جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 8 آبان 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 آبان 1398 انتخاب 2 آبان 1398 انتخاب 3 آبان 1398 انتخاب 4 آبان 1398 انتخاب 5 آبان 1398 انتخاب 6 آبان 1398 انتخاب 7 آبان 1398 انتخاب 8 آبان 1398 انتخاب 9 آبان 1398 انتخاب 10 آبان 1398 انتخاب 11 آبان 1398 انتخاب 12 آبان 1398 انتخاب 13 آبان 1398 انتخاب 14 آبان 1398 انتخاب 15 آبان 1398 انتخاب 16 آبان 1398 انتخاب 17 آبان 1398 انتخاب 18 آبان 1398 انتخاب 19 آبان 1398 انتخاب 20 آبان 1398 انتخاب 21 آبان 1398 انتخاب 22 آبان 1398 انتخاب 23 آبان 1398 انتخاب 24 آبان 1398 انتخاب 25 آبان 1398 انتخاب 26 آبان 1398 انتخاب 27 آبان 1398 انتخاب 28 آبان 1398 انتخاب 29 آبان 1398 انتخاب 30 آبان 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۰    
اختلاف بین قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های مجاز بانک مرکزی از 100 تومان به 150 تومان افزایش یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۰    
سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت ارتباطات بدون ارائه سند، انگ تولید "پول های کثیف انتخاباتی" را به شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال می زند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه تا پایان سال 98 روند کاهشی و آرامش و ثبات حال حاضر را ادامه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز با حضور در انزلی محله شهرستان لنگرود استان گیلان، در مراسم یادواره 59 شهید والامقام این منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۰    
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، آب های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش بینی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۰    
یک مسئول جریان حکمت ملی عراق با تکذیب تلاش برای استیضاح نخست وزیر این کشور، بر تداوم نخست وزیری عادل عبدالمهدی تأکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۰    
تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) ایران با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان را از آن خود کرد، در روز پایانی قاسمپور و زارع طلا گرفتند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۵    
پس از تقاضای استعفای دولت از سوی مقتدی صدر، ائتلاف نصر نیز در بیانیه ای که رسانه های عراقی منتشر کرده اند خواهان استعفای دولت عادل عبدالمهدی شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر مالزی با محکوم کردن "زورگویی برخی کشورهای قدرتمند" اعلام کرد که کشورش برای بستن حساب های بانکی اشخاص و شرکت های ایرانی تحت فشار زیادی قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۰    
شاهنشاه خوشحال نبودند. معلوم شد مجله تایم آمریکا مقاله بدتری از نیوزویک نوشته است. گو این که تمثال شاهنشاه پشت جلد است و البته اهمیت دارد، با وصف این، مطلب آن بر طبق دلخواه شاهنشاه نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۵    
شاه به حمام آبدارخانه رفتند. من مشغول نوشتن کتب بودم، شاه مرا سر حمام احضار فرمودند روزنامه خواندم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۵    
نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی با تاکید بر حرفه ای گری، استقلال و بی طرفی آژانس ابراز امیدواری کرد مدیرکل جدید نقش مهم این سازمان در حفظ برجام را به درستی ایفا کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۰    
فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات متحده عربی روز چهارشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور از بندر عدن واقع در جنوب یمن خارج شدند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۰    
منابع خبری چهارشنبه شب از اصابت خمپاره به منطقه سبز بغداد که ساختمان های دولتی و مقرهای دیپلماتیک در آن واقع شده است ، خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۵    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن به نیروهای تحت امر خود دستور داده با نیروهای مورد حمایت امارات در جزیره سقطری مقابله کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۵    
بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، دستبند هواوی باند 4 پرو با ویژگی های جدید نسبت به نسخه های پیشین در راه است. این دسبتند یکی از امیدهای جدید شرکت هواوی در حوزه گجت های پوشیدنی محسوب می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۰    
تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه ملی اقتصاد و جامعه انگلیس نشان می دهد که خروج این کشور از اتحادیه اروپا طبق توافق جدید دولت بوریس جانسون ، 70 میلیارد پوند به اقتصاد این کشور خسارت می زند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۰    
