جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 4 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
نقش نظام بانکی در توسعه بازار سرمایه و تعامل این دو بازار در توسعه همه جانبه بازارهای مالی، محور گفت و گوی هفته نامه سهامدار با علی صالح آبادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۳    
رییس بانک کارگشایی از فروش 5 هزار و 600 سکه تمام بهار آزادی و 4 هزار و 300 سکه نیم بهار در سیزدهمین حراج سکه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در حالی سازمان ملی استاندارد، از توقف تولید 25خودروی غیراستاندارد خبر داده که برخی خودروسازان می گویند سازمان استاندارد اشتباه کرده و خودروهای اعلامی استاندارد هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت:با توجه به فضای رقابتی در اصفهان یکی از شرکت ها درخواست کرده که از ساعت 12 شب به بعد برای جلب مشتری، بنزین را لیتری 980 تومان به فروش برساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۲    
اختتامیه مسابقه عکاسی محرم ایران زمین با حضور مدیر روابط عمومی این بانک، جمعی از برندگان و داوران این مسابقه در سالن همایش های ستاد مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۲    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از افزایش پنج درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل در کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اختصاص 10هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی صنایع در کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۶    
بانک کشاورزی بر اساس ارزیابی سالانه وزارت امور اقتصادی و دارایی از بانک های دولتی و موسسات بیمه ای در رابطه با اجرای ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری و عملکرد در شاخص های تدوین شده در سال 1395 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۳    
صادق فرامرزی مدیر عامل ایران کیش ضمن بیان این خبر گفت : امکان کارت به کارت پات برای بانک ملت از طریق اپلیکشین پات فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۳    
سامانه خدمات اینترنتی رفاه کارت (CIS) بانک رفاه در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک به صورت آنلاین و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان عملیاتی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۱    
جلسه مشترک مدیران بانک های ملی ایران، سپه، پارسیان و صنعت و معدن در بازسازی مناطق زلزله زده و استاندار کرمانشاه در بانک سپه برگزار و برای تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصمیم گیری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۶    
رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک تجارت طی پیامی به مشتریان و سهامداران بر عزم راسخ مدیران و کارکنان این بانکبرای تداوم خدمت رسانی به ذینفعان و تلاش برای بهبود فرآیندهای عملکردی این بانک تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۷    
صنعت طلای کشور جزو صنایع با ظرفیت اشتغال زایی بالا و قابلیت توسعه صادرات محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۵    
بورس انرژی بستر عرضه انواع فرآورده های نفتی است، در بین این فراورده ها حلالی با عنوان 402 یا وایت اسپریت به چشم می خورد که قیمت آن در بورس بالاتر از قیمت بازار است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۴    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به محض توافق بانک ها با بانک مرکزی صندوق ارزی راه اندازی می شود، گفت: بازگشایی نمادها باعث افزایش سرمایه گذاری بر روی سهام شفاف می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۵    
دادستان کل کشور با بیان اینکه کسانی با بزرگ بینی و دروغ های مخرب قصد دارند به دستگاه قضایی ضربه وارد کنند گفت: عده ای ماموریت دارند دستگاه های منصوب رهبری را بکوبند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که با توجه به افزایش قیمت ها در لایحه بودجه سال 97، قطعا نرخ تورم ایران در سال آینده تک رقمی نخواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۵    
نایب رییس مجلس، درباره اجرای هدفمندی یارانه ها توضیحاتی ارائه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶    
استاندار البرز گفت: اگر ریالی از پرداخت تسهیلات بانکی در سر فصل بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشاغل خانگی تحقق پیدا نکند موضوع را رسانه ای خواهم کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۳    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه جزییات تغییرات قیمتی خرید سربازی را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۰    
مخابرات منطقه تهران مهلت پرداخت قبوض تلفن ثابت سیکل 4 را تمدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
ملاک تدوین بودجه سال 1397 شهرداری تهران، براساس برنامه شهردار محترم تهران و موارد منطبق بر برنامه پنجساله ی دوم شهر تهران خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل شرکت بورس با بیان این که نماد بانک ها تنها پس از شفاف سازی صورت های مالی باز می شود گفت: شاخص بورس ملاک صحیحی برای سرمایه گذاری در تالار شیشه ای نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل موسسه کاسپین اولویت اول کاری این موسسه را اتصال به شبکه شتاب اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۹    
دیوان محاسبات در اطلاعیه ای با رد اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت، تاکید کرد: رسانه های معاند با شیطنت و فضاسازی اتهاماتی را به برخی از مقامات نسبت داده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۶    
یک کارشناس بازار سرمایه از کاهش نرخ اوراق سخاب از 30 به 16درصد با حضور صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه خبر داد و گفت: انتشار 84 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بودجه 97 دیده شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۶    
مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال و مهمان شدن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی 97-96 تا 10 دی ماه است و دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز تا 30 دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات ازدواج جوانان از 10 به 15 میلیون تومان افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳    
مدیر عامل بانک ایران زمین، طی حکمی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی این بانک را منصوب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۷    
یک مقام مسئول در خصوص وضعیت توقف نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس گفت: با توجه به آخرین گزارش ارسالی این بانک به بانک مرکزی و رفع شدن بسیاری از ابهامات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تاریخی برای سفر امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه تعیین نشده است و صحبت از داشتن شرط و شروط برای انجام این سفر بحثی انحرافی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۴    
مسئولان عالی رتبه پاکستان به ویژه رییس مجلس ملی و رییس بانک مرکزی این کشور در خصوص برقراری روابط بانکی با ایران در هفته های پیش رو قول مساعد دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۴    
روزنامه باختر چاپ کرمانشاه در شماره جدید خود مطلبی را با عنوان 'اما و اگرهای استمهال تسهیلات بانکی در کرمانشاه' به قلم هادی نوروزی منتشر کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۵    
هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش پزشکی (وزارت بهداشت) در سال 97 تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۲    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی نمادها در بورس در مرحله اجرایی است، گفت: در رویه جدید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۹    
حدود70 نفر از سپرده گذاران موسسات منحله الزهرا و بدرتوس که در قالب موسسه کاسپین ساماندهی شده اند روز دوشنبه با حضور در استانداری خراسان رضوی در مشهد خواستار دریافت مطالبات خود شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۳    
طبق مصوبه شورای اقتصاد به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اجازه داده می شود که اوراق مالی و اسلامی ریالی به مبلغ 40 هزار میلیارد ریال منتشر کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی از عزم جدی این وزاتخانه برای افزایش اختیارات به مدیریت های استانی بانک ها خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۵    
در بازارهای فرابورس امروز دوشنبه 4 دیماه، 337میلیون ورقه به ارزش 185میلیارد تومان در 41هزار نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 9.8 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1105واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 4 دی ماه 96 با افزایش 829 واحدی روی رقم 98 هزار و 358 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۶    
علی اکبر صابریان سکان هدایت روابط عمومی بانک ملت را عهده دار خواهد شد و نصر اصفهانی هم به سمت مدیریت بانکداری شرکتی منصوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۴    
معاون وزیر ارتباطات از بررسی موضوع افشای احتمالی اطلاعات مشترکان موبایل که از سوی وزیر ارتباطات مورد مطالبه قرار گرفت خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۸    
بانک مرکزی گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی موادخوراکی در تهران را در هفته منتهی به یکم دی ماه منتشر کرد که قیمت 5 گروه نسبت به هفته قبل افزایش داشت و بهای 6 گروه ثابت بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۹    
طبق مصوبه هیات دولت، کارفرمایان کارگاه های تولیدی در صورت جذب فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس و بالاتر، تا 2 سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۶    
شاخص ارزش دلار در روز دوشنبه در برابر ارزهای اصلی جهان به روند مقاومتی خود ادامه داد؛ در حالی که بیت کوین 4 درصد ارزش خود را از دست داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۶    
شاپرک در گزارش آبان ماه عملکرد شرکت های پرداخت سهم شرکت های پرداخت از تعداد تراکنش های هر سرویس را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر متوقف شدن رقابت کاذب بر سر پرداخت نرخ سود بانکی به سپرده ها، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شرایط کاهش نرخ سود تسهیلات نیز فراهم شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۴    
امروز در شرایطی که اقتصاد ایران در ریل خروج از رکود قرار گرفته، جامعه ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
دولت در حالی پیشنهاد حذف یارانه پردرآمدها را در لایحه بودجه سال آینده گنجانده و پیرامون آن بحث های جدی شکل گرفته است که این مهم سال ها پیش باید به سرانجام می رسید و اکنون نیز باید امیدوار بود مجلس ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
بانک توسعه آسیایی طی 2 سال آینده 950 میلیون دلار به بخش های مختلف اقتصادی ترکمنستان وام می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
اداره تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به اف.بی.آی از مقام های قبرسی خواسته تا اطلاعات مالی درباره یک بانک ورشکسته در این کشور را در اختیارشان بگذارد که مورد استفاده روس های ثروتمند مرتبط با سیاستمداران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۴    
بالاخره گوگل اعلام کرده است که به زودی قصد دارد آن دسته از تبلیغات آزاردهنده و ناخوانده در پلت فرم های خود را مسدود و غیرفعال کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان که با وعده پرداخت سود نامتعارف به جذب سپرده از عموم مردم اقدام کرده است، مجوزی از بانک مرکزی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
وزیر دارایی روسیه گفت: انتظار می رود نرخ رشد اقتصادی روسیه در سال جاری میلادی بین 1.8 تا 2 درصد باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
