پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۲۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 27 بهمن 1398 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1398 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1398 اقتصادگردان 31 خرداد 1398 اقتصادگردان 1 تیر 1398 اقتصادگردان 31 مرداد 1398 اقتصادگردان 1 شهریور 1398 اقتصادگردان 30 مهر 1398 اقتصادگردان 30 آبان 1398 اقتصادگردان 30 آذر 1398 اقتصادگردان 30 دی 1398 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 بهمن 1398 اقتصادگردان 2 بهمن 1398 اقتصادگردان 3 بهمن 1398 اقتصادگردان 4 بهمن 1398 اقتصادگردان 5 بهمن 1398 اقتصادگردان 6 بهمن 1398 اقتصادگردان 7 بهمن 1398 اقتصادگردان 8 بهمن 1398 اقتصادگردان 9 بهمن 1398 اقتصادگردان 10 بهمن 1398 اقتصادگردان 11 بهمن 1398 اقتصادگردان 12 بهمن 1398 اقتصادگردان 13 بهمن 1398 اقتصادگردان 14 بهمن 1398 اقتصادگردان 15 بهمن 1398 اقتصادگردان 16 بهمن 1398 اقتصادگردان 17 بهمن 1398 اقتصادگردان 18 بهمن 1398 اقتصادگردان 19 بهمن 1398 اقتصادگردان 20 بهمن 1398 اقتصادگردان 21 بهمن 1398 اقتصادگردان 22 بهمن 1398 اقتصادگردان 23 بهمن 1398 اقتصادگردان 24 بهمن 1398 اقتصادگردان 25 بهمن 1398 اقتصادگردان 26 بهمن 1398 اقتصادگردان 27 بهمن 1398 اقتصادگردان 28 بهمن 1398 اقتصادگردان 29 بهمن 1398 اقتصادگردان 30 بهمن 1398 
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
اقتصاد ایران به عقیده برخی صاحب نظران با چهار تا شش ابرچالش مهم روبروست که می توانند مانعی مهم بر سر راه رشد و توسعه کشور قلمداد شوند. شاید تبلور تمام چالش ها را بتوان در رشد اقتصادی کشور مشاهده کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۸    
رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: نرخ تعرفه ابریشم در جلسه فوق العاده کمیسیون ماده یک درباره درخواست وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر افزایش تعرفه واردات پیله ابریشم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش از اعلام آمادگی این بانک برای مدیریت منابع 40 میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی و تامین مالی پروژه های آن خبر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۹    
واردات نفت کره جنوبی از آمریکا در ماه ژانویه امسال بیش از 50 درصد نسبت به پارسال افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
نخستین رویداد توسعه فن آوری صنعت برق با هدف استفاده از ظرفیت شرکت های استارت آپ و دانش بنیان در مدیریت مصرف برق بخش های خانگی و تجاری کوچک در تابستان، 5 و 6 اسفند امسال برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۱    
روسیه هند را در صدر فهرست اولویت های خود قرار داده تا صادرات نفت خود به این کشور را افزایش داده و حضور خود در بخش پالایش نفت را تقویت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تک نرخی شدن بنزین را تکذیب کرد و گفت: تاکنون مصوبه ای در این رابطه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابلاغ نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۱    
در پی متقاعد نشدن روسیه برای برگزاری پیش از موعد نشست آینده اوپک پلاس ، احتمال برگزاری زودهنگام این نشست تقریباً منتفی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۸    
نماینده مجلس از برنامه های کمیسیون تلفیق برای ارایه 60 لیتر بنزین نوروزی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران از کمک 10 میلیارد تومانی شهرداری برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۷    
با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان تهرانی در فرآیند تهیه و تصویب طرح ها و پروژه های شهرسازی، تالار گفت وگو شهری معاونت شهرسازی و معماری راه اندازی شد که بر این اساس طرح های موضوعی و موضعی در نقشه مکان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل مسافری سازمان راهداری از اختصاص 400 لیتر بنزین یارانه ای در اسفند امسال و فروردین 98 به تاکسی های بین شهری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
استعفا به نظر من معنا ندارد. ما از آغاز آمدیم به مردم وعده ای داده ایم و پای وعده و قول خود تا پیان خواهیم بود و آنچه وعده دادیم تلاش می کنیم. هیچوقت در ذهنم استعفا مطرح نبوده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۸    
مهران باوند سوادکوهی مدیریت امور برنامه ریزی بانک ایران زمین در این مقاله عنوان کرد: امروزه اکثر بانک ها می خواهند جزء پیشتازان بانکداری دیجیتال باشند، چون می دانند امروزه، مشتریان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در یازدهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسولان محلی گلخانه 35 هزار مترمربعی در شهرستان کهنوج به بهره برداری رسید .
