چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 مهر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مهر 1396 دنیای بانک 2 مهر 1396 دنیای بانک 3 مهر 1396 دنیای بانک 4 مهر 1396 دنیای بانک 5 مهر 1396 دنیای بانک 6 مهر 1396 دنیای بانک 9 مهر 1396 دنیای بانک 10 مهر 1396 دنیای بانک 11 مهر 1396 دنیای بانک 12 مهر 1396 دنیای بانک 13 مهر 1396 دنیای بانک 14 مهر 1396 دنیای بانک 15 مهر 1396 دنیای بانک 16 مهر 1396 دنیای بانک 17 مهر 1396 دنیای بانک 18 مهر 1396 دنیای بانک 19 مهر 1396 دنیای بانک 20 مهر 1396 دنیای بانک 21 مهر 1396 دنیای بانک 22 مهر 1396 دنیای بانک 23 مهر 1396 دنیای بانک 24 مهر 1396 دنیای بانک 25 مهر 1396 دنیای بانک 26 مهر 1396 دنیای بانک 27 مهر 1396 دنیای بانک 28 مهر 1396 دنیای بانک 29 مهر 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
بانک مسکن جزییات پرداخت جایزه خوش حسابی به آن دسته از مشتریان و تسهیلات گیرندگان این بانک که اقدام به پرداخت زودتر از موعد اقساط خود می کنند،را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
هلگا اشمیت، معاون مسئول هماهنگ کننده اتحادیه اروپا با اشاره به پایبندی اروپا به برجام اعلام کرد که اتحادیه اروپا به زودی اجازه خواهد داد بانک سرمایه گذاری اروپا در ایران فعالیت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۵    
کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی می گوید: دستور اخیر ترامپ به صندوق بین المللی پول، هیچ تأثیری در عملکرد بانک های اروپایی، و نهادهای بین المللی مالی و رفتار آن ها با ایران ندارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۰    
سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت هشدار داد که مراقب تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد ناشناس و سودجو به بهانه سهام عدالت باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۰    
مدیر روابط عمومی بانک ملت از برنامه ریزی این بانک برای حضور گسترده در شبکه های اجتماعی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به دیدار امروز رییس این فراکسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه علنی مجلس ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۰    
نخستین صندوق پروژه بازار سرمایه ایران هفته آینده مورد عرضه عمومی قرار خواهد گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل بانک پارسیان: رسالت بانک پارسیان، ایجاد اشتغال، توسعه و رونق تولید و کسب و کار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۵    
تمپ بانک روسیه رسما فعالیت خود را متوقف کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهوری با تشریح توافقات امروز اقتصادی ایران و ترکیه، گفت: دستیابی به سطح روابط تجاری 30 میلیارد دلار در سال، هدفگذاری شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهور ترکیه گفت: گردهمایی بانک های مرکزی ایران و ترکیه کشور هفته آینده برگزار می شود و قرارداد همکاری بین بانک های مرکزی دو کشور را نهایی خواهند کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۰    
شعب بانک کشاورزی در پی تمدید طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از ابتدای مرداد تا روز 11 مهر بیش از 54500 فقره تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۰    
در بازارهای فرابورس ایران امروز چهارشنبه 12 مهرماه با معامله 195 میلیون ورقه به ارزش 139 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت، در نهایت آیفکس 8.8 واحد رشد کرد و در ارتفاع 951 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی که منافع ما در برجام تأمین شود ما آن را قبول داریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از روز دوشنبه 24 مهرماه تا پنج شنبه 27 مهرماه جاری می توانند نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۵    
اعلام پیگیری برای رفع مسدودی حساب های کاسپین موجب مراجعه سپرده گذاران به شعب در راستای تعیین تکلیف و دریافت وجوه شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: پرتال دولت همراه که قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارد تا 2 ماه دیگر در اختیار عموم قرار می گیرد و مردم می توانند سرویس های دولت را به راحتی از این طریق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
با عاملیت بانک کشاورزی، ارزش محصولات استراتژیک گندم، کلزا، گلرنگ و آفتابگردان خریداری شده تا نیمه مهر ماه سال جاری به بیش از 500 هزار میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست های جدید پرداخت وام مسکن به متقاضیان هفته آینده اعلام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۵    
بانک پاسارگاد خدمت همراه بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با افتتاح حساب جاری طلایی بدون دسته چک، طی سال 96، تا دو برابر معدل موجودی با نرخ سود ترجیحی، تسهیلات دریافت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۰    
بانک سامان با همکاری شرکت صرافی سامان، خدمت جدید فروش ارز ازطریق خودپرداز را آغاز کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا یک ماه آینده 7 خدمت کوتاه مدت از جمله غرامت دستمزد بیماری، بی کاری و بارداری، کمک هزینه کفن و دفن، ازدواج ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
سفیر ایران در پاریس گفت: حل مشکلات و رفع معضلات بانکی با توجه به حمایت کامل دولت ایران از سرمایه گذاری خارجی تاثیرات مثبتی در زمینه ارتقای سطح روابط میان ایران و فرانسه خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
