دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۱۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 18 بهمن 1399 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 فروردین 1399 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1399 اقتصادگردان 31 خرداد 1399 اقتصادگردان 31 تیر 1399 اقتصادگردان 1 مرداد 1399 اقتصادگردان 31 شهریور 1399 اقتصادگردان 30 مهر 1399 اقتصادگردان 30 آبان 1399 اقتصادگردان 30 آذر 1399 اقتصادگردان 30 دی 1399 اقتصادگردان 30 اسفند 1399 اقتصادگردان 1 بهمن 1399 اقتصادگردان 2 بهمن 1399 اقتصادگردان 3 بهمن 1399 اقتصادگردان 4 بهمن 1399 اقتصادگردان 5 بهمن 1399 اقتصادگردان 6 بهمن 1399 اقتصادگردان 7 بهمن 1399 اقتصادگردان 8 بهمن 1399 اقتصادگردان 9 بهمن 1399 اقتصادگردان 10 بهمن 1399 اقتصادگردان 11 بهمن 1399 اقتصادگردان 12 بهمن 1399 اقتصادگردان 13 بهمن 1399 اقتصادگردان 14 بهمن 1399 اقتصادگردان 15 بهمن 1399 اقتصادگردان 16 بهمن 1399 اقتصادگردان 17 بهمن 1399 اقتصادگردان 18 بهمن 1399 اقتصادگردان 19 بهمن 1399 اقتصادگردان 20 بهمن 1399 اقتصادگردان 21 بهمن 1399 اقتصادگردان 22 بهمن 1399 اقتصادگردان 23 بهمن 1399 اقتصادگردان 24 بهمن 1399 اقتصادگردان 25 بهمن 1399 اقتصادگردان 26 بهمن 1399 اقتصادگردان 27 بهمن 1399 اقتصادگردان 28 بهمن 1399 اقتصادگردان 29 بهمن 1399 اقتصادگردان 30 بهمن 1399 
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8010 مورد جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۸:۱۵    
بررسی های آماری در حوزه ساختمان حاکی از آن است که عدد شامخ کل 58.33 در دی ماه بوده است که نشان دهنده کاهش سرعت بهبود وضعیت بخش ساختمان در دی ماه نسبت به ماه قبل بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۳    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 470 پروژه عمرانی با یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار در این استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۴    
به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و مدیران این حوزه با مشتریان فراهم شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین اولویت راهبردی این بانک در سال 1399 را حمایت از صنایع پیشران، در راستای تحقق شعار جهش تولید دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۹    
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید در این استان را تکذیب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 7065 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
در حالی که روزهای دهه مبارک فجر را پشت سر می گذاریم زیر مجموعه های گروه قطعات خودرو عظام به مدیریت پدر صنعت قطعه سازی نوین ایران عباس ایروانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
پس از گذشت نزدیک به یک سال از درخواست تسهیلات سریع برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، صندوق بین المللی پول اعلام کرد که این درخواست ایران را کماکان در دست بررسی دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
مجموع سرمایه گذاری انجام شده در بخش معدن و صنایع معدنی از سال 92 تا پایان سال جاری از 11.6 میلیارد دلار عبور می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران با اشاره به بازرسی های مستمر اصناف گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور گفت: قیمت کالاهای اساسی برای واردکنندگان در بازه زمانی 16 مرداد 97 تا 5 مرداد 98 بر مبنای فرم ویرایش شده ثبت سفارش ها محاسبه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۲    
پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان گفت: 11 هزار پرونده برای بازپس گیری املاک این بنیاد از اشخاص و نهادها در مراجع قضایی تشکیل شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رییس انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: برخی از شرکت های هواپیمایی زیانده هستند و با بررسی صورت های مالی پرداخت وام دوم کرونا آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۱    
حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی ایران ایر گفت: روز 23 بهمن ایرباس ایران ایر به لندن پرواز می کند تا بعد از ظهر همان روز تعدادی مسافر ایرانی را از لندن به تهران منتقل کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم گرامیداشت روز زن عنوان کرد: از بانوان فرهیخته شرکت انتظار می رود با ارایه ایده های جدید در راستای وظایف ذاتی شرکت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۲    
غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران گفت: براساس نظر سنجی های انجام گرفته 56.6 درصد تهرانی ها با درآمدزایی برای شهر از طریق فروش زمین های شهری در برابر گزینه پرداخت مالیات و عوارض موافق است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۰    
