جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۴    
در پی شکایت تپ سی از اسنپ، رای نهایی شورای ملی رقابت اعلام شد. بر اساس حکم صادره، اتهام وارده به اسنپ مبنی بر منحصرسازی بازار رقابتی مردود اعلام شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
سمینار تخصصی توسعه بیمه های زندگی برای آشنایی فعالان و علاقه مندان با ابعاد جدید این حوزه در اسفند ماه سال جاری توسط پژوهشکده بیمه و با سخنرانی رییس کل بیمه مرکزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰    
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در نه ماهه سال96 با بهبود ترکیب پرتفو به 812میلیارد تومان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با تصمیم رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر و مصوب شد تا در سال 96 حقوق های حداکثر تا 2 میلیون تومان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۰    
بدهکاران بانکی را این روزها به وفور می توان در لایه های مختلف اقتصاد دید. اما نمی توان برای همه کسانی که بدهکار معوق هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه دولت لایحه ای برای آزادسازی سهام عدالت به مجلس ارایه خواهد کرد گفت: رییس جمهور از اجرای تصمیمات جدیدی درباره موسسات پولی تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۶    
وزیر صنعت گفت: پیشنهاد دادیم وضع تعرفه یا همان سود بازرگانی به مدت پنج سال و یا حداقل دو سال از ثبات برخوردار باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور امریکا نوشت: امنیت و ثبات ایران متکی به مردم خودش است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۹    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در جلسه شورای اداری این استان گفت: یارانه تهرانی ها در سال 96 ماهانه 600 میلیارد تومان بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه ای به اغتشاشات روزهای اخیر در برخی نقاط ایران واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۳    
چندی پیش بود که یکی از نمایندگان مجلس با انتشار لیستی از بدهکاران بانکی بانک سرمایه به افشای نام یک سری از بدهکاران بانکی پرداخت تا روال سابق در خصوص بدهکاران بانکی را تغییر دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۷    
مرحله چهارم فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری(عام) یک ساله بانک ملت از روز شنبه 16 دی ماه سال جاری شروع می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۵    
کرباسیان گفت: ویژگی خط اعتباری اگزیم بانک روسیه این است که سقف و محدودیتی ندارد و می توان از این ظرفیت برای تهاتر و صادرات استفاده کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۵    
نرخ ارز باید براساس سیاست های پولی کشور تعیین شود در حالی که طبق وضعیت مالی دولت تعیین شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1397 در مجلس از تصویب سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی به میزان 2 میلیون و 300 هزار تومان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: رییس جمهور از اجرای تصمیمات جدیدی درباره موسسات پولی تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۷    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس گفت: با اجرای دستورالعمل های جدید، برخوردهای انضباطی در رابطه با دستکاری های احتمالی و استفاده اطلاعات نهانی شدید و جدی تر می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۷    
اداره تبادلات ارزی چین اعلام کرد برای مبارزه با تروریسم از سال نو میلادی مقررات ویژه ای را برای بانک ها در خصوص خدمات ارزی به چینی ها در نظر گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
فرید زکریا نظریه پرداز روابط بین الملل،با بررسی کاهش نفوذ آمریکا در جهان معتقد است: اگرچه کاهش نفوذ آمریکا به معنای کاهش قدرت این کشور نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۶    
معاون دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران را خوب توصیف و از تلاش های صورت گرفته در این شورا قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از عملکرد بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات بهین یاب در بخش کشاورزی تشکرو قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین، با اشاره به لزوم کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین گفت: بانک اقتصادنوین در طی سالیان گذشته همواره به رعایت نرخ سود سپرده ها پایبند بوده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۴    
وزیر اقتصاد از تسویه 33 هزار میلیارد تومان بدهی پیمانکاران از طریق اوراق بدهی خزانه طی هشت ماهه امسال خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۳    
با بازگشت معامله گران سهام به کار، بورس های آسیایی فعالیت خود در سال جدید را روز سه شنبه، با افزایش آغاز کردند که در این میان بورس هنگ کنگ عملکرد شاخص تری داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
