جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 26 آذر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 آذر 1397 اقتصاد نیوز 2 آذر 1397 اقتصاد نیوز 3 آذر 1397 اقتصاد نیوز 4 آذر 1397 اقتصاد نیوز 5 آذر 1397 اقتصاد نیوز 6 آذر 1397 اقتصاد نیوز 7 آذر 1397 اقتصاد نیوز 8 آذر 1397 اقتصاد نیوز 9 آذر 1397 اقتصاد نیوز 10 آذر 1397 اقتصاد نیوز 11 آذر 1397 اقتصاد نیوز 12 آذر 1397 اقتصاد نیوز 13 آذر 1397 اقتصاد نیوز 14 آذر 1397 اقتصاد نیوز 15 آذر 1397 اقتصاد نیوز 16 آذر 1397 اقتصاد نیوز 17 آذر 1397 اقتصاد نیوز 18 آذر 1397 اقتصاد نیوز 19 آذر 1397 اقتصاد نیوز 20 آذر 1397 اقتصاد نیوز 21 آذر 1397 اقتصاد نیوز 22 آذر 1397 اقتصاد نیوز 23 آذر 1397 اقتصاد نیوز 24 آذر 1397 اقتصاد نیوز 25 آذر 1397 اقتصاد نیوز 26 آذر 1397 اقتصاد نیوز 27 آذر 1397 اقتصاد نیوز 28 آذر 1397 اقتصاد نیوز 29 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۱    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز-گروه بنگاه ها: عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۹    
اقتصادنیوز: متخصص تغذیه گفت: احتمال بروز حملات قلبی در ساعات اولیه صبح 40 درصد بیشتر از زمان های دیگر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز: پس از سخنان فرمانده ارتش هند در خصوص ناآرامی های اخیر در کشمیر با موضوع اینکه در صورت سنگ باران معترضان، جواب هر سنگ را با گلوله خواهیم داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۴    
اقتصادنیوز: داروهای مورد استفاده در سرما خوردگی و آنفولانزا ! ویروس سرما خوردگی تا 8 ساعت زنده می ماند.و از طریق سرفه ،عطسه و صحبت کردن در هوا منتشر می گردد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۴    
اقتصادنیوز: 7 راه حل برای غلبه بر احساس سرما! اگر شما نه تنها در روزهای سرد سال بلکه در فصل تابستان نیز مدام احساس سرما می کنید و شب ها بدون پتو نمی خوابید ،دچار ضعف در سیستم گردش خون هستید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۳    
اقتصادنیوز: 12 عدد بادام تقریبا معادل 28 گرم بوده و در حدود 184 کالری، انرژی تولید می کند. بادام همچنین حاوی اسید چرب امگا 9 می باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۳    
اقتصاد نیوز: اما تمرینات شدید به تنهایی کافی نیست. بلکه به خوردن مواد غذایی مناسب نیاز دارید. غذاهایی که برای وعده های غذایی انتخاب می کنید و میان وعده ها بلافاصله بعد از ورزش تاثیر بسیار زیادی روی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۷    
اقتصادنیوز: "سنجد" برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می توان آن را با شیر میل کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۳    
شرکت هواپیماسازی امبرائر برزیل امروز، دوشنبه اعلام کرد که بر سر فروش 80 درصد از سهام خود با شرکت آمریکایی بوئینگ به توافق رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۹    
اقتصاد نیوز: نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: سازمان خصوصی سازی با فشار دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجبور شد بپذیرد که خریدار آلومینیوم المهدی و هرمزال تخلفاتی داشته و حق و حقوق دولت را پرداخت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۷    
اقتصاد نیوز:چندروز گذشته نیومایر آلمانی و الحاجی گرو نیجریه ای قرارداد های خود را با استقلال فسخ کردند و از این تیم جدا شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز:تغییر ساعت شروع مدارس و آغاز دیرتر کلاس درس می تواند تاثیرات مثبتی بر کیفیت آموزش و سلامت دانش آموزان نوجوان داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۸    
اقتصاد نیوز:محققان به تازگی موفق شده اند به کمک یک اپلیکیشن جدید و با استفاده از تلفن همراه، افسردگی افراد را مدیریت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۲    
اقتصاد نیوز:مراسم قرعه کشی اولین دوره المپیاد ورزشی دیپلمات ها با شعار صلح و دوستی صبح امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان سفارت خانه ها کشور های مختلف و نمایندگان برخی سازمان های بین المللی در ساختمان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز:در حالی که حرف های فراوانی درباره ادامه همکاری طارمی و پرسپولیسی ها به گوش می رسد این بازیکن امروز به همراه تیم ملی راهی اردوی قطر شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:گوشی های همراه هوشمند زندگی ما را متحول کرده اند. از یک سو زندگی با وجود این گوشی ها و امکاناتی که در اختیارمان می گذارند آسان تر شده و از سوی دیگر مشکلاتی نیز با خود به همراه آورده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۰    
