چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۹:۰۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 بهمن 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 بهمن 1397 دیار میرزا 2 بهمن 1397 دیار میرزا 3 بهمن 1397 دیار میرزا 4 بهمن 1397 دیار میرزا 5 بهمن 1397 دیار میرزا 6 بهمن 1397 دیار میرزا 7 بهمن 1397 دیار میرزا 8 بهمن 1397 دیار میرزا 9 بهمن 1397 دیار میرزا 10 بهمن 1397 دیار میرزا 11 بهمن 1397 دیار میرزا 12 بهمن 1397 دیار میرزا 13 بهمن 1397 دیار میرزا 14 بهمن 1397 دیار میرزا 15 بهمن 1397 دیار میرزا 16 بهمن 1397 دیار میرزا 17 بهمن 1397 دیار میرزا 18 بهمن 1397 دیار میرزا 19 بهمن 1397 دیار میرزا 20 بهمن 1397 دیار میرزا 21 بهمن 1397 دیار میرزا 22 بهمن 1397 دیار میرزا 23 بهمن 1397 دیار میرزا 24 بهمن 1397 دیار میرزا 25 بهمن 1397 دیار میرزا 26 بهمن 1397 دیار میرزا 27 بهمن 1397 دیار میرزا 28 بهمن 1397 دیار میرزا 29 بهمن 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در نمایندگی و بازار اعلام شد. تندر 135 و سمند به 107 میلیون تومان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۸    
سکه امروز در بازار رشت گران شد ولی نرخ طلا تغییری نکرد. قیمت سکه تمام بهار آزادی 45 میلیون و 600 هزار ریال است که در مقایسه با روز گذشته 900 میلیون ریال افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۸    
کارشناسان این بررسی را بر اساس تمایل به خرید در مواجه با موسیقی و فیلم های رمانتیک انجام دادند و دریافتند افراد در هنگامی که دمای محیط، کمتر است با تکیه بیشتر بر احساسات به جای محاسبات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب گفت: اگر امروز به وضع اقتصادی اعتراض داریم، قصور و تقصیر متوجه خود ماست چون به کسانی رأی دادیم که به دنبال سراب دیپلماتیک برای حل مشکلات اقتصادی کشور بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
محمدرضا کلامی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر است شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری تغییر کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۸    
در حالی که پزشکان ناچار به تجویز دارو برای درمان فشار خون بالا هستند، برخی از مردم در این میان به دنبال اشکال جایگزین غیر دارویی برای درمان این عارضه می روند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۲    
مردم تلاش دارند تا در اوضاع به هم ریخته اقتصادی، سرمایه های خود را حفظ کنند و به همین دلیل کاری به این ندارند که این نوع واکنش چه ضررهایی دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۲    
ارسال کنندگان پیامک های انتقادی به سیاستمداران، برنامه جدیدی برای فشار به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
رضا مسرور، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خطاب به رییس فدراسیون شطرنج کشور، آمادگی سازمان متبوع خود را برای میزبانی از مسابقات المپیاد جهانی شطرنج به عنوان بالاترین سطح رقابتهای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۷    
حتماً حقّ نمایندگان نظارت برحکومت است. امّا همه اجزای حکومت فعلاً در شمول نظارت نمایندگان ملّت نبوده و نیست. همه قانونگذاری ها هم از طریق مجلس نمی گذرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۷    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای شرکت در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 در آسیا، برای انجام سه بازی باید به فلسطین اشغالی میزبان این دوره از رقابت ها سفر کند. سفری که طبق مقررات داخلی کشور ممنوع است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه ویژه به نشاط معنوی جامعه تاکید کرد و گفت: صدا و سیما نشاط معنوی را در برنامه های خود ترویج کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۷    
سومین دوره مسابقات شطرنج جام ستارگان و هفدهمین دوره رقابتهای “کاسپین کاپ” از عصر روز 23 بهمن لغایت 30 بهمن ماه سال 97 به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۲    
علی دایی تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد به قولی که داده بود عمل کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۷    
قربانی تحریم های دارویی علیه ملت ایران را خلاف قانون دانست و گفت: برخی داروهای نیازهای اساسی کشور بوده و باید از خارج از کشور در صورت عدم تولید توسط تولیدکنندگان داخلی وارد کشور شوند که تا پایان سال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان بر لزوم اولویت دادن به پرداخت حقوق معوق پرسنل واحدهای تولیدی و شهرداری ها در آستانه سال نو تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۲    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کواکبیان گفته است ما رشیدتر از آن هستیم که پای استیضاح رئیس جمهور را امضا کنیم بنابراین آیا ما که این کار را انجام داده ایم غیر رشید هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای ضمن تصویب مالیات پلکانی از 10 تا 35 درصد برای حقوق کارمندان، مقرر کردند در سال 98 حقوق های ماهانه کمتر از دو میلیون و 750 هزار تومان از مالیات معاف شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ضبط اموال و تجهیزات یک موسسه غیر مجاز پزشکی به نفع دولت در رشت داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رای برخوردار خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
طبق مصوبه امروز مجلس، وزارت نیرو از طریق شرکت های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب بهای شهری، به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم در دو گروه الف و ب برگزار شد و حاصل آن دو پیروزی و یک شکست برای نمایندگان گیلان بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
11 محصول ایران خودرو امروز یک ساعت و ربع به فروش رسید و فروش فوری 8 محصول سایپا 2 ساعته به اتمام رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
آیت الله موسوی جزایری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت امامت جمعه اهواز استعفا داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۳    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده و جمعی از نمایندگان مجلس به این جمع بندی رسیده ایم که روحانی از جمیع جهات صلاحیت مدیریت قوه مجریه کشور و ریاست جمهوری را ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عامل انتحاری و دو نفر از عناصر تیم تروریستی حمله به نیروهای سپاه، پاکستانی بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
جمالی نوبندگانی از شکایت رئیس دولت اصلاحات از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
کنسرت دونوازی موسیقی دستگاهی در جشنواره ی موسیقی فجر ِ رشت اجرا می شود. زمان اجرا این کنسرت دوشنبه، 6 اسفند، ساعت 21:00 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بر اساس اعلام دفتر راهبری سیستم های این سازمان نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
در حالی که ایران خودرو و سایپا اعلام کرده بودند، امروز محصولات خودرو را با قیمت حاشیه بازار هفته اول بهمن ماه عرضه خواهد کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
در جلسه ای با حضور شهرود امیر انتخابی، معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به ادغام دو معاونت فرهنگی و اجتماعی در دور جدید فعالیت های قوه قضاییه گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۸    
طی حکمی از سوی علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، مهرداد عیسی پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست منطقه سه شهرداری رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه پیش بینی افزایش قیمت خودرو با مدیریت موجود موضوع دور از انتظاری نبود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت با اشاره به آمار ابتلا به سرطان در مردان و زنان ایرانی، جزییات برنامه تشخیص زودهنگام سرطان را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه امروزه ترافیک به چالشی بزرگ در سطح شهرها تبدیل شده، گفت: تقویت حمل و نقل عمومی برای رفع این معضل ضرورت دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
بنا به زعم کارشناسان تحقق عینی نوستراک از طریق بندر انزلی زمینه انتقال 20 میلیون تن کالا و 10 میلیون نفر مسافر را در سال مهیا می کند که خود تحولی در اقتصاد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مهناز افشار با انتقاد تند از رییس جمهور درباره عملکرد وی در اداره کشور در توئیتر نوشت: آقای رییس جمهور ...