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشستی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، با بانوان همکار دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
سید علی آقازاده استاندار مرکزی از عملکرد بانک کشاورزی استان مرکزی در حوزه صیانت از حقوق شهروندان قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
دلار در تاریخ پر فراز و نشیب خود در 235 سال اخیر، بارها نوسان های شدید در مقابل طلا و سایر ارزها را از سر گذرانده و در نهایت ارزش حال نرخ دلار در این 2 قرن نشان می دهد که ارزش دلار در سال 1785 معادل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۹    
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن توسعه کمّی و اصلاح ساختار و فرآیندها در جهت افزایش کیفیت پروژه ها را دو اولویت این شرکت عنوان کرد و از جهش 5 برابری تعریف پروژه های شرکت نسبت به سال های اخیر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
طبق ارزیابی به عمل آمده توسط کمیته داوری، در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و سیزدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در تاریخ 26 بهمن سال 1398 برگزار شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: این بانک تنها بانک دولتی است که بانوان در تمام سطوح از جمله عضویت در هیات مدیره حضور دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید با وجود مشکلاتی که تامین اجتماعی و دستگاه های دولتی در دریافت طلب هایشان از برخی بنگاه های اقتصادی دارند دولت به هیچ عنوان اجازه توقف چرخ های تولید را نمی دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۳    
در معاملات امروز بازار طلا، ارز و سکه شاهد روند یکسان قیمت نبودیم؛ به گونه ای که نرخ دلار، یورو، سکه تمام طرح قدیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازدید از سامانه های هوشمند نظارتی بانک ملی ایران، از تلاش های بی وقفه و موثر این بانک در حوزه بازرسی و نظارت سیستماتیک قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران از روز 28 بهمن ماه تا پایان سال جاری در شعب این بانک عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
امروز بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه حذف هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک به بهره برداری رسیدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
مدرسه دو کلاسه امید تجارت در روستای "شرشره" شهرستان خنداب استان مرکزی با حضور معاون مدیر عامل بانک تجارت افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۸    
شهردار یزد با بیان اینکه بانک شهر با مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی توانسته به بهترین شکل ممکن از حوزه فرهنگی حمایت کند،گفت:این بانک بازوی توانمند توسعه فرهنگی در شهرهاست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت با حمایت بانک صادرات ایران و با حضور وزیر نفت و مدیران شرکت های بزرگ سرمایه گذاری و تامین سرمایه کشور برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۱    
روز یکشنبه 27 بهمن ماه 98 در بازار طلا و سکه با اعلام اونس طلای جهانی به قیمت 1584 دلار و دلار به نرخ 14 هزار و 170 تومان در بازار آزاد، نرخ طلا و سکه با افزایش قیمت مواجه شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۵    
بلوک 20 درصدی شرکت پالایش نفت لاوان بالاتر از قیمت پایه تعیین شده در فرابورس به فروش رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل شرکت ارتباط فردا تاکید کرد که مهم ترین چالش برای ایجاد بانکداری غیرمتمرکز و معماری باز در نظام بانکی، شکستن سد قوانین بوروکراتیک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۳    
فرآیند جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه اعتبارسنجی و رتبه بندی به روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
آپ" که اولین اپلیکیشن حوزه مالی با بیش از 40 میلیون دانلود است به عنوان بهترین اپلیکیشن نوآور سال 98 معرفی گردید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۴    
وزیر انرژی آمریکا گفته است که واشنگتن اطمینان دارد روسیه نمی تواند نورد استریم دو (خط لوله انتقال گاز طبیعی) را در دریای بالتیک تکمیل کند و آمریکا نیز در مخالفت با این پروژه تلاش می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
رییس اتاق تعاون ایران اعلام کرد: در عصر پسابرجام و خروج یکجانبه آمریکا از برجام، پتانسیل و زمینه همکاری اقتصادی بسیار خوبی بین دو کشور ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۸    
وزیر نفت با اشاره به این که اکنون در منطقه پارس جنوبی گازهایی سوزانده می شوند که در محدوده مجاز محیط زیستی نیستند گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۸    
رییس اتاق بازرگانی ایران از دولتی ماندن سازمان تامین اجتماعی انتقاد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۴    
معاملات بازار ارز امروز حاکی از آن است که قیمت فروش دلار و یورو در صرافی های مجاز بانک مرکزی هر کدام 50 تومان نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی صنعت برق از اعمال خاموشی های اضطراری ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها در کشور خبر داد و تاکید کرد: این اقدام در جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق بسیار ضروری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۱    
طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه منابع برای پرداخت عیدی آماده شده و با ارائه لیست حقوقی کارکنان تامین اعتبار خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پیشنهاد رسمی نظام پزشکی این است که تعرفه خدمات پزشکی سال آینده (1399) حداقل به میزان تورم و افزایش حقوق و دستمزد افراد شاغل افزایش یابد و این پیشنهاد به وزیر بهداشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وضعیت خوبی از نظر پرداخت های کارگری نیستیم گفت: صندوق بیمه بیکاری دو هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و با افزایش روزافزون بیکاران مواجه هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پایان اسفند سال گذشته با 46 هزار میلیارد تومان بدهی انباشت شده، پشت سر گذاشته شد، اما هفته آینده بدهی این سازمان به بیمه ها را صفر خواهیم کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۴    
اقدامات موثر بیمه معلم در ارتقاء فرهنگ بیمه مورد تایید و توجه رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۵    
فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۵    
در شرایطی که قراردادهای مشارکت با سازندگان و دستگاه های اجرایی، دو بال نسبتا قوی مسکن ملی هستند، نگرانی هایی از اجرای این پروژه در چارچوب ثبت نامی وجود دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
کارخانه نوآوری شیراز با هدف تکمیل زنجیره زیست بوم کارآفرینی و نوآوری به همت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری افتتاح می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم گذار اعلام کرد که تخم مرغ تقلبی یا پلاستیکی در بازار وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
مرکز آمار متوسط قیمت هر متر زمین یا خانه کلنگی در تهران را 18 میلیون و 733 هزار تومان اعلام کرد که نسبت به پارسال بیش از 86 درصد افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۹    
در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان صنعت نفت، وزارت نفت چهار تفاهم نامه همکاری را با چهار پارک علم و فناوری در راستای مزیت های نسبی هر استان منعقد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر کار از نهایی شدن سبد هزینه معیشت کارگران تا هفته آینده خبر داد و گفت: اگر چه امسال سال سختی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران داریم ولی امیدواریم با درک متقابل هر دو گروه کارگری و کارفرمایی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی خاورمیانه از افزایش دو برابری تولیدات این واحد بزرگ صنعتی در سال آینده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
همه درباره این موضوع توافق دارند که ویروس کرونا که اکنون بیماری کووید 19 نام گرفته و باعث تعطیلی بخش های بزرگی از صنعت چین و توقف سفر در این کشور شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو گفت: حمایت های حقوقی و قانونی از شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری به رغم غیردولتی بودن آنها ضروری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو گفت: مدیران و معاونان بخش فناوری و اطلاعات شرکت ها تا پایان خردادماه سال آینده طرح های کلان اجرا شده در حوزه فناوری را ارسال تا طی یک همایش ضمن تقدیر از عملکرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۴    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر تمامی پست های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری کامل برخوردارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۱    
خطوط 63 کیلوولت جدید اسلامشهر – واوان با هدف بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و تعدیل بار منطقه اسلامشهر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال برق دار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۸    
رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، گفت: در چارچوب طرح توسعه صنایع دریایی کشور، ساخت 158 فروند شناور را در دست اقدام داریم در ساخت این شناورها حدود 62 تا 72 درصد ساخت داخل خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
غریب پور با تاکید بر نقش بانوان در دستیابی به موفقیت های سازمان ایمیدرو، گفت: افزایش سهم بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی از اهداف ایمیدرو است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
تمهیدات و تدابیر لازم به منظور تشدید نظارت ها، تامین میوه شب عید و اقلام اساسی و تنظیم بازار صورت گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل فناوری وزارت نفت اعلام کرد که وزارت نفت از شکل گیری اکوسیستم های دانشی و فناوری در صنعت نفت حمایت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همکاری وزارتخانه های علوم و نفت و هر دستگاهی که رویکرد علمی و پژوهشی داشته باشد، در بلندمدت ادامه خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: اقدام های دولت در بخش نفت و گاز و در شرایط تحریم اقتصادی، با دولت های گذشته قابل مقایسه نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت و اختیارات همه امور مرتبط با تامین، تعمیرات و بومی سازی تجهیزات پمپ های درون چاهی (ESP) در سطح این شرکت را به علی خواجوی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۲    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در حکمی مریم مشایخی را به عنوان مدیر مالی جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۰    
معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شناسایی 890 نیاز فناورانه صنعت نفت خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۷    
