یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۹May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 مرداد 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 مرداد 1399 دیار میرزا 2 مرداد 1399 دیار میرزا 3 مرداد 1399 دیار میرزا 4 مرداد 1399 دیار میرزا 5 مرداد 1399 دیار میرزا 6 مرداد 1399 دیار میرزا 7 مرداد 1399 دیار میرزا 8 مرداد 1399 دیار میرزا 9 مرداد 1399 دیار میرزا 10 مرداد 1399 دیار میرزا 11 مرداد 1399 دیار میرزا 12 مرداد 1399 دیار میرزا 13 مرداد 1399 دیار میرزا 14 مرداد 1399 دیار میرزا 15 مرداد 1399 دیار میرزا 16 مرداد 1399 دیار میرزا 17 مرداد 1399 دیار میرزا 18 مرداد 1399 دیار میرزا 19 مرداد 1399 دیار میرزا 20 مرداد 1399 دیار میرزا 21 مرداد 1399 دیار میرزا 22 مرداد 1399 دیار میرزا 23 مرداد 1399 دیار میرزا 24 مرداد 1399 دیار میرزا 25 مرداد 1399 دیار میرزا 26 مرداد 1399 دیار میرزا 27 مرداد 1399 دیار میرزا 28 مرداد 1399 دیار میرزا 29 مرداد 1399 دیار میرزا 30 مرداد 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۹    
مرگ دو بازیکن فوتبال زنان در یکی از دیدارهای لیگ مکزیک بر اثر اصابت صاعقه، تراژدی آفرید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه ای، علی درجانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان را به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره موسسه جهاد استقلال و رامین عرفانیان سلیم را به عنوان عضو هیات مدیره این موسسه به مدت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان هدف از اجرای پروژه خط انتقال جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی شهر رشت را حفظ محیط زیست و جمع آوری فاضلاب از بستر رودخانه گوهررود رشت عنوان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۴    
علی فتح اللهی، فرماندار رشت با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود، گفت: از تمام ظرفیت شهرستان رشت برای حفظ تیم سپیدرود در لیگ یک استفاده می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۴    
فضای داخل کابین شینگ همانند تمام خودروهای چینی که این روزها معرفی می شوند؛ رنگ و بوی فناورانه ایی دارد! اما درباره کیفیت مواد به کار رفته باید از نزدیک آنرا مورد بررسی قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۱۴    
معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به بستری شدن روزانه 700 نفر در تهران گفت: الان تهران به علت حجم تردد ها منشا آلودگی دیگر مناطق کشور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۹    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 147 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان رودبار خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در حاشیه افتتاح سی تی اسکن بیمارستان پیروز لاهیجان گفت: از 5 هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی دوباره افزایش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۹    
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام کرد که به خاطر وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا دعای عرفه و نماز عید قربان در اردبیل برگزار نخواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۴    
رئیس کل دادگستری مازندران دستگیری 2 عضو شورای شهر ساری را تایید کرد و آن را مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی در شهرداری ساری دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۹    
مسئول بسیج فرهنگیان گیلان گفت: تحلیل آمریکایی ها این بود که امواج انقلاب اسلامی در درون مرزهای ایران باقی نخواهد ماند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه راهبرد منطقه آزاد انزلی تبدیل شدن به پایگاه صادرات و ترانزیت کالا به اوراسیا و روسیه است؛ اضافه کرد: بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۹    
سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت اظهار داشت: نوجوانی 14 ساله حین شنا در کانال آب روستای چوبر غرق شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۴    
علی لاریجانی، مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان بستری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۹    
ناصر حاج محمدی، شهردار رشت گفت: بی سابقه ترین تعداد و میزان پروژه های عمرانی در تاریخ رشت با اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد تومان در پنج فصل عنوان شده، اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۴    
در جریان بررسی لایحه آب نمای موزیکال بوستان ملت رشت، حجت جذب گفت: پس از بازگشایی فاز اول آبنمای موزیکال به علت راه بندان و دفن شهدای گمنام در بوستان ملت، شهردار منطقه سه به مدت 2 روز بازداشت شد!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۹    
عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران به دلیل تکرار یک اشتباه تغییر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۴    
