جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۵:۱۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 24 آبان 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 آبان 1398 انتخاب 2 آبان 1398 انتخاب 3 آبان 1398 انتخاب 4 آبان 1398 انتخاب 5 آبان 1398 انتخاب 6 آبان 1398 انتخاب 7 آبان 1398 انتخاب 8 آبان 1398 انتخاب 9 آبان 1398 انتخاب 10 آبان 1398 انتخاب 11 آبان 1398 انتخاب 12 آبان 1398 انتخاب 13 آبان 1398 انتخاب 14 آبان 1398 انتخاب 15 آبان 1398 انتخاب 16 آبان 1398 انتخاب 17 آبان 1398 انتخاب 18 آبان 1398 انتخاب 19 آبان 1398 انتخاب 20 آبان 1398 انتخاب 21 آبان 1398 انتخاب 22 آبان 1398 انتخاب 23 آبان 1398 انتخاب 24 آبان 1398 انتخاب 25 آبان 1398 انتخاب 26 آبان 1398 انتخاب 27 آبان 1398 انتخاب 28 آبان 1398 انتخاب 29 آبان 1398 انتخاب 30 آبان 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۵    
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس جلسه تنظیم بازار هر نوع مصوبه برای افزایش قیمت حتی اگر دارای مصوبه دولتی نیز باشد فعلاً لغو شده و هیچگونه افزایش قیمتی درهیچ قلم کالا و خدمات نخواهیم داشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور اعلام کرد: عده ای با پخش کلیپ های مربوط به سنوات قبل در فضای مجازی موجب ترویج فضای بی اعتمادی و ناامنی در سطح جامعه می شوند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۰    
چهل و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوا برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
کیهان نوشت:گرچه مستند ایکسونامی به بازگویی مستندات و یافته های پژوهشی در تأثیر منفی آموزش جنسی در غرب پرداخته و از این طریق به عواقب سند 2030 می پردازد، اما در تمام طول این فیلم، از عبارات ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۵    
محققان عنوان می کنند هر چقدر دریافت کالری از غذاهای فوق فرآوری شده بیشتر باشد، سلامت قلب وخیم تر خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۰    
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: هنگام بروز آپاندیس دردی در ناحیه پایین شکم در سمت راست احساس می شود و ادامه پیدا می کند؛ به طوری که با مصرف مُسکن نیز خوب نمی شود و باید جراحی شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۰    
بیماری های مزمن کلیوی از جمله بیماری های خاموش پیشرونده و برگشت ناپذیری هستند که در صورت تشخیص نا بهنگام و درمان نامناسب، منجر به ایجاد نارسایی کلیه می شوند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش از اختصاص سهمیه سوخت به سرویس مدارس خبر داد .
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۵    
رئیس مرکز تحقیقات چاقی پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شیوع افزاینده چاقی و دیابت در دنیا ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰    
وزیر نفت گفت: برآورد ما درآمدِ سالانه 31 هزار میلیارد تومان با سهمیه بندی بنزین است که همه آن به افراد کم درآمد پرداخت می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت تاکسی و نحوه سهمیه اختصاصی در این حوزه خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۵    
فرماندار سیرجان گفت: شهر سیرجان در آرامش کامل است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۰    
پسر امین السلطان، را دیدم که با نهایت شعف به من برخورد. گفت: مژده مرا بده، سپهسالار [میرزا حسین خان] در خراسان فوت شده. / خلاصه شاه بیرون آمدند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۰    
سه انفجار شدید دقایقی پیش بطور پیاپی مرکز بغداد پایتخت عراق را لرزاند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۰    
مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ بحثی درباره گران شدن بنزین نبوده زیرا این موضوع از اختیارات دولت و مجلس است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۵    
گوشی گلکسی A50 سامسونگ طی سال گذشته با موفقیت بسیاری همراه بود و فروش خوبی در بازارهای جهان ثبت کرد. اما اکنون کاربران این گوشی با یک به روزرسانی جدید به مشکل برخورده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدارس سه پایه تحصیلی در 9 شهر این استان روز شنبه 25 آبان ماه به دلیل آلودگی و وارونگی هوا تعطیل است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به آغاز اصلاح قیمت بنزین تاکید کرد: افزایش قیمت بنزین روی هزینه های تولید، فرآوری و توزیع محصولات کشاورزی و غذایی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