معاون اول وزیر خارجه آمریکا امروز، چهارشنبه اعلام کرد: روابط بین آمریکا و روسیه از زمان جنگ سرد به پایین ترین سطح خود رسیده اما مذاکره بین دو کشور برای منافع ملی آمریکا مهم است
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۵    
اعظم طالقانی، دختر آیت الله طالقانی و نماینده اسبق مجلس درگذشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۰    
مدیر عامل ایساکو، همچنین در خصوص افزایش 35 امتیازی رضایت مشتریان از این طرح نسبت به زمان مشابه سال گذشته و رسیدن به عدد 773 در این شاخص خبر داد و گفت: زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در این مدت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نسخ قدیمی سامانه همراه بانک ملت از ابتدای اردیبهشت ماه 1399 غیرفعال می شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۵    
دانشمندان هشدار دادند که مناطق ساحلی که در حال حاضر محل اسکان 300 میلیون نفر در جهان است، تا سال 2050 میلادی به دلیل تغییرات جوی، نسبت به وقوع سیلاب آسیب پذیر خواهند بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری لنتای روسیه که مواضع ضد ایرانی دارد به تازگی به نقل از یک مقام اسرائیلی مدعی شده که مسکو در پاسخ به عدم فروش سلاح از سوی اسرائیل به اوکراین، فروش سلاح به ایران را متوقف کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۰    
دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در بیانیه ای آورده است: اکنون که به برکت ادعیه خالصانه مقربان درگاه الهی و تلاش های پیگیر تیم پزشکی حال عمومی معظم له رو به بهبودی است از عموم مؤمنین و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۰    
آیت الله رئیسی گفت: مرجع شایسته برای بحث درباره لوایح مرتبط با FATF، دانشگاه و جامعه حقوقی است. گاهی محافظه کاری به حقوقدانان اجازه نمی دهد به موضوعات ورود کنند اما در جایی که بحث پایه های محکمی دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده ها و بنده زاده ها، از تولید ملی و سرمایه گذاران سالم که سربازان خط مقابله با دشمن هستند حمایت می کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۰    
حدود یک هفته است که در هر سایتی وارد بخش سرگرمی می شویم شاهد خبر و مطلبی درباره کاهش وزن ادل خواننده مشهور انگلیسی تبار هستیم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۵    
وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه گفته کشورش فهرست تحریم ها علیه ترکیه را آماده نگاه داشته اما نیازی نمی بیند آنها را اعمال کند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستور کار بودن هر طرحی برای اخذ مالیات از سپرده های بانکی و سود سپرده ها را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۵    
شفقنا نوشت: گفته می شود، مقتدی صدر تهدید کرده است که در صورت استعفا نکردن عادل عبالمهدی، نیروهایش را به منطقه سبز بغداد وارد کرده و تا استعفای نخست وزیر خارج نخواهد شد که ابن اقدام بسیار خطرناک است
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۵    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در گفت وگو با الجزیره از عربستان و امارات به دلیل اقداماتشان در یمن انتقاد کرد. وی افزود: عربستان باید به دلیل آنچه در یمن مرتکب شده است محاکمه شود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۵    
ما به این نتیجه رسیده ایم که مذاکره درباره تسلیحات حداقل در کوتاه مدت ممکن نخواهد بود. اما سیاست های دیگر از جمله حمایت از مخالفان روند صلح مسایل مربوط به احترام به نظام است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه با صدور بیانیه ای از اقدام گروه ویژه اقدام مالی در اعمال اقدامات تقابلی جدید علیه ایران استقبال کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۰    
منطقه کردستان عراق بر حمایت خود از دولت عبدالمهدی و برنامه های اصلاحی آن تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۰    
ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن، روز چهارشنبه چند روستا را در اطراف منطقه راس العین استان الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه اشغال کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۰    
اتحادیه اروپا از انتخاب دیپلمات آرژانتینی به عنوان مدیر کل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال و تأکید کرد بروکسل به دنبال تقویت همکاری ها با او در جهت حفظ برجام و اجرای کامل آن است
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵    
چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا درباره توسل رئیس جمهور این کشور به تعطیل کردن دولت فدرال به منظور دور کردن توجهات از موضوع استیضاح ابراز نگرانی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵    
آمار منتشر شده نشان می دهد که ارتش آمریکا تنها در ماه سپتامبر بیش از هزار مورد حمله علیه اهداف مختلف در افغانستان انجام داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۰    
عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه کورش برای همه ایرانیان محترم است، نوشت: اگر حاکمی بوده که تا نیل حکومت کرده شخصیتی فراملی است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که شش کشور عربی خلیج فارس برخی از تحریم های ایالات متحده علیه شبکه مالی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان را اجرا خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: این مرکز وارد مباحث مربوط به اشخاص نشده و به دنبال آمارهای رسمی از جنس میانگین شاخص ها است و اطلاعات شخصی افراد در مرکز آمار ایران محرمانه خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۰    
عبدالصمد حمیداف نخست وزیر سابق جمهوری داغستان در منطقه قفقاز شمالی روسیه که به اتهام فساد مالی و حیف و میل بودجه دولت در بازداشت قرار داشت به شش سال زندان محکوم شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۰    
بسیاری از کاربران اپل واچ از روشهای استفاده از ساعت خود مطلع نیستند. اما برخی از روشهای کار با اپل واچ بسیار ساده تر از آن است که به نظر می رسد. این روشها را می توان به سرعت آموخت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری لبنان گفت که اگر دولت آتی این کشور پاکدست نباشد و دولتمردان نتوانند اصلاحات مود نظر را اجرا کنند، مردم دوباره به خیابان ها خواهند آمد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۰    
ترامپ تحریم ها علیه ترکیه را لغو کرد و اعلام کرد که به یک پیروزی بزرگ دست یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۵    
سفیر اردن در تل آویو به دنبال فراخوانی وزارت خارجه این کشور در اعتراض به بازداشت غیرقانونی دو شهروند اردنی، به کشورش بازگشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۵    
نیروی هوایی ایران شامل ناوگانی از جنگنده های قدیمی آمریکایی متعلق به دهه 1970 است. ایران در سال های گذشته تلاش های خود را بر روی توسعه مجموعه متنوعی از سیستم های دفاع موشکی زمین به هوا در نیروی هوایی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۵    
یک متخصص ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در امور اوکراین در مجلس نمایندگان این کشور گفت، بخش هایی از متن منتشر شده مکالمات رئیس جمهور آمریکا و همتای او در اوکراین سانسور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۵    
" سرگئی لبداف " رییس کمیته اجرایی جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع گفت : اقدام ناتو برای استقرار زیر ساختهای نظامی خود در نزدیکی مرزهای غربی کشورهای همسود موجب نگرانی می شود .
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۵    
کاهش وزن یکی از رویاهای همیشگی افراد مختلف تبدیل شده است. اما گاهی امکان کاهش وزن از طریق رژیم و ورزش چندان ممکن به نظر نمی رسد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
نگاهی به عددهای مربوط به مصرف کله پاچه نشان از یک آمار عجیب درباره مصرف روزانه این خوراکی محبوب دارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
این روزها به شکل دائم بین خبرهای دنیای فناوری درباره تازه های دنیای تلفن همراه می شنویم. در این خبرها نام برخی از برندها مثل سامسونگ، هواوی، اپل و .. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات مقامات آمریکا و انگلیس در مورد منطقه اویغور شین جیانگ (سینکیانگ) گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بارش نخستین برف پاییزی در همدان/ مهر هفته نخست سوپر لیگ کاراته/ تسنیم آق قلا 8 ماه پس از سیل/ باشگاه خبرنگاران فرونشست زمین در تهران/ فارس ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۵    
روزنامه وال استریت ژورنال بر اساس یافته های یک تحقیق گزارش داد که تحریم های آمریکا علیه کره شمالی به طور مستقیم به مرگ غیرنظامیان در این کشور منجر می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: در شرایط کنونی با هدف تنظیم بازار گوشت ماهانه بین 5 تا 6 هزار تن گوشت وارداتی به بازار عرضه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۵    
کابینه آلمان روز چهارشنبه قوانینی برای مقابله با خشونت سیاسی جناح راست را به تصویب رساند که شامل اعمال مقرراتی سخت تر در زمینه مالکیت سلاح و نظارت بیشتر بر انتشار مطالب نفرت انگیز در اینترنت می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۰    
