سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 20 آذر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 آذر 1397 اقتصاد نیوز 2 آذر 1397 اقتصاد نیوز 3 آذر 1397 اقتصاد نیوز 4 آذر 1397 اقتصاد نیوز 5 آذر 1397 اقتصاد نیوز 6 آذر 1397 اقتصاد نیوز 7 آذر 1397 اقتصاد نیوز 8 آذر 1397 اقتصاد نیوز 9 آذر 1397 اقتصاد نیوز 10 آذر 1397 اقتصاد نیوز 11 آذر 1397 اقتصاد نیوز 12 آذر 1397 اقتصاد نیوز 13 آذر 1397 اقتصاد نیوز 14 آذر 1397 اقتصاد نیوز 15 آذر 1397 اقتصاد نیوز 16 آذر 1397 اقتصاد نیوز 17 آذر 1397 اقتصاد نیوز 18 آذر 1397 اقتصاد نیوز 19 آذر 1397 اقتصاد نیوز 20 آذر 1397 اقتصاد نیوز 21 آذر 1397 اقتصاد نیوز 22 آذر 1397 اقتصاد نیوز 23 آذر 1397 اقتصاد نیوز 24 آذر 1397 اقتصاد نیوز 25 آذر 1397 اقتصاد نیوز 26 آذر 1397 اقتصاد نیوز 27 آذر 1397 اقتصاد نیوز 28 آذر 1397 اقتصاد نیوز 29 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۹    
اقتصاد نیوز:مجله تایم امسال هم طبق روال معمول سالیان اخیر، دست به انتخاب چهره سال زد. این هفته نامه خبری آمریکایی ( که نسخه های مخصوص آسیا، جنوب اقیانوس آرام، آمریکای لاتین و .. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۴    
اقتصادنیوز :رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: بر اساس نتایج مذاکرات شرکت های ایرانی و عراقی، تاکنون مقدمات انعقاد 380 میلیون یورو قرارداد به منظور فروش کالای ایرانی برای صادرات به عراق فراهم شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اگر به حکم اصل 53 قانون اساسی عمل شود، از بروز لایه های پنهانی در بودجه و مخفی کاری دستگاهها جلوگیری می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۱    
اقتصاد نیوز:برای این که از آسیب به موهایتان در فصلی چون زمستان در امان باشید، عاداتی که در ادامه بدان اشاره کرده ایم را ترک کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۹    
اقتصادنیوز: برای هضم بهتر، همراه و بعد از کله پاچه استفاده از ادویه های گرم مناسبتر است و انواع مزاج ها می توانند از دارچین به همراه کله پاچه استفاده کنند. سویق نیز به هضم کله پاچه کمک می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۳    
اقتصادنیوز: باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد با معرفی انواع غذا های غیر برنجی به شما کمک کند تا با کنار گذاشتن غذا های برنجی، انتخاب متنوعی برای وعده غذایی شام خود داشته باشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۹    
اقتصادنیوز؛ غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: اندیشه های رهبری باید در آموزش های دانش آموزان گنجانده شود چرا که در غیراین صورت کودکان ما وقتی بزرگ می شوند فرمانده را نمی شناسند در ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶    
در چهارمین برنامه چهل سال با رسانه ها، چرایی نبودن یک رسانه در تراز بین المللی بررسی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۲    
اقتصاد نیوز: وزیر بهداشت از وزیر صنعت خواست تا واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول معافیت پرداخت مالیات علی الحساب شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۷    
اقتصاد نیوز: نخستین سامانه پیامکی بیمه مرکزی با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران این نهاد حاکمیتی افتتاح شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۷    
اقتصاد نیوز: روز گذشته فرایند سفارش گذاری در سامانه معاملات از سوی کارگزاری ها و معامله گران آنلاین با اختلال همراه شد به طوری که به دلیل مشکل فنی ایجاد شده در هسته معاملات فرابورس تنها در مدت زمان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۲    
اقتصادنیوز: پیکر پیام صابری، همسر زیبا بروفه و بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز سه شنبه 20 آذر با حضور هنرمندان در خانه سینما تشییع شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز:سرمایه گذاران باتجربه، به آینده ی مثبت کریپتوکارنسی امیدوارند؛ زیرا معتقدند این اتفاق چندین بار در طول تاریخ تکرار شده و سپس بیت کوین به بالاترین ارزش خود رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد نیوز:بسیاری از گمانه زنی ها خبر از تعطیلی سرویس های Hangouts و Allo شرکت گوگل در آینده نه چندان دور می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۷    