اقتصاد نیوز: برای خرید تندر 90 در بازار مدل 1396 با کارکرد 25 هزار کیلومتر به سرمایه 95 میلیون تومانی نیاز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۵    
اقتصاد نیوز:رسیدن فاصله با صدر به 6 امتیاز و قرعه خوب در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم، امید استقلالی ها برای تبدیل شدن به یک مدعی جدی قهرمانی را بالا برده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز:پروژه واگذاری دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس یک بار دیگر استارت خورد. روز گذشته وزیر ورزش از تصویب شدن واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی خبر داد و رییس سازمان خصوصی سازی هم پیش بینی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: اختلاف قیمت داخلی در مقایسه با کشورهای همسایه، مرز گسترده غیر قابل کنترل، بیکاری در استانهای مرزی و استفاده از کارت سوخت های کامیون ها از مهمترین علل قاچاق سوخت اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۱    
اقتصاد نیوز:یک شرکت خودروسازی کره ای از طراحی سیستمی ویژه خبر داده که به رانندگان امکان می دهد برای بازکردن قفل خودرو و روشن کردن موتور آن از حسگر اثر انگشت به جای کلید استفاده کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۲    
اقتصاد نیوز:مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای وضعیت آنتی ویروس های اندرویدی منتشر شده در مارکت های ایرانی را بررسی کرد. بررسی ها نشان داد عمده این اپلیکیشن ها جعلی هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز: کارلوس کی روش در واکنش به جدایی بسیاری از مهره ها از تیم ملی، تنها سکوت کرده اما واکنش این مربی به خداحافظی سیدجلال از دیدارهای ملی، به شدت احترام آمیز و سرشار از قدردانی بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۰    
اقتصاد نیوز:یک طراح فرانسوی به نام لودوویک لازارت از طراحی یک موتورسیکلت چهار چرخ خبر داده که مجهز به توربین جت نیز هست و با چسباندن چرخ هایش به هم در هوا شناور می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۰    
اقتصاد نیوز:در روزهای اخیر بازار ارز های دیجیتال با کاهش نسبتا شدیدی مواجه شد تا جایی که قیمت هر بیت کوین به 3 هزار و 200 دلار رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۰    
اقتصاد نیوز:پشتیبانی دولت ها از پیاده سازی شبکه 5G درامد سرشاری را نصیب آنها کرده و زندگی شهروندان را نیز بهبود می بخشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۱    
اقتصادنیوز : یک مسئول عربی عالی رتبه جزئیات دیدار متشنج و گفت وگوی شدیداللحن میان خود و داماد رئیس جمهوری آمریکا را بیان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۲:۱۲    
اقتصادنیوز:یک اندیشکده آمریکایی تصریح کرد اگر فشار دولت ترامپ ادامه پیدا کند، ممکن است با واکنش مرگبار ایران روبرو شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۲:۰۶    
اقتصادنیوز:مخالفان رانندگی زنان در عربستان، خودروی یک زن دیگر را آتش زدند. به گزارش اخبار 24، پلیس جده اعلام کرد خودروی این زن درحالی که جلوی منزلش در یکی از مناطق جده پارک بوده، دچار حریق شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۲    
اقتصادنیوز : افسر فرانسوی پس از 22 سال سکوت، برای نخستین بار در مصاحبه با شبکه 039;الجزیره039; از پشت پرده نقشه عربستان، امارات و بحرین برای اشغال قطر در سال 1996 پرده برداشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۲    
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حبیب عباس، سفیر سوریه در سودان در مصاحبه با اسپوتنیک روسیه اعلام کرد: سفر عمر البشیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۲    
اقتصادنیوز : بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز-دوشنبه- مدعی شد این رژیم موشک هایی در اختیار دارد که به تمامی نقاط خاورمیانه می رسد و می تواند هر هدفی را در منطقه منهدم کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۲    
