جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 20 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
مدیر شعب منطقه گلستان گفت: بانک سپه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از رونق تولید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۲    
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور به ابعاد کلان بودجه و چشم انداز اقتصاد ایران در سال 1397 پرداخت که بر اساس آن نرخ رشد اقتصادی برای سال آینده را 3 درصد و نرخ تورم را 11 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی نزدیک به 17 هزار زندانی جرایم غیرعمد با استفاده از تسهیلات بانک ملت خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ 370 میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۰    
معادل یک هزار و 986 فقره تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم تا پایان آبان ماه سال جاری در محدوده هسته قدیمی پایتخت پرداخت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اهدای لوحی، از خدمات این شعبه بانک اقتصادنوین به پرسنل این فرماندهی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۶    
رشد و توسعه اقتصادی پایدار از مهم ترین آرمان های اقتصادی هر کشوری است که می بایست در چارچوب نظام اقتصادی محقق شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۳    
معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: معایب و ایراداتی که در بعضی از دستور العمل های بازار سرمایه وجود داشت موجب کاهش نقدشوندگی بازار بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۷    
وزیر کشور: دولت به ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی اعتقاد دارد؛ امور اقتصادی باید با همکاری بخش خصوصی و فعالین این عرصه پیش برود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو قیمت پیش فروش برخی از خودروهای مدل 97 را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۸    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را در پایان آذر سال 96 معرفی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۵    
مردم قبل از سپرده گذاری نام موسسات و بانک های مجاز را از پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی استعلام کنند و نسبت به داشتن مجوز آن مطمئن شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۲    
کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1397 کل کشور در مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر دیروز خود، تسهیلات لازم را برای ارائه وام به منازل مسکونی و املاک اداری و تجاری در شهرها و روستاها مشخص کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۰    
بیمه سامان به منظور بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی ها طرفین با صندوق ضمانت صادرات ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۹    
رییس بانک مرکزی گفت: هیچ بانک مرکزی در اروپا و آسیا بیت کوین را تضمین نکرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۹    
رشد اقتصاد جهانی در سال 2017 با کمک بهبود اوضاع بیش از نیمی از اقتصادهای جهان، به 3 درصد رسید و پیش بینی می شود این رشد در سال 2018 به 3.1 درصد افزایش پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۹    
پیام رسان واتس اپ با انتشار نسخه آزمایشی یا بتاورژن خود، قابلیت های جدیدی را برای کاربران افزوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۶    
یک فساد مالی گسترده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با هماهنگی مدیران وزارتخانه و ورود سازمان بازرسی کل کشور کشف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
بدست آوردن طلا از مادربردهای بازیافتی روش موثری در کاهش زباله های الکترونیکی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۰    
آیین نامه ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهری از سوی معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۴    
بررسی ها نشان می دهد نزدیک به 90 درصد درآمدهای پایدار و حدود 74 درصد از درآمدهای ناپایدار شهرداری تهران در 9 ماهه امسال محقق شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۶    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سؤال که برخی مشمولان اعلام می کنند از سود آنها بیمه و سود و چیزی تحت عنوان معطلی کسر شده است، گفت: احتمال دارد بانک چنین تصمیمی گرفته که خلاف است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۳    
بانک مرکزی هند اعلام کرد حداقل 14 بانک خارجی به هند درخواست داده اند تا در این کشور شعبه باز کنند که 3 بانک ایرانی پارسیان و پاسارگاد و سامان در این فهرست قرار دارند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۴    
نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1397 کل کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهاد افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به 20 میلیون تومان در جلسات آینده این کمیسیون خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۴    
بانک ملی ایران حمایت رسمی خود را از پیام رسان " بله " اعلام کرد.فرایند اجرای این طرح از بهمن 94 آغاز شد و از دی پارسال راه اندازی آزمایشی آن شروع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۱    
10 سال بعد از سال بحران مالی در اروپا و آمریکا، سال 2018 در حالی آغاز شده است که به نظر نمی آید چالش های آن برای دنیا کمتر از سال های گذشته باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۳    
بررسی نرخ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن حاکی از ارزان تر شدن این اوراق در مقایسه با نرخ های دیروز است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از شناسایی اموال جدید مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین ازجانب برخی از سپرده گذاران خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۴    
در بازارهای فرابورس امروز چهارشنبه 20دیماه، 319میلیون ورقه به ارزش 98میلیارد تومان در 32هزار نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 0.6 واحد افت کرد و در ارتفاع 1076واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۸    
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 1228میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 304میلیارد تومان در 51هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 36واحدی در ارتفاع 96هزار و 186واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۳    
نرم افزار آسیا همراه ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید بروزرسانی شد.کلیه بیمه گذاران بیمه آسیا در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت بیمه آسیا (www.bimehasia ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۰    
صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۱    
روابط عمومی نظام بانکی باید بیش از پیش تمرکز خود را بر داشتن برنامه ارتباطی مدون و جامع قرار دهد و البته آنچه زمینه ساز یک برنامه ارتباطی موثر است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۰    
کریمی معتقد است: انتظار می رود با برچیده شدن مؤسسات اعتباری غیرمجاز و حذف اثر آنها از بازار پول کشور، راه برای ساماندهی و اصلاح نظام بانکی به صورت جدی تر باز و شفافیت در عملیات بانکی، بیشتر شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۷    
قرار است شرکت تلگرام، 200 میلیون واحد ارز رمزنگار جدید انحصاری، وارد دنیای ارزهای مجازی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۴    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اگر انفجار دیگری طی چند ساعت آینده رخ ندهد، احتمال کنترل یا خاموش شدن آتش سوزی نفتکش ایرانی، طی روزهای آینده وجود دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۴    
معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع فیلتر اینستاگرام خلاف موازین قانونی بود، از ارسال اخطاریه دادستانی کل کشور به وزارت ارتباطات خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۵    
صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۲    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی افزایش بازده اوراق خزانه آمریکا و ادامه روند صعودی بازارهای سهام که جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش قیمت روبه رو شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه معتقد است، هنوز هم زمینه بالا رفتن بیشتر قیمت دلار در بازار وجود دارد که این امر می تواند باعث گران شدن اجناس در بازار شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۴    
خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 2.67 برابر رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۴    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: پروژه بانک آفیسر اکنون به یکی از وجوه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور تبدیل شده است و خوشبختانه بانک ملی ایران در عملیاتی کردن آن پیش قدم شد و تا کنون نتایج ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۶    
قیمت نفت در جریان معاملات امروز افزایش یافت و به بالاترین رقم طی 4 سال گذشته رسید.هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات این روز با 37 سنت افزایش نسبت به روز قبل به 69 دلار و 19 سنت رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۰    
رشد قیمت نفت در سال جاری میلادی و رسیدن آن به بالاترین رقم در طی 3 سال گذشته احتمالا باید موجب خوشحالی اوپکی ها شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس کانون کاریابی های کشور از واگذاری اختیار بیمه بیکاری به کاریابی ها از شنبه جاری خبر داد و گفت:در حال حاضر این طرح در 2استان به صورت پایلوت انجام می شود که تا اواسط اسفند به صورت فراگیر این طرح ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار مردم قم، با اشاره به مشکلات برخی سپرده گذاران در موسسات مالی و اعتراض های آنها در ماه های اخیر، بر ضرورت حل مشکلات این اقشار جامعه تاکید کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۲    
بر اساس برخی آمارها بانک صادرات ایران 28 هزار میلیارد تومان ازدولت طلب دارد و در مقابل رقمی حدود سیزده هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهی دارد که هزینه خود را دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۲    
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت همه تلاش خود را می کند که با اروپا به صورت معقول مذاکره کند تا آنها نیز آنچه تعهد بین المللی شان است انجام دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۳    
وزارت شیلات کره جنوبی اعلام کرد: پیش بینی می شود تانکر سانحه دیده ایران حامل یک میلیون بشکه نفت در دریای چین حداقل 2 هفته تا یک ماه دیگر بسوزد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی صادر شد که علاوه بر جریمه باشگاه های استقلال و پرسپولیس، مهاجم تراکتورسازی نیز با محرومیت روبرو شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
ارزش ثروت جف بزوس به 105.1 میلیارد دلار رسید و به این ترتیب او ثروتمندترین مرد جهان به شمار می آید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
مشاور سازمان خصوصی سازی می گوید که سود سهام عدالت برای 34 میلیون نفر مشمول این طرح، به حساب بانکها واریز شده و بانکها به تدریج در حال واریز آن به حساب مشتریان هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۵    
مدیر عامل جی پی مورگان که پیش از این بیت کوین را کلاهبرداری توصیف کرده بود، در تغییر موضعی ناگهانی گفت: از دیدگاه خود پشیمان هستم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی: سود کامل سهام عدالت تا پایان سال به دهک های پایین جامعه پرداخت می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در آینده مواضع دقیق تر و شفاف تری درباره بیت کوین اعلام می شود، گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۷    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر محمدجواد ظریف به مسکو و بروکسل خبر داد و گفت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب رایزنی های مستمر وزیران امور خارجه روسیه و ایران بویژه درخصوص ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه مشکل اصلی کارت های بازرگانی، نبود ملاحظات و توجهات لازم در زمان صدور آنها در گذشته است، از ابطال دستکم هزار کارت در سه سال گذشته خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۹    
احتمال خروج آمریکا از برجام چندان جدی نیست اما در هر صورت ایران باید احتمال هر سناریویی را از سوی ترامپ مورد بررسی قراد دهد. بر اساس سلسه قرائنی احتمال خروج آمریکا از برجام تقویت شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۶    
ناتالی لوازو وزیر مشاور دولت فرانسه در امور اروپایی گفت که سفر امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به ایران در دستور کار قرار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مشکلات به وجود آمده در رابطه با فعالیت موسسات مالی و اعتباری اخیراً بسیاری از افراد جامعه را درگیر کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۷    
نگرانی را می شود از چهره هایشان خواند. بااین حال، بسیار به خود مسلط هستند. یکی از بستگان کاپیتان نفتکش ایرانی حادثه دیده در دریای چین ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۷    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که اگر تصمیمات ناگهانی در حوزه اقتصاد اتخاذ نشود شاهد جهش قیمت مسکن نخواهیم بود گفت ...