شبکه الحدث عربستان در صفحه توئیتر خود عکسی از یک معترض لبنانی با پرچم این کشور را منتشر کرده که بر روی آن شعار لبنان، عراق و یمن عربی اند، نه ایرانی؛ نوکران ایران،بروید نوشته اما ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۵    
پارلمان تایوان خرید بزرگ تسلیحاتی از آمریکا به ارزش 8 میلیارد و 200 میلیون دلار را تصویب کرد موضوعی که می تواند باعث خشم چین شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه پس از پایان مهلت تعیین شده توسط گروه ویژه اقدام مالی اف.ای.تی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۰    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفته که دولت این کشور خریداران نفت ایران را تحت نظر دارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۵    
عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم: تحولات عراق و لبنان با نقشه آمریکا در منطقه ارتباط دارد/ هدف ایران است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آسمان استان را نیمه ابری دانست و گفت: امشب بیشترین میزان بارش ها نسبت به هفته قبل را خواهیم داشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
روسیه حدود 320 میلیون روبل معادل 5 میلیون دلار تجیهزات نظامی و اسلحه در اختیار نیروهای مسلح تاجیکستان قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۵    
کیانو ریوز ستاره سرشناس هالیوودی که این روزها به علت خبرهای ساخت قسمت چهارم ماتریکس به شدت خبرساز شده است، گذشته ای سخت و پر تنش را پشت سر گذاشته است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۵    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: مخالفان تصویب لوایح FATF به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت عواقب خطیر تصویب نشدن لوایح، مسئولیت آن را بپذیرند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۵    
"هر چند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله کرده و ممکن است برای مداخله در انتخابات سال آینده این کشور نیز تلاش کند اما تنها کشوری نیست که به دنبال چنین مداخله ای است."
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین ناصر نقویان دبیر هیات عالی گزینش ریاست جمهوری استعفا داد. او خطاب به روحانی نوشت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۵    
قانون گذاران آمریکایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ را به سودجویی و عدم رعایت مسائل ایمنی پرواز متهم کردند .
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: قانونگذاران آمریکایی رای دادند تا علیه ترکیه تحریم اعمال شود و به نفع ادعای ارامنه رای دادند چون آنکارا بازی آمریکا را در سوریه بهم زده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
در صورت پیروزی حزب کارگر در انتخابات و کسب اکثریت توسط این جریان در پارلمان، به احتمال زیاد شاهد برگزاری همه پرسی مجدد خواهیم بود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: 70 میلیمتر بارندگی طی هشت روز گذشته در این استان ثبت شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۰    
فرزانه زیلابی، وکیل مدافع اسماعیل بخشی، گفت که موکلش اسماعیل بخشی با تودیع وثیقه 750 میلیون تومانی از زندان آزاد شده است.اسماعیل بخشی در جریان تجمعات کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت شده بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۵    
بهروز افخمی: داریوش ارجمند سر فیلم هایش بازیگران دیگر را تحقیر و اذیت می کند/ ضعیف کشه و اگر بفهمد در فیلمی جانشین ندارد کارهایی می کند که من تحملش را ندارم
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان یکان پهپاد نیروی زمینی ارتش گفت: نمونه جدیدی از پهپاد دست پرتاب فرپاد در این نیرو ساخته شده و در اختیار یکان های عملیاتی قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۵    
آیت الله خامنه ای: به دشمن نباید اعتماد کرد ، نباید دشمن را ناتوان و حقیر شمرد، بلکه باید آن را در اندازه های خود شناخت و برای مقابله آماده بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۰    
وزیر علوم در پاسخ به سوالی درباره احتمال حذف زبان انگلیسی در رشته های تحصیلی آموزش عالی گفت: منابع علمی دنیا بیشتر به زبان انگلیسی منتشر می شود و برای دسترسی به این منابع باید زبان بدانیم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۵    
مقام های پلیس و اداره آتش نشانی آمریکا اعلام کردند در نتیجه تیراندازی در یک جشن در منطقه لانگ بیچ کالیفرنیا سه نفر کشته و 9 نفر دیگر مجروح شدند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۵    