اقتصادنیوز : دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از ایجاد اختلال در سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۰:۱۲    
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی موشک های راهبردی روسیه اعلام کرد که کشورش برای پیامدهای خروج آمریکا از پیمان منع موشک های کوتاه و میان برد آماده می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۲    
شهردار تهران گفت : مایشگاهی را در جنوب تهران ایجاد کردیم که البته یک دهم آن ساخته شده و مابقی اش می تواند توسط بخش خصوصی انجام شود؛ رییس جمهور هم قول همکاری در این موضوع دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۲    
اقتصادنیوز :یک کنشگر حوزه محیط زیست گفت: شهروندان تهرانی 22 میلیون ساعت از عمر خود را در ترافیک سپری می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۲    
اقتصادنیوز : در نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که به ریاست رحمانی فضلی برگزار شد، وزیر کشور بر ضرورت اطلاع رسانی آگاهی بخش و کارشناسانه دستگاه های مسؤول درباره بودجه 98 تأکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۲    
اقتصادنیوز :وزیر صنعت، معدن و تجارت علت عرضه خودرو با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار را کاهش فاصله قیمت میان بازار آزاد و کارخانه عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۲    
اقتصادنیوز : سازمان خصوصی سازی با انتشار فراخوانی از صاحب نظران خواست تا در اجرای تصمیم اخیر هیئت وزیران مبنی بر خصوصی سازی باشگاه های فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۲    
اقتصادنیوز : نماینده ویژه آمریکا در امور اوکراین گفت این کشور در حال بررسی گسترش حضور نظامی خود در دریای سیاه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : وزارت خارجه پاکستان به گفتگوها میان طالبان و آمریکا در امارات واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، موضوع معافیت مالیات بر درآمد صادرات مواد اولیه پتروشیمی، پالایشی و فلزات پایه مورد بررسی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع ارتش عربستان در شرق الخوبه در جیزان عربستان شلیک کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مساله فروش اموال مازاد بانک ها، با بیان اینکه برنامه پیشنهادی بانک ها نیازهای دولت را پاسخ نمی داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: درباره همکاری با اسد یا تأئید او حرفی نزدم!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز : وقتی حرف از زیبایی صورت به میان می آید، احتمالاً هرگز استفاده از کرم های ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و سرم های کاهش دهنده چین وچروک را فراموش نمی کنید. اما در مورد دست هایتان چطور؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
اقتصادنیوز :طبق بخشنامه گمرک صادرات کره، انواع حبوبات و برخی کالاها کالاهای کشاورزی از اول دی ماه 97 ممنوع است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : جوان 25 ساله ای پیش از ظهر امروز در ایستگاه مترو قلهک خودکشی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : امروز نرخ ارز و به ویژه دلار همانند روزهای اخیر روند کاهش داشت، ولی قیمت انواع سکه و طلا در بازار نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در نظر دارد رأی گیری به تعویق افتاده در پارلمان بر سر لایحه بریگزیت خود را در هفته ای که از چهاردهم ژانویه آغاز می شود، برگزار کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : یک قلاده خرس قهوه ای بر اثر گلوله در جنگل های شهرستان بندرگز کشته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : یک روزنامه آمریکائی اعلام کرد: 2 شریک مایکل فلین مشاور پیشین ترامپ به تلاش برای استرداد غیرقانونی گولن متهم شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از سفر ظریف به ژنو برای شرکت در نشست مشورتی سه جانبه در خصوص کمیته قانون اساسی سوریه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز :وزیر صنعت گفت: واردات با ارز حاصل از صادرات بدون در نظر گرفتن اولویت بندی های کالایی تعیین شده از سوی دولت، مجاز است و اگر صادرکنندگان در این زمینه مشکل