صمدی رییس اتاق بازرگانی استان خراسان شمالی و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران بابت تعامل و همگرایی با بخش بازرگانی استان خراسان شمالی از بانک کشاورزی تجلیل کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۵    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران، به 9 هزار و 818 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 389 میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
شرایط ضمانت تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نسبت به سایر بانک ها آسان تر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۰    
امارات متحده عربی در اقدامی جدید، 10 میلیارد اورق قرضه فروخت که رقمی کم نظیر در خاورمیانه محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۰    
سازمان بورس در سه ابلاغیه مجزا خطاب به کلیه نهادهای مالی فعال در بازار اوراق بهادار سقف جدید سرمایه صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۰    
پایه پولی در پایان تیر ماه امسال به 186 هزار و 370 میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل، 16.5 درصد افزایش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: زمانی برای ثبت شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت، تعیین نشده و مشمولان هنوز برای ثبت شماره شبای بانکی خود فرصت دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دستور اخیر ترامپ به صندوق بین المللی پول، هیچ تأثیری در عملکرد بانک های اروپایی و نهادهای بین المللی مالی و رفتار آن ها با ایران ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۵    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران اعلام کرد: در راستای توسعه روابط کارگزاری به منظور حمایت و پشتیبانی از تجارت خارجی کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل بانک خاورمیانه با بیان اینکه بسیاری از بانک های ایران وضعیت مناسبی ندارند، گفت: نیمی از این بانک ها در 6 سال آینده باید تعطیل یا ادغام شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی با سر و سامان دادن به کدهای دستوری USSD، سامانه پیوند را راه اندازی و این نوع خدمات را زیر چتر نظارتی خود قرار داد اما در عین افزایش ضرایب امنیتی، منجر به ریزش مشتریان این سامانه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۰    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که برجام به یک کشور خاص تعلق ندارد که به تنهایی بتواند آن را لغو کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۰    
شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه داد؛ اما ارزش شاخص دلار پایین آمد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگی بانوان زودتر از موعد اتفاق بیفتد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص احتمال خروج آمریکا از برجام توضیحاتی ارائه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵    
دلار آمریکا در ادامه روند افزایشی روز گذشته در بازار امروز - چهارشنبه - 3925 تومان فروخته می شود و طلای 18 عیار نیز با حرکت صعودی به 121 هزار تومان نزدیک شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰    
هفت نماینده مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10 سال اخیر را مطرح کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۵    
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از امکان حذف سود تنفس وام بانک برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
شرکت یاهو اذعان کرد که در جریان هک بزرگ سال 2013، جزئیات حساب های تمام 3 میلیارد کاربرش فاش شده است که برخی اطلاعات شامل جزئی ترین مسائل شخصی کاربران بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۵    
احتمالا در روزهای آینده پادشاه عربستان در میدان انقلاب شهر جده روی یک صندلی می نشیند و مردم صف می کشند تا به نوبت بزنند توی گوش پادشاه شان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰    
برخی زمزمه ها بعد از اعلام نظر یک تهیه کننده تلویزیونی این است که احتمالا محسن چاووشی در صداوسیما ممنوع الکار شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران پس از گذشت چهار سال از راه اندازی آن، بازطراحی شد
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۰    
با عاملیت بانک کشاورزی تا نیمه مهر سال جاری 83000 میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم مازاد به حساب کشاورزان واریز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
بانک به عنوان یک نهاد واسطه گری مالی موظف است سپرده های مردم را در اختیار تولید و رونق اقتصادی قرار دهد اما شاهد آن هستیم که بانکها با ورود مستقیم به کف بازار و انجام دلالی عرصه را بر تولیدکنندگان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون بودجه مجلس، گفت:دولت از محل کاهش بودجه جاری کسری بودجه را جبران کند، نه اینکه همانند سنوات گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص ها کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۵    
یک بانکدار ارشد ایرانی گفت، تعداد بانک های فعال در ایران باید در طی 6 سال آینده حداقل نصف شود و برای نوسازی صنعت بانکداری ایران باید تعدادی از بانک های ایرانی تعطیل و ادغام شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۵    
اجرایی شدن قرارداد جدید تجاری بین ایران و سوئیس به آهستگی در حال به ثمر نشستن است. اما به رغم لغو تحریم ها، بانک های سوئیسی همچنان حضر به همکاری با ایران نیستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۰    
با اجرای سیاست مهار نرخ تورم از سوی دولت در سال های گذشته، نرخ تورم کل به زیر 10 درصد رسیده و این نرخ در 6 گروه محاسباتی نیز تک رقمی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، داروهای ساخته شده برای بیماری های خاص، مزمن و صعب العلاج و داروهای مشمول یارانه از فهرست کالاهای یارانه ای حذف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
