شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۴۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۷    
در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح ویژه پیش فروش عادی و طلایی بهمن ماه محصولات ایران خودرو، با ارایه نرخ سود مشارکت ویژه از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: با تدوین و ابلاغ مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها ، دخالت عوامل غیر مجاز در بازار ارز و نوسانات در این بازار کمتر می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نظر کارشناسی خود را درباره طرح آزادسازی معامله سهام عدالت در بورس اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
دریافت جریمه های دیرکرد از دریافت کنندگان تسهیلات بانکی از لحاظ مسایل شرعی همواره مورد بحث جدی بوده و مراجع تقلید همواره نظرات مختلفی در این باره اعلام کرده اند اما بانک مرکزی و نظام بانکی هیچگاه ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۶    
عقبگرد به سال 2005، در بازار موبایل های هوشمند خبری از حکمرانی اندروید و iOS نبوده و ویندوز فون نیز از سوی مایکروسافت معرفی نشده بود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
محمدرضا بقائیان جزئیات نشست عصر امروز شورای عالی کار خبر داد و گفت: در این جلسه نمایندگانی از دولت، کارگران و کارفرمایان حضور داشتند و مباحثی پیرامون موضوع تامین معیشت نیروی کار و دستمزد سال آینده ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه افزود: "اگر چه هنوز اختلافاتی وجود دارند که باید رفع شوند، [اما] طرف های مربوطه در طی مذاکرات جدیت از خود نشان دادند و فرایند مذاکرات تا حدی پیشرفت داشته است."
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۹    
گروه تروریستی داعش با تعیین ضرب الاجل 72 ساعته اعلام کرد که درصورت نپرداختن فدیه 200 میلیون دلاری از سوی دولت ژاپن دو گروگان ژاپنی را به قتل می رساند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
فورد رپتور جدید قوی ترین خودرو نمایشگاه دترویت معرفی شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
صبحانه: گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش محصولات خود را بمناسبت ایام ا... دهه فجر با شرایط ویژه منتشر نمود .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۲    
فیس بوک مدعی است سال 2014 توانسته مبلغ 227 میلیارد دلار به ارزش اقتصادی جهان افزوده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۳    
گروهک تروریستی داعش این بار اقدام به آموزش آشپزی و گیاه خواری برای عناصر خود کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: قیمت جهانی طلا در ساعت 10:13 روز سه شنبه به وقت محلی در بازار لندن رکورد زد و به بالاترین سطح خود در 5 ماه گذشته رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۶    
دختر سه ساله ایرانی با ضریب هوشی 155 به عضویت انجمن بین المللی تیزهوشان (Mensa) درآمد. نفس اولین کودک ساکن ایران است که در نوامبر 2014 به عضویت این سازمان درآمده است. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
لیگ برتر ایران که در سال 2013 در رده ی 37 قرار داشت با بیست و چهار پله سقوط در رده ی 61 قرار گرفت که این آمار زیاد خوب نیست.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷    
شاخص قدرت خرید بخشی از نظریه اقتصادی و تکنیکی برای تعیین ارزش نسبی ارزهای مختلف (به عنوان مثال دلار) و سپس خرید سبدی از کالاها برحسب همان ارز است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۳    
قدِ بلند، موهای کوتاه، چهارشانه و کم حرف است؛ چوب اسکی هایش را روی دوش می گذارد و می گوید: تا حالا طلوع آفتاب را از بالای ابرها دیدی؟ فرو رفتن خورشید در ابر را چطور؟ حس نجات آدمی را که در یک قدمی مرگ ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۷    
تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در پایان بازی های مرحله گروهی با 9 امتیاز در صدر جدول گروه D جام ملت های 2015 آسیا قرار بگیرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
تاسیس تیمارستان در ایران سابقه چندان طولانی ندارد و احتمالا در دوره سلطنت ناصرالدین شاه محلی به نام دارالمجانین شکل گرفته است که نقش اصلی آن دور کردن و جدا کردن بیماران از جامعه و افراد عادی بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۶    
عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، درمان، ودیعه مسکن و دانشجویی با کارمزد چهار درصد خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۳    
گوگل همچنان با رقبای خود فاصله چشمگیری دارد اما این افت در سهم بازار نشان می دهد یاهو و مایکروسافت می توانند سهم بازار بیشتری را در آینده به خود اختصاص دهند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۷    
در این زندگی ماشینی مفهوم خانه نیز هر روز از تصورات گذشته فاصله گرفته و جای خود را به سازه های بلندمرتبه می دهند ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با توقف عرضه بنزین 400 تومانی از فردا ، به ازای هر لیتر بنزین 400 تومانی در کارتهای سوخت خودروها و موتورسیکلتها دو لیتر بنزین 700 تومانی شارژ می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۹    
علاقه مندان برای تهیه بلیت های جشنواره فیلم فجر می توانند از طریق نشانی www.fajrticket.ir /www.fajrticket.com بلیت های مورد نظر خود را تهیه کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۴    
صبح امروز شهردار تهران لایحه بودجه سال 94 شهرداری را برای بررسی به شورای شهر ارائه کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
قرار است تندر دنده اتوماتیک ایران خودرو فیس لیفت شود. وی عنوان می کند که فیس لیفت ایران خودرو با پارس خودرو کاملا متفاوت است و فضای داخلی و خارجی این خودرو با تغییرات اساسی همراه خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
در دنیای باطری ها چندین فناوری وجود داشته که هر یک جای خود را به تکنولوژی های جدید داده اند و منسوخ شده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۷    
این تصویر نه مربوط به شهر الرقه پایتخت داعش در سوریه است و نه موصل بلکه تصویر یکی از تجمع های سلفی های تندرو در شهر غزه است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
درآمد ارزی ایران در نیمه اول سال به بیش از 48 میلیارد دلار رسید. به گزارش خبرنگار اعتماد ، آمارهای ارایه شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد درآمد ارزی ایران در سال گذشته از مجموع صادرات نفتی و غیر ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس بانک ملی تاجیکستان ادعای رشوه 3 میلیون دلاری بابک زنجانی به یکی از معاونان این بانک را بی اساس خواند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: یک دفتر شرکت پدیده شاندیز در امر فروش سهام مشغول فعالیت بود که ادامه فعالیت این شرکت ممنوع شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
بیش از 400 میلیون لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی ذخیره کارت های سوخت امشب در حالی می سوزد که قرار است همزمان با ابطال سهمیه های 400 تومانی، سهمیه بنزین 700 تومانی بهمن ماه خودروها هم امشب واریز شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم حرف و حدیث های فراوانی در استاندارد نبودن بنزین تولید پتروشیمی ها مطرح شد به طوری که سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت نفت به منظور کاهش میزان آلاینده ها ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
فروهر ادامه داد: کارخانه آب آشامیدنی را حتی می توان در کنار یک شهرک صنعتی احداث کرد چرا که در صورت آلوده شدن محصول نهایی می توان آن را با فرآیندها و تغییرات شیمیایی از آلودگی ها پاک کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
گرچه پیش تر شورای رقابت جزئیات و قیمت سمند دنا را اعلام کرده بود که به سرعت تبدیل به دنا ی خالی شد اما اطلاعیه جدید شورای رقابت حکایت از همان سمند دنا دارد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۱    
نتایج میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای کشور طی 6 ماه ابتدایی سال جاری در حالی اعلام شد که طبق آن، شاخص رضایت مردم یک امتیاز افزایش یافته است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۱    
سازمان خصوصی سازی از عرضه 85 درصدی سهام ماشین سازی لرستان متعلق به گروه آریا و همچنین فروش 88 درصدی شرکت تراورس منصرف شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۷    
