در یکی از روستاهای شهرستان محلات شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 64 فقره انواع سرقت در عملیات دستگیری 37 نفر سارق در دو روز گذشته در این استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، مقدار 360 لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده از یک منزل مسکونی کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 800 خودرو هر شب به طور میانگین در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونا در اراک اعمال قانون می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۷    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از راهیابی 20 اثر و دست ساخته صنایع دستی به پنجمین جشنواره فجر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت در عملیات پلیس در اراک خبر داد وگفت: اعضای این باند به 9 فقره سرقت موتور سیکلت و 18 فقره سرقت انباری و محتویات داخل خودرو در اراک اعتراف ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۷    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری خانمی که با تبلیغ فروش عمده مواد غذایی در فضای مجازی، بیش از 5 میلیارد ریال از افراد مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کرده بود خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
چند سالی است که از بحث واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می گذرد، اما به دلیل عدم شفافیت در صورت های مالیشان هنوز خبری از عرضه سهامشان نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
نمایندگان باید بدانند مجلس یازدهم با هزار امید و آرزو از سوی مردم انقلابی برای رسیدن به مجلس تراز انقلابی تشکیل شده که یکی از انتظارات آنها شفافیت آراء نمایندگان بوده و در حقیقت یک اصلاح و تغییر در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۳    
رفیعی مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با اشاره به توافقات انجام شده به منظور انعقاد قرارداد هپکو با تعدادی از شرکت های معدنی در شهریورماه سال جاری جهت خرید دامپتراک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
همزمان با دهه فجر، پروژه بهینه سازی و نو سازی 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند با حضور استاندار مرکزی با اعتباری بالغ بر 102میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۱    
استاندار مرکزی همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان شازند چند پروژه شهری و اقتصادی را در این شهرستان افتتاح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۲    
تیم آلومینیوم اراک در آخرین بازی خانگی نیم فصل خود در جریان رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال خلیج فارس کشور مقابل سایپا به نتیجه تساوی دست یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۷    
مجلس یازدهم علی رغم شعار انتخاباتی خود یعنی شفافیت، روز گذشته نتواست کلیات این طرح را تصویب کند؛ این در حالی است که رئیس مجلس نیز شفاف سازی را یکی از رویکردهای اصلی تحول مجلس عنوان می کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
بعد از رد کلیات لایحه بودجه 1400 دولت درصدد اصلاح همراه با تعامل برآمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
کارهای سخت و فیزیکی بی ارزش شده است. در چنین جامعه ای کسی که می گوید: به جای زور بازو از مغز و زبانت کار بکش! انگار جلوتر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
محتوایی که این روزها کاربران انقلابی همزمان با ایام دهه فجر در فضای مجازی داغ می کنند، همان شعارهایی است که پیش از انقلاب افراد بر روی دیوارها می نوشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: جامعه جهانی به خوبی به علم و دانش تولید واکسن کرونای ایرانی پی برده و حتی برخی از کشورها درخواست خرید این واکسن را داشته اند و نشان دادیم تحریم های دارویی ایران معنا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۵    
در حالی 87 هزار پروژه زیر ساختی کشور نیمه تمام هستند که مشارکت مردم در تکمیل پروژه ها با صندوق پروژه می تواند ورق را برگرداند و به توسعه اقتصادی ایران سرعت ببخشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
مردم دیارآفتاب در دیدار سال 79 با رهبر معظم انقلاب برگ زرینی از جلوه حضور در صحنه را به ثبت رساندند و این استقبال عظیم نشان داد که مردم همچنان به نظام و رهبری وفادارند و تا زمانی که این ملت در صحنه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۶    
رآکتور آب سنگین اراک به عنوان نماد پیشرفت علمی و هسته ای مردم ایران، به همت مردان هسته ای کشورمان طراحی و ساخته شده است؛ پیشرفتی که مزد سال ها مجاهدت و خون بهای شهدای هسته ای ایران است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.