شهردار تهران با اشاره به اینکه میزان آلاینده ها در هوای پایتخت طی 10 سال گذشته تاکنون کاهش یافته است، گفت: توسعه بزرگراه ها سبب تقاضای سفر و آلودگی هوا می شود، از این رو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی از “رونمایی پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش های خرید در فروشگاه ها و حذف تدریجی کارت خرید” خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۴    
سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو)، به مناسبت دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۰    
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ مدرسه 6 کلاسه در منطقه گتوند استان خوزستان بر زمین زده شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۴    
استان خوزستان خطه ای در جنوب غرب ایران که بر کرانه خلیج فارس جای گرفته به قطب تولید نفت و گاز کشور شهره است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۶    
شرکت بیمه البرز به مناسبت دهه مبارک فجر، تخفیف های ویژه ای را برای بیمه نامه های باربری ارایه می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۳    
مدیرعامل بانک دی در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان این بانک با آرمان های امام راحل(ره) در چهل و دومین طلوع فجر، انقلاب اسلامی ایران را مدینه منبع الهام آزادگان جهان دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۰    
با حکم شریعتمداری وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی مدیرعامل بانک توسعه تعاون مسئول پیگیری مسائل توسعه ای استان خراسان جنوبی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۴    
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پرداخت بیش از 718 میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از سوی این بانک به بانوان سرپرست خانوار طی 10 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۱    
مکان جدید شعبه صومعه سرا طی مراسمی با حضور مدیر شعب استان گیلان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر، مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا، مشتریان، بازاریان و اصناف رسماً افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۸    
مرکز نوآوری ایران زمین وابسته به بانک ایران زمین با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم افزایی و توسعه زیست بوم کسب وکارهای نوپا فعالیت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
تنها در 9 ماه نخست سال 99، ارقام رشد بالای 26 درصدی نقدینگی، رشد بالای 46 درصدی بدهی دولت به بانک مرکزی و رشد 24 درصدی بدهی دولت به بانک ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۹    
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در یک گفت و گو آخرین دستاوردهای این بانک را در مشارکت ساخت مدارس در استان های محروم تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۹    
جلسه بررسی عملکرد شعب استان تهران با هدف ارائه راهکار جهت استفاده بهینه و حداکثری در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری با حضور مدیر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی بانک مسکن سیاستگذاری مهم مالی این بانک در شرایط جدید اقتصادی تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
اینکه برای دوره بعد نهایت کار این باشد تا به هر خانوار یک میلیون تومان یا کمک مالی شبیه به این پرداخت شود، نشان از این دارد که تصمیم گیر در پی بهبود سیاست نیست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
مدیرعامل بانک مسکن هشت اقدام مهم در حوزه طرح و برنامه در یکسال گذشته منتهی به بهمن ماه امسال را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۳    
ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات ایران در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون وزیر اقتصاد، فرماندار کاشان، مدیرعامل این بانک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۳    
مدیر عامل بانک مسکن با تاکید بر امر شایسته سالاری در ارتقای شغلی، بر ضرورت چابک سازی و ارتقای کیفیت نیروی انسانی در این بانک تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه، اگزیم بانک ضامن تاب آوری صنایع کاشان در شرایط دشوار واحدها است، گفت: شناسایی مشتریان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی بر کمک ویژه بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانک تخصصی به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۷    