قیمت نفت برنت امروز با 22 سنت، معادل 0.4 درصد کاهش به 55 دلار و 78 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اعلام جزئیات سیاست های جدید اعطای وام مسکن در هفته آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۵    
رئیس سازمان بورس گفت: از این پس اصل بر این است که نماد در 60 تا 90 دقیقه بازگشایی شود و اگر اطلاعات را ناشران اوراق بهادار ارائه کنند، نمادی بیش از 90 دقیقه متوقف نخواهد ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۵    
طلا پس از این که در جلسه معاملات قبلی خود، به کمترین میزان 7 هفته ای خود رسیده بود، با عقب نشینی دلار از بالاترین نرخ طی یک ونیم ماهه، در برابر سبد ارزهای مهم جهان گران تر شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
به طور عجیبی یک خصوصیت میان سردمداران نظام ارزی قفل شده (peg) مشترک است. آنان می ترسند قفل نرخ ارز را بشکنند و بازار ارز را آزاد کنند؛ زیرا برخی از کاهش شدید آن بیم دارند و برخی از افزایش آن.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
شرکت ملی نفت ایران و شرکت لوک اویل روسیه، برای ارزیابی زمین شناختی در دریای خزر 2 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵    
دبیرکل اوپک از میزان پایبندی کشورهای عضو و غیر عضو این سازمان به توافق جهانی کاهش تولید نفت، ابراز رضایت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از گزارش کمیسیون فرهنگی به هیات رئیسه مجلس از تخلفات وزارت راه، اقتصاد و بانک مرکزی در اجرای قانون تسهیل جوانان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان بورس گفت: از این پس اصل بر این است که نماد در 60 تا 90 دقیقه بازگشایی شود و اگر اطلاعات را ناشران اوراق بهادار ارائه کنند، نمادی بیش از 90 دقیقه متوقف نخواهد ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
در 8 سال فعالیت دولتهای نهم و دهم قیمت مسکن 500 درصد رشد کرد؛ حال آنکه در چهار سال دولت یازدهم افزایش قیمت مسکن 10.6 درصد بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای مشترک بازرگانی ایران و لیتوانی از توافقات جدید تجاری میان دو کشور خبر داد و اعلام کرد که هزینه های بندری صادراتی تا 50 درصد کاهش یافته است که باعث می شود شرکت های ایرانی صادرکننده به اروپا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۵    
شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود عنوان کرد که روسیه طی 10 سال گذشته بیش از یک هزار و 250 تن طلا خریداری کرده که بزرگترین خریدار رسمی طلا در جهان محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: با توجه به ثبات اقتصادی و نرخ سود بانکی انتظار نمی رود که بازار مسکن در نیمه دوم امسال جهش یابد و تورم مسکن متناسب با تورم عمومی خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
اگرچه امروزه بسته های اینترنتی اپراتورها برای اکثر گوشی های هوشمند فعال است، اما همچنان نیاز به وای فای در برخی اماکن و در شرایطی که به هر دلیل اینترنت گوشی فعال نیست، حس می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش چشمگیر بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها،گفت:این بانک توانسته در تامین منابع مالی پروژه های مهم کلان شهرها به مدیریت شهرها کمک کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
موسسه ملل از امروز (12 مهرماه) تعیین تکلیف سپرده گذاران تا سقف سه میلیون تومان تعاونی منحل شده آرمان (وحدت) را در دستور کار قرار می دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۵    
با ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه توقف و بازگشایی نمادها، از این پس نمادهای بورسی طی 60 الی 90 دقیقه بازگشایی خواهند شد و در شرایط عادی، نمادی بیش از 90 دقیقه متوقف نخواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۰    
"دستورالعمل رعایت قوانین و مقررات در مؤسسات اعتباری" در جلسه امروز شورای پول و اعتبار به تصویب رسید. با اجرایی شدن این دستورالعمل در شبکه بانکی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
با تمدید مهلت مشمولان سهام عدالت برای افزایش سقف صورت حساب تا پایان مهرماه، زمان واریز اولین مرحله سود سهام عدالت در ابهام فرورفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۵    
هر نوع مصائب اقتصادی ناشی از بازگشت برجام هرچه قدر هم سخت، سخت تر از نوسانات چهل سال اخیر در اقتصاد ایران نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵    
رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشوری از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ایام اربعین از 9 آبان ماه 96 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۰    
بر اساس بخشنامه سازمان مالیاتی، ادارات کل مکلف شدند ترتیبی اتخاذ نمایند تا صرفا نسبت به دریافت اظهارنامه الکترونیکی اقدام و از دریافت اظهارنامه های دستی خود داری نمایند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به وزیر اقتصاد و دارایی خواهان تجهیز واحدهای خرده فروشی به صندوق مکانیزه فروش در کوتاه ترین زمان و در اولویت گرفتن اجرای این تصویبنامه هیئت وزیران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۵    
مدت ها است سرقت گوشی های موبایل و درز اطلاعات آن به بیرون، دغدغه مردم شده و تا کنون راه حل مناسبی برای این معضل وجود نداشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۵    
داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور اسبق در بیمارستان درگذشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۰    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۰    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه متعهد، سیاس، پرکار و البته خندانمان طی مصاحبه ای با دو روزنامه انگلیسی گاردین و فایننشال تایمز پیش بینی کرد که دونالد ترامپ ...