گرتا تونبرگ فعال سوئدی مسائل آب و هوایی از پذیرش جایزه محیط زیست شورای نوردیک خودداری کرد و خواستار کاستن از جوایز و اقدامات بیشتر شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۰    
حسن عباسی که مدتی قبل با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت و روانه زندان شده بود، لحظاتی قبل آزاد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۰    
سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر در تازه ترین بیانیه خود تهدید کرد در صورت عدم کناره گیری عادل عبدالمهدی از پست نخست وزیری، عراق به سوریه و یمن دیگری تبدیل خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۵    
پلیس ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نیروهای امنیتی 100 تن از اعضای داعش را که برای انجام عملیات های تروریستی در روز جمهوریت برنامه ریزی می کردند دستگیر کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۵    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان استان در بعضی ساعات در عصر و شب همراه با افزایش ابر، تندباد موقت و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۰    
"محمد حمدان دقلو" معروف به حمیدتی نایب رییس شورای دولت انتقالی سودان در نشست با دیگر اعضای این شورا اعلام کرد، ده هزار نظامی سودان از یمن خارج شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۰    
شرکت فیس بوک تقریباً یک سال و نیم پس از رسوائی کمبریج آنالیتیکا که به نوعی برنامه سوالات بهداشتی و سلامتی بود بار دیگر ابزاری به نام "بهداشت پیشگیرانه" را راه اندازی کرده است تا کاربران خود را وادار ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۵    
تصمیم وزارت خزانه داری اسرائیل برای تغییر در شیوه پرداخت ها موجب اعتصاب دیپلمات ها و وابسته های نظامی آن و در نتیجه تعطیلی تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری های این رژیم شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا در حیاط کاخ سفید، مراسم جشن های هالووین را برگزار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۵    
بسیاری از افراد تصور می کنند همین که وزن خود را کنترل یا ورزش کنند، همه چیز درست است و سلامتی آنان تضمین می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه پس از پایان مهلت تعیین شده توسط گروه ویژه اقدام مالی اف.ای.تی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مرکز مدیریت راههای کشور ضمن اعلام شروع بارندگی در جاده چالوس از رانندگان تقاضا کرده است که قبل از شروع سفر حتما از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۵    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل اعلام کرد که با توجه به اینکه عملیات اجرایی آزادراه تهران-شمال تقریبا تمام شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۵    
علیرضا بیرانوند و فدراسیون فوتبال ایران در کسب جایزه برترین ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا ناکام ماندند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۵    
بر اساس گزارشهایی که از سوی شرکت اپل منتشر شده است، این شرکت طی سال آینده آیفونهایی با نمایشگر پروموشن اولد 120 هرتزی وارد بازار خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۵    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در چند سال اخیر انجام زایمان در مناسبتها و تاریخ هایی که والدین نوزاد متقاضی آن هستند افزایش داشته است دستکاری و سلیقه ای کردن تاریخ تولد نوزاد با به کارگیری از ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: متاسفانه صدا و سیما در مورد لوایح FATF یک طرفه عمل می کند، مواضع دولت و سخنان موافقان را پخش نمی کند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۰    
*{ در پاسخ به سوالی درباره بازداشت رئیس سازمان جنگل ها} بازداشت ایشان را تایید می کنم، اما اتهام وی به دوره پیش از مسئولیت فعلی اش مربوط می شود و در این زمینه اجازه دهید که دادگاه کار خود را انجام ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۰    
استاندار تهران با اشاره به آبگرفتگی برخی منازل در شهر قدس و بهارستان در سیلاب اخیر در استان تهران گفت: جزیره ای فکر کردن و بخشی عمل کردن مشکلات مردم را بیشتر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۰    
مهر نوشت: با بررسی اظهارات مسئولان در زمینه گام چهارم کاهش تعهدات ایران در برجام می توان به این نتیجه رسید که ایران اقداماتی چون رونمایی از زنجیره 30 تایی IR6، افزایش ظرفیت غنی سازی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سلام نظامی یک زن غواص در ترکیه / Anadolu هفته مد چین در پکن/ Reuters رژه روز مردگان در مکزیکوسیتی/ Reuters رژه سالانه سگ ها در کالیفرنیا/ AFP ...
  • ۱