سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 19 مهر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مهر 1396 دنیای بانک 2 مهر 1396 دنیای بانک 3 مهر 1396 دنیای بانک 4 مهر 1396 دنیای بانک 5 مهر 1396 دنیای بانک 6 مهر 1396 دنیای بانک 9 مهر 1396 دنیای بانک 10 مهر 1396 دنیای بانک 11 مهر 1396 دنیای بانک 12 مهر 1396 دنیای بانک 13 مهر 1396 دنیای بانک 14 مهر 1396 دنیای بانک 15 مهر 1396 دنیای بانک 16 مهر 1396 دنیای بانک 17 مهر 1396 دنیای بانک 18 مهر 1396 دنیای بانک 19 مهر 1396 دنیای بانک 20 مهر 1396 دنیای بانک 21 مهر 1396 دنیای بانک 22 مهر 1396 دنیای بانک 23 مهر 1396 دنیای بانک 24 مهر 1396 دنیای بانک 25 مهر 1396 دنیای بانک 26 مهر 1396 دنیای بانک 27 مهر 1396 دنیای بانک 28 مهر 1396 دنیای بانک 29 مهر 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۴    
معاون نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی ، در غم از دست دادن پدر عزادار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
با سفر هیات تجاری بخش خصوصی ایران به گرجستان، دور تازه ای از مناسبات اقتصادی و همکاری های تجاری دو کشور آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۹    
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه 96 (نوبت هجدهم) از روز یکشنبه 23 مهرماه 96 آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۴    
سازمان تأمین اجتماعی امکان بهره مندی از تأمین اجتماعی و همچنین ادامه بیمه پردازی را برای ایرانیان خارج از کشور را که تمایل به مشارکت و برخورداری از خدمات این سازمان دارند فراهم کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۴    
بانک توسعه تعاون طی 7 ماهه سال جاری با بررسی تعداد 1141 فقره پرونده اعتباری، مبلغ 2580 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت نموده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از 21 میلیارد و 800 میلیون دلار سرمایه خارجی تصویب شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
بانک کشاورزی در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای مرداد تاکنون روزانه بیش از 930 فقره تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1395 بانک کشاورزی روز چهارشنبه 19 مهر در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۰    
بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای از کلیه سهامداران حقیقی شرکت بیمه سرمد با نماد وسرمد خواست تا از روز شنبه 15 مهرماه سال 96 به مدت یک سال ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
مراسم آغازین سومین رویداد استارت آپ ویکند گردشگری ایران با حمایت بانک گردشگری برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۰    
حدود 300 نفر از سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری آرمان، امشب چهارشنبه مورخ 19 مهرماه، مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۰    
آیین کلنگ زنی مدرسه ابتدایی شهدای بانک ملی ایران در روستای بناری از توابع بخش دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان بانک ملی ایران استان و جمعی از مدیران ارشد استانی و مردم منطقه برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۵    
مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت می گوید: سازمان برنامه وبودجه برای تخصیص مشوق های صادراتی تا یک ماه دیگر قول مساعد داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۵    
دکتر بیل کانرلی، مشاور کسب و کار و نویسنده همکار مجله فوربس، به مناسبت اعطای جایزه نوبل اقتصاد به پرفسور ریچارد تیلر، اندیشه های این اقتصاددان صاحب نام را از نگاهی متفاوت مورد بررسی قرار داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۵    
وزیر اقتصاد در نامه ای با اشاره به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان خصوصی سازی میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی را در سمت معاون وزیر و رییس سازمان خصوصی سازی ابقا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه دیدار با نخست وزیر کانادا گفت : به زودی موضع خود را در قبال برجام اعلام خواهم کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۰    
محمود علوی،وزیر اطلاعات اتهام جاسوسی عبدالرسول دری اصفهانی از مشاوران بانکی تیم مذاکره کننده هسته ای را تکذیب و تاکید کرد: مرجع تشخیص موضوعات مرتبط به جاسوسی معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۵    