بانک رفاه کارگران در حوزه وظایف اجتماعی خود تاکنون بیش از 100 هزار ماسک را در مناطق محروم و حاشیه ای شهر تهران توزیع کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
امروزه استفاده از تکنولوژی در زندگی انسان دیگر یک انتخاب نیست، بلکه اجبار است. تلویزیون، اتومبیل، هواپیما، تلفن همراه، رایانه و .. ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۵    
بانک کارگشایی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حدود 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به متقاضیان پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
بانک تجارت به عنوان با گسترش خدمات خود در این زمینه موفق به افزایش 319 درصدی سپرده نقدی ضمانتنامه های ارزی در مقطع آذرماه سال جاری نسبت به اسفند سال 1398 شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۹    
اصغر پاک طینت اظهار داشت: میزان صدور ضمانتنامه های ریالی در بانک صنعت و معدن در 10 ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر شده و 110 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۳    
نماگرهای اقتصادی شماره 101 مربوط به سه ماهه دوم سال 1399 به منظور استفاده عموم در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی انتشار یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
آمار بانک مرکزی از وضعیت صادرات و واردات در پاییز امسال نشان می دهد که در این مدت واردات گمرکی 26 میلیارد و 858 میلیون دلار و صادرات نیز معادل 25 میلیارد و 112 میلیون دلار بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رییس هیات مدیره شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیان اینکه دشمن به دنبال صفر شدن صادرات نفتی ایران و جلوگیری از صادرات محصولات پتروشیمی بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
بانک صادرات ایران: ملک خانواده معظم شهید به مزایده گذاشته نشده است. در واکنش به این نامه، مدیر عامل بانک صادرات نیز در نامه ای خطاب به رییس کل بانک مرکزی از عدم برگزاری مزایده به محض اطلاع از تعلق ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
با اعلام قیمت دلار 24 هزار و 200 تومان و اونس جهانی به قیمت 1814 دلار، قیمت طلا و سکه اندکی افزایش داشت و هر مثقال طلا 4 میلیون و 682 هزار تومان، طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 80 هزار تومان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به راه اندازی نخستین پست، موزه و مدرسه ، اظهار کرد: فضای آموزشی اختصاص یافته در این مجموعه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 22 استان کشور و افزایش ارتفاع امواج به بیش از 1.5 متر در خلیج فارس و دریای عمان خبر داد و نسبت به خودداری از سفرهای غیرضروری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر تعداد محدودی دوز واکسن کووید 19 وارد کشور شده و هر دو هفته یکبار محموله جدیدی از این واکسن وارد کشور می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر برگزاری رژه موتوری و خودرویی در 22 بهمن گفت: هیچ گونه راهپیمایی مردمی در روز 22 بهمن برگزار نمی شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن هشدار نسبت به خیز ملایم کرونا در برخی استانها، از دو برابر شدن شهرهای نارنجی در کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 6983 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
موضوع کیفیت بنزین به دنبال افزایش آلودگی هوا مجددا مطرح شد که پس از کش و قوس های فراوان، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با ارسال گزارشات جداگانه به رئیس جمهوری و وزیر نفت عملکرد وزارت نفت در خصوص ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید در صورتی که لایحه تعارض منافع تصویب شود، بسیاری از نگرانی ها درباره ایجاد بستر فساد در اقتصاد ایران برطرف می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان 6 قلم ماده اولیه دارویی را تولید کردند که به گفته آنها این محصولات از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از انعقاد تفاهم نامه ای برای تولید 10 میلیون تن فولاد در سواحل مکران با سرمایه گذاری 7.1 میلیارد دلاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی ایران از وضعیت اقتصادی کشور نشان می دهد که اقتصاد ایران می تواند در ماه های آینده به خروج از رکود امیدوار باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۸    
جدیدترین تصمیمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حاکی از رفع ممنوعیت صادرات آب ژاول و تسریع در ثبت سفارش ملت بلون است و همچنین برای درخواست سازمان غذا و دارو مبنی بر قیمت گذاری اقلام ضدعفونی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان امور عشایر با اشاره به اینکه شاخص برخورداری عشایر از آب سالم به 63 درصد رسیده است به صادرات دام نیز اشاره کرد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