دولت دوازدهم بر خلاف تمام وعده هایی که در اردیبهشت 96 به مردم داده بود، عینا در حال طی همان مسیری است که دولت دهم در مواجه با تحریم ها و آثار آن برگزیده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۵    
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: به خاطر بارش برف ، بوران شدید و لغزندگی راه ، محور شاهرود-گرگان از مسیر توسکستان تا اطلاع بعدی بسته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۰    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: من در اینجا در کمال خضوع، رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی وزارت کشور عراق ضمن هشدار به تلاش برخی برای برهم زدن تظاهرات مسالمت آمیز در این کشور، اعلام کرد که نیروهای امنیتی تلاش می کنند تظاهرات به صورت مسالمت آمیز برگزار شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۰    
اغلب ما می دانیم که حرکت و راه رفتن برای سلامتی ما خوب است اما شاید ندانیم که عدم تحرک بدنی تا چه حد خطرناک است و می تواند بدن را دچار مشکلاتی جدی کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
راهداری مازندران اعلام کرد که ترافیک در جاده های هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر به علت بارش سنگین برف و بارندگی مستمر سنگین شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
فارس نوشت: تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین بعداز ظهر امروز جمعه در چند شهر کشور صورت گرفته است.در شهرهای خوزستان و سیرجان کرمان این اعتراضات بیشتر بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در تمام این 40 سال با قوت این آیات الهی به میدان رفته ایم، امروز قدرتمند هستیم؛ دیروز که به ظاهر قدرتمند نبودیم با چه قدرتی جنگیدیم؟ ایمان ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: تا قبل از اعلام رسمی نرخ کرایه تاکسی حمل و نقل عمومی درون شهر،ی هرگونه افزایش بها تخلف بوده و با راننده متخلف برخورد خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۰    
دادگاه فدرال آمریکا روز جمعه راجر استون مشاور دیرینه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در تمامی 7 پرونده اتهامی مطرح شده علیه وی، مجرم شناخت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا همزمان با شهادت دهی سفیر سابق این کشور در اوکراین در مجلس نمایندگان، حملات خود علیه او و دمکرات ها را شدت بخشید
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۵    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در ارتفاعات محور هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه شاهد بارش خفیف برف هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۰    
سفیرسابق آمریکا در اوکراین در دومین نشست علنی تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ گفت همدستی باندهای فساد در کی اف و واشنگتن، عامل برکناری او بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۰    
معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان نسبت به بارش های سیل آسا در 2 هفته آینده هشدار داد و گفت: ساکنان پایین دست سدها در حوضه رودخانه های کارون، کرخه ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: یک ریال از درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین به بودجه جاری کشور یا تملک دارایی تعلق نمی گیرد بلکه به طرح حمایت معیشتی از 18 میلیون خانوار کم درآمد اختصاص می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
کاخ سفید عصر جمعه متن اولین مکالمه تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین را منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
نارندرا مودی نخست وزیر هند در جریان سخنرانی خود در اجلاس بریکس در شهر برازیلیا پایتخت برزیل با اشاره به مساله تروریسم اعلام کرد که این چالش یک تریلیون دلار به اقتصاد جهانی صدمه زده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۰    
با توجه به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، انتظار می رود تا در روزهای آتی به ویژه روز شنبه، میزان جا به جایی توسط وسایل حمل و نقل عمومی با افزایش قابل توجهی رو به رو شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۰    