اینجا بازار آزاد ارز ایران است حوالی میدان فردوسی از روبروی پاسا ژ افشار تا چهار راه استانبول ، نبض قیمت ارز ، با یک اشاره و کلام تعیین و خرید و فروش می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۵    
معاملات هفته جاری بورس تهران تحت تاثیر ریسک های سیاسی و انتظارات از سخنرانی هفته آینده رئیس جمهور امریکا بوده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه رازی با دستور جلسه انتخاب اعضا هیئت مدیره شرکت در روز سه شنبه 18مهر ماه سال 96 با حضور03/70 درصد از سهامداران تشکیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۰    
اجرای دستورالعمل جدید سازمان بورس برای کاهش نرخ کارمزدهای معاملات از ابتدای هفته آینده آغاز می شود که با اجرای آن انتظار می رود حجم معاملات بورس افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۰    
درحالی که زمزمه تغییرات در دو معاونت از چهار معاونت اصلی وزارت نفت مدتی است که به گوش می رسد، با موافقت زنگنه با جدایی کاظمی از شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۰    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا زمان فروش بلیت قطارهای مسافری خود از اول آبان تا 30 آذر امسال را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۰    
ولی الله سیف، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت تلگرامی خود نوشت: تلاطم و نااطمینانی در بازار ارز بر متغیر های کلان اقتصادی تاثیرات منفی بر جای می گذارد و از همین رو ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۵    
در بازارهای امروز فرابورس 238میلیون ورقه به ارزش 161میلیارد تومان در 32هزار و 299 نوبت،داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 4.1 واحد رشد کرد و در ارتفاع 929واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 23 مهر آغاز می شود و 30 این ماه پایان می پذیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۰    
پوری حسینی در حالی از حذف شرکت های زیانده همچون هواپیمایی ج.ا.ا از سبد دارایی سهام عدالت و جایگزینی آنها با شرکت های سودآور سخن گفته که همزمان از بازگرداندن بخشی از سهام به دولت در صورت عدم تسویه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۰    
مجمع عمومی عادی سالانه صندوق رفاه و تامین آتیه بانک کشاورزی روز چهارشنبه 19 مهر با حضور مسعود شریفات عضو هیات مدیره بانک کشاورزی برگزار و طی آن، ضمن تایید صورت های مالی منتهی به پایان سال 1395 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از روز یکشنبه 23 مهرماه آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی صنایع خراسان رضوی گفت: نشان استاندارد و استانداردهای بین المللی باعث جلب اعتماد می شود و این باور را به مشتری می دهد که کنترل و نظارت های لازم وجود دارد و از خریدی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه اصناف گفت: گران شدن و مشکل در تأمین نیاز بازار دغدغه اصلی اصناف پس از اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۰    
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر این که سازمان تامین اجتماعی برای حذف دفترچه های کاغذی و ارائه کارت هوشمند سلامت هیچ گونه وجهی دریافت نمی کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۰    
محمد گلستانی، مسئول کارگروه صندوق های مکانیزه فروش در کمیسیون سخت افزار نظام صنفی رایانه ای تهران به جزئیاتی جدید از ماجرای فساد صندوق های فروشگاهی پرداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۰    
سازمان امور مالیاتی با اشاره به قوانین و مقررات مربوط به اخذ مالیات از بانک ها، اعلام کرد با وجود تکلیف بانک ها به ارائه اطلاعات به سازمان امور مالیاتی، بانک پارسیان از انجام این وظیفه خودداری می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۰    
رییس جمهور با اشاره به این که ملت ایران در مقاطع حساس همواره حامیان اصلی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران، استقرار امنیت و دستیابی به منافع ملی بوده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۰    
رضا صادقی در پی شکایت اردلان سرفراز گفت: با نقطه نظرها و افکار آقای سرفراز هیچ سنخیتی ندارم اما در جایگاه پیرمرد جاافتاده ی ادبیات مملکت برای او احترام قایل هستم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۵    
رایزن بازرگانی ایران در بغداد با اشاره به اهمیت وحدت و یکپارچگی سیاسی عراق گفت: اقتصاد ایران حامی عراق یکپارچه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد: هر اتفاقی که در 15 اکتبر آینده (23 مهرماه) بیفتد، این شرکت نه تنها ایران را ترک نخواهد کرد، بلکه برای تداوم حضور در ایران برنامه ریزی بلندمدت و جدی دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۰    