اقتصاد نیوز: در ماه اکتبر گذشته "سفید" همچنان به عنوان محبوب ترین رنگ سال 2018 در میان خودروها انتخاب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۸    
اقتصاد نیوز:امروزه با توجه به اطلاعات شخصی و حساسی که در گوشی های هوشمند نگهداری می شوند، موضوع امنیت بسیار مهم است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز: در حالی که برخی رسانه ها از احتمال حضور مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در لیگ برتر خبرهایی منتشر کردند اما به نظر می رسد برای تحقق این موضوع یک مانع بزرگ وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:وینفرد شفر از کارلوس کی روش شاکی است و اعتقاد دارد با توجه ویژه و نگاه مثبتی که او همواره به تیم ملی داشته، رفتار سرمربی تیم ملی مناسب نبوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:بودجه 32 میلیون دلاری سریع ترین راکت زمینی با سرعت 1600 کیلومتر در ساعت تأمین نشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
اقتصاد نیوز:سامسونگ پتنت جدیدی برای نرم افزار مخصوص ارز دیجیتال ثبت کرد که امکانات ذخیره آفلاین این دارایی ها را به کاربر می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز:دانشمندان با استفاده از فلوراید، باتری هایی را توسعه دادند که به تعداد دفعات کمتری برای شارژ نیاز دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز: برای خرید پژو 207 دنده ای مدال 1396 با کارکرد 35 هزار کیلومتر به سرمایه 72 میلیون تومانی نیاز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز:مراسم اختتامیه و دریافت جام قهرمانی بازی های جام رسانه ها برای عادل فردوسی پور خوش یمن نبود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز: درپی افزایش شدید قیمت لوازم خانگی و رکود بی سابقه در خرید مردم، فروشندگان بالاخره مجبور به کاهش قیمت شدند و طبق اعلام رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز:پرسپولیس در چهارمین سال با برانکو، تنها نقاط ضعف باقی مانده را هم برطرف کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد نیوز:هفت مدل مختلف از برندهای خودروسازی کشورهای فرانسه، بریتانیا، آلمان، آمریکا و کره جنوبی برای دریافت عنوان بهترین خودروی سال 2019 اروپا رقابت می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز:مدتی است که طرح رجیستری برای جلوگیری از قاچاق اجرا می شود، اما برخی از کاربران به وضعیت رجیستری گوشی های مسافری اعتراض دارند و می گویند بیش از 40 روز از پرداخت هزینه گمرک می گذرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:همه کاربران از رصد فعالیت های خود در زمان استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه مطلع هستند. اما نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد این برنامه ها تشنه اطلاع از موقعیت مکانی کاربران هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۶    
اقتصاد نیوز:شرکت نفتی ایتالیایی سایپم از شناسایی یک حمله سایبری در منطقه خاورمیانه خبر داده که بر علیه زیرساخت های این شرکت انجام شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۶    
اقتصاد نیوز:تنها یک هفته دیگر به پایان رقابت های نیم فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۷:۵۷    
اقتصادنیوز: پس از روایت حسام الدین آشنا در مورد جلسه دلار 4200 تومانی، مسعود نیلی خواستار انتشار فایل صوتی آن شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۴۸    
اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت ملی راه آهن کره جنوبی (کوریل) پس از حادثه خروج یک قطار مسافربری سریع السیر که 14 زخمی برجای گذاشت از سمت خود استعفا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۴۸    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا بار دیگر ایران و 12 کشور دیگر را به نقض آزادی مذهبی متهم کرد و ارتقای این آزادی را در جهان، یکی از اولویت های دولت ترامپ نامید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
اقتصتدنیوز: گفت وگوی تلفنی امروز مقامات ارشد تجاری چین و آمریکا نشان می دهد با وجود مناقشه دیپلماتیک دو کشور بر سر بازداشت مدیر مالی 039;هوواوی039;، مذاکرات تجاری طرفین ادامه دارد..
