پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 اسفند 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 1 اسفند 1401 دیار میرزا 2 اسفند 1401 دیار میرزا 3 اسفند 1401 دیار میرزا 4 اسفند 1401 دیار میرزا 5 اسفند 1401 دیار میرزا 6 اسفند 1401 دیار میرزا 7 اسفند 1401 دیار میرزا 8 اسفند 1401 دیار میرزا 9 اسفند 1401 دیار میرزا 10 اسفند 1401 دیار میرزا 11 اسفند 1401 دیار میرزا 12 اسفند 1401 دیار میرزا 13 اسفند 1401 دیار میرزا 14 اسفند 1401 دیار میرزا 15 اسفند 1401 دیار میرزا 16 اسفند 1401 دیار میرزا 17 اسفند 1401 دیار میرزا 18 اسفند 1401 دیار میرزا 19 اسفند 1401 دیار میرزا 20 اسفند 1401 دیار میرزا 21 اسفند 1401 دیار میرزا 22 اسفند 1401 دیار میرزا 23 اسفند 1401 دیار میرزا 24 اسفند 1401 دیار میرزا 25 اسفند 1401 دیار میرزا 26 اسفند 1401 دیار میرزا 27 اسفند 1401 دیار میرزا 28 اسفند 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
ظاهرا ایران خودرو برای مونتاژ یک کراس اور چینی از برند کایی (Kaiyi) برنامه دارد تا جای خالی هایما S5 را پُر کند. در کمال تعجب، این خودرو تفاوتی با چری X55 مونتاژ مدیران خودرو ندارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
رحیمی گفت: اتحادیه جهانی پستی همه ساله با هدف گسترش مهارت های نوشتاری برای گروه نوجوان، تشویق شرکت کنندگان به ابراز خلاقیت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
رشاد تصریح کرد: المان ورودی شهر 90 درصد و پروژه میدان مطهری 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز به طور کامل تکمیل نشده و شهروندان منتظر تکمیل نهایی آن باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
مرکز مبادله ارز و طلای کشور دوم اسفندماه براساس مصوبه شورای پول و اعتبار به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد که مدیر ارز خدماتی این مرکز جزئیات نحوه تخصیص ارز و فرایند ثبت نام و خرید را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری 5 نفر به اتهام حمل یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در کجید املش خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
در دومین روز از بررسی رزومه کاندیداهای تصدی جایگاه شهردار رشت به مباحثی از جمله شناسایی آسیب ها در حوزه مدیریت شهری ، اجرای طرح خمس و عدم همخوانی دخل و خرج شهرداری اشاره شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۳    
مسئول دبیرخانه شبکه مردمی اجرای فتوای حضرت امام خمینی بیان کرد: هر چند سلمان رشدی مرده ای متحرک بیش نیست در همین راستا در جهت ارج نهادن به این اقدام شجاعانه حدود هزار مترمربع زمین زراعی با ارزش و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: قیمت بیش از 400 هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۳    
سرهنگ امیر طالبی با اعلام اینکه رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند، گفت: عبور موتورسیکلت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۴    
از هفته هفدهم رقابت های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم اسپاد الوند تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۱    
شعله های آتش روز جمعه در بازار گیلار انزلی زبانه کشید و حدود 30 غرفه در آتش سوخت. رونق این بازار با توجه به موقعیت جغرافیایی آن تا حد زیادی به حضور گردشگران وابسته است و امید بسیاری از کسبه این بازار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال ملوان تاکید کرد اگر خطایی که بازیکن تیمش کرد را بازیکن حریف مرتکب می شد به هیچ عنوان داور به او کارت زرد نمی داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه محکومان، زندانیان و خانواده های آنها سوالات خود را در باب عفو اخیر مطرح کنند، در کمتر از سه ساعت از صدور این دستور راه های تماس و پیگیری این مهم اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۳    
دیدار تیم های فولاد و الفیصلی در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با صعود نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی همراه شد. همچنین جواد نکونام ار سمت خود در تیم فولاد استعفا کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
شبکه سعودی_صهیونیستی ایران اینترنشنال روز شنبه از انتقال بولتن های خبری خود از لندن به واشنگتن خبر داد و دلیل این انتقال را تهدید خبرنگاران و کارمندان این شبکه اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