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: آگهی استخدام نیروی کار برای این شرکت که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده، کذب است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۵    
طرح عادی "بانک مرکزی" در مجلس اعلام وصول شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۵    
هیلاری کلینتون گفت کل جهان باید نگران رهبری دونالد ترامپ باشد و تاکید کرد که او خطرناک ترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۰    
معلوم نیست که تا کی باید این پرونده ها کش داده شود. در نهایت باید سازمان پزشکی قانونی یا یک مرجع صلاحیت دار اظهار نظر نهایی کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۰    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به 28 هزار و 533 قرارداد و ارزش معاملات نیز به 4 هزار و 198 میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۵    
جعفری دولت آبادی: از برخی دستگاه ها از جمله شهرداری ها ، بانکها و اصناف مهم مانند طلافروشی ها درخواست می کنیم که با نصب دوربین با کیفیت از وقوع سرقت پیشگیری کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰    
نخست وزیر انگلیس از آمریکا خواسته است تا توافق هسته ای ایران را تمدید کند و حفظ برجام را برای تامین امنیت منطقه ای بسیار مهم قلمداد کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 19 مهر ماه 96 با افزایش 9 واحدی روی رقم 84 هزار و 744 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۰    
152 نفر از نمایندگان در بیانیه ای از هیئت رئیسه درخواست کردند تا طرح سوال از رئیس جمهور در مورد مشکلات سپرده گذاران را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۵    
دلار مبادله ای که توسط بانک مرکزی نرخ گذاری و عرضه می شود در روندی رو به رشد طی یک سال گذشته حدود 260 تومان گران شده و برگشت قابل توجهی به نرخ پایین تر نداشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۵    
یک شرکت مدیریت دارایی ایتالیایی نخستین گروه سرمایه گذاری خارجی شد که در بحبوحه تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام، سهمی در یک شرکت مالی ایرانی خریداری کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۵    
با توجه به روند افزایشی نرخ ارز در هفته اخیر، قیمت ویزای اربعین نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به گفته مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: باید در زمینه انتخاب رئیس بانک مرکزی، دولت در اقلیت قرار بگیرد و نظر خود را بر تمام نظرها اعمال نکند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۵    
قرار است فردا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نظر خود را درباره پایبندی ایران به برجام اعلام کند. براساس آنچه وی در روزهای گذشته گفته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۵    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: قیمت نفت در پنج سال آینده 40 تا 60 دلار برای هر بشکه خواهد بود، گفت: باید اقتصاد خود را با این قیمت تطبیق داده و هزینه ها را کاهش دهیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن از اجرای پایلوت طرح عرضه نقدی و سلف بانک مسکن در بورس کالا خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰    
با تصویب هیات وزیران، وزارت اقتصاد مسئول تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰    
ملونی پیشنهاد کرده که آمریکایی ها برای ایجاد تغییر در رفتار ایران، دست از خصومت با تهران بردارند و مسیری متفاوت را در پیش بگیرند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰    
4 میلیون و 700 هزار خانه بلااستفاده شامل 2.5 میلیون خانه خالی و 2.2 میلیون خانه دوم در کشور وجود دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل بورس کالای ایران با اعلام خنثی سازی نوسانات ارزی با راه اندازی بازار مشتقه، گفت: چنین بازاری می تواند نوسانات زودگذر ناشی از هیجان بازار ارز مانند وضعیت فعلی را از بین ببرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۵    
پوتین اعلام کرد: می توان از مزیت ارزهای مجازی (بیت کوین) استفاده کرد به شرطی که زیرساخت ها، مقررات و قوانین آن طراحی شود در عین حال خطرات فرار مالیاتی و پولشویی نیز وجود دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۵    
