سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 5 بهمن 1399 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 فروردین 1399 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1399 اقتصادگردان 31 خرداد 1399 اقتصادگردان 31 تیر 1399 اقتصادگردان 1 مرداد 1399 اقتصادگردان 31 شهریور 1399 اقتصادگردان 30 مهر 1399 اقتصادگردان 30 آبان 1399 اقتصادگردان 30 آذر 1399 اقتصادگردان 30 دی 1399 اقتصادگردان 30 اسفند 1399 اقتصادگردان 1 بهمن 1399 اقتصادگردان 2 بهمن 1399 اقتصادگردان 3 بهمن 1399 اقتصادگردان 4 بهمن 1399 اقتصادگردان 5 بهمن 1399 اقتصادگردان 6 بهمن 1399 اقتصادگردان 7 بهمن 1399 اقتصادگردان 8 بهمن 1399 اقتصادگردان 9 بهمن 1399 اقتصادگردان 10 بهمن 1399 اقتصادگردان 11 بهمن 1399 اقتصادگردان 12 بهمن 1399 اقتصادگردان 13 بهمن 1399 اقتصادگردان 14 بهمن 1399 اقتصادگردان 15 بهمن 1399 اقتصادگردان 16 بهمن 1399 اقتصادگردان 17 بهمن 1399 اقتصادگردان 18 بهمن 1399 اقتصادگردان 19 بهمن 1399 اقتصادگردان 20 بهمن 1399 اقتصادگردان 21 بهمن 1399 اقتصادگردان 22 بهمن 1399 اقتصادگردان 23 بهمن 1399 اقتصادگردان 24 بهمن 1399 اقتصادگردان 25 بهمن 1399 اقتصادگردان 26 بهمن 1399 اقتصادگردان 27 بهمن 1399 اقتصادگردان 28 بهمن 1399 اقتصادگردان 29 بهمن 1399 اقتصادگردان 30 بهمن 1399 
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۲    
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در خط دو متروی اصفهان ایستگاه ها با پیشرفت قابل توجه در حال احداث است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۷    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای پنجمین دوره آموزش و به کارگیری تسهیلگران اقتصادی- اجتماعی فراخوان داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت افزایش مقتدرانه قابلیت لجستیک و حمل ونقل ایران در دو بخش کالا و مسافر تاکید کرد و خواستار مقابله با تحریم ها، به منظور شکوفایی اقتصاد در کشور شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با بیان اینکه سرمایه گذاری صنعت بیمه تفاوتی جدی با سرمایه گذاری در سایر صنایع دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۹    
رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون از تأمین سرمایه در گردش پروژه ها و طرح های توسعه ای خراسان جنوبی توسط این بانک خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۴    
معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، در سفر به استان یزد تأمین سرمایه کارآفرینان و مراکز تولیدی را از اهداف این بانک دانست و افزود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۰    
تعداد کاربران اپلیکیشن بله در فصل پاییز به بیش از هفت میلیون و 500 هزار نفر رسید و هر 43 ثانیه، یک گروه یا کانال توسط کاربران متولد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۳    
در بازار ارز و طلا با افزایش قیمت هر اونس جهانی طلا در روز دوشنبه به 1864 دلار و اعلام دلار به قیمت 23430 تومان، یورو 28300 تومان، قیمت طلا و سکه اندکی افزایش یافت و سکه طرح جدید 10 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۸    
حسین صمصامی اقتصاددان طرح حذف دلار4200 را یک دام برای مجلس دانست و گفت:بازار آزاد ارز یک بازار فاسد، جعلی و محل نفوذ دشمن است و تا جمع نشود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۹    
معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه حذف واسطه موجب افزایش سود کشاورز و روستایی و کاهش قیمت ها می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۹    
استاندار اردبیل گفت: تصویب طرح ایجاد بارانداز ریلی استان اردبیل و جمهوری آذربایجان در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان، این طرح را به مرحله عملیاتی نزدیک تر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ضریب اطمینان 100 درصدی شبکه گاز در استان تا سال 1400 خبر داد و گفت: در این صورت جزو استان های سبز کشور خواهیم شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۲:۲۹    
عبدالناصر همتی از عرضه 150 میلیون دلاری در سامانه نیما خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۷    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از حضور و فعالیت گسترده دانشگاه ها در 28 مگاپروژه بخش بالادستی نفت خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۱    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن برشمردن دلایل افزایش قیمت مرغ از روز شنبه (4 بهمن) وعده داد که تا 24 ساعت آینده قیمت مرغ دوباره به نرخ مصوب، یعنی 20 هزار و 400 تومان بازگردد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۱    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: دی ماه امسال 4427 فقره خرید و فروش ملک در شهر تهران انجام شد که نسبت به ماه قبل مقداری افزایش یافت اما با توجه به افت 68 درصدی نسبت به سال گذشته می توان گفت که بازار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۸    
معاون مرکز پژوهشهای مجلس با بیان اینکه ایرادات طرح جهش تولید و تامین مسکن با استفاده از بدنه کارشناسی مرکز پژوهشها برطرف شده است گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
با توجه اینکه چک های جدید از ابتدای سال آینده وارد بازار می شوند، معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ضمن بیان جزئیاتی از مشخصات ظاهری این چک ها، گفت: چک های صیاد صورتی و بنفش هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می گوید پیگیری لایحه شفافیت و لایحه تعارض منافع در مجلس فراموش شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به ارزیابی اولویت های اقتصاد جهان در سال 2021 و پس از کمرنگ شدن سایه کرونا پرداخته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: مجموع سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح خط لوله گوره به جاسک، 2 میلیارد دلار است که از این میزان سهم ساخت داخل 95 درصد برآورد می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۹    