امروزه گجت های هوشمند متعددی به منظور جلوگیری از سرقت منازل و افزایش ضریب امنیت خانه های کاربران روانه بازار شده است تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر به سفر بروند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵    
تعیین نرخ ارز در بودجه و آینده آن در سال آینده یکی از مناقشه بر انگیز ترین بحث های مسائل اقتصادی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۲    
جلسه شورای معاونان دادسرای تهران با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت بر زندان ها و دادیاران تحقیق سه ناحیه از دادسرا، به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۳    
یکی از اجزای منابع عمومی بودجه در ایران منابع با منشأ نفتی است که سهم بالایی را نیز از منابع عمومی تشکیل می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۰    
شاخص کل بورس تهران در میان 17 بورس بین المللی بیشترین بازدهی را در هفته گذشته به خود اختصاص داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۷    
یک موسسه بین المللی پیش بینی کرد که روند کاهشی حاکم بر بازار طلا به پایان راه خود رسیده و قیمت فلز زرد در سال 2018 میلادی به 1400 دلار خواهد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۴    
پرداخت سود سهامداران شرکت دارویی "کی بی سی" منتهی به پایان اسفند سال 95 در شعب بانک سینا آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه بخش خصوصی از بس نسبت به سیاست های نادرست داد زده صدایش گرفته است، گفت: ما مدافع واردات نیستیم اما اگر یک قانونی در کشور وجود دارد باید برای همه اجرایی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۱    
معاون مرکز آمار ایران تورم دهک اول درآمدی را 8.8 درصد و تورم دهک دهم درآمدی را 7.7 درصد اعلام کرد. وی تصریح کرد: تورم شهری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۸    
آنگونه که آمار رسمی نشان می دهد پرداخت تسهیلات برای خرید کالاهای شخصی و مسکن همچنان برای بانکها جذاب نیست و شعب ترجیح می دهند به خاطر وثایق ملکی، پول را به تولید بسپارند تا عامه مردم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۹    
رئیس کانون صرافان، در مورد خرید و فروش بیت کوین در ایران گفته است: خرید و فروش بیت کوین در صرافی غیر قانونی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
در حالی اخذ کارمزد از کارتخوان ها به موضوعی جدی بدل شده و معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از نهایی شدن این سیاست تا پایان سال جاری خبر داده است که عده ای از کارشناسان در مقام دفاع از این طرح می ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۳    
تولید 25 خودروی سواری و سنگین جاده ای با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری خودرو که از ابتدای دی ماه سال جاری کلید خورده است، متوقف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۳    
عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران گفت: بعید می دانم که بیت کوین در ایران قابل استفاده باشد،زیرا فردی که بیت کوین می خرد معلوم نیست که کجا می تواند آن را نقد کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۴    
با این که حدود 30 ماه از زمان راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم می گذرد و سررسید بسیاری از وام ها فرا رسیده، بررسی ها نشان می دهد ورودی های این صندوق بیش از پنج برابر خروجی آن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۳    
با هدف رضایت مندی و پاسخگویی مستقیم به سوالات و رسیدگی به مشکلات مشتریان، مدیران واحدهای ستادی موسسه اعتباری نور در مرکز ارتباط مشتریان این موسسه حضور می یابند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۰    
یک عضو کمیته فقهی بورس از بررسی چارچوب انتشار اوراق ارزی در این کمیته خبر داد و گفت: پایه این اوراق یورو و دلار خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه معافیت از مالیات بر ارزش افزوده صنایع دستی می تواند ارزآوری و ارزش بالای اقتصادی برای کشور به دنبال داشته باشد، گفت: در صدد تحقق این مهم هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۷    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از انجام مذاکرات حقوقی ایران و روسیه برای اتصال کارت های بانکی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۴    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 34 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت 4 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهوری فرانسه طی تماسی تلفنی با پادشاه سعودی، ایران را به ایجاد بی ثباتی در منطقه متهم و بر ضرورت همکاری برای مقابله با آن تأکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه 30 درصد لوازم آرایشی کشور به صورت قاچاق وارد کشور می شود، درخصوص تشخیص محصولات اصل از تقلبی توضیح داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۶    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی به موفقیت های ایران در سال 2017 در منطقه اشاره کرده و نوشته است که ماجراجویی های نسنجیده عربستان به افزایش نفوذ ایران در منطقه کمک کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۳    
یک وبگاه آمریکایی به بررسی 10 رویداد جنجالی در ارتباط با رئیس جمهور آمریکا در سال 2017 پرداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۲    
حسین قاسمی مدیر پروژه سی ان جی ایران کیش گفت: طبق وعده ای که دادیم 9 جایگاه سوخت سی ان جی دیگر رامجهز به محصول پرداخت الکترونیکی ایران کیش کردیم .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۳    
آیا باید سخنی از واقعی کردن نرخ ارز با هدف کمک به تولید و صادرات نگفت یا بر انجام سیاست تاکید کرد؟ دو شاهد شهادت می دهند بین نرخ ارز و میزان صادرات غیر نفتی کشور (به عنوان شاخصی از توان رقابتی) رابطه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۳    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.