دادستان کل کشور با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران روزهای اخیر گفت: شان و جایگاه مردم عزیز ما بالاتر از این است که بخواهیم مطالبات به حق و قانونی آن ها را با این اغتشاشات پیوند دهیم و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه: بهتر است آقای ترامپ ضمن پرهیز از دخالت در امور داخلی ایران، گفتار و کردار نیک را سرلوحه کار خود قرار دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۲    
مدیر گمرک تمرچین پیرانشهر از بازگشایی پایانه مرزی تمرچین خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۶    
با وجود انتقاداتی که به روش عرضه سکه با برگزاری حراجی مطرح می شود، متولیان آن معتقدند که این بهترین و موثرترین روش برای تامین نیاز بازار و کنترل قیمت هاست و در نهایت سکه های فروش رفته در حراجی نیز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸    
در بازارهای فرابورس امروز سه شنبه 12 دیماه، 533میلیون ورقه به ارزش 147میلیارد تومان در 44هزار نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 2.8 واحد افت کرد و در ارتفاع 1055واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۲    
عدم ارائه هیچ گونه اطلاعاتی در ارتباط با پرداخت تسهیلات 10 هزار میلیارد تومانی در طرح نوسازی و بهسازی 5000 واحد صنعتی و همچنین طرح حمایت از تولید و اشتغال 10 هزار بنگاه اقتصادی و تامین مالی 6000 واحد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت درباره علت ممنوعیت واردات خودروهای بالاتر از 40 هزار دلار گفت: تعریف خودروی لوکس دستخوش تغییراتی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب وکارها و کسانی که با ایجاد محدودیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متضرر شده اند، عذرخواهی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۶    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به حوادث اخیر تاکید کردند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس بانک کارگشایی از فروش بیش از 110 هزار قطعه سکه طی حراجی های اخیر خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۰    
بانک سامان در راستای قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار و براساس ابلاغیه بانک مرکزی، فرم قراردادهای تسهیلاتی خود را با فرم های ابلاغی بانک مرکزی یکسان سازی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
به دنبال افت قیمت نفت که موجب کاهش منابع درآمدی عربستان و امارات شده، این دو کشور از روز اول ژانویه 2018 نظام مالیات بر ارزش افزوده را به اجرا گذاشتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 برای موارد اشتغال، حامل های انرژی، تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی و بانک ها و همچنین اوراق مالی اسلامی هر کدام کارگروهی جداگانه در کمیسیون تلفیق تشکیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۸    
رئیس کمیته امداد گفت: سازمان زندان ها مکلف شده است مددجویان یا فرزندان آنها را در زندان شناسایی و به کمیته امداد معرفی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
از مهمترین ضربه هایی که اغتشاش گران به مردم و اقتصاد کشور وارد کرده اند ترمز بریدن دلار است تا جایی که امروز در بالاترین نرخ بازار شاهد دلار 4360 تومان بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
اسطوره فوتبال ایران در بیمارستان حضور یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۲    
مسئولان وزارت دارایی افغانستان اعلام کردند در سال مالی 1396، این کشور شاهد دستاوردهای زیادی در بخش اقتصادی بوده و 2.6 رصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
بنیاد مستضعفان از انتخاب طرح برتر برای باز تعریف ساختمان پلاسکو خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بی توجهی دولت به تذکرات اقتصاددانان درباره رکود گفت: اقتصاددانان گفته بودند رکود پس از یک سال به بحران اقتصادی و سپس به بحران اجتماعی تبدیل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۷    
گمرک ایران از شنبه 16 دی ثبت منشأ ارز برای پروانه های ارزی و غیر ارزی را با هدف شفافیت، اجباری می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال یکی از کاربران فضای مجازی، درباره جاسوسی یکی از تاکسیهای موبایلی از گوشیهای تلفن همراه مردم، نظر خود را عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۵    
قرارداد تأمین مالی بدون محدودیت سقف، بین بانک پارسیان و اگزیم بانک روسیه، امضا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۶    
رییس کنفدراسیون صادرات می گوید یکی از الزامات جذب سرمایه گذاری خارجی یکسان سازی نرخ ارز است و سرمایه دار خارجی در نظام چند نرخی ارز حاضر به سرمایه گذاری نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۶    
کوچک ترین پرونده سرقت از بانک در یکی از ایالت های آمریکا با ربودن کمتر از 300 دلار ثبت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۳    
طبق اطلاعیه ای رسمی و منتشر شده در سامانه کدال شرکت بیمه تعاون مجمع سهامداران خود را در روز جاری برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