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
اقتصادنیوز: رییس جمهوری ایالات متحده به شدت از استیضاح شدن نگران است. این را یک منبع نزدیک به رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که می گوید ترامپ استیضاح را به چشم یک احتمال بالقوه می بیند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۹    
در مرکز شهر استراسبورگ در فرانسه تیراندازی رخ داد و بر اثر این حادثه یک نفر کشته و چندین تن مجروح شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۷    
اقتصادنیوز: سوپرماکرو که گفته شده بود روی مادربوردهایش چیپ های آلوده نصب شده اکنون نتیجه بررسی های خود را اعلام کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۷    
اقتصادنیوز: مرکز پژوهش های مجلس ایران می گوید تعداد افرادی که زیر خط فقر هستند، افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۴    
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مشاجره لفظی که مقابل دوربین های تلویزیونی با چاک شومر و نانسی پلوسی، رهبران دموکرات ها در کنگره درگرفت تهدید کرد اگر بودجه درخواستی او برای احداث دیوار مکزیک تصویب نشود او ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۸    
اقتصادنیوز: میشل عون رئیس جمهوری لبنان گفت که اسرائیل با وساطت آمریکا به لبنان گفته که اقدامات اخیرش در مرز بدون قصد تجاوز به این کشور صورت می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز: مهاجم ناشناسی 4 نفر را در کلیسایی در برزیل به با گلوله مورد اصابت قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز: رویکرد عمومی بازارهای جهانی برپایه احتیاط پی ریزی شده است؛ چراکه سرمایه گذاران به طور پیوسته چشم انداز کاهش رشد اقتصادی جهانی تحت تاثیر تنش های تجاری میان چین و آمریکا را ارزیابی می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز: استعفای ناگهانی رییس بانک مرکزی هند، اورجیت پاتل، سوالاتی در مورد مشکلات ادامه دار این بانک به وجود آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۴    
اقتصادنیوز: جمال خاشقجی و روزنامه نگاران دیگری که در جستجوی حقایق بزرگ کشته شدند یا به زندان افتادند، از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت سال 2018 انتخاب شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۹    
اقتصادنیوز: گروه بین المللی بحران هم اعلام کرده از گزارش های مربوط به بازداشت آقای کووریگ مطلع است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز: در منطقه ایوانوف روسیه، برف سیاه به زمین نشست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز: دفتر حمایت از پناهندگی اتحادیه اروپا می گوید در ماه اکتبر سه هزار و 170 ایرانی متقاضی پناهندگی در این اتحادیه شده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۲    
اقتصادنیوز: صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد که تورم ونزوئلا در سال 2018 به یک میلیون درصد و در سال آینده به 10 میلیون درصد خواهد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۲    
اقتصادنیوز: دو عاملی که می تواند موجب افزایش قیمت جهانی طلا تا پایان سال جاری میلادی شود، سیاست های فدرال رزرو آمریکا و روشن شدن وضعیت تجاری مبهم میان آمریکا و چین است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز؛ تاریا کرونبرگ، رئیس هیات روابط پارلمان اروپا با ایران گفت: اتحادیه اروپا در حال حاضر با هدف مقابله با تحریم های آمریکا در نظر دارد سازوکار ویژه مالی برای ارتباط با ایران را هرچه زودتر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۵    
اقتصادنیوز؛ پس از دستگیری مدیر مالی شرکت هواوی چین در کانادا، حالا موسسه تحقیقاتی گروه بین المللی بحران اعلام کرد که چین یک دیپلمات سابق کانادا را بازداشت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه ما خودمان را از رسانه ها جدا نمی دانیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز؛ دفتر پناهندگی اتحادیه اروپا اعلام کرد که مردم ایران و ترکیه به طور فزاینده ای برای دریافت پناهندگی اقدام می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز: یک قاتل روس که بخاطر قتل 22 زن دو سال پیش به حبس ابد محکوم شده بود، بخاطر مشخص شدن 60 قتل دیگر برای دومین بار به حبس ابد محکوم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در واکنش به اظهارات غلامحسین کرباسچی که گفته بود آشنا پول می گیرد تا دروغ بگوید واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۸    