وزیر جهاد کشاورزی دو واحد گلخانه ای را در کرمانشاه افتتاح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۲    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تامین گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ بازار شب عید وجود ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
رئیس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب طرح تبدیل شدن شرکت های خلاق ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
بازار سرمایه در نخستین روز هفته جاری روندی نزولی داشت و شاخص کل این بازار بیش از 37 هزار واحد کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۷    
همزمان با دهه فجر، نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان به ظرفیت 160 مگاوات روز سه شنبه توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، در قالب طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی به گازسوز، تبدیل یک میلیون و 460 هزار خودروی عمومی که در بخش بار و مسافر فعالیت می کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۸    
استاندار مرکزی گفت: از تصفیه و بازتوانی و بازگشت مجدد آب مصرفی پالایشگاه شازند به چرخه تولید تا سال 1401 خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
طبق آمار اعلام شده توسط تولیدکنندگان تایر، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 225 هزار و 269 تن تایر تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از صدور مجوزهای جدید ساخت و اجرای طرح تکمیل زنجیره ارزش متان در قالب GTPP و GTPX برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در جزیره قشم خبر داد و اعلام کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از استقرار یدکش خلیج فارس 4 بروی سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی (داکینگ )جهت انجام تعمیرات اساسی زیر آبی خبر دادو گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
وزیر نفت گفت: استان کرمانشاه با اجرای طرح پتروشیمی اسلام آباد غرب به سومین قطب پتروشیمی کشور بعد از بوشهر و خوزستان تبدیل خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما قبول داریم که افزایش نرخ ارز و شیوع بیماری کرونا بر روی صنعت حمل و نقل تاثیر گذاشته و آن ها را با مشکل روبه رو کرده است اما ما نباید همیشه کوتاه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
بررسی عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور بیانگر این است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در آذر سال جاری در مقایسه با اسفند سال گذشته رشد 30.8 درصدی داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
بر اساس آمارها بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر به دلیل شیوع کرونا از کار بیکار شده و مشمول دریافت بیمه بیکاری شناخته شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش یابد؟
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به مشکلات کنونی بازار سرمایه ،خطاب به دولت تاکید کرد: زمانی که مردم را به سرمایه گزاری در بورس دعوت می کند نباید آن ها را رها کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
با برگزاری رویدادی نیازمندی های فناورانه صنعت لوازم خانگی از سوی تیم های فناور و شرکت های دانش بنیان پاسخ داده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۸    
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از فروش 4 هزار میلیارد تومانی محصولات مبتنی بر فناوری نانو در سال گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل اهواز گفت: بیشتر افرادی که خودروهای صفر خرید و فروش می کنند، نمایشگاه داران و دلالان هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۷    
رییس اتاق اصناف ایران در نشست بررسی برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی، نمایشگاهی به وسعت ایران با اشاره به اینکه اصناف در دوره شیوع کرونا آسیب بسیار زیادی متحمل شدند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
میزان بنزین مصرفی در کشور به عنوان شاخصی برای ارزیابی مصرف انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
اگرچه زمستان فصل مناسبی برای نقل و انتقال در بازار اجاره نیست، اما بررسی های میدانی تعادل حاکی از این است که فایل های عرضه شده به بازار اجاره در میانه زمستان سال جاری به شدت افت کرده و به کمتر از یک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۶:۵۶    
نرخ بهره کوتاه مدت در کنار انعطاف پذیری و کنترل نرخ ارز، شناور بودن نرخ سود بانکی و تعیین لنگر اسمی برای تورم از جمله موضوعاتی است که به بانک مرکزی در کنترل تورم کمک می کند