پس از آن که واشنگتن، استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره را به رسمیت شناخت، گروههای زیادی نسبت به این جریان معترض شدند و در نهایت نیز معترضان با لباسهایی سفید و دوربین روی سر تجمع کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه شماره سه اعلام کرد که سهمیه بنزین آبان ماه مالکان خودروهای شخصی به طور کامل در کارت سوخت آن ها تغذیه شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۰    
بسیاری از افراد با وجود این که ناهار خورده اند باز هم احساس می کنند گرسنه مانده و سیر نشده اند. گاهی این میل با میل به مواد قندی تشدید و مشاهده می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای انواع وانت بارهای کم مصرف و پر مصرف در طرح سهمیه بندی بنزین را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
قانونگذاران شیلی امروز، جمعه به دنبال درخواست معترضانی که خواستار اصلاح اساسی الگوی اجتماعی و اقتصادی این کشور بودند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۰    
اپل تمامی 181 برنامه مرتبط با سیگار الکترونیکی را از اپ استور حذف می کند و این کار در راستای مبارزه با شیوع استفاده از سیگارهای الکترونیکی انجام می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل مدیریت بحران البرز از ورود یک سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز سه شنبه در استان فعال خواهد بود و باعث بارش برف و در ارتفاعات منجر به کولاک خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۵    
شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که برخی از خوراکی ها تا چه حد مناسب فصل های سرد هستند و با مصرف این نوع خوراکی ها می توان زندگی سالم تری در فصل هایی مثل پاییز و زمستان داشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۰    
ولادیمیر پوتین اظهار کرد، مسکو از پایان درگیری نیروهای اوکراین و جدایی طلبان هوادار روسیه در دو منطقه در شرق اوکراین استقبال می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
تیم فوتبال شهرخودرو مشهد با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران صعود کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
به دنبال افزایش قیمت بنزین از بامداد امروز، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه رشد نرخ بنزین ممنوع بوده و حتی برخی افزایش قیمت ها که طی چند هفته اخیر ایجاد شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۵    
بررسی های انجام شده در مورد شرکت های فعال در حوزه فناوری نشان می دهند که شرکت مایکروسافت، رتبه نخست اخلاق را در میان شرکت های فعال در حوزه فناوری دارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰    
رییس اتحادیه سواری کرایه ضمن انتقاد از تعیین سهمیه ماهانه 60 لیتری برای اعضای این اتحادیه گفت: از فردا برای تعیین سهمیه مناسب سوخت 1500 تومانی برای رانندگان مان با دستگاه های مسئول مذاکره می کنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در تهران است و هیچگونه صفحه ای در فضای مجازی ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
فنلاند با اعلام بازگشایی سفارت خود در بغداد، تاکید کرد که تجارت میان دو کشور مسیر صعودی را در پیش خواهد گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه جدید از واریز سهمیه کامل بنزین آبان ماه به کارت های سوخت شخصی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
مرجع عالی قدر شیعیان عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که خواسته های معترضان به ویژه تعقیب فاسدان اصلی، آنطور که باید، تا به امروز محقق نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از کاهش 20 درصدی مصرف بنزین کشور در نخستین روز اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۵    
آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از افزایش فروش و استقبال بیشتری دارد، در حالی که در بین آثاری که از هفته گذشته در سینماها اکرانشان را آغاز کردند فقط دو اثر مطرب و چشم و گوش بسته به ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۵    
گوشی ریلمی X2 را می توان یکی از محبوب ترین گوشی های چینی در بازار اروپا دانست که اخیرا یک به روز رسانی شامل حالت تاریک و تغییرات نرم افزاری ارائه کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۰    
