سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۱۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 21 آذر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آذر 1395 ارانیکو 2 آذر 1395 ارانیکو 3 آذر 1395 ارانیکو 4 آذر 1395 ارانیکو 5 آذر 1395 ارانیکو 6 آذر 1395 ارانیکو 7 آذر 1395 ارانیکو 8 آذر 1395 ارانیکو 9 آذر 1395 ارانیکو 10 آذر 1395 ارانیکو 11 آذر 1395 ارانیکو 12 آذر 1395 ارانیکو 13 آذر 1395 ارانیکو 14 آذر 1395 ارانیکو 15 آذر 1395 ارانیکو 16 آذر 1395 ارانیکو 17 آذر 1395 ارانیکو 18 آذر 1395 ارانیکو 19 آذر 1395 ارانیکو 20 آذر 1395 ارانیکو 21 آذر 1395 ارانیکو 22 آذر 1395 ارانیکو 23 آذر 1395 ارانیکو 24 آذر 1395 ارانیکو 25 آذر 1395 ارانیکو 26 آذر 1395 ارانیکو 27 آذر 1395 ارانیکو 28 آذر 1395 ارانیکو 29 آذر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۵    
چکیده: مدیران ارشد بازاریابی تخمین می زنند کمتر از 20 درصد افراد در دسترس، مشتری بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۳۵    
چکیده: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با ابقای کارت سوخت خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۵    
چکیده: بیش از هزار و 800 قرارداد رهن و اجاره آپارتمان در نیمه نخست آذرماه در تهران منعقد شده است که یک چهارم از این تعداد رهن کامل بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۵    
چکیده: در حالی که قیمت جهانی کالاها با افت قیمت روبه رو هستند بازار فلزات بعد از گذشت بیش از 4سال رونق گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۵    
چکیده: شاید بتوان بزرگ ترین موفقیت دولت یازدهم در بازار ارز خارجی و حفظ ارزش پول ملی کشور را جلوگیری از نوسانات شدید نرخ ارز که در اواخر دولت قبل شاهد آن بودیم و انسجام در ایجاد یک روند مطلوب برای ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۵    
چکیده: فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از امضای قرارداد خرید 80 فروند هواپیمای مسافربری از شرکت بوئینگ خبر داده است. این هواپیماهای جدید اما چه مشخصات فنی دارند؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۵    
چکیده: قیمت پی وی سی در چین در هفته گذشته و در بازار محلی اندکی کاهش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۵    
چکیده: کلیات لایحه بودجه سال 96 در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون برنامه بودجه به تصویب رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۵    
چکیده: دولت در نکول است و اقتصاد در رکود. رکود اقتصادی بدون درمان بانکداری بیمار به پایان نخواهد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۳۵    
چکیده: اجرای 35 طرح صنعتی با سرمایه 16 کشور در هفت ماه منتهی به مهر امسال در کشور کلید خورد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۳۵    
چکیده: انتظارات فعالان معدنی از دولت موضوعی بود که چندی پیش در برنامه رادیو اقتصاد به بحث و گفت وگو گذاشته شد
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۵    
چکیده: آنفلوآنزای طیور پس از تهران و البرز به قم هم سرایت کرد و همچنان سازمان دامپزشکی در بی خبری به سر می برد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۰    
چکیده: محمدرضا نعمت زاده در هفتمین اجلاس سراسری نمایندگان اتاق اصناف ایران که با حضور معاون اول رییس جمهور و مسئولان اصناف برگزار شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۰    
چکیده: در چند سال گذشته ما همواره شاهد رکود حاکم بر اقتصاد ایران بوده ایم که این رکود با سرایت به صنعت فولاد، این بازار را نیز با رکود درگیر کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۰    
چکیده: رئیس اداره تعاون روستایی رامسر گفت که از این پس شرکت های آب میوه گیری استان گیلان هم پرتقال های خسارت دیده باغداران مازندرانی را خریداری می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۰    
چکیده: دومین اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی با حضور رئیس تشخیص مصلحت نظام و وزیر صنعت، معدن و تجارت کار خود را آغاز کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در صنایع پایین دستی فولاد از متوقف شدن واردات مقاطع فولادی خبر داد و گفت: به طور جدی به دنبال تکمیل زنجیره تولید بخش معدن هستیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۰    
چکیده: رئیس سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی از بهره برداری از 42 طرح مختلف معدنی و صنایع معدنی با ارزش 1.6 میلیارد دلار تا بهار سال آینده خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۰    
چکیده: نماینده دشتی و تنگستان با انتقاد از شرایط نامناسب فروش محصول گوجه فرنگی در این شهرستان ها گفت که نبود تناسب بین هزینه های تولیدی و فروش محصول گوجه فرنگی باعث استیصال کشاورزان شده است که لازم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۰    
چکیده: رییس جمهور در دیدار جمعی از علما و نمایندگان اهل سنت سراسر کشور، سیره پیامبر اسلام (ص) را الگوی واحد مسلمانان دانست و با تاکید براینکه تنوع اقوام و مذاهب نه تهدید امنیت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۰    
چکیده: عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه سرمازدگی تاثیری بر میزان تولید طلای سرخ نداشته است، گفت: قیمت زعفران در یک هفته اخیر 200 هزارتومان ارزان شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۰    
چکیده: شرکت ملی صنایع مس ایران روز یکشنبه 21 آذر ماه یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و 500 تن مس کاتد، 20 هزار تن مس کم عیار ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۳۰    
چکیده: رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) از کشف 50 تن ذخیره جدید طلا خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۰    