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش 45 درصدی قیمت شکر طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: قیمت عمده شکر برای بنکداری ها از 8000 تومان به 11 هزار و650 تومان رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
گزارش های رسمی بیانگر افزایش قیمت کالاهای وارداتی و صادراتی بر پایه دلار و ریال است که این رشد در مواردی تا بیش از 400 درصد هم می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
مدیر امور اقتصادی اتاق تعاون با تاکید بر لزوم تامین مواد اولیه مورد نیاز تعاونی ها، آمادگی بخش تعاون برای توزیع کالاهای اساسی در کشور را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۳    
مدل مهندسی کپسول زیستی محققان پژوهشگاه هوافضا تا آخر بهمن ماه به سازمان فضایی تحویل داده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۷    
با انعقاد قرارداد همکاری بین ایمیدرو و یک شرکت حفاظتی برای حفاظت از معدن سرب و روی آلبلاغ در استان خراسان شمالی، انجام برنامه های اکتشافی و اخذ مجوز بهره برداری در دستور کار ایمیدرو قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۷    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 375 واحد صنعتی و معدنی تاکنون آمادگی خود را برای تامین مالی از طریق حضور در بازار سرمایه و یا انتشار اوراق اعلام کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت بیان کرد: تصمیمی برای تغییر گروه کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی نداریم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۱    
اگر می خواهیم به جایگاه مناسب در اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
واحد توسعه کسب و کار دیجیتال، از سال گذشته در قالب یک اداره در بیمه ملت شکل گرفت و در ساختار سال جدید به مدیریت تبدیل شد که این امر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
مسعود بادین: نمایندگان بیمه آسیا نیروهایی متعهد و وفادار به شرکت هستند که در صنعت بیمه مایه مباهات است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۲    
به گفته رئیس سازمان فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه تجارت نو، این شرکت بیمه ای برای توسعه رشته بیمه های زندگی در سبد پرتفوی خود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۳    
در سال جاری بیشترین منابع تخصیص یافته در چارچوب بند ب تبصره 16 قانون بودجه برای حمایت از اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مربوط به بانک مهر ایران بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۰    
روح اله خدارحمی، عملکرد بانک کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، رشد اقتصادی بخش کشاورزی و قطع وابستگی کشور به واردات را اقدامی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی معرفی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیریت استان ایلام از حیث تحقق برنامه تعهدی 124درصدی منابع و کسب رتبه هشتم کشوری در مقطع 27 دی ماه سال جاری توسط معاون اعتباری بانک تشویق شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
بانک رفاه کارگران از تمدید طرح عدل تا پایان سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۲    
بانک رفاه کارگران از عدم پذیرش و پردازش تراکنش های فاقد شناسه شهاب و کد رهگیری سامانه سیاح در سامانه ساتنا خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۹    
بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف 10 شرکت برتر ایران قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۶    
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران استفاده حداکثری از ظرفیت تامین مالی و اعطای حدود اعتباری به منظور پیاده سازی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و گسترش ظرفیت تولید در کشور را خواستار شد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۳    
بانک مرکزی برای آشنایی بیشتر هموطنان با سامانه صیاد طرح آموزشی ثبت اطلاعات چک در این سامانه را به صورت اختیاری آغاز کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۳    
بانک تجارت تا پایان دی ماه امسال، با اعطای 41 هزارو271 فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از 20 میلیارد ریال به صاحبان کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع کرونا اشتغال 91 هزار و 912 نفر را تثبیت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
جشنواره زمستانی موبایل بانک سامان (موبایلت) با 500 میلیون تومان جایزه نقدی از 5 بهمن ماه آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۷    
دکتر روحانی: پالایشگاه بیدبلند برای ما افتخارآفرین است. چقازردی: بانک سپه در اجرای پروژه بید بلند از تمام ظرفیت های ارزی و اعتباری خود استفاده کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
دکتر حسین مهری عنوان داشت: مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی در 10 ماه نخست سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 54 درصد افزایش پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت با شباهت حداکثری به سامانه همراه بانک و ارائه خدمات مشابه، بدون نیاز به پرداخت هزینه به بازارچه های اینترنتی آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۱    
