جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 2 فروردین 1398 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1398 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1398 اقتصاد نیوز 31 تیر 1398 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1398 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1398 اقتصاد نیوز 30 مهر 1398 اقتصاد نیوز 30 آبان 1398 اقتصاد نیوز 30 آذر 1398 اقتصاد نیوز 30 دی 1398 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1398 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 1 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 2 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 3 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 4 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 5 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 6 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 7 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 8 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 9 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 10 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 11 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 12 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 13 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 14 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 15 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 16 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 17 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 18 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 19 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 20 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 21 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 22 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 23 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 24 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 25 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 26 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 27 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 28 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 29 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 30 فروردین 1398 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1398 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۲    
اقتصادنیوز؛ آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی از اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره جولان، این منطقه را اشغالی و متعلق به سوریه خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز: نخست وزیر سابق عراق اقدام خودسر و غیرمسوولانه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درالحاق منطقه اشغالی جولان را به رژیم صهیونیستی، تشویق به ظلم در جهان دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۳    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در پیامی توئیتری از تحریم های جدید این کشور علیه ایران حمایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۴    
اقتصادنیوز- مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت: با توجه به نارضایتی مردم نسبت به افزایش نرخ عوارض آزاد راه، در سال 98 افزایش قیمت نخواهیم داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۸    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در تماس های جدید با وزیر کشور و مسئولین دو استان سیل زده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۸    
اقتصادنیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برلزوم توجه شهروندان و بویژه مسافران و گردشگران نوروزی در خصوص سلامت غذا و دارو به منظور پیشگیری از بروز مسمومیت و بیماری ها تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۹    
اقتصادنیوز: جمعیت هلال احمر با توجه به خسارات وارده به مناطق سیل زده شمال کشور و بخاطر جلوگیری از برخی سوءاستفاده ها از فضای رسانه ای موجود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۹    
اقتصادنیوز: فیلم سینمایی "هزارپا" آخرین ساخته "ابوالحسن داوودی" توانست طی سال گذشته رکوردهای متفاوتی را از آن خود نماید و در پایان سال نیز نه تنها به عنوان پرفروشترین فیلم سال بلکه با سی و هشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تصادف زنجیره ای عوارضی مُلک آباد یک نفر کشته، چهار مامور پلیس و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
اقتصادنیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه واحدهای اقامتی- پذیرایی محور کرج- چالوس در دومین روز سال 98 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۴    
اقتصادنیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: براثر وقوع سیلاب در مناطق گوناگون این استان تاکنون 10 هزار و 63 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی و برخی از آن ها غیرقابل سکونت شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۸    
اقتصادنیوز: دولت آمریکا در حالی که روز گذشته پیام تبریک نوروزی را برای مردم ایران ارسال کرد اما نتوانست کینه و عداوت خود را نسبت به این مردم پنهان کند که نتیجه آن، تحریم 14 فرد و 17 نهاد ایرانی بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز : رئیس مجلس لبنان پس از دیدار با وزیر خارجه آمریکا در بیروت گفت: در این دیدار تاکید کردم حزب الله یک حزب لبنانی است که در پارلمان و دولت حضور دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۷    