چهارمین جشنواره سالانه "بانک محبوب من" با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک ها و مؤسسات مالی برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴    
معاون امور بین الملل بانک مرکزی با اعلام اینکه ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بالاست، گفت: بانک مرکزی در تلاش است ظرف چند ماه آینده موضع رسمی خود را درباره ارزهای رمزینه اعلام کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۶    
گمرک جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بانک مرکزی اقدام به راه اندازی صفحه منشاء ارز کرده است
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
عملکرد 10 ارز رمزنگار اول جهان در سال 2017 میلادی مورد بررسی قرار گرفت که ریپل در جایگاه نخست و بیت کوین رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۸    
شاخص بورس تهران در بازار سرمایه امروز سه شنبه 12دیماه، با 33واحدی، به کانال 96هزار و 241واحد بازگشت.شاخص کل هم وزن اما با کاهش 105 واحدی عدد 17 هزار و 165 واحد را به نمایش گذاشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق ایران گفت: بین 10 تا 15 هزار کسب و کار در ایران به صورت کاملا مجازی اداره می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۹    
یک کارشناس اقتصادی گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی باعث تورم مجدد می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۹    
وزیر علوم از تدوین مدل جدید سنجش و آموزش برای ورود به دانشگاه ها تا سه سال آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۳    
بررسی ها نشان می دهد که روند افزایش رشد اقتصادی در سال 2018 نیز ادامه داشته باشد و به طور میانگین جهان سال 2018 رشد 3.7 درصدی را تجربه کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه در خصوص پیشنهاد حذف 34 میلیون یارانه بگیر در لایحه بودجه سال آینده گفت: مردم مطمئن باشند یارانه هیچ نیازمندی قطع نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷    
در تغییرات امروز ارزهای دولتی دلار 3605 تومان نرخ گذاری شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۲    
امروز، سه شنبه پس از این که بررسی ها نشان داد تولید چین به شکل غافل گیرکننده ای تقویت شده است، سهام آسیایی رکورد 10 ساله زد؛ در عین حال با وضعیت بیمارگونه دلار، یورو اوج گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۹    
در حالی که میزان سهم وزارت نفت از محل فروش نفت به پالایشگاه های ایرانی تنها 5 درصد است، کمیسیون انرژی ماده ای را در لایحه بودجه 97 تصویب کردکه درآمد شرکت نفت را 3 میلیارد دلار افزایش می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۶    
اگرچه نرخ دلار چند ماهی است نوسانی هیجانی را تجربه می کند، اما ردپای 427 صرافی غیرمجاز را در آن نمی توان نادیده گرفت؛ به خصوص اینکه بخشی از دلارهای توزیعی دولت به جیب آنها می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
بانک تجارت املاک و مستغلات مازاد خود را به مزایده گذاشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل بیمه اتکایی امین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی، همکاری با شرکتهای بیمه خارجی در قرارداد مازاد خسارت بیمه اتکایی امین را به هر قیمتی نمی پذیریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۱    
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف از شکایت بازاریان و کسبه از اقدامات اخیر اغتشاشگران خبر داد و گفت: اصناف با هماهنگی مسئولین امنیتی و انتظامی باید در برابر اغتشاشات قد علم کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش 22 درصد پرداخت تسهیلات خرید مسکن خبر داد و گفت: پیش بینی شده بود سالانه 120 هزار فقره حساب در صندوق پس انداز یکم افتتاح شود که این رقم هم اکنون از مرز 150 هزار فقره ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
موسسات مالی غیرمجاز تلاش می کنند با تحریک احساسات مردمی، برای حل مشکلات خودساخته شان به دولت فشار آورند و عملاً دولت را مجبور کنند تا هزینه اقدامات آنها را از منابع بیت المال پرداخت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با اشاره به اینکه نسخه مدیران پایتخت برای تسهیل عبور و مرور اعلام شد، نوشت: جزئیات نسخه جایگزین طرح ترافیک، پس از دو هفته اطلاع رسانی مبهم، اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1305 دلار رسید. رشد قیمت طلا با کاهش ارزش دلار امریکا همزمان شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی ماهیت برخی مخالفان دریافت مالیات ارزش افزوده را آشکار کرد. تقوی نژاد افزود: بخشی از اصناف به دلیل اینکه میزان درآمدها و مالیات هایشان در عملکرد آنهادر مالیات مستقیم روشن نشود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۱    
قیمت های نفت روز سه شنبه در نخستین روز کاری سال 2018 به بالاترین سطح خود از اواسط سال 2015 (اوایل سال 1394) رسید و بالاترین قیمت اول سالی از سال 2014 (93-1392) را تجربه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۵    