شاخص کل بورس تهران امروز در شرایطی با افت 270 واحدی روبه رو شد که کارشناسان بازار معتقدند این واکنش نشانه تاثیرپذیری بازار سهام از عدم انتشار اخبار روشن از مذاکرات در دور جدید است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۱    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش 15.43 دلار به 1291.08 دلار رسید و پیش بینی ها از ادامه روند افزایشی و رسیدن قیمت اونس جهانی به بالای 1300 دلار خبر می دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد. وی گفت: در بخش مالیات عمده موارد عینا بر اساس پیشنهاد دولت در کمیسیون تلفیق مصوب شد از جمله مالیات بر مستقلات ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
در سالهای پیش رو قیمت نفت بین 40 تا 60 دلار در نوسان خواهد بود. باید توجه داشت که این وضعیت به نفع برخی کشورها و شرکتها خواهد بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای امسال واردات شکر را به دلیل آنچه که آن را اشباع بازار می نامد ممنوع اعلام کرده، ولی از آن طرف مجوز واردات این محصول از سوی وزارت صنعت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
کالاهای اساسی به سختی در ونزوئلا یافت می شوند ذخایر ارزی این کشور نابوده شده اند کاراکاس 800 هزار بشکه نفت را صرف تعهدات از قبل تعیین شده می کند هر دلار معادل 173 بولیوار است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۳    
اعضای باندی که قصد داشتند خانه ای 30میلیاردتومانی را با اسناد جعلی بفروشند، پیش از رسیدن به هدف شان توسط پلیس دستگیر شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۴    
وی افزود: دولت خود را آماده خواهد کرد که با هر وضعیتی از قیمت نفت یک مواجهه منطقی و علمی داشته باشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نتایج یک مطالعه نشان داد دارایی یک درصد ثروتمند جهان معادل 48 درصد کل ثروت دنیاست و این رقم به زودی به بیش از 50 درصد خواهد رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۱    
این در حالی است که در بازی دوم ایران در این رقابت ها دختر ایرانی با پرچمی در دست از علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی خواستگاری کرده بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
صندوق بین المللی پول در پیش بینی های خود برای سال 2015 بازنگری کرده و تخمین زده که رشد ناخالص داخلی جهان در سال جدید میلادی 3.5 درصد باشد، در حالی که پیشتر این شاخص را 3.8 درصد تعیین کرده بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۶    
در بازار امروز - سه شنبه - هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 105 هزار و 69 تومان و سکه تمام به قیمت یک میلیون و 30 هزار و 500 تومان عرضه می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۷    
بانک ها این روزها در اخذ جریمه دیرکرد به حدی پیش رفته اند که به نظر می رسد موج جدیدی در نظام بانکی به راه افتاده، در حالی که این اقدام مانند موریانه ای است که به تدریج اقتصاد را می خورد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
رشد اقتصادی کمتر از انتظار چین و افزایش تولید نفت عراق رقم تاریخی قیمت نفت را بار دیگر پایین آورد و هر بشکه نفت در بازارهای جهانی به 48.54 دلار کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
بابک زنجانی فراموش نمی شود؛ حتی اگر جایی در شمال تهران به زندان افتاده باشد. حالا نماینده پیگیر پرونده او به شرق خبر داده که دادگاه او تا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
در وضعیتی که هر روز شرکت های بیمه در مصاحبه با رسانه ها به بحث زیان ده بودن بیمه های شخص ثالث اشاره دارند، این رشته زیان ده صنعت بیمه برای مشتریان بزرگی همچون خودروسازها منبع درآمد شده است .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه نفت 72 دلاری دربودجه 94 اصلا رقم معتبری نیست، گفت: تورم به هسته سخت خود رسیده است و دولت بسته ویژه ای در این زمینه دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
از ساعت 24 امشب 350 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت های سوخت به 700 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی تبدیل می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۷    
با گذشت یک ماه و نیم از تعیین قیمت دنا توسط شورای رقابت، خریداران این خودرو همچنان برای تحویل آن معطل هستند، در این شرایط شورای رقابت نیز فهرستی از 37 قطعه خودروی دنا را منتشر کرد تا خریداران ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۴    
مهدی محمدی در سرمقاله امروز وطن امروز با عنوان بند را آب دادند ، با اشاره به همایش پنجشنبه اصلاح طلبان نوشته:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۴    