اقتصادنیوز: سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با انتقاد به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره بلندی های جولان گفت: این گونه اظهارات می تواند اوضاع متشنج خاورمیانه را بی ثبات کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۸    
اقتصادنیوز: یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی اسرائیلی تاکید کرد که از وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی برای سفر به یک کشور حاشیه خلیج فارس دعوت به عمل آمده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور از فردا (شنبه) در استان های غربی و مناطق جنوبی البرز مانند استان های زنجان، البرز ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۳    
اقتصادنیوز: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیلزده استان مازندران بازدید کرد و از نزدیک در جریان خسارت های وارده به این خطه شمال کشور قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۴    
اقتصادنیوز: کیان پور گفت: از صد هزار واحد فرسوده تنها 20 هزار واحد نوسازی شده است که جوابگوی نیاز محلات فرسوده نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۴    
اقتصادنیوز : وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای با انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن مالکیت اسراییل بر ارتفاعات جولان خاطرنشان کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز: معاون فرماندار گمیشان گفت: ارتفاع آبگرفتگی و سیل در گمیشان به دو متر رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۹    
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از راه های مواصلاتی کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در حال حاضر سه فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده گلستان حضور دارد و تا عصر امروز این تعداد به 5 فروند بالگرد می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
اقتصادنیوز: جمعیت هلال احمر با توجه به شرایط جوی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در ایام عید نوروز اطلاعیه مهمی صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
اقتصادنیوز: تصاویری از برج قابوس در محاصره سیل جاری شده در استان گلستان منتشر شده است، با این حال مدیرکل میراث فرهنگی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۹    
اقتصادنیوز: فرماندار شهرستان گمیشان گفت: طبق پیش بینی هواشناسی، موج دوم سیلاب از مناطق بالادست به سوی گمیشان در حال حرکت است و عصر امروز بار دیگر این شهر را فرا می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران از آسیب سیل به 700 سردهنه زراعی این استان خبرداد و گفت که اکثر این سردهنه ها سنتی و تعداد کمی از سردهنه های آسیب دیده از نوع مدرن و بتنی بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی زنجان از ممنوعیت اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
اقتصادنیوز: جاری شدن سیل در شهرستان آق قلا علاوه بر به زیرآب رفتن مناطق مختلف این شهرستان، موجب اختلال در شبکه ارتباطات شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف در توییتر خود گزارشی از برگزاری نشست فوق العاده وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در ترکیه ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
اقتصادنیوز: نماینده گرگان و آق قلا با اشاره به آب گرفتگی در آق قلای شمالی و احتمال تشدید آن از روز یکشنبه (4 فروردین) در پی آغاز بارش های شدید گفت که نیمی از منازل مردم در شهرستان آق قلا و روستاهای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۸    
اقتصادنیوز: آمریکا برای اولین بار بعد از مذاکرات ناکام هانوی با کره شمالی، تحریم های جدیدی علیه این کشور اعمال کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
وحید محمودی/ اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران واسماعیل شعبانی/ دانش آموخته دکترای مدیریت توسعه دانشگاه تهران: در خصوص فرآیند توسعه و ملزومات و نتایج آن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
نظام اداره کشور بی تردید با بحران سیاستگذاری روبه رو است. به این معنا که بسیاری از سیاست های صحیح و ضروری اتخاذ نمی شوند یا نظام در خصوص آنها به جمع بندی نمی رسد و در عوض برخی سیاست های اشتباه و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
اقتصادنیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عبدالهادی شهدادزهی تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه شب گذشته در محل استقرار پایگاه اورژانس تیغ آب شهرستان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۹    
اقتصادنیوز - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وقت زیادی از مدیران ما در جلسات می گذرد، از مدیران خواهشمندم از جلسات و همایش ها بکاهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
اقتصادنیوز - مشاور امنیت ملی آمریکا تصریح کرد: دونالد ترامپ در مورد مطرح بودن 039;تمامی گزینه ها039; در قبال ونزوئلا بسیار جدی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
اقتصادنیوز : طبق آخرین آمار نفت درجای میادین مشترک غرب کارون حدود 67 میلیارد بشکه اعلام شده که با ضریب بازیافت شش درصد 6.4 میلیارد بشکه می توان از این میادین برداشت کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان جهت حمایت از حقوق هموطنان و به منظور پیشگیری از بروز مشکلات موجود و خسارات جبران ناپذیر مالی، اخلاقی و .. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
اقتصادنیوز- رئیس کمیسیون امور بین الملل شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) اعلام کرد: اظهارات دونالد ترامپ درباره بلندی های جولان نشانگر این واقعیت است که آمریکا به جای حقیقت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