درپی مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان و از سویی اصرار دولت بر تغییر قیمت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۲    
در حالی که هنوز یک هفته از ابلاغ دستور العمل جدید واردات خودرو نمی گذرد و فعالان ارزانی خودرو را پیش بینی کرده بودند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۹    
اگر برای گسل های اقتصاد ایران چاره ای نشود، دیر یا زود گسل های اجتماعی را نیز فعال می کند و این، آینده خوبی را نوید نمی دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۶    
در حالی که در سه روز گذشته بیشتر توجهات به سمت تغییرات قیمت دلار بوده است، نوسان گیران رشد 1/ 7 درصدی را برای یورو رقم زده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل بانک مسکن از ارائه پیشنهاد وام جدید مسکن خبر داد و گفت: در صورت تصویب این وام در مجلس، مردم با سپرده گذاری 20میلیون تومان می توانند 80میلیون تومان وام مسکن ارزان قیمت دریافت کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
آیین تجلیل از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در سال 1395، به میزبانی بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت: اکنون تعدادی از شعب خارجی بانک ملی ایران اقدام به خرید ارز از صادرکنندگان به نرخ روز می کنند که این اقدام بسیار مورد استقبال قرار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۷    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر این هفته با حضور معاون مالی و اقتصادی بانک برگزارمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل بانک عامل حوزه مسکن از امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 40 میلیون تومانی به زوجین برای افتتاح حساب در صندوق مسکن یکم خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۱    
پس از ثبت بدترین عملکرد دلار در 14 سال اخیر در سال2017، به نظر منطقی می رسد که سال آینده دلار وضعیت خود را بهبود ببخشد، اما تحلیل گران بر این باورند که در سال 2018 این افت ادامه می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۱    
فعالیت های گمرکی در گمرک پرویزخان در مرز اقلیم کردستان عراق از سر گرفته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۲    
آمار سه ماهه سوم سال 96 مشخص بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد که چهار بانک ملت، تجارت، انصار و کارآفرین در میان 50 شرکت برتر بورس قرار دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۳    
دولت برای هر فرد بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده به طور متوسط یک میلیون و 429 هزار و 833 تومان به صندوق مربوطه پرداخت خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
بسیاری محمدرضا پورابراهیمی را یکی از چهره های شاخص تصمیمات اقتصادی مجلس می دانند. بسیجی نوجوان دوران جنگ و بنیان گذار بورس منطقه ای استان کرمان یکی از مردانی بود که با آغاز به کار دولت احمدی نژاد در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۷    
ورود موقت کالا به عنوان یک رویه تجاری در دو سه سال اخیر در تجارت ایران افزایش یافته است؛ رویه ای که بر اساس آن کالاهای معینی تحت شرایطی خاص به طور موقت به قلمرو گمرکی وارد می شوند تا در مهلتی معین ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۴    
بازار مصرف، فصل زمستان را با کاهش قیمت ها در چهار گروه میوه، سبزی، گوشت مرغ و حبوبات و تثبیت نرخ قند و شکر، چای و روغن آغاز کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۱    
یک حسابدار رسمی گفت: آنچه از سوی برخی شرکت ها و بنگاه ها به عنوان پیش بینی سود منتشر می شود چیزی جز انحراف مردم و سهامداران نیست و بسیاری از آنها صورت سازی و در جهت قیمت سازی سهام، تولید می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
وزارت کشور با دعوت از دبیران و مسئولان احزاب عمده کشور ضمن دریافت دیدگاه و نظرات آنها درباره حوادث اخیر کشور به تبادل نظر در جهت تقویت همبستگی و اتحاد ملی پرداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۷    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه لایحه بودجه 97 تورم زا است، گفت: این بودجه کسری فاحشی دارد و فشار مالیاتی بر مردم را افزایش می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
رییس کل گمرک گفت: تبادل الکترونیک بیمه نامه هاو دریافت ضمانت نامه های الکترونیک،2 اقدام مهم گمرک است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۴    
جمهوری موریتانی یک صفر را از پول ملی خود حذف کرد و پول های جدید چاپ شده در این کشور از اول سال جاری میلادی در دسترس مردم قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱    
روزنامه آرمان در گفت وگویی با احمد خرم فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: امروز همه نهادها و جناح های سیاسی و آحاد ملت باید دست به دست یکدیگر دهند تا مشکلات حل شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
ارزهای دیجیتالی از جمله دستاوردهای دنیای مجازی محسوب می شود که تحولی نوین را در عرصه اقتصادی به وجود آورده است ...