ملاپور با اشاره به تایید طرح جامع اطاقور در کمیته انطباق گفت: به تایید طرح جامع شاهد افزایش درآمد شهرداری در خصوص صدور پروانه خواهیم بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۴    
پیش از راه اندازی دستگاه CT اسکن بیمارستان پیروز لاهیجان، بیماران مجبور به دریافت این خدمت در مراکز خصوصی و پرداخت هزینه حداقل 190 هزارتومانی بودند اما اکنون این خدمت در این بیمارستان دولتی با 70 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به شلیک موشک های بالستیک از اعماق زمین برای اولین بار در دنیا در رزمایش سپاه، اظهار کرد: این پرتاب ها بدون داشتن سکو و تجهیزات مرسوم انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۴    
ویزای کار کانادا یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرتی کشور کاناداست. بهترین راه مهاجرت کاری به کانادا سیستم اکسپرس اینتری یا نیروی کار ماهر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۵    
پورقربانی تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد فردی که می خواست زمانی با لیست اصلاح طلبان وارد مجلس شود، امروز آنها را آمریکایی و وابسته خطاب می کند و می گوید هیچ اصلاح طلبی را ندیده برای انقلاب دل بسوزاند!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت موسم حج بیان کردند:در قضایای کنونیِ آمریکا و حرکت ضدّ تبعیض نژادی در آن هم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور را اعلام کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
دفاع مقدس ملت ایران در مقابل دشمنی تا بن دندان مسلح دفاعی است که پیر، جوان، زن، مرد و مسلمان و مسیحی در آن به یاری هم شتافتند تا دشمن بعثی را زمین گیر کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۰    
احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای اصلاح طلبان استان گیلان در واکنش به صحبت های محمدرضا احمدی سنگری اظهار کرد: پیامبر خدا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۵    
استاندار گیلان در جریان بازدید از دو پروژه عمرانی شهرستان رشت، بر ضرورت شتاب گیری روند بهسازی و چهار خطه کردن محور رشت- جیرده با توجه به به حجم ترافیک این مسیر تأکید کرد و همچنین اجرای خط انتقال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۵    
در پی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۵    
تیم ملی فوتبال ایران باید به احتمال زیاد بدون حضور تماشاگران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به میدان برود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۵    
یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: احمدی نژاد چند روز پیش به قم رفته اما خدا را شکر بزرگان ما و مراجع ما هیچ کدام ایشان را راه نداده اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۰    
رئیس کانون وکلای دادگستری گیلان از تعیین ظرفیت برای متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت موضوع بند د ماده 8 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه از 457 شهرستان کشور تنها 37 شهرستان سفید هستند، درباره الزامات برگزاری مراسم عزاداری محرم توضیح داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت: صبح امروز وزیر بهداشت نامه ای فرستاده و خواسته در روز عید قربان که برادران اهل تسنن مراسم مفصل تری را برگزار می کنند پروتکل ها را رعایت کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۵    
شهردار بندرآستارا با اشاره به ظرفیت های گردشگری پارک جنگلی بی بی یانلو این شهر، گفت: این پارک برای جذب سرمایه گذار آماده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان گیلان از مردم استان خواست تا سه رفتار مهم و اصلی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری را جدی گرفته و نسبت به رعایت آنها اهتمام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
به رغم شیوع گسترده کووید-19، متخصصان حوزه ایمنی شناسی باور دارند که باید نگرانی را کنار بگذاریم زیرا واکسن این بیماری به زودی تایید و ارائه خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۰    
استاندار گیلان از دو پروژه در دست اجرای بهسازی و چهارخطه کردن محور رشت-جیرده و خط انتقال فاضلاب جنوبی شهر رشت بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
دادگاه کیفری استان تهران نماینده سابق مجلس را که متهم به تعرض به یک زن شده بود از این اتهام تبرئه و او را به خاطر رابطه نامشروع و سوءاستفاده از موقعیتش به دو سال انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۵    
احمدی سنگری در این گفتگو می گوید که اصلاح طلبان نگاهشان به جیب آمریکاست. تنها کسی هستم که اصلاح طلبان را آمریکایی فرض می کنم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۰    
کسی که ادعای وقف می کند اول باید بیاید در یک محکمه عادلانه ثابت کند که سندش واقعی است. اگر دادگاه صالحه ادعای ایشان را ثابت کرد رأی می دهد و آن اراضی در هر کجا باشد جزو مستثنیات تلقی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۷:۲۰    
ایران ، چهارشنبه 8 مرداد ستاره صبح ، چهارشنبه 8 مرداد