اقتصادنیوز؛ روزنامه آمریکایی میامی هرالد نسبت به خبر تصمیم ایران مبنی بر اعزام کشتی های جنگی نسل جدید به ونزوئلا واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۸    
اقتصادنیوز؛ ریک پری وزیر انرژی آمریکا در جریان سفر به بغداد، برغم اتهاماتی که علیه آمریکا در تخریب عمدی زیرساخت های برق عراق مطرح است، مدعی آمادگی کشورش برای کمک به رفع مشکل کمبود برق در این کشور شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قفل های پنجگانه تحریم ، رکود ، تورم ، فقر و بیکاری را می توان با کلید تعاون شکست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز؛ مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه از تفاهم با کانادا در ارائه درخواستی مشترک پیرامون تشکیل کمیسیون بین المللی تحقیق درباره قتل جمال خاشقجی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز؛ سازمان ملل از کمک 5/5 میلیارد دلاری به کشورهای میزبان پناهجویان سوری خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز: اسحاق جهانگیری در روزهای گذشته به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به بندرعباس سفر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۳    
اقتصادنیوز؛ با وجود آنکه مجامع بین المللی و بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی ساخت شهرک های اسرائیلی در کرانه باختری را غیرقانونی عنوان می کنند، بنیامین نتانیاهو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز؛ حمید تهرانفر، معاون نظارتی سابق بانک مرکزی می گوید: اطمینان دارم تا زمانی که CFT را تصویب نکنیم، SPV اجرایی نخواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز؛ مجله تایم ، جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد و ترور شده سعودی را به عنوان شخصیت برگزیده سال این مجله انتخاب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه با انتقاد از مواضع دموکرات ها درباره ساخت دیوار مرزی با مکزیک، هشدار داد که اگر قانونگذاران این حزب در کنگره به او دباره این موضوع کمک نکنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۶    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در گفت وگویی مفصل با ماهنامه اندیشه پویا از عملکرد روحانی در حوزه های مختلف دفاع می کند و معتقد است که دولت او آخرین فرصت برای عبور از یک گذار سخت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۰    
اقتصادنیوز:گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز؛ نماینده سازمان ملل در امور یمن از پیشرفت قابل توجه در روند مذاکرات جاری میان گروههای یمنی در سوئد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۲    
اقتصادنیوز؛ عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفت: از 19 تیرماه تا کنون اقدامات گسترده ای در شعب ویژه انجام شده است، در این مدت 1700 نفر احضار شده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۲    
اقتصادنیوز: در یک تحقیق در آمریکا وقتی تنوع مرباهای موجود در قفسه فروشگاه را کاهش دادند، میزان فروش به طور چشمگیری افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۶    
اقتصادنیوز: روند نزولی قیمت در بازار طلا و ارز تهران امروز نیز ادامه یافت اما پس از ظهر با اندکی رشد قیمت همراه شد. سکه به کانال 3.5 میلیون تومانی راه یافت و طلای آب شده وارد کانال 1 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۳    
این روزها کارآمدی دولت در عرصه مدیریت اقتصاد کلان در افکار عمومی مورد چالش قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز : شرکت ایمن شبکه فرازنیک عاملیت مجاز اینترنت مبین نت در کشور جهت تکمیل کادر اداری خود در استان خراسان رضوی، شهر مشهد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
اقتصادنیوز: تاریخ دقیق ورود نخستین خودرو به ایران زیاد مشخص نیست اما به نقل از جعفر شهری (نویسنده و پژوهنده تاریخ تهران) اولین بار در آذرماه سال 1279 خورشیدی طی سفر مظفرالدین شاه به اروپا بود که دو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۱    
