یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 بهمن 1395 - diyarmirza.ir

دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
مردم با مشاهده ی لرزش دست شان، فورا نگران می شوند که مبادا بیماری پارکینسون به سراغ آنها آمده باشد، اما معمولا این عارضه به عوامل دیگری بستگی دارد
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
سرپرست سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر گفت: در صورت اطمینان از تامین امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی، اعزام حجاج به حج 96 انجام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
وبسایت متاکریتیک فهرست برترین فیلم های ژانر وحشت قرن 21 را بر اساس آرای منتقدین منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
با توجه به وضعیت مشخص شده تعدادی از فیلم های اکران نوروزی، به نظر می رسد اکران نوروز با رقابت فیلم های اجتماعی و کمدی در سالن های سینما مواجه هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۷    
فصل پنجم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم بعد از کش و قوس های فراوان برای مکان و زمان شروع فیلمبرداری، بالاخره تا پایان هفته جاری فیلمبرداری اش آغاز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
احمدی در جلسه ستاد بحران شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در این مرحله از برف سنگین همه دست به دست هم دادند و با کمترین تاخیر پای کار حضور یافتند و از همه ظرفیت های شهرستان برای رفع مشکلات مردم استفاده شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
بارش برف در لاهیجان علاوه بر سفیدپوش کردن این شهر زیبایی خاصی به عروس شهرهای گیلان داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۵    
فرماندار رودسر اظهار کرد: بارش برف در نقاط مختلف شهرستان رودسر متوقف شده است و در حوزه های آب، برق، گاز و تلفن نیز هیچ گونه مشکلی تاکنون وجود نداشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
مسئول دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، معتقد است که اقتصاد و معیشت مردم، می تواند پاشنه آشیل دولت روحانی در انتخابات 96 باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
محسنی با اشاره به اینکه برفروبی یک کیلومتر باقیمانده از مسیر کوهستانی مزگده و خرمکش ،چماچا و مژدهه بالا نیز فردا انجام خواهد شد افزود: راه ارتباطی شفت به بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم باز است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۰    
ساخت آثار برفی در پیاده راه فرهنگی تاریخی توسط هنرمندان به همت سازمان فرهنگی با مشارکت سازمان زیبا سازی و شهرداری منطقه دو عصر امروز شنبه 30 بهمن برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار گیلان از آخرین وضعیت استان باخبر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تولد 55 نوزاد برفی در جریان بارش شدید برف در این استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
استاندار در گفتگو با نیروهای راهداری، پلیس راه و رانندگان ماشین آلات سنگین بخش خصوصی که در حال بهسازی مسیر بودند، به آن ها خدا قوت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۰    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست خبری که در فدراسیون فوتبال برگزار شد درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیر شدن سارق حرفه ای زیور آلات زنان در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
استاندار گیلان با اشاره به قطعی برق حال حاضر در مناطقی از استان به دلیل بارش برف سنگین گفت: مشکل عمده شبکه های توزیع برق تا امشب رفع و اغلب خانوارهای بدون برق، برقدار می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
به علت بارش سنگین برف در دو روز اخیر، فردا یکشنبه برخی از مدارس استان گیلان تعطیل است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
فرماندار رشت گفت: ماشین آلات برف روبی بخش های شهرستان رشت به کمک شهرداری رشت می آیند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
کشتی های ورودی نیز با رعایت ایمنی کامل در این بندر در حال پهلوگیری می باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
بارش برف در سطح شهر رشت اگرچه از شدت بالایی برخوردار بود اما مدیریت شهری رشت توانست با حضور به موقع نسبت به بازگشایی معبار اقدام کند. در ذیل تصاویری از جانبازان رشت را مشاهده می کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
طی دو روز گذشته همزمان با کاهش دما و ورود سامانه بارشی شاهد بارش برف در رشت بوده ایم. اشکان شعبانی، پریناز جهان مهمانی و نغمه محمدخواه تصاویر روزهای برفی رشت را به تصویر کشیده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد در دولت دهم و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری(سال 1388 تا 1390) کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و دبیر مدیریت بحران شهرداری رشت، ضمن اعلام تداوم آماده باش کارکنان و ناوگان خودرویی شهرداری رشت در مناطق پنج گانه و سازمان های تابعه از ساعاتی قبل از بارش برف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
از کلیه شهروندان عزیز شهر رشت درخواست میشود که برای جلوگیری از ترافیک و مسدود شدن معابر از خروج خودروهای شخصی از پارکینگ خودداری کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
شهردار رشت با بیان اینکه یکی از استراتژی های جذب گردشگر در شهر رشت رویداد محوری است گفت: تعریف برنامه های جذب گردشگر در شهر رشت براساس برگزاری جشنواره ها و نیز بهره مندی از فرصت شهر خلاق رشت در حوزه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
استاندار گیلان ظهر امروز در پایان نشست ستاد مدیریت بحران گفت : شرایط آماده باش و بیدارباش مدیران تا حل کامل مشکلات ادامه دارد .
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
شریفی از ادامه اقدامات درحال انجام گفت: ماشین آلات ونیروهای انسانی با احتیاط کامل درحال برف روبی و بازگشایی احتمالی معابر مسدود هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
بر اساس برنامه ریزی تمام بانوان باردار بالای 26ماه طبق فهرست از روز چهارشنبه به جلگه و نقاط امن منتقل شده بودند و چنین فردی به هیچ وجه در فهرست نبود
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
مهدوی از محورهای ارتباطی شهرستان و ستاد عملیاتی بخش مرکزی مستقر در روستای کیش دیبی بخش مرکزی بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود : هم اکنون در تمامی محورهای اصلی استان تردد بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه یک با بیان اینکه تمام معابر اصلی به ویژه در معابر ورودی بیمارستان ها، پمپ های گاز و بنزین و نانوایی ها در محدوه منطقه یک بازگشایی شده است خاطر نشان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
اسماعیل خجسته اظهار کرد: براساس گزارش مردمی در ساعت چهار و چهار دقیقه بامداد مبنی بر وقوع حریق در مغازه های بازارچه ای در خیابان معلم ، ماموران آتش نشانی بلافاصله اعزام و با وجود بارش شدید برف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
پستهای 63 کیلوولت لشت نشا, کیاشهر، کوچصفهان، منطقه ازاد انزلی و استانه از ساعت 20 دیشب از مدار خارج شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
حجت شعبانپور بیان کرد: در حال حاضر بارش برف از سمت غرب استان پایان یافته و در مناطق مرکزی نیز شاهد کاهش ابر هستیم و بتدریج، این سامانه از سمت شرق گیلان خارج می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
جلسه ستاد بحران شهرداری رشت برای بررسی عملکرد مدیران شهری ورفع موانع موجود ونواقص احتمالی در شب 29بهمن ماه دردفتر مدیرعامل سازمان آتش نشانی برگزار شد
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۵    
طالبی از تلاش همکاران برق منطقه ای و توزیع برق برای رفع خاموشی در شهرستان رشت و آستانه اشرفیه خبرداد و گفت: هم اکنون در شهر رشت 11 پست 20 کیلوولت بدون برق است و تا ساعت 2 بعد از ظهر وصل می شود.