دارند، به وزارت صنعت اطلاع دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح آخرین وضعیت اصلاح نظام بانکی گفت: بخشی از اصلاحات در نظام بانکی باید به فوریت انجام گیرد که بر این اساس، موارد مرتبط در مرحله تصویب در دولت قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اقتصادنیوز : گمرک در بخشنامه ای ممنوعیت صادرات ماشین آلات و تجهیزات خط تولید، راهسازی و معدنی مستعمل و استوک خارجی و وارداتی از اول دی ماه 97 را ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز؛ حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ترتیبات قدرت در منطقه در حال تغییر است و ایران به یکی از قدرت های تاثیر گذار منطقه تبدیل شده و از دیگر سو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۲    
اقتصادنیوز؛ محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، به کلیپ انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی اش با دو کارمند واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه و در حالی که چند روز تا مهلت تعیین شده برای تعطیلی دولت زمان باقی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی نخست وزیر انگلیس تصریح کرد: لندن آمادگی برای برگزیت بدون توافق را شدت بخشیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ وکیل مدافع نرگس محمدی فعال مدنی و روزنامه نگار که در زندان به سر می برد، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده موکلم روز چهارشنبه این هفته از زندان به کمیسیون پزشکی منتقل می شود تا وضعیت بیماری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تمجید از عملکرد دولت خود ادعا کرد همه جای دنیا به جز ایالات متحده با مشکلات شدید روبرو است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ جلسه رسیدگی به پرونده پنج صراف به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار جدید تهران، مسئله معتادان متجاهر و اشتغال جوانان را دو اولویت اصلی خود دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۸    
اقتصادنیوز؛ در حالی که طرف های درگیر در استان الحدیده خود را آماده اجرای توافق آتش بس از بامداد سه شنبه (فردا) می کنند؛ درگیری ها همچنان ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۸    
اقتصادنیوز؛ محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: اگر دولت نیمی از وقتی که برای اجماع سازی در جامعه جهانی گذاشت را در داخل صرف می کرد به حتم برجام با سهولت پیش می رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، بار دیگر به 12 شرط مایک پمپئو برای مذاکره پاسخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اقتصادنیوز؛ جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، ولادیمیر پوتین را مشکل ساز و دونالد ترامپ را غیرقابل پیش بینی توصیف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اقتصادنیوز؛ هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که کشورش کمک های بیشتری به عراق برای بازسازی این کشور ارائه می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اقتصادنیوز: رییس پلیس فتا درباره ارزهای رمزنگار گفت: تا به امروز برای هیچ وب سایت اینترنتی در حوزه رمز ارزها مجوز قانونی صادر نشده و این فناوری از سوی نهادهای مسئول در حال بررسی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی (همتا) با توجه به سوالات و ابهامات ایجاد شده در خصوص رجیستری گوشی های مسافری، اطلاعیه ای صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز؛ وزارت خارجه روسیه از دیدار فردای وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه در ژنو با محوریت مسئله سوریه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز: جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با محوریت بررسی وضعیت صنعت خودرو کشور برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۶    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به برجام گفت: هر اتفاقی بیفتد، برجام توانست داغ ننگ تسلیحات هسته ای را از پیشانی ایران بردارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۶    
اقتصادنیوز؛ سعید جلیلی، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، طی سخنانی در دانشگاه شریف به برجام و وزیر خارجه کشور حمله لفظی کرد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۶    
