جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۷:۳۹Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 18 بهمن 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 بهمن 1395 ارانیکو 2 بهمن 1395 ارانیکو 3 بهمن 1395 ارانیکو 4 بهمن 1395 ارانیکو 5 بهمن 1395 ارانیکو 6 بهمن 1395 ارانیکو 7 بهمن 1395 ارانیکو 8 بهمن 1395 ارانیکو 9 بهمن 1395 ارانیکو 10 بهمن 1395 ارانیکو 11 بهمن 1395 ارانیکو 12 بهمن 1395 ارانیکو 13 بهمن 1395 ارانیکو 14 بهمن 1395 ارانیکو 15 بهمن 1395 ارانیکو 16 بهمن 1395 ارانیکو 17 بهمن 1395 ارانیکو 18 بهمن 1395 ارانیکو 19 بهمن 1395 ارانیکو 20 بهمن 1395 ارانیکو 21 بهمن 1395 ارانیکو 22 بهمن 1395 ارانیکو 23 بهمن 1395 ارانیکو 24 بهمن 1395 ارانیکو 25 بهمن 1395 ارانیکو 26 بهمن 1395 ارانیکو 27 بهمن 1395 ارانیکو 28 بهمن 1395 ارانیکو 29 بهمن 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
چکیده: سرمازدگی و مشکلات باغداران مازندرانی موجب شد تا یکی از نخبگان استان که فارغ التحصیل رشته کشاورزی است، نسبت به ساخت و تولید تورهایی از جنس پلاستیک که قابلیت محافظت از درختان را دارد، اقدام کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
چکیده: با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی، کارخانه نورد میلگرد در شهرستان بردسیر به بهره برداری رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
چکیده: رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران گفت: سرانه مصرف گوشت قرمز در خانوار شهری طی دهه گذشته با 25 درصد کاهش به 11.43 درصد رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۵    
چکیده: معاون وزیر جهاد کشاورزی، مطالبات گندمکاران در سال جاری را 14 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۵    
چکیده: علیرغم شائبه هایی که در مورد سلامت روغن پالم وجود دارد، مسئولان مالزی برای صادرات بیشتر این محصول به تهران آمده اند و قرار است مسئولان وزارت جهاد را برای فروش بیشتر پالم توجیه کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
چکیده: سنگ های تزئینی ایران دارای تنوع و رنگ بندی قابل قبولی هستند. در این میان استان لرستان نیز با داشتن حدود 24 درصد از ذخایر سنگی ایران از جایگاه قابل قبولی در این بخش برخوردار است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
چکیده: معاون وزیر جهاد کشاوررزی در امور تولیدات دامی گفت: در 10 ماهه نخست امسال، صادرات مواد پروتئینی از کشور به یک میلیارد دلار بالغ شده که 500 میلیون دلار تراز مثبت تجاری در این بخش ایجاد کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵    
چکیده: بزرگترین کارخانه روغن کشی خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس جمهور در بندر امام خمینی افتتاح شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۰    
چکیده: عضو هیات مدیره انجمن صنایع چرم ایران از عدم تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی مربوط به عوارض خروج سالامبور از کشور به صنعت چرم سازی انتقاد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۰    
چکیده: تحلیلگر با سابقه انگلیسی پیش بینی می کند، قیمت طلا تا قبل از پایان سال به 1300 دلار در هر اونس افزایش یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
چکیده: در کشورهای در حال توسعه، عارضه ای وجود دارد که عده ای را که می خواهند تفاوت ایجاد کنند ناامید می کند: وقتی نوآوری بزرگی را معرفی می کنید که می تواند به سرعت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۲۰    
چکیده: چرا ایران به راحتی مورد هدف قرار می گیرد؟ چرا هر نسبتی دادن به ایران تقریباً مجانی است؟ چرا پیوسته ما را متهم می کنند؟ چرا بیشتر وقت سخنگوی وزارت خارجه صرف رد اتهام است تا تبیین سیاست خارجی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۰    
چکیده: تازه ترین گزارش کیفی خود روهای د اخلی د ر حالی اعلام شد که طبق آن، دو خود روی گرند ویتارا و برلیانسH330 د ر مقایسه با ماه گذشته ارتقای کیفی پیدا کرده اند و باقی خودروها تغییری در این زمینه به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۰    
چکیده: سرمایه گذاران بازار نفت سفارش خرید نفت را در هفته گذشته افزایش داده اند و این مسئله نشان می دهد که آنها به پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید، امیدوار هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۰    
چکیده: وزیر نفت گفت: با تکمیل طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان، این پالایشگاه از یک پالایشگاه زیان ده به یک پالایشگاه سودده با ظرفیت پالایش روزانه 360 هزار بشکه تبدیل خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۰    
چکیده: دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته قرار است از امروز آغاز به کار کند و تا 21 بهمن ادامه یابد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
چکیده: واسطه ها در دنیا یکی از بازیگران صحنه اصلی تجارت هستند. فرقی ندارد که تاجر ایرانی باشد یا خارجی؛ اهمیت استفاده از واسطه ها در تجارت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۰    
چکیده: کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد) گزارش جدید خود با عنوان بررسی روندهای سرمایه گذاری جهان را منتشر کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۰    
چکیده: براساس ارزیابی صورت گرفته این سه کشور موقعیت خود را تا سال 2020 نیز حفظ می کنند؛ با این تفاوت که احتمال جابه جایی جایگاه چین و آمریکا وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۵    
چکیده: در ترکیه بازار پی وی سی با توجه به افزایش اندک تقاضا در ماه فوریه، بهبود یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۵    
چکیده: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مهاباد با اشاره به اینکه برجام دروازه بازارهای جهانی را به روی محصولات کشاورزی ایران گشوده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
چکیده: مدیرعامل بیمه ایران، از برنامه این شرکت دولتی برای خرید سهام یک بانک خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