چکیده: پس از آنکه روسیه و چند تولید کننده دیگر غیر عضو اوپک متعهد به کاهش تولید خود در سال آینده میلادی شدند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۰    
چکیده: شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پی رفت و برگشت در کانال 81 هزار واحد، به سقف خود در سال 95 واکنش نشان داد و سرانجام با کاهش 91 واحدی در رقم 81 هزار و 250 واحد توقف کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۰    
چکیده: مدیر امور اراضی مازندران گفت: امور اراضی از صنایع تبدیلی تکمیلی بخش کشاورزی استان حمایت می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تمایل ایران برای مشارکت با سرمایه گذاران خارجی، از ارسال قانون اصلاح معادن به هیات دولت جهت تسهیل ورود سرمایه گذاران به این حوزه با ایجاد زیرساخت های قانونی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۰    
چکیده: بر اساس گفته های کارشناسان حوزه شیلات با مطالعاتی که بر روی ماهی های خلیج فارس انجام شد، تاکنون آلودگی خارج از حد استاندارد در بافت ماهی های خلیج فارس وجود نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۰    
چکیده: رایزنی بین دستگاه های ذی ربط و بانک مرکزی به منظور تمدید زمان صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با توجه به فرصت 10 روزه تا پایان زمان در نظر گرفته شده (پایان آذرماه) برای صدور این کارت آغاز ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
چکیده: براساس سند همکاری که ایران و بوئینگ به امضا می رسانند، 80 فروند هواپیمای بوئینگ در بازه زمانی 10 ساله به ایران تحویل داده می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۰    
چکیده: مدیرکل گمرکات فارس از ارزآوری 15میلیون دلاری صادرات سیمان فارس در این استان خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۰    
چکیده: قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در هفته جاری متاثر از رشد قیمت دلار و گذشتن آن از مرز 3 هزار و 900 تومان، روند مثبتی را طی خواهند کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/09/21 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۰    
چکیده: نشریه نیوزویک بخشی از شماره این هفته خود را به سیاست های تجاری ترامپ و جنگی که با قدرت های تجاری شرقی راه انداخته، اختصاص داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۰    
چکیده: عضو هیات مدیره و مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که در سال 1394 میزان کل تولید صنعت پتروشیمی 46 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰    
چکیده: جمعی از کشاورزان سیب زمینی کار خمینی از کاهش قیمت سیب زمینی گله دارند و می گویند: دسترنج تلاش آنان به دلیل نبود ساختار مناسب تنظیم بازار بر باد رفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۵    
چکیده: قیمت آتی پی وی سی در بورس کالای دالیان چین باز هم روندی نزولی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۵    
چکیده: مدیرعامل شرکت متن با تشریح برگزاری مناقصه توسعه بزرگترین میدان نفتی ایران، از احتمال مشارکت شل و توتال برای توسعه آزادگان خبر داد و گفت: شرکت های خارجی باید حتما شریک ایرانی داشته باشند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۵    
چکیده: رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اختصاص 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق ذخیره ارزی برای اشتغال زایی در روستاها در لایحه بودجه، از ایجاد 930 هزار فرصت شغلی در سال 96 خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۵    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزایش عوارض صادراتی برای مواد معدنی خام یا دارای ارزش افزوده پایین را خواستار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۵    
چکیده: در معاملات روز شنبه شمش فولاد پیشنهادی کارخانه های اصفهان در، کیمیا و بریس شاهد نوسان قیمت در بازار غیر رسمی بودند. در این روز، مقاطع فولاد بناب نیز از رشد 15 تومانی در هر کیلو برخوردار بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۵    
چکیده: براساس پژوهش صورت گرفته شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در گرایش و انتخاب مصرف کنندگان در خرید خودرو در جهان دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۵    
چکیده: گزارش شش ماهه امسال بانک صادرات، بحران در نظام بانکداری تجاری که چند سالی است نشانه های آن هویدا شده بود را عیان ساخت؛ این بانک در شش ماهه 2 هزار و 700 میلیاردتومان زیان داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۵    
چکیده: رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از دستیابی به پنج تن ذخیره طلا ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵    
چکیده: مدیر کل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ وزارت جهاد کشاورزی، خروج پیاز زعفران از مرزهای کشور را غیر قانونی اعلام کرد و خواستار برخورد دستگاه های ذی ربط با خاطیان شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
چکیده: درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال 96 با 35 درصد افزایش نسبت به بودجه سال گذشته 113 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
چکیده: بازار فولاد کشور در هفته گذشته در اکثر بخش ها با افزایش قیمت روبه رو بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۵    
چکیده: صنایع بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی روزهای متفاوتی را پشت سر می گذارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۵    
چکیده: متقاضیان خرید خودروهای خارجی توجه داشته باشند که مجوز فعالیت واردکنندگان با برندهای اوپل، هوندا، اشکودا، ب.ام ...