معاون عملیات یک شرکت تاکسی اینترنتی از اختصاص سقف سهمیه 300 لیتری بنزین برای این رانندگان خبر داد و گفت: به ازای پیمایش هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین سهمیه ای اختصاص می باید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم ملی بعد از باخت برابر عراق همراه تیمش به تهران نیامد تا شکل جدیدی از مربی پروازی در فوتبال ایران پدیدار شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
شرکت چینی "دی جی آی" قصد دارد تا سال 2020، از یک اپلیکیشن تلفن همراه رونمایی کند که می تواند از عهده شناسایی پهپادها برآید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پایگاه اینترنتی "تایمز آو اسرائیل" گزارش داد که در سال های نخست دولت دونالد ترامپ، اختلافات داخلی شدیدی به ویژه در خصوص سیاست آمریکا در قبال اسرائیل شکل گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۵    
عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از دپوی 200 کانتیر لوازم آرایشی در گمرک خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
شبکه تلویزیونی وابسته به وزارت دفاع روسیه امروز، جمعه گزارش کرد، روسیه هلیکوپترهای نظامی و نیروهای خود را در پایگاه هوایی گسترده ای در شمال سوریه مستقر کرد که نیروهای آمریکا آن را ترک کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: برخی دستان در پی ناامید کردن جامعه هستند اما اگر اصلاح طلبان هم ناامید شوند و در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می شوند؟
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۵    
طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، یک سوم از مرگ و میرهای ناشی از سرطان در سرتاسر جهان ناشی از شیوه زندگی ناسالم است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، مقام های این کشور به همراه روسیه هجدهمین جلسه کمیسیون مشورتی دو جانبه درباره پیمان استارت جدید را در ژنو برگزار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۵    
تهران امروز را با هم مثل روزهای قبلی با هوای آلوده و شاخص ناسالم برای گروه های حساس آغاز کرد، اما وضعیت هوای شهر از ساعت 12 امروز بهبود پیدا کرد و حالا با شاخص 76 در حالت سالم قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: امکان سوخت گیری بنزین سوپر با کارت سوخت شخصی وجود ندارد و اگر شخصی برای سوخت گیری از بنزین سوپر از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۰    
با شروع مرحله اطلاع رسانی و اقدام مشتریان بانکی برای اخذ رمز پویا، بانک مرکزی نسبت به پیامک های جعلی به مردم هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
ریچارد یو ، مدیر عامل هواوی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که این شرکت در تاریخ 25 نوامبر برابر با چهارم آذر در شانگهای از محصولات جدید سری میت خود رونمایی خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۰    
بر اساس اطلاعیه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران تا امروز (24 آبان ماه) 10 روز پیاپی سکون و ایستایی هوا را تجربه کرد اما در هیچ روزی آلودگی هوا به وضعیت هشدار و شرایط ناسالم برای همه نرسید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس کمیته امور خارجی سنا گفت، از قانونگذاران نمی خواهد تا لایحه مربوط به تحریم ها علیه ترکیه را در حال حاضر تصویب کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور تاکید کرد که پیامبر با معجزه کتاب ، حکمت ، اخلاق و سیاستش، تمدن نوینی را برای جهان به ارمغان آورد و امروز ما به عنوان مدعیان پیروی از پیامبر و ایجاد حکومتی بر مبنای الگوی حکومت نبوی همانند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۰    
در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر محو دولت اسرائیل مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: مساله بنزین یک تصمیمی است که دولت و مجلس با مشورت فرهیختگان حوزه اقتصاد گرفتند ولی باید به اجرای این تصمیم توجه داشت تا تبدیل به یک بحران نشود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
با اعلام سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه 24 آبان، محدودیت سوختگیری با کارت جایگاه (20 لیتر در هر بار سوختگیری) برداشته شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی به دلیل افزایش نرخ بنزین اجازه افزایش نرخ کرایه ها را ندارند، گفت: شهروندان می توانند تخلفات تاکسیرانان را به شهرداری اعلام کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۵    