مدیرعامل، عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل شرکت پتروشیمی آریاساسول در شهرستان عسلویه، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۱    
پیروز حناچی شهردار پایتخت امروز (یکشنبه) با حضور در دویست و شصت و ششمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تهران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۸    
وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان گفت: طی گفت و گوی انجام شده با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان مقرر شد طی 6 ماه آینده حجم تبادلات تجاری ایران و ارمنستان به یک میلیارد دلار افزایش یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۸    
براساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم کالاهای وارداتی و صادراتی در سال 98 نسبت به سال 97 مبتنی بر داده های ریالی به ترتیب 133 و 8.4 درصد رشد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به استقرار موج سرما در کشور، گفت: در حالی که در روزهای اخیر مصرف گاز بخش خانگی به 650 میلیون متر مکعب در روز رسید، اما شبکه گاز پایدار بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری صبح امروز از بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی بازد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مصرف برق کشور که در 9 روز اخیر روند کاهشی پیدا کرده بود، در ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته دوباره وارد کانال 40 هزار مگاواتی شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک با بیان اینکه عمر مفید ساختمان ها در کشور 30 سال است، گفت: هدف اصلی این شرکت افزایش عمر مفید ساختمان ها به بیشتر از 30 سال است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: تاکنون بیش از 140 میلیون دلار کالا توسط 88 واحد صنعتی این استان به کشور ارمنستان صادر شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
معاون اول رییس جمهوری گفت: روزهای خوشی را درپایان تحریم ها برای آینده کشور می بینم؛ زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که در این دوره بجای تقابل با آمریکا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل دفتر بودجه، تسهیل سرمایه گذاری و تجهیز منابع مالی ساتبا اعلام کرد: اختصاص ردیف در قانون بودجه سال 1400 به عنوان یک روش جدید تامین منابع مالی توسعه طرح های تجدیدپذیر در کشور پیش بینی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
فرماندار کلاله گفت که در دهه فجر امسال 282 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتبار هزار و 359 میلیارد و 250 میلیون ریال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان گفت: فعالان صنعتی و تولیدکنندگان ایرانی می توانند با استفاده از دروازه کشور ما بخشی از بازارهای جهانی را تسخیر کنند و محصولات خود را به سایر نقاط دنیا صادر کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: چهار طرح صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شیراز افتتاح که برای عملیاتی کردن این طرح ها یک هزار و 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۳    
رییس جمهوری هدف کارگردانان شکست خورده جنگ اقتصادی را برهم زدن آرامش اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: نگاه طرف های تجاری ایران تغییر یافته و مناسبات اقتصادی کشور درحال ورود به مرحله جدیدی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش قیمت مرغ و شکر غیرقانونی است و نرخ این کالاها به طور حتم به قیمت قبل باز خواهد گشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل شرکت سیمان قاین گفت: تولید سیمان قاین سالانه از 812 هزار تن عبور می کند که حدود 55 درصد آن صادر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: بهره برداری از 29 طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار 33 میلیارد و 900 میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه طبق قرارداد مقرر شده بود که مسکن ملی تهرانسر 36 ماهه به پایان برسد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: تعدیل روشنایی چراغ های معابر اصلی در شهرهای استان با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق انجام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه تعیین شده برای سال 1400 شهرداری تهران افزایش چندانی نسبت به امسال ندارد و انقباضی طراحی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده مجتمع فولاد قاینات دهه فجر امسال افتتاح می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما هفتم تا دهم بهمن ماه 99 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
عرضه برنج توسط کشاورزان مازندران به بازار طی روزهای اخیر در حالی روند افزایشی به خود گرفته است که تا پیش از این با وجود دریافت قیمت مناسب کمتر تمایل به فروش محصول وجود داشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: با وجود کاهش تکلیفی نفت به دلیل تحریم ها آسیبی به چاه های نفت وارد نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مشاور وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت معتقد است: دولت می تواند با ایجاد و گسترش مراکز توسعه به جای تمرکز در تولید خودرو، به یاری این صنعت بشتابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خراسان شمالی از معدود استان هایی است که از شبکه حمل و نقل ریلی محروم است اکنون با قرار گرفتن پروژه ریلی اسفراین در مراحل پایانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
معاون دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بحث تناسب نوشتاری 70 به 30 در رعایت زبان فارسی روی بسته بندی محصولات مربوط به تولیدات داخلی است و در صادرات چنین موضوعی مطرح نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور با بیان اینکه کمبودی در تامین تخم مرغ کشور نداریم، گفت: رزوانه بین 230 تن تا 300 تن تخم مرغ در بار انداز تهران عرضه می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