اقتصادنیوز: غلامحسین کرباسچی،دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به ادعاهای حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲    
زمین لرزه ای به بزرگی4/3 ریشتر هویزه خوزستان را لرزاند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می دهد وجود چربی شکمی مازاد در بسیاری از افرادی که با خطر بالای بیماری قلبی و سکته مغزی مواجه هستند، شایع است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۳    
گروه بنگاه ها: مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: تا سال 1404 تعداد 8 هزار شغل مستقیم صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ایجاد می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۳    
اقتصاد نیوز: صادرات 18 نوع ماده غذایی شامل انواع حبوبات و کره خوراکی با اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت ممنوع شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۴    
اقتصادنیوز: ایران قیمت فروش نفت خام سبک خود را برای رقابت با عربستان سعودی با یک دلار تخفیف به مشتریان آسیایی اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: یکی از اقداماتی که بسیاری افراد در روزهای پایانی سال انجام می دهند جرمگیری دندان هاست. چرا که فکر می کنند با جرمگیری می توان از شر بدرنگی دندان ها خلاص شد و در دید و بازدیدهای نوروزی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: درست است که مصرف دخانیات خطر ابتلا به مشکلات ریوی را بالا می برد، اما استفاده ی افراطی و بی دقت از مواد شوینده شیمیایی، تازه نشدن هوای داخل منزل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت: پس از چند جلسه، در نهایت در جلسه شب گذشته سؤالات و ابهامات مربوط به قانون منع بکارگیری بازنشستگان پاسخ داده و رفع شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۶    
اقتصادنیوز: ناراحتی مفاصل از جمله شایع ترین بیماری هایی است که با افزایش سن به سراغ افراد می آید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز؛ مایکل کلور برشتولد، سفیر آلمان در ایران گفت: کشورهای اروپایی با وجود فشار دولت آمریکا علیه ایران، به گسترش روابط علمی و اقتصادی خود با این کشور علاقه جدی دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
اقتصاد نیوز:بازیکن سابق باشگاه استقلال در آستانه حضور روی نیمکت این تیم قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
اقتصادنیوز؛ ژان لوک ملانشون، رهبر اپوزیسیون چپگرای فرانسه اظهارات رئیس جمهوری این کشور را به چالش کشید و خواهان تداوم اعتراض جلیقه زردها شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
اقتصاد نیوز:یکی از جذاب ترین خودروهای کمپانی پورشه در ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز؛ محمود علوی، وزیر اطلاعات هدف دشمن از حادثه تروریستی چابهار را ضربه اقتصادی به این منطقه دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز؛ مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی فرانسه از اقدام امانوئل مکرون در اذعان به اشتباهاتش در سیاستگذاری های مالیاتی استقبال کرده اما خاطر نشان کرد که او تمایلی به پذیرفتن "نواقص مسیر سیاسی خود" ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: درون آدامس یک نوع مواد لاستیکی وجود دارد که قابل هضم نیست و قورت دادن آن ممکن است برای سیستم گوارشی مشکل ایجاد کرده و آن را مسدود کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: عضو دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مصرف لبنیات علاوه بر استحکام بافت استخوان، سلامت دندان و پوست را به همراه دارد، گفت: حداکثر جذب کلسیم در بدن تا 30 سالگی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۸    
شورای هماهنگی سران قوا اخیرا مصوب کرده است که از این پس وصول چک های تضمینی فقط با درج نام گیرنده امکان پذیر خواهد بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۵    
اقتصاد نیوز::وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت قیمت گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۲    
اقتصادنیوز؛ ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا می گوید این نهاد قصد ندارد بیش از این برای مذاکره پیرامون برگزیت وقت بگذارد و توافق به دست آمده بهترین نوع ممکن است.