جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 30 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۲    
به موازات پیشرفت تکنولوژی در زمینه طراحی خدمات هرچه متنوع و پیچیده تر برای بشر، این پیچیدگی تکنولوژیک همچنین می تواند در ایجاد تهدید برای استفاده از خدمات خودش هم به کار گرفته شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۲    
ماجرای نبود کارتخوان در مطب برخی از پزشکان شاید بخشی از 550میلیارد تومان فرار مالیاتی پزشکان را که سال گذشته از سوی سیدکامل تقوی نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور عنوان شده بود، توجیه کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۸    
مدیر استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین و هیئت همراه، در راستای گسترش همکاری و حمایت از تولید داخلی از مجتمع زنجیره ای تولید شتر مرغ بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رییس بانک کارگشایی گفت: با وجودی که امروز بیست و چهارمین حراجی سکه برگزار شد، اما تالار همچنان با رونق مواجه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: با ایستادگی در برابری فناوری نمی توانیم سهمی برای خود دریافت کنیم و باید شیوه نامه برخورد با آن را داشته باشیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه سپردن کارت و رمز بانکی یکی از اشتباهات بزرگ است که متاسفانه افراد زیادی مرتکب آن می شوند، گفت: در اختیار قرار دادن کارت بانکی به دوستان و آشنایان اشتباه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده بخشی از معوقات فرهنگیان تا اسفندماه سال جاری پرداخت می شود و بخشی نیز به سال 97 موکول می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۹    
دامنه وصول مطالبات بانک صادرات ایران با صدور اوراق خزانه اسلامی و دریافت بخش دیگری از مطالبات از طریق واحدهای حقوقی بانک وارد فاز جدید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۹    
مراسم آغاز عملیات اجرایی پردیس گردشگری در روز 30 دی ماه، مصادف با هشتمین سالگرد تأسیس بانک گردشگری، در بوستان چیتگر برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
برای مبارزه با فساد سیستماتیک چون دستگاه های مسئول درگیر هستند، کار سخت می شود و سخت تر از آن هم مربوط به زمانی است که فاسد شده ها در مجاری تصمیم گیری تأثیرگذار باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی خبرهای جدیدی از احتمال افزایش نرخ مالیات ارزش افزوده و اخذ مالیات از مسکن خالی اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: پیش بینی می شود تا آخر امسال حجم مبادلات ایران با چین از مرز 42 میلیارد دلار عبور کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نام نویسی برای شرکت در آزمون سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ساعت 16 امروز یکشنبه اول بهمن ماه آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:مدیریت ریسک ، فرایند سنجش یا ارزیابی ریسک و سپس طراحی و اجرای استراتژی هایی برای اداره ریسک است که بطور کلی ارزیابی ریسک (برآورد میزان زیان احتمالی در صورت انجام فعالیت مورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
فروش ویژه بهمن ماه ایران خودرو با موعد تحویل اردیبهشت ماه 97 از فردا آغاز خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پیگیری واگذاری بنگاه های اقتصادی در ارتش و سپاه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
پلیس در جست و جوی جوان 25 ساله ای است که با سرقت کارت عابربانک اقدام به برداشت وجه و خرید طلاجات کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بانکداری ما اسلامی نیست، بانک اول سود خودش را از مشارکت بر می دارد در حالی که باید در سود و ضرر مشارکت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۶    
دادستان تهران از دستگیری پنج متهم ارزی خبر داد و گفت: تعدد وظایف پلیس اقتضا دارد، همکاری لازم با این نهاد به عمل آید و اهمیت این همکاری به ویژه در تهران بزرگ نمود بیشتری دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۶    
هالک بانک ترکیه احتمال دارد به اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران به پرداخت بیش از 37 میلیارد دلار جریمه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۰    
مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت از صنایع مولد استان اصفهان از شرکت صنایع تولیدی سپاهان لایه اصفهان با هیئت همراه بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
در حالی کمیسیون تلفیق مجلس افزایش حقوق کارکنان برای سال بعد را به طور پلکانی و بین 10 تا 18 درصد مصوب کرده که اجرایی شدن آن مشروط به شرایطی خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
دادستان تهران پیرامون مسائل مطرح شده در رابطه با فساد در شهرداری تهران گفت: اعلام موارد فساد بدون دلیل واثبات محل اشکال است و طی نامه ای به شهردار تهران از ایشان خواسته ایم مستندات ارائه دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۳    