اقتصادنیوز: کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: به علت بارش برف و کولاک شدید در گردنه اسدلی، مسیر ارتباطی بجنورد- اسفراین مقارن ظهر روز جمعه بسته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: جاده گرگان به شاهرود در محدوده توسکستان که از چند روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و ریزش بهمن مسدود شده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۹    
اقتصادنیوز: نشست فوق العاده شورای اجریی سازمان همکاری های اسلامی برای بررسی حادثه تروریستی اخیر نیوزیلند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: استاندار مازندران با اشاره به اینکه کاری که در برابر خرابیهای سیل انجام می دهیم بی سابقه است، تصریح کرد: از شنبه نسبت به پرداخت خسارت های سیل اقدام می کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیروز پنجشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره بلندی های جولان گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز: اتحادیه عرب مخالفت خود را با درخواست رئیس جمهوری آمریکا برای به رسمیت شناختن حق رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی سوریه اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز: امروز و دومین روز سال 98 ، آرامش نسبی در جاده های مازندران حاکم و ترافیک در این جاده ها روان شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز : 2 نظامی آمریکایی در پایتخت افغانستان کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه چین از ایالات متحده آمریکا خواست اجازه ندهد 039;تسای اینگ ون039; رهبر تایوان در جریان سفر هفته آینده خود به جزایر اقیانوس آرام در هاوایی توقف کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
اقتصادنیوز- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ترافیک در بیشتر مسیرهای خروجی تهران به رغم ورود به دومین روز از نوروز همچنان سنگین است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
اقتصادنیوز: مراسم مردمی و رسمی برای تشییع جنازه قربانیان حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۳    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی جدید که حاکی از چرخشی ظاهری در مواضع کاخ سفید نسبت به پاکستان است، مدعی شده که روابط بسیار خوبی میان واشنگتن و اسلام آباد برقرار است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۱    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، دولت نیکولاس مادورو اگر به بازداشت چهره های اپوزیسیون ادامه دهد با عواقب بزرگی مواجه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
اقتصادنیوز: یمنی ها با شلیک موشک بالستیک زلزال 1 مواضع متجاوزان سعودی در شهر نجران را هدف قرار دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
اقتصادنیوز - سازمان ملل خواستار کاهش تنش ها در ونزوئلا به دنبال دستگیری رئیس دفتر رهبر مخالفان دولت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
اقتصادنیوز: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق تهران در روز جمعه(2فروردین ماه) خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: در حالی که دونالد ترامپ اخیراً از پایان نبرد در سوریه علیه داعش خبر داد، اما نماینده ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا گفت که عملیات برای آزادسازی منطقه باغوز در شرق سوریه از دست داعش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: راننده یک خودرو روز جمعه در شهر زائویانگ در مرکز استان 039;هوبی039; به میان گروهی از عابران پیاده راند، بر اثر این حادثه 7 نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز : در حالی حدود شش روز از باران شدید و وقوع سیلاب آخر زمستان 97 در 12 شهرستان مازندران می گذرد که با وجود بسیج همگانی امکانات برای کمک به سیلزدگان همچنان آثار مخرب این حادثه کم سابقه در سه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار رونق تولید رویکردی به سود آینده با هدف خودکفایی کشور و قطع هرگونه وابستگی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز : نماینده ولی فقیه در استان همدان رونق تولید را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی کشور حرکت در مسیر حل مشکلات اقتصادی را سرعت می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
حزب کمونیست لبنان و گروه های ملی و دموکرات در این کشور تظاهراتی در مقابل سفارت آمریکا در عوکر در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به بیروت برگزار کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد، جولان بر اساس قوانین بین المللی خاک اشغال شده سوریه توسط اسرائیل به حساب می آید و این سازمان به حق سوریه در این منطقه واقف است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: رئیس اورژانس تهران نسبت به جابه جایی غلط مصدومان حوادث رانندگی هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که نسبت به تصویب دو لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام خوش بین است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: یک شهروند استرالیا به اتهام دور زدن تحریم ها علیه ایران به 24 ماه زندان محکوم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: در ایام نوروز، مجرمان سایبری با تبلیغات دروغین تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند، به همین دلیل کاربران باید هنگام مواجهه با موارد مشکوک، احتیاط کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه آمریکا پنجشنبه شب ادعا کرد، در مقابله با نفوذ ایران در عراق، سوریه و یمن شکست نخورده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
اقتصادنیوز: حتی اگر مخاطبان این متن، خوانندگان حرفه ای ترین رسانه اقتصادی ایران نبودند نیز باز در مرور رخدادهای سالی که کهنه می شود اقتصاد، دست بالا را داشت.