پیمان قربانی در پاسخ به این سوال که احتمال بروز ابرتورم در اقتصاد ایران چقدر است؟ گفت: این سوال یا آن کلید واژه ونزوئلایی شدن که مطرح می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی اجرای قانون چک درباره چک های جدید که در سال 1400 روانه بازار خواهد شد، اظهار کرد: صدور چک های جدید در وجه حامل ممنوع خواهد بود و با رنگ های متفاوت و درج عبارات ویژه ارائه می شوند
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نگرانی های یلن در مورد ارزهای رمزنگاری شده در این زمینه درست است، در حالی که سرقت ارزهای رمزنگاری شده همچنان تصویب جهانی را برای دارایی های دیجیتال کند می کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 5هزار و 945 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 جزییات مصوبه این کمیسیون در مورد هدفمندی یارانه ها در سال 1400 را تشریح کرد و گفت که در سال آینده یارانه همه یارانه بگیران دو برابر خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
دسته اول، افرادی هستند که به هر دلیلی مجبور می شوند در بازار آزاد، ارز بخرند. دسته دوم، قاچاقچیانی که می خواهند کالاهای قاچاق وارد کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
تفاهم نامه ای در حوزه بومی سازی و تامین کاتالیست های فرآیند تولید گاز سنتز واحد متانول میان یکی از شرکت های دانش بنیان با یکی از شرکت های پتروشیمی منعقد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با کمک تجهیزات ایران ساخت راهکارهایی را برای بهینه سازی مصرف انرژی موتورخانه ها ارائه کردند که به گفته آنها مهمترین دستاورد این تحقیقات کاهش مصرف سوخت به میزان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
وزیر بهداشت گفت: در روزهای آینده اولین پارت های واکسن وارداتی کرونا را از منابع مطمئن وارد خواهیم کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۶    
شاخص کل بورس امروز درحالی حرکتی صعودی داشت که شاخص کل با معیار هم وزن نزولی بود. بنابراین میتوان گفت سهام داران شرکت های بزرگ امروز برخلاف شرکت های کوچک، از سود بیشتری برخوردار شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۶    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که با مصوبه کمیسیون تلفیق یارانه نقدی سال آینده دو برابر خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۳    
در ساعات عصر دلار تا 23650 تومان افزایش یافت. در صرافی های بانکی نیز قیمت دلار 22 هزار و 430 تومان اعلام شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
افراد حقیقی یا حقوقی که کدملی یا شناسه ملی خود را اظهار نکرده اند، نمی توانند از این خدمت بهره مند شوند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۶    
در شرایطی که نمایندگان درآمد 199 هزار میلیارد تومانی پیش بینی شده برای فروش نفت را غیر واقعی می دانسته اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخاب رییس جدید سازمان بورس هشدار داد و گفت که این فرد باید سابقه تخصصی مدیریت بازار سرمایه، تحصیلات تخصصی در مقطع ارشد به بالا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۶    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پرواز به انگلستان و ژاپن تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۶    
وزیر اقتصاد طی حکمی، حسنعلی قنبری ممان را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس اتحادیه قنادان اهواز با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه قنادی گفت: به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برای تغییر نرخ نامه مراجعه کرده ایم و تمامی آنالیزهای قیمتی را ارائه داده ایم اما تا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور اسکان سیل زدگان سال 1398 محله سعیدیه شهرستان شیراز، پیشنهاد واگذاری 60 هزار مترمربع از پلاک ثبتی واقع در بخش 3 شیراز (موسوم به ایستگاه ماهواره شیراز) به وزارت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با عملیاتی کردن شبکه پایاب سدها 7500 هکتار از اراضی دیم استان مشروب می شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۰    
دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون یک سوم از 220 میلیون فوت مکعب گاز سوخته شده همراه نفت در سکوی نفتی فروزان به صورت روزانه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۷    
نماینده بوشهر با بیان اینکه فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر- شیراز را یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۷    
بر اساس آمارهای موجود در فاصله 23 دی ماه تا دوم بهمن ماه ترددهای جاده ای بین استانی هفت درصد افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته تجربه کرده است و در این میان تهرانی ها در کنار شهروندان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
کارآفرین حوزه پوشاک استان قم گفت: برای شروع کار از هیچ تسهیلات بانکی کمک نگرفتم و سعی کردم به مرور زمان با سود به دست آمده، کارم را رونق بخشم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید مجموعه کامل سیستم های هیدرولیکی ترمز ماشین آلات سنگین موجب شکست انحصار دانش فنی این محصول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۱    
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که متاسفانه وضعیت ایجاد شده در بورس به اعتماد مردم نسبت به قابلیت ها و سلامت دستگاه های اداری کشور آسیب جدی وارد کرده و باید اقدام عاجلی در این حوزه ...
  • ۱