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نرخ پیشنهادی تضمینی خرید گندم و سایر محصولات کشاورزی را بر اساس میزان تورم سالانه ارائه کرده ایم که باید شورای اقتصاد برای آن تصمیم بگیرد و ما منتظر تصمیم دولت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل بانک مسکن از برنامه ریزی به منظور تامین مالی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی تا افق 1400 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۵    
جلسه کمیسیون هماهنگی تدارکات بانک ها درباره عرضه کالا از طریق بورس کالا و سامانه سادا برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰    
نیاز کشور به بنزین رو به فزونی است و روند واردات روزانه بیش از 12 میلیون لیتر هنوز ادامه دارد در این شرایط باید دید آیا فزونی نیاز بر کیفیت فرآورده عرضه شده تاثیر دارد یا خیر.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰    
جزئیات پیاده سازی طرح رجیستری گوشی تلفن همراه توسط مسئولان اجرای این طرح تشریح شد که بر اساس اعلام مسئولان این طرح ظرف 4 ماه آینده کامل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
اگر بانک مرکزی به دنبال تک نرخی و واقعی کردن نرخ ارز هست باید این مسئله را در زمان مشخص و در یک لحظه اعلام کند و به سمت تک نرخی شدن حرکت کند نباید نگران این باشد که اگر قیمت واقعی نرخ ارز را به عنوان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به نامه نگاری شهردار رشت واکنش نشان داد و گفت: بازرس ورود کرد و جلوی این موضوع را گرفت و چون این فرد دارای خانه است، نمی تواند منزل دولتی دریافت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
احمد حاتمی یزد، کارشناس ارشد مسائل بانکی، گرانی اخیر ارز را ناشی از افزایش تقاضا فیزیکی می داند که بخش عمده آن با ورود مسافران اربعین به بازار رقم خورده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
با توجه به روند افزایشی نرخ ارز در هفته اخیر، قیمت ویزای اربعین نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به گفته مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبردار 12 میلیارد ریالی از سوی ماموران آگاهی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این استان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵    
سراج بابیان اینکه یکی از جاهایی که فساد وجود دارد رانت ها است گفت: در رابطه با رانت قانون نداریم باید قانونی در این زمینه وضع شود. درباره امضای طلایی و انحصارگرایی و عدم شفافیت هم مشکل داریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نگاهی به تغییرات قیمتی 11 گروه مواد خوراکی در هفته دوم مهر ماه نشان می دهد که بهای پنج گروه کالای اساسی ثابت مانده، چهار گروه کاهش یافته و تنها در دو گروه افزایش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۰    
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که قصد سفر خارجی را داشتید ولی نمی دانستید که تا چه میزان مجاز به ورود و خروج ارز به صورت اسکناس هستید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۵    
در حالی که برخی مسئولان معتقدند نباید مالیات ارزش افزوده 9درصدی و مالیات 4درصدی علی الحساب با تعرفه 5درصدی موبایل خَلط شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۵    
علی اشرف افخمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدل های جدید و خاص باشیم
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۵    
وزیر اقتصاد در رأس هیاتی به منظور شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین المللی پول فردا به امریکا سفر می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۰    
تسهیلات قرض الحسنه اعطایی بانک تجارت به زوج های جوان در سراسر کشور از مرز 100 هزار فقره گذشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار و همچنین انتظار سرمایه گذاران برای انتشار جزییات آخرین نشست بانک مرکزی آمریکا، تغییر چندانی نداشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
بانک فرانسوی بی ان پی پاریبا اعلام کرد دیگر با شرکت های نفت و گاز طبیعی که در حوزه شیل یا نفت شنی فعالیت می کنند، همکاری نخواهند کرد زیرا قصد دارند حمایت از پروژه های انرژی تجدیدپذیر را افزایش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش دورنمای اقتصادی جهان، بهبود رشد اقتصادی ایران در سال 2018 را پیش بینی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می کنید آن را کجا گذاشته اید، بهتر است از اسپیکرهای گوگل هوم استفاده کنید تا آن را به زودی بیابید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر نشانه های تحکیم تدریجی بازار پس از سال ها اشباع عرضه، برای سومین روز متوالی افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