چکیده: بررسی وضعیت صنعت پوشاک کشور و اثر حمایت از پوشاک ایرانی بعد از خسارت فراوان تولیدکنندگان پوشاک پلاسکو.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
چکیده: اجرای توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای کاهش تولید، بازار جهانی نفت را با آرایش جدیدی برای تقاضای نفت خام همراه کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
چکیده: دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک 99 درصد پوشاک خارجی بازار را قاچاق دانست و گفت: متاسفانه مراکزی در خود وزارت صنعت هستند که در اجرای بخشنامه ساماندهی پوشاک خارجی که شهریورماه ابلاغ ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۵    
چکیده: روز دوشنبه 18 بهمن ماه، انواع محصولات کشاورزی در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
چکیده: مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از در حال تست بودن دو خودروی دنا اتوماتیک و ساینا اتوماتیک برای تولید انبوه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
چکیده: سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان گفت: ایران و مجارستان در هفته جاری و در جریان برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی خود در بوداپست، چند یادداشت تفاهم گسترش همکاری در زمینه های گردشگری، ورزشی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
چکیده: مدیر عامل بورس کالا گفت: تأمین مالی فولادسازان از طریق معاملات سلف از اول سال 95 تا اواخر دی ماه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۵    
چکیده: مجموع تولید آند و کاتد مس در واحدهای عمده کشور در10 ماهه امسال به 347 هزار و 20 تن رسید که سهم آند 189 هزار و 660 تن و کاتد 157هزار و 360 تن ثبت شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
چکیده: باغستانی گفت: با توجه به افزایش میزان بارندگی در مناطق جنوب شرق و جنوب غرب کشور امسال حالت تهاجمی ملخ های صحرایی را خواهیم داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
چکیده: اصابت برنامه های حمایت اجتماعی به گروه هدف یکی از مهم ترین چالش های مسیر پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر است. چالشی که ایران نیز با آن دست به گریبان است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
چکیده: کشور پس از پایان جنگ 8 ساله شاهد تحولات بنیادی و چشمگیر در عرصه های مختلف بود. شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی، لزوم گسترش روابط اقتصادی و سیاسی را ایجاب می کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۵    
چکیده: عربستان به دلیل رشد قیمت نفت در بازارهای جهانی- به دلیل توافق اخیر تولیدکنندگان نفت برای کاهش عرضه- قیمت رسمی اعلام شده برای فروش نفت را برای همه مشتریان خود، از آمریکا تا آسیا، افزایش داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۵    
چکیده: سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اعلام اینکه حجم تبادلات تجاری ایران و چین در سال 2016 به بالاترین حد خود در طول تاریخ روابط اقتصادی دو کشور رسیده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 360 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
چکیده: فرش ایرانی از نمونه محصولاتی به شمار می رود که در دنیا،صاحب نام و پرآوازه است، علیرغم این شکوه و عظمت هنر ایرانی-اسلامی، عدم تعریف و طراحی و برنامه ریزی منسجم و اصولی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
چکیده: رییس شورای جمهوری مجلس ملی بلاروس صبح دوشنبه با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
چکیده: پیش بینی ها از افزایش تقاضای بازار ایزوسیانات ها به دلیل عرضه کم و رشد قیمت ها در جهان حکایت دارد بنابراین سرمایه گذاری در این حوزه می تواند ارزش افزوده بالایی در کشور به همراه داشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/11/18 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
چکیده: اوج فعالیت های صنعت پتروشیمی ایران را بدون شک باید پس از انقلاب اسلامی دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
چکیده: درمعاملات روز یکشنبه 17بهمن ماه جاری شمش فولاد کیمیا با کاهش 35 تومانی قیمت در هر کیلو به نرخ 1180 تومان رسید. در این روز، میلگرد فولاد بناب نیز کاهش نرخ را در بازار غیررسمی تجربه کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 181 ماهنامه دامپروران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
چکیده: معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: برای تنظیم بازار شب عید 40 هزار تن برنج هندی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
چکیده: سخنگوی سازمان انرژی اتمی خبر داد که رئیس سازمان انرژی اتمی به همراه تعدادی از مدیران و معاونان خود برای دیدار با مراجع و مقامات این شهر در چارچوب برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی وارد قم شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
چکیده: معاون وزیر اقتصاد با اشاره به شوک هایی که در بازار ارز طی دو ماه اخیر رخ داده است، از توقف موقتی اجرای پروژه یکسان سازی نرخ ارز خبر داد و گفت: تا پایان امسال، خبری از ارز تک نرخی نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
چکیده: تزریق قطره چکانی میوه های ممنوعه خارجی به بازار برای روزهای پایانی سال، در حالی آغاز شده که گویا قاچاقچیان درحال برنامه ریزی برای واردات گسترده این محصولات هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
چکیده: نماگر بورس تهران معاملات روز گذشته را در حالی با افت 210 واحدی به پایان رساند که میزبان تحولات زیادی بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
چکیده: افزایش صادرات LNG آمریکا، محدودیت های قطر به عنوان بزرگترین صادرکننده LNG جهان برای برداشت گاز از پارس جنوبی را بیشتر کرده که این به فرصتی برای ایران برای برداشت بیشتر گاز تبدیل شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
چکیده: مدیر امور اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: این سازمان فراخوان 4 محدوده اکتشافی را برای واگذاری به متقاضیان واجد صلاحیت فنی و مالی آغاز کرده و به زودی ...