منتقدان دولت با ارائه راهکارهای زودگذر برای حل مشکلات اقتصادی، به شعار پوپولیستی روی آورده اند. شعارهایی که شاید در کوتاه مدت رضایت نسبی برخی از قشرهای جامعه را فراهم کرده اما برای چشم اندازهای توسعه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
همزمان با تغییر مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر، تقی زاده به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز معرفی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 تعیین سقف و میزان پرداخت های نجومی پاداش های پایان خدمت را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
در اجرای دستور العمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پالایش و شفافیت اطلاعات مشتریان در نظام بانکی کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از امکانات جدید بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۵    
وبلاگ رسمی بانک تجارت رسانه ای کلاسیک با محتوایی جامع و مطالب پژوهشی – آموزشی، فضای مناسبی را برای پویش مشترک سازمان بانک و مشتریان فراهم کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور وام های پرداختی را گران قیمت دانست و گفت: توسط صندوق توسعه ملی و منابع خارجی در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
Pain+Tech دوواژه، دو مفهوم که وقتی کنارهم قرار می گیرند انگار کلی حرف برای گفتن دارند . Pain را همه به نام دردو رنج می شناسند و Tech را به نام فناوری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
بانک شهر با کسب بیشترین امتیاز، صدرنشین شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در میان بانک های کشور در سه ماهه سوم سال96 شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وضعیت شناسایی پیکرهای جانباختگان کشتی سانچی بزودی مشخص و در هفته آینده جعبه سیاه کشتی با حضور مقام های کشورهای مرتبط رمزگشایی خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۷    
دادستان تهران در خصوص اقدام دادسرا در رسیدگی به پرونده مربوط به آشوب های اخیر گفت: تاکنون 54 فقره کیفرخواست صادر و تعداد بازداشتی ها به کمتر از 20 نفر رسیده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی از ضرورت های کنترل آلودگی هوا هستند گفت: اگر چنانچه دارنده خودرو فاقد معاینه فنی باشد، روزانه توسط پلیس راهور جریمه خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
شهردار تهران از پذیرش استعفای صالحی امیری خبر داد و گفت: شهرداری و بنیاد مستضعفان برای ساخت ساختمان پلاسکو به نتایج نهایی رسیده اند و در دهه فجر کلنگ ساخت این ساختمان به زمین زده می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۲    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:سهم وزارت نفت از صادرات نفت 14.5 درصد است در حالیکه پیشنهاد شده همین میزان نیز از درآمد فروش نفت به پالایشگاه ها به وزارت نفت اختصاص یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به 12 ژانویه (جمعه، 22 دی ماه) با یک دلار و 69 سنت به 69 دلار و 26 سنت برای هر بشکه رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
مبلغ کل تسهیلات ارزی پذیرش شده توسط صندوق (اعلام وصول شده)، تا انتهای آذر ماه سال 1396، معادل 36.269 میلیون دلار بوده است؛ از این مقدار تقاضای پذیرش شده، معادل 34 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اکنون که درآمد محدود است و بودجه حدود 8.5 درصد رشد پیدا کرده و هزینه ها رشد غیر معقولی به خود گرفته، طبیعتا بخش هزینه ای یا جاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
با بی اعتنایی سهام داران به نگرانی از تعطیلی دولت آمریکا، شاخصهای سهام آمریکا در سطوح بالاتری بسته شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۸    
واردات طلا به ترکیه در سال 2017 به رکورد 370 تن صعود کرد که در مقایسه با 106.1 تن در سال 2016 بیش از سه برابر افزایش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
در بازار امروز - شنبه - دلار و سکه تمام به روند صعودی هفته قبل ادامه داد؛ به طوری که دلار 4500 تومان شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۹    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پس از وقوع حادثه دلخراش پلاسکو این سازمان اقداماتی برای کارگاه های تولیدی بدهکار انجام داد که در این زمینه بدهی 62 کارگاه تقسیط شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
شجاعت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت در نوسازی ساختارها و استفاده از فرایندهای جدید اداری و مالی که منجر به کشف تخلف 100 میلیارد تومانی یک کارمند این شرکت شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، روند بازپرداخت سپرده مردم در موسسات غیرمجاز از سوی بانک مرکزی را مثبت و امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 98 درصد مردم به حق خود رسیده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