اقتصادنیوز؛ هفته نامه انگلیسی زبان عرب ویکلی در گزارشی تحلیلی به ائتلاف قطر با ایران و ترکیه و اهداف مشترک آنها در منطقه اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۶    
اقتصادنیوز؛ علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از استفاده نابه جا از به کار بردن لقب آیت الله برای افراد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۰    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا طی سخنانی در سمینار صلح و ثبات در غرب آسیا از اختلاف افکنی آمریکا انتقاد، و پیامی صلح آمیز و دوستانه خطاب به عربستان سعودی مخابره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۹    
اقتصادنیوز: سفت شدن پوست صورت با لیفت و جراحی امکان پذیر است اما مطمئنا شما سفت شدن پوست بدون جراحی را انتخاب می کنید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: رژیم گرفتن یک مسئله بسیار مهم محسوب می شود، به ویژه برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: مقدار چربی دور کمرتان می تواند پیش درآمد طیف گسترده ای از بیماری ها و مشکلات برای سلامتی باشد مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت نوع دوم و انواع سرطان ها.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: محققان دریافتند که پیری قلب باعث کاهش حافظه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: هرچند قیمت خودرو در این روزها به شدت در مقابل کاهش قیمت مقاومت می کند و اصطلاحا چسبندگی دارد اما در بازار امروز، قیمت خودرو تا حدی با کاهش مواجه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: بازار طلا و ارز تهران در سومین روز هفته با صعود قیمت کار خود را آغاز کرد. در ادامه بازار وارد مدار نزولی شد و نرخ ها از سطوح نهایی روز گذشته نیز پایین تر رفتند. سکه طرح جدید در کانال 3 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز: به یک پیک موتوری فوری جهت کار در کترینگ آیلار واقع در اوین درکه دشت بهشت بصورت تمام وقت به همراه ناهار و شام و حقوق مکفی نیازمندیم خواهشمند است./ آفتاب
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در بازرسی از واحد های صنفی مرتبط با اقلام شب یلدا، نظارت بر بازار را شدت بخشید و قیمت آجیل مخلوط را شکست به طوری که قیمت آجیل از 158 هزار تومان به 75 تومان کاهش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: به یک خانم منشی .بازاریاب جهت کار در شرکت در بازار آهن شادآباد با ساعت کاری 9صبح تا 15 با حقوق ثابت+پورسانت فروش نیازمندیم./آفتاب
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۹    
اقتصادنیوز : یک شرکت جهت تکمیل نیروی انسانی خود نیازمند به کارمندی برای به روز رسانی شبکه های اجتماعی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۰    
اقتصادنیوز: موسسه حقوقی ماهان پیشداد عدالت برتر با شماره ثبت 36363 جهت ارتقا و بهبود کار خود از همکاران حقوقی/ آفتاب
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۱    
اقتصادنیوز: برای شناخت خواص انواع گوشت، بهتر است با انواع آنها و موارد مضرات و مزایای مصرف شان آشنا شویم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۱    
اقتصادنیوز: برای ای این که مسیرتان برای موفقیت در ازدواج هموار تر شود در این مقاله 10 اصل موفقیتی که با مطالعه روی صدها زوج موفق به آن رسیده ایم را در اختیارتان می گذاریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۹    
اقتصادنیوز: در آخرین گزارش مرکز آمار 18 هزار و 701 خانوار به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است. در این گزارش، تعداد خانوارها بر حسب میزان هزینه ای که در سال گذشته کرده اند، به تفکیک آمده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره تردد وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه عمومی و امدادی هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز؛ صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی با برخوردهای صرفا قضایی ممکن نیست و به تدبیر هر چه بیشتر دولت نیاز دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۷    
اقتصادنیوز؛ شش وزیر کابینه اسرائیل در تظاهرات علیه آنچه سیاست های سهل گیرانه بنیامین نتانیاهو درباره کرانه باختری نامیدند، شرکت کردند.