تعداد خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در 9 ماهه اول امسال 68 میلیون و 823 هزار شماره بوده و مشترکان در همین بازه زمانی از کارکرد تلفن همراه خود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۹    
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی دلار را یک ریال و پوند را 182 ریال کاهش داد و یورو را با 66 ریال افزایش اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۹    
برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی و حراج تک قیمتی شدند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
یک کنترل جدید به تنهایی می تواند کاربر خود را شناسایی کند، با دستگاه های مختلف هماهنگ شود و کارهایی را که از آن می خواهید، مرتب سازی کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رییس شورای رقابت از اعلام نظر شورا درباره پرونده موسوم به رانت 650 میلیون یورویی در جلسه فردا - چهارشنبه - شورای رقابت خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در شش ماه گذشته بازار نفت به قدری عجیب رفتار کرده که هر نوع انتظاری را می توان از آن داشت. در عین حال با توجه به اخباری که این روزها از وضعیت نفت شیل آمریکا می رسد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مذاکرات گرفتار نوعی بن بست شده است و دو طرف تلاش می کنند با تمرکز بیش از حد و وسواس گونه بر جزئیات، تصمیم گیری درباره موضوعات کلان را که نیاز به تصمیم سیاسی دارد دائما به تاخیر انداخته یا دور بزنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
ترانه شکیل دختر ایرانی الاصلی که در انگلستان زندگی می کرد، چند ماه پیش بدون اینکه به کسی بگوید به همراه فرزند نوزاد خود انگلستان را به مقصد سوریه ترک کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
من عاشق محمد هستم نام کمپینی است که عاشقان اسلام و حضرت محمد (ص) در نفی و انتقاد به کاریکاتور موهن مجله شارلی ابدو که دوباره به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
در چند سال اخیر به دنبال حل و برطرف کردن مشکلات با توجه به ظرفیت های داخلی و استفاده از فرصت های خارجی نبوده ایم ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
روزنامه های صبح امروز درباره روند مذاکرات هسته ای مطالبی را نوشته اند که در ادامه می خوانید:
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون انرژی گفت:پیشنهاد حذف یارانه نقدی افرادی که ماهانه درآمد بالای دو میلیون تومان دارند در کمیسیون انرژی تصویب و به کمیسیون تلفیق ارسال شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۵    
قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۲    
کیهان در واکنش به خودداری دولت از حذف یارانه مرفهان نوشته است: سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی می گوید حذف یارانه افراد پردرآمد موجب آزار و اذیت مردم می شود و بنابراین نباید در این کار ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
"وقتی آماری با این میزان اختلاف بیان می شود به طور حتم متولیان برنامه ریزی هم با دوگانگی مواجه می شوند به ویژه آنکه بین دو آمار اعلام شده ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
ایرنا: روز یکشنبه نمایندگان مجلس از طرحی خبر دادند که در آن، عرضه آب، برق و گاز برای مشترکان کم مصرف رایگان شود. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
"در حال حاضر حدود 2900 طرح در پیوست بودجه داریم که پیشرفت فیزیکی آنها 5 تا 70 درصد است. این طرح ها برای اتمام نیازمند 6 تا 18 هزار میلیارد تومان منابع مالی هستند که براساس پیوست بودجه باید ظرف چهار ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
مدیر عامل شاپرک با تشریح برنامه های آتی این نهاد نظارتی از تغییرات پیش روی حوزه پرداخت الکترونیکی می گوید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
اختلاف نظر جدی وزیر نفت و مدیرعامل پتروشیمی، بارزترین نکته در جشن 50 سالگی شرکت پتروشیمی بود. زنگنه که نوبخت سخنرانی اش بعد از معاون خود بود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
" با این روندی که در پیش گرفته شده است بیمارستان هایی که فضا، تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری دارند سهم بیشتری از منابع مالی را در اختیار دارند و بیمارستان هایی که از این امکانات برخوردار نیستند سهم ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