علی رغم این که افزایش پلکانی حقوق اتفاق خوبی است، ولی به نظر من حداکثری ها هم باید پنج درصد افزایش حقوق داشته باشند مگر کسانی که بیش از هفت برابر حداقل حقوق دریافت می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
طرح ادغام مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان شرکت فولاد در صندوق بازنشستگی کشوری در مهر ماه جاری در مجلس اعلام وصول و نمایندگان مردم در خانه ملت با بررسی عادی طرح موافقت کردند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
در نیمه ابتدایی امسال شاخص های کلان اقتصادی با تغییرات متفاوتی همراه بود که در بخش های مختلف قابل بررسی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از معضلات اساسی واحدهای تولیدی را نرخ سود بالای بانکی عنوان و اعلام کرد: واحدهای تولیدی با نرخ سود 23 درصد با مشکل مواجه می شوند و بازدهی واحدهای پاسخگوی این میزان سود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۸    
شهردار تهران در واکنش به دریافت رشوه توسط برخی ماموران شهرداری از واحدهای صنفی که بدون تغییر کاربری اقدام به بهره برداری تجاری می کنند گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
کمیسیون تلفیق از مصوبه جنجالی خود مبنی بر آزاد سازی فروش کالای قاچاق عقب نشینی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز شنبه 30 دی ماه 96 با کاهش 106 واحدی روی رقم 98 هزار و 817 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه مسدود شدن حساب ایرانیان در چین یک سوءتفاهم بوده است، گفت: این مشکل به تدریج در حال رفع است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
یک کارشناس بانکداری الکترونیک با تاکید بر اینکه در نقطه شروع بانکداری مجازی هستیم، گفت: برخی بانک ها گام هایی در این زمینه برداشته اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
دولت یازدهم در مدت سه سال موفق به افزایش 3 برابری ارزش سهام مردم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، برای ساخت و خرید 260 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
عضو هیات رییسه مجلس از بررسی گزارش تفریغ بودجه 95 در جلسه علنی روز سه شنبه هفته آینده خانه ملت خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
وزرای دارایی آلمان و فرانسه اعلام کردند که طرح های پیشنهادی را برای قانونمند کردن بیت کوین به گروه جی 20 عرضه خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا، گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۴    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در واکنش به اعلام خبر حذف برخی خدمات درمانی از تعهد بیمه پایه، این موضوع را باعث افزایش ضریب خسارت و ضرردهی بیشتر بیمه های تکمیلی درمان دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: تهاتر بدهی 110 هزار میلیارد تومانی دولت، تحرک مطلوبی را در اقتصاد کشور به وجود خواهد آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
جمشید پژویان گفت: تک نرخی کردن ارز تقاضایی را که برای رانت جویی وجود دارد، کاهش می دهد؛ چراکه وقتی ارز یک قیمت داشته باشد، تلاش برای دستیابی به رانت ارز ارزان تمام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۱    
قیمت طلا در پایان معاملات دیروز با 0.36 درصد افزایش به 1331 دلار و 84 سنت رسید، اما در مجموع کاهش هفتگی حدودا 0.3 درصدی را به ثبت رساند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نرخ تورم یکی از مولفه های موثر در تعیین قیمت ارز است، گفت:نرخ واقعی دلار حدود 4هزار تومان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با بیان اینکه بعد از اجرای رجیستری قیمت گوشیهای موبایل تا 25 درصد رشد داشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بر اساس لایحه جدید دولت و در صورت تصویب آن در مجلس، شرایط محاسبه دوران تحصیل در سابقه خدمت برای مشخص شدن سن بازنشستگی تغییر خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 70 سنت معادل یک درصد کاهش به 68 دلار و 61 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
بر اساس لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، برای کارمندانی که به سبب انجام وظیفه از کار افتاده اند، ضریب حقوقی جدیدی در نظر گرفته خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
در سال های پس از بحران اوایل دهه 1990 میلادی، اقتصاد سوئد اغلب شاهد رشد دستمزدهای واقعی بوده و ثابت کرده است که برابری اجتماعی لزوماً منافاتی با رشد اقتصادی و جهانی شدن ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
اوپک اعلام کرد عرضه جهانی نفت در ماه دسامبر گذشته افزایش یافت و پیش بینی می شود عرضه جهانی طلای سیاه در سال جدید میلادی به علت افزایش تولید در کشورهای غیرعضواوپک افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه 9 اتحادیه در کمیسیون زیربنایی دولت در حال واگذاری به شهرداری هاست، گفت: این کار به صلاح نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