انگلیس امروز، علاوه بر اضافه کردن 8 مورد دیگر به فهرست تحریم های ضدایرانی خود، دیپلمات ارشد تهران در لندن را نیز احضار کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۴    
شهردار سیاهکل از آتش سوزی بیش از 5 هزار مترمربع از زمین ها و باغ های این شهرستان در پی وزش باد گرم خبر داد؛ که با تلاش آتش نشانان و نیروهای منابع طبیعی، این آتش سوزی مهار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در مراسم ارتقاء و اهدا درجه فرماندهان گفت: این ارتقاء درجه باید موجب ارتقاء احساس مسئولیت بیشتر در ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۴    
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به برخی اخبار تاکید کرد: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون مشکل کامیون داران در مرز آستارا با حضور مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
هیمال گوسیان شطرنجباز هندی قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دریای کاسپین جام رشت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۴    
اتحادیه اروپا امروز 2 سازمان و 32 شخص ایرانی از جمله وزیر آموزش و پرورش، مقام های اطلاعاتی و نمایندگان را با ادعای ارتباط آنها با نقض حقوق بشر تحریم کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این ترتیب دو سازمان و 32 فرد دیگر را به فهرست تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کردند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی و دمیتری ازبروف دبیر کل و معاون وزیر حمل و نقل روسیه و هیئت همراه در سفر یک روزه از زیرساخت های راه آهن رشت آستارا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
نماینده ایلام در مجلس با اشاره به تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: دولت موظف است کلیه نیروهای شاغل و تمام وقت خود را در مرحله اول تبدیل به قرارداد کار معین نماید و در ادامه تمام شرکت های ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر امور آبفای تالش از افتتاح پروژه سایت مجتمع آبرسانی روستاهای تنگاب و بره پشت با حضور فرماندار، معاونین شهرستان، رؤسای ادارات، بخشدار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته سقف برداشت از خودپردازها در روزهای پایانی سال افزایش می یابد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (5) و بند یازده ماده (6) قانون مطبوعات توقیف کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۶    
ما نمی توانیم تجربه تصمیمات قبلی را که منجر به عدم کارایی در سیاست ارزی شده را مجدداً تکرار کنیم و این به صلاح ما نیست، چرا که فرصت آزمون و خطا در اقتصاد کشور از ما گرفته شده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات سراوان، تاکید کرد: آقای رئیس جمهور الوعده وفا،طبق وعده حضرتعالی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۵    
در پی طرح برخی ادعاها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ هایی به این مطالب اعلام کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
با رای تمام اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی گیلان و با حضور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی کشور، احمد عباسپور بار دیگر به مدت 4 سال رییس این هیات شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد گفت: وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی تغییری نکرده است و اخبار کذب است و سطح هوشیاری شهرام عبدلی مانند سابق است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
دادستان کل کشور گفت: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این سازمان باید شرایط را برای تسهیل در امر سرمایه گذاری فراهم کند گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
هرچند هر از گاهی به دلیل فشار افکار عمومی، تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح وزیری را کلید می زنند، اما چیزی نگذشته با لابی دولت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز که توسط مجلس ارائه شده است توجه ویژه داشته باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از اجرای فیبر نوری در تمامی شهرهای گیلان خبر داد و گفت: سرقت در سال گذشته 26 میلیارد تومان خسارت به بخش ارتباطات استان وارد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۱    
سرهنگ سیدمهدی نجفی پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از قتل یک خانم توسط همسرش در بخش کیاشهر خبر داد و اظهار داشت: قاتل 41 ساله دستگیر شد.