در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر محو دولت اسرائیل مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران درباره افزایش یا عدم افزایش نرخ کرایه های تاکسی در پایتخت گفت:کرایه ها همچنان ثابت خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
وزیر دادگستری هنگ کنگ که برای بهبود وجهه این شهر به عنوان قطبی برای حل اختلاف و ایجاد توافق سفری به لندن داشت، هدف اعتراضات گروهی از معترضان قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰    
برانکو لوستیگ تهیه کننده باسابقه فیلم هایی معروف فهرست شیندلر و گلادیتور و از بازماندگان جنگ جهانی دوم در سن 87 سالگی درگذشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش باران در تهران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
منابع لبنانی از توافق سه حزب اصلی این کشور بر سر نامزدی محمد الصفدی برای تصدی پست نخست وزیری لبنان خبر دادند. محمد الصفدی ، وزیر دارایی پیشین و تاجر لبنانی است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش را به افزایش حمایت های مالی خود جهت "اصلاح زیرساخت ها در عراق و شمال شرق سوریه" ترغیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
یک مقام آگاه در وزارت کشور با تکذیب برخی اخبار غیررسمی درمورد بروز تجمع یا آتش زدن چند پمپ بنزین در برخی شهرها، تأکید کرد که از زمان اعلام خبر سهمیه بندی جدید بنزین تاکنون ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای مواصلاتی دو استان کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۵    
تیراندازی در دبیرستانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت. تیراندازی در دبیرستانی در سانتا کلاریتا در 65 کیلومتری شمال شهر لس آنجلس روی داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۵    
جنگنده های اسرائیل بامداد جمعه مناطقی در جنوب غزه را بمباران کردند. پیش از این نیز منابع خبری گزارش داده بودند؛ دستکم دو راکت از نوار غزه به سمت شهرک های اسرائیلی شلیک شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت دفاع ملی وابسته به وزارت دفاع روسیه گفت: تثبیت اوضاع سوریه به خروج نیروهای نظامی آمریکایی از این کشور بستگی دارد و با خروج آنها این کشور باثبات می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه پنجشنبه شب گفت: لازم است اتباع خارجی عضو داعش که زندانی هستند به کشورهای شان بازگردند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
منابع در کشورهای خلیج فارس تاکید می کنند که میانجگری پادشاهی عمان بین ایران و دولت های شورای همکاری های خلیج فارس، که در رأس آن ها عربستان و امارات قرار دارند، به دلیل نبود شروط لازم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جریان کتاب دیجیتال یا الکترونیک در فضای مطالعه و کتابخانه ها در حال رواج است و هم اکنون بیش از 42 درصد مردم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: کسانی که می گویند همکاران روح الله زم در دولت هستند قصدشان فرار رو به جلو است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی قبلا هم در فهرست اصولگرایان قم نبود و احتمالا دوباره در همین شهر نامزد می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
یارانه و کمک معیشتی مجزاست. اگر خانواده ای مشمول هر دو پرداخت باشد، جمع دریافتی آن خانواده در ماه به شرح زیر خواهد بود: یک نفره: 100 هزار و 500 تومان / دونفره: 194 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۵    
همزمان با توافق جناح های معارض بولیوی برای برگزاری انتخابات جدید، اوو مورالس گفت؛ برخی نظامیان قصد دارند علیه افسرانی که ضد او کودتا کردند، شورش کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۵    
براساس تصمیم سران قوا از ساعت صفربامداد امروز 24 ابان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۰    
هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت حضرت محمد(ص) پیام آور نور و رحمت است، پیامبری که بشارت دهنده آزادی و عدالت خواهی بودند و اجرای عدالت توسط ایشان به یکی از مهمترین ارکان تبدیل شد و این سیره به عنوان ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا در خصوص تلاش برای تصویب پیمان حمایت از دموکراسی و حقوق بشر هنگ کنگ هشدار داد و آن را مداخله گستاخانه و کورکورانه در امور داخلی چین دانست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۰    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: یک فرد ایرانی به اتهام نقض تحریم های ایالات متحده علیه ایران به 46 ماه زندان محکوم شده است.
  • ۱