وزیر نفت از صدور مجوز راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با همکاری وزارت علوم و صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سرمایه اولیه این صندوق 100 میلیارد تومان است که این میزان قابل افزایش است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
در روزهای گذشته تغییر تابلوهای شرکت سامسونگ و ال جی خبرساز شد، اما این داستان حواشی دیگری هم داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل امور فناوری وزارت نفت با بیان این که 570 شرکت در رویداد شرکت های دانش بنیان صنعت نفت ثبت نام کرده اند، گفت: استارتاپ هایی که در این رویداد انتخاب می شوند، با استقرار در پارک فناوری ری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از رونمایی از خدمت جدید این صندوق تا پایان سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
یک اقتصاددان رشد اقتصادی را در گرو بهبود کیفیت و رفاه زندگی مردم دانست و گفت: با اینکه رشد اقتصادی مثبت بوده اما نه تنها نقشی در رفاه مردم نداشته، بلکه قدرت خرید را هم کاهش داده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 657 شرکت دانش بنیان و 175 شرکت فناور در رویداد دانش بنیان صنعت نفت خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: طی یک سال گذشته، 2 هزار و 100 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تزریق شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر انرژی آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد مطمئن است روسیه قادر نخواهد بود خط لوله گازی نورد استریم 2 در دریای بالتیک را کامل کند و واشنگتن به مخالفت با این پروژه ادامه خواهد داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
چین در زمینه تولید یکی از استراتژیک ترین فلزات روی زمین انحصار دارد و واشنگتن برای تغییر این حقیقت آرام و قرار ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
اوپک و متحدانش به دلیل مخالفت روسیه، احتمالا از برنامه برگزاری نشست اضطراری در ماه میلادی جاری به منظور بررسی کاهش بیشتر تولید نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا منصرف شده و به برنامه قبلی خود برای دیدار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
مصر با پنج شرکت انرژی بزرگ برای اکتشاف نفت و گاز در آبهای عمیق ساحل غربی خود در دریای مدیترانه به توافق اولیه رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وعده داد که در حداقل زمان ممکن خودروهای جایگزین از طریق طرح کلید به کلید به خریداران شرکت سایپا دیزل تحویل داده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رییس پژوهشگاه فضایی ایران از حمایت این پژوهشگاه در زمینه تشکیل جامعه مهندسی زنان فضایی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
در گذشته انتقادهایی به سدسازی در ایران مطرح می شد اما اکنون با تغییر شرایط آب وهوایی در کشور به نظر می رسد که سیاست ها و رویکردها نسبت به این سازه تغییر کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ سنگ آهن در 10 ماهه سال جاری مرز 39 میلیون را رد کرده است که در مقایسه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
با برگزاری اولین رویداد زنان در صنعت فضایی؛ نقش 3 بانو در پروژه ماهواره های "ناهید1"، "پیام" دانشگاه امیرکبیر و "دوستی" دانشگاه شریف تبیین می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
در حالی که وزیر ارتباطات از تصمیم گیری درباره خدمات ارزش افزوده با نظر مرکز ملی فضای مجازی خبر داده بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۴    
آمار صدور کدهای بورسی در سال جاری حاکی از آن است که تعداد این کدها از فروردین تا بهمن از 55 هزار به 68 هزار کد افزایش یافته که تعداد کدها به 11 میلیون و 338 هزار رسیده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
یک کارشناس حوزه کار با پیش بینی افزایش حداقل دستمزد کارگران، گفت: علاوه بر افزایش نقدی دستمزد باید بن خواروبار و کمک هزینه مسکن کارگران در سال آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
پاکستان همسایه شرقی ایران که در طول سال بیش از 60 میلیارد دلار واردات دارد؛ کمتر از یک درصد این نیاز خود را از طریق محصولات ایرانی پوشش می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۲    
در حالی که سازمان هواشناسی هشدار ورود سامانه بارشی به کشور را داده، مسئولان آبی وضعیت سدها را نرمال اعلام کرده اند و گفته شده که اقدامات مدیریت سیلاب انجام شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۲    
مدیر رسته فناوری اطلاعات طرح تکاپو با بیان این که صنایع خلاق می توانند با کمک هوش مصنوعی تا 85 درصد فرصت های شغلی جدید ایجاد کنند، گفت: اقتصاد خلاق علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۱    
دبیر اتاق اصناف تهران با بیان اینکه واحدهای سطح شهر توان پاسخگویی به نیاز جامعه را دارند، گفت: اصناف با برگزاری نمایشگاه های فصلی مخالف است اما بنابر تکلیف قانونی، نمایشگاه های بهاره را برگزار می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۶    
براساس مصوبه 16 بهمن ماه 98 هیات وزیران، مجوز ترخیص 5108 خودروی دپو شده در گمرکات پس از 3 سال بلاتکلیفی صادر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۴    
پیروزحناچی، شهردار تهران تاکید کرد: طبق توافق انجام شده با شورای عالی شهرسازی، دیگر بارگذاری سنگین تراکم ساختمانی در منطقه 22 نخواهیم داشت و روال عادی روند صدور پروانه در این منطقه انجام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۱    
به گفته حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر عده ای با زور و گردن کلفتی خیابان های شهر را به عده ای دیگر اجاره می دهند.