مهلت تعیین شده برای توافق درباره لایحه بودجه آمریکا به سر آمد و روند تعطیلی نهادهای دولت فدرال آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از آزادراه همت-کرج گفت: آزاد راه تهران- شمال به قدری طولانی شده که در بین مردم به داستان دنباله دار تبدیل شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
در حالی که در واردات خودروی خارجی از مرداد ماه سال جاری ممنوع شده، آمار گمرک ایران نشان می دهد که در 9 ماهه سال جاری بیش از 56 هزار خودرو به ایران وارد شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مقامات چینی اظهار کرده اند نفتکش غرق شده سانچی ممکن است در حال انتشار سوخت بانکر سنگین و همچنین نفت سبک در شرق سواحل چین باشد و بهترین راه چاره بیرون کشیدن این کشتی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
یک سال از ریزش ساختمان 53 ساله پلاسکو گذشت، اما نه پلاسکوی دیگری ساخته شد و نه وعده ای آنطور که باید عملی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
بانک مرکزی وضعیت رشد بخش های مختلف اقتصادی در نیمه اول سال جاری را اعلام کرد که طی آن رشد 13 رشته فعالیت از مجموع 24 رشته، مثبت بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
آمریکایی ها چه کسی را می ترسانند. این را معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور روحانی می گوید، وقتی که می خواهد سخنان اخیر ترامپ را تحلیل کند: ایران خود را برای بدترین حالت آماده کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
هم اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال اضافه کردن دو قابلیت جدید و کاربردی ارسال پیام های متنی در قسمت استوری و حفظ بیشتر حریم شخصی کاربران است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
علی موسی رضا، مدیر عامل بیمه میهن در طی نامه ای خطاب به سازمان فرابورس دلایل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال 96 این شرکت را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
با اضافه شدن هشت استاندارد اجباری جدید برای موتورسیکلت ها، اسامی مربوط به 25 استاندارد این مدل از وسایل نقلیه اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از وصول 7 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 8 ماه نخست سال جاری از اشخاصی که کد و هویت اقتصادی ندارند، خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
بر اساس لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، شرایط بازنشستگی کارمندان دولت تغییر خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۰    
پله های پیچ خورده به طبقه پائین هتل استقلال در آخرین قدم های افراد مشتاق به کار خیر که می رسد، افراد با دیدن بنر و نام آشنای سفیرعشق لبخند بر لب هایشان می نشیند و با راهنمایی دو تن از نمایندگان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۰    
رییس کانون بانک های خصوصی با بیان اینکه بانک ها برای کاهش هزینه های خود نیاز دارند تا سودآوری شان بالا رود، گفت: فین تک ها می توانند به بانک ها در کاهش هزینه ها کمک کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۰    
تصمیمات هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان برای افزایش سرمایه اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
بیمه آسیا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انژی حضوری فعال دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
بیمه آرمان با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده مسکن مهر در زلزله کرمانشاه، علی الحساب 120 میلیارد ریال بابت خسارت این واحدها به بانک مسکن پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از در حال اجرا بودن هزار و 700 پروژه گردشگری خبر داد و تاکید کرد: گردشگری در حوزه مذهبی و زیارتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قرعه کشی جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت ایران کیش در مجتمع تجاری "سیتی سنتر قشم" به ایستگاه پنجم رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای امسال بیش از 22 درصد سهم سپرده های ریالی و ارزی بانک ها را به خود اختصاص داد که بدین ترتیب بالاترین سهم سپرده ها در بازار بانکی را کسب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از صندوق های خانوادگی و سازماندهی بهینه آن ها و تشویق عموم مردم به مشارکت جمعی و تقویت بنیه مالی خانواده ها اقدام به ایجاد اندوخته خانواده مهر ایران نموده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
یک کارشناس ارشد بانکداری گفت: بانک های ایرانی علاقمندند تا شعبی را در آلمان راه اندازی کنند اما متاسفانه بانک های درجه یک اروپایی با این بانک ها کار نمی کنند و بیشتر بانک های درجه 2و 3 با آنها فعالیت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل بورس کالای ایران با بیان اینکه پیوند با بازار سرمایه سایر کشورها در برنامه بورس کالا است اما تا کنون محقق نشده است، گفت: ورود مسکن به بورس در پروژه های انبوه سازی، فروش های متری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی خوی 80 هزار دلار ارز قاچاق را در این شهرستان کشف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.