نتایج میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای کشور طی 6 ماه ابتدایی سال جاری در حالی اعلام شد که طبق آن، شاخص رضایت مردم یک امتیاز افزایش یافته است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۶    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای به بانک ها اعلام کرد: بانک ها حق مطالبه هیچگونه وجه مازاد بر حداکثر نرخ سود تعیین شده توسط شورای پول و اعتبار را ندارند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰    
مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به اینکه افزایش بن نقدی،حق مسکن و سنوات کارگران قبل از پایان سال قوت گرفت گفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۶    
شنیده ها حکایت از آن دارد بازنگری طرح جامع مسکن که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده حدود 700 میلیون تومان هزینه درپی داشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۳    
مستندات مرکز آمار ایران که نشان می دهد ضریب جینی طی سالهای 88 تا 92 کاهش یافته و با بهبود توزیع درآمدها شکاف طبقاتی کمتر شده است، منتشر شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۷    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نظام بانکی در لایحه بودجه سال 94 تکالیف الزامی کمتری در حوزه تصمیم گیری اعتباری نسبت به سال های گذشته دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با تصویب دولت نماد شرکتهای پالایشی که بیش از ده درصد ارزش بازار را دارد و نقش بسزائی در کل بازار ایفا می کند ، به تابلوی بورس بر می گردد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۴    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها را ابلاغ کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی اعلام کرد که روز بعد از واریز یارانه نقدی تراکنش های شبکه بانکی تا 65 میلیون هم افزایش می یابد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هیجان فروش در بورس با وجود خبرهای مثبت منتشر شده منطق نداشته و روند نزولی بازار سرمایه ماندگار نخواهد بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
شرق نوشت: رحیمی به دور از هیاهوی رسانه ای ایجاد شده حول پرونده اش، به آماده سازی تابلوهای نقاشیخط با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم برای برپایی یک نمایشگاه مشغول است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۶    
روز دوشنبه فشار تقاضا ، بازار ارز را تحت تاثیر قرار داد تا دلار با قیمت هایی بالاتر از 3500 تومان معامله شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
شاخص کل بورس تهران روز گذشته در شرایطی با افت 484 واحدی معادل 73/0 درصد روبه رو شد که کارشناسان بازار معتقدند این واکنش نشانه تاثیرپذیری بازار سهام از عدم انتشار اخبار روشن از مذاکرات در دور جدید است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۳    
در حالی که جنگ طلبان کنگره آمریکا از چند هفته قبل بر طبل تشدید تحریم ها علیه ایران می کوبیدند؛ در نشست امروز (سه شنبه) طرحی را بررسی می کنند که اعمال هر نوع تحریمی را تا پایان زمان (30 ژوئن ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
روزنامه شرق نوشت: عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی خبر داد دادگاه او تا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۵    
وزیر امور خارجه کشور صبح امروز تهران را به مقصد کابل پایتخت افغانستان ترک کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۵    
خبر آنلاین: ژاپنی ها سلیقه خاصی برای تزئین خودروهای خاص دارند. روکش هولوگرافیک برای این خودروی لامبورگینی اورنتادور که در اتوسالن 2015 ژاپن به نمایش درآمده، گواه این مطلب است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۲    
تحاد بر اساس عقلانیت هسته موفقیت در آینده است. اوپک باید این توان را بیابد که تعاملات بین اعضا را از یک بازی جمع صفر به یک بازی جمع غیر صفر تبدیل کند تا بتواند از ظرفیت های کشورهای عضو بهره ببرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۷:۱۷    
دنیای اقتصاد: اپل، آی فون 6 و آی فون 6 Plus را به عنوان آخرین و جدیدترین محصولاتش اخیرا به بازار معرفی و عرضه کرده است ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۶:۱۷    
نتایج میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای کشور طی 6 ماه ابتدایی سال جاری در حالی اعلام شد که طبق آن، شاخص رضایت مردم یک امتیاز افزایش یافته است ...
  • ۱