چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 آبان 1401 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 31 فروردین 1401 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1401 اقتصادگردان 31 خرداد 1401 اقتصادگردان 31 تیر 1401 اقتصادگردان 31 مرداد 1401 اقتصادگردان 31 شهریور 1401 اقتصادگردان 30 مهر 1401 اقتصادگردان 30 آذر 1401 اقتصادگردان 1 دی 1401 اقتصادگردان 30 بهمن 1401 اقتصادگردان 29 اسفند 1401 اقتصادگردان 1 آبان 1401 اقتصادگردان 2 آبان 1401 اقتصادگردان 3 آبان 1401 اقتصادگردان 4 آبان 1401 اقتصادگردان 5 آبان 1401 اقتصادگردان 6 آبان 1401 اقتصادگردان 7 آبان 1401 اقتصادگردان 8 آبان 1401 اقتصادگردان 9 آبان 1401 اقتصادگردان 10 آبان 1401 اقتصادگردان 11 آبان 1401 اقتصادگردان 12 آبان 1401 اقتصادگردان 13 آبان 1401 اقتصادگردان 14 آبان 1401 اقتصادگردان 15 آبان 1401 اقتصادگردان 16 آبان 1401 اقتصادگردان 17 آبان 1401 اقتصادگردان 18 آبان 1401 اقتصادگردان 19 آبان 1401 اقتصادگردان 20 آبان 1401 اقتصادگردان 21 آبان 1401 اقتصادگردان 22 آبان 1401 اقتصادگردان 23 آبان 1401 اقتصادگردان 24 آبان 1401 اقتصادگردان 25 آبان 1401 اقتصادگردان 26 آبان 1401 اقتصادگردان 27 آبان 1401 اقتصادگردان 28 آبان 1401 اقتصادگردان 29 آبان 1401 اقتصادگردان 30 آبان 1401 
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۹    
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 16.4 و 3.5 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
یک کارشناس بورسی، تصویب کاهش 80 درصدی مالیات فروش سهام را اقدامی حمایتی از بازار سرمایه دانست.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رییس مرکز پژوهشهای مجلس، مدیرکل سابق اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی: 10 بدهکار بزرگ مالیاتی کشور معرفی می شوند؛ برخی از این افراد 20 سال مالیات پرداخت نکردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
دولت سیزدهم بر خلاف دولت های گذشته از همان آغاز به کار خود مجموعه اقداماتی عملیاتی را در جهت شفافیت اقتصادی انجام داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی مبلغ یک میلیارد ریال تعیین شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
زیمبابوه از نظر رشد سالانه قیمت مصرف کننده در رتبه اول قرار دارد در حالی که روسیه در رتبه 45 قرار گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی در نامه ای از وزیر نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور قدردانی کرد و از افزایش قابل توجه بازگشت ارز حاصل از صادرات نسبت به سال گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۶    
رییس کل سازمان خصوصی سازی سازی ضمن پاسخ به ادعاهای رییس هیات مدیره دیده بان عدالت و شفافیت تصریح کرد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
جدیدترین داده های وزارت اقتصاد حاکی از این است که بدهی شرکت های دولتی تا پایان فصل بهار امسال برابر 217 هزار و 144 میلیارد تومان کاهش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
رییس کل سازمان خصوصی سازی در پاسخ به احمد توکلی اعلام کرد: ایشان باید اثبات کند که در یک سال اخیر کدام شرکت واگذار شده با تخلفات متعدد همراه بوده است! ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
هر دلار آمریکا امروز (دوشنبه، 30 آبان ماه 1401) در صرافی های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 30 هزار و 753 تومان معامله شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱    
بررسی ها از بازار لوازم خانگی پایتخت حاکی از وفور انواع کالاها و در مقابل رکود کامل در خرید و فروش ها است. این رکود تا حدی است که کارخانجات و فروشندگان برای کسب مشتری دست به تخفیفات گسترده زده اند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: قطع تلفن های مرکز ملی رقابت به دلیل عدم پرداخت بدهی های گذشته بوده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رئیس مرکز دادرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در 75 درصد از پرونده های مربوط به اعتراض و شکایت مودیان، رضایت شاکی حاصل و پرونده ختم می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: امسال برای نخستین بار 2 میلیون مشترک پله های مصرفی خود را کاهش دادند و از مصرف بالای الگو به حد الگو رفتند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده است و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می تواند به طور کاملاً غیرحضوری شکایت خود را مطرح کند که در صورت ذی حق بودن ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی توسط مؤدیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده، همچنان پابرجاست.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۱    
تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در حمایت از کشت محصولات بهاره و پاییزه در هشت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به همین مقطع در سال گذشته 72 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۱    
معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری رویداد فناوری های نوین بیمه را برگزار می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بسیج، پیامی را به شرح زیر منتشر کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
کاربران اپلیکیشن بله بانک ملی ایران و علاقه مندان به فوتبال با پیش بینی بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر به قید قرعه برنده جوایز نقدی می شوند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم از ثبت 6 هزار و 129 نیاز و 526 ایده در سامانه نظام ایده ها و نیازها یا نان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۱    
عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید بر اساس آنچه که اعلام شده ممنوعیت فقط برای واردات خودروهای فرانسوی بوده و امکان همکاری با آنها در خطوط تولید یا قطعات وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۱    
چک الکترونیک نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقد شوندگی نسبت به چک های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با یک امضای الکترونیکی اعتبار پیدا می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
یک عضو ناظر مجلس در شورای عالی اقتصاد گفت: در جلسه شورای اقتصاد مقرر شد که در برنامه هفتم توسعه بر توانمندی ها و چالش ها تمرکز شود تا سرنوشت برنامه هفتم به سایر برنامه ها دچار نشده که هیچ مشکلی را حل ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر کار از کاهش 30 درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تراز صندوق بیمه بیکاری بعد از چند سال مثبت شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: در سال جاری یک میلیون و 538 هزار تن انواع کالای اساسی خوراکی از بندر امام خمینی حمل شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
روند صعودی در بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص های این بازار سبزرنگ ماندند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸    
پس از آنکه نماد باشگاه استقلال به دلیل شفاف نبودن منابع مصرف شده توسط این باشگاه بسته شد، اکنون این باشگاه جزئیات پول های برداشت شده از حساب را در سامانه کدال منتشر کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
شورای رقابت امروز با انتشار خبری مدعی شد که در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که طرح اصلاح روند بررسی بودجه سالیانه در مجلس در راستای رفع اشکالات درباره رسیدگی به جداول بودجه است و دولت باید به جای انتقاد از این موضوع، استقبال کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
در حالیکه برخی از اعضای شورای عالی بورس از جایگزینی رضوانی فر به جای مجید عشقی در سمت ریاست سازمان بورس خبر داده بودند، نتیجه جلسه شورای عالی بورس از ماندگاری عشقی در این سمت حکایت دارد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در شش ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 16.7 و 4.4 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مجموع زمین های شناسایی شده در حریم شهرها برای اختصاص به پروژه نهضت ملی مسکن 56 هزار و 972 هکتار است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۳    
بازارهای اروپا پیش از گشایش بازار صعود کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۳    
بازارهای آسیا و اقیانوسیه در بحبوحه بحران کنونی کووید در چین، با روند کاهشی روبرو شدند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
شرکت پارس خودرو به بازار پایه فرابورس منتقل شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بیت کوین، بزرگ ترین و محبوب ترین توکن دیجیتال جهان با بیش از چهار درصد کاهش در 15 هزار و 973 دلار معامله شد و به زیر مرز 16هزار دلار رسید ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از قالیبافی به عنوان شغلی درآمدزا، صادرات محور و دارای ارزش افزوده بالا نام برد و تشکیل اتحادیه یا سازمانی به منظور سرمایه گذاری در حوزه فراوری پشم و ابریشم و ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
پس از استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، محمد رضوانی فر به عنوان جایگزین عشقی انتخاب شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
طبق آمار، در هفت ماهه امسال، روند افزایش تولید فولادی ها طی ماه های اخیر تا مهر ماه هم ادامه پیدا کرد و در نهایت تولید صعودی 12 تا 19 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و بدین ترتیب ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
یک کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد در صورت عدم کاهش قیمت های جهانی، بورس پس از گذر از فصل بودجه، دوباره صعودی خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۲    
60 لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه شنبه (یکم آذرماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۲    
مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار از استعفای رئیس این سازمان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
افزایش 35 درصدی قیمت سیمان اعمال شود! این درخواست انجمن سیمان در شرایطی به بورس کالا ارایه شده که طی شش ماه گذشته هر پاکت سیمان از 28 هزار تومان به حدود 50 هزار تومان رسیده بود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
طلای جهانی امروز دوشنبه پس از ثبت بدترین هفته خود در پنج هفته اخیر، تحت فشار افزایش ارزش دلار در حالی کاهش یافت که معامله گران منتظر نشانه های بیشتر در مورد استراتژی نرخ بهره بانک های مرکزی بودند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مسئولان اجرایی در وزارت راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در ساخت مسکن و اخذ مالیات از خانه های خالی ندارند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۵    
رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار اشتغال ایجادی کشور طی سال های گذشته دچار ایراد و همپوشانی حدود 700 هزار نفری بود که آن را اصلاح کردیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۵    
فدرال رزرو آماده است تا از افزایش 75 واحدی نرخ بهره فاصله بگیرد.