طی روزهای گذشته بازار دلار و سکه با تغییر و تحولات نسبتا زیادی همراه شده است؛ به طوری که در این هفته قیمت دلار برای نخستین بار در سال جاری از مرز 4000 تومان عبور کرد و سکه هم به بیش از یک میلیون و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۰    
دبیر انجمن لیزینگ با اشاره به بیانیه اخیر سازمان حمایت از مصرف کنندگان درباره شرکت های غیرقانونی پیش فروش خودرو با اعلام اینکه این شرکت ها، لیزینگ نبودند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۰    
از جمله موضوعاتی که در تمامی جوامع مورد اهتمام قانونگذار بوده و می طلبد که آحاد مردم نسبت به آن آگاهی لازم را داشته باشند جایگاه ضابط قضایی در قانون و وظایف و اختیارات آن است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با حضور وزیرامورخارجه از طرح مسائلی در خصوص برجام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۵    
پاول دوروف صاحب تلگرام و شبکه اجتماعی وکانتکته در آستانه 33امین سالروز تولد خود هفت رمز موفقیتش را برای جوانان فاش کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۰    
مراسم قرعه کشی دوره سوم باشگاه پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حساب های بانک آینده و طرح تشویقی آفتاب با برنامه ریزی، مدیریت و اجرای شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۵    
روز سه شنبه 18 مهرماه خبرنگاران تصور می کردند در جریان یک همایش از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار است برنامه کاهش سود تسهیلات مسکن یکم اعلام شود اما همه چیز خیلی معمولی پیش رفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵    
ارتقای 6 پله ای جایگاه بیمه ملت از رتبه 17 به 11 در صنعت بیمه کشور نمایانگر رشد قابل توجه این شرکت است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
در دیدار رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و رئیس کمیته درآمد کشوری جمهوری ارمنستان توافقات گذشته فی مابین دو طرف ازجمله موافقت نامه "استفاده مشترک از دروازه مشترک مرزی نوردوز- مغری" مورد بحث و بررسی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
با نزدیک شدن به راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بانک ملی ایران تسهیلات ویژه ای برای عاشقان امامت و ولایت که در این مراسم حضور خواهند داشت، در نظر گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
تهیه صورت های مالی نمونه موسسات بیمه براساس استانداردهای حسابداری ملی و گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) در دو ماه آینده نهایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
به نظر می رسد دور جدیدی از مبارزه در راه است. ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قصد دارد ایران را به حربه ای برای مشت زنی تبدیل کند و از این طریق از یک طرف حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه را توجیه کند و از ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
بازار سهام روز گذشته فضای آرام تری را نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد. شاخص کل بورس دیروز با رشد 123 واحدی (معادل 15/ 0 درصد) مواجه شد و به سطح 84هزار و 734 واحدی رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش اعلام کرد، علی رغم کاهش نرخ تورم ایران به 9 درصد، این کشور همچنان جایگاه 22 را در میان کشورهای جهان داراست و این بدان معناست که 169 کشور تورم کمتری نسبت به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
مدیر آسیا و اقیانوسیه کمپین بین المللی برای امحای سلاح های هسته ای و برنده جایزه صلح نوبل، معتقد است برجام دستاورد چشمگیر دیپلماسی است که همه باید پایبندی به آن را حفظ کنند و به آن احترام بگذارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران با تاکید بر رسیدگی فوری به شکایت های مردمی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: تسویه و پرداخت باقیمانده ارزش سهام عدالت اجباری نیست و سقف مبلغ قابل پرداخت نیز به اختیار و انتخاب مشمولان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته صدور پروانه های ساختمانی در کشور 5 درصد و حجم پول مبادله ای در بازار مسکن 22 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۵    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
  • ۱