جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۹:۱۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 24 بهمن 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 بهمن 1395 ارانیکو 2 بهمن 1395 ارانیکو 3 بهمن 1395 ارانیکو 4 بهمن 1395 ارانیکو 5 بهمن 1395 ارانیکو 6 بهمن 1395 ارانیکو 7 بهمن 1395 ارانیکو 8 بهمن 1395 ارانیکو 9 بهمن 1395 ارانیکو 10 بهمن 1395 ارانیکو 11 بهمن 1395 ارانیکو 12 بهمن 1395 ارانیکو 13 بهمن 1395 ارانیکو 14 بهمن 1395 ارانیکو 15 بهمن 1395 ارانیکو 16 بهمن 1395 ارانیکو 17 بهمن 1395 ارانیکو 18 بهمن 1395 ارانیکو 19 بهمن 1395 ارانیکو 20 بهمن 1395 ارانیکو 21 بهمن 1395 ارانیکو 22 بهمن 1395 ارانیکو 23 بهمن 1395 ارانیکو 24 بهمن 1395 ارانیکو 25 بهمن 1395 ارانیکو 26 بهمن 1395 ارانیکو 27 بهمن 1395 ارانیکو 28 بهمن 1395 ارانیکو 29 بهمن 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
چکیده: بازار سرمایه به عنوان مهمترین محل تامین مالی بنگاه های تولیدی و شرکت ها، در اقتصاد شناخته می شود و بیشترین سهم تامین مالی متعلق به این بازار است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
چکیده: مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از راه اندازی موفق پایلوت بومی تولید وینیل الکل با هدف جلوگیری از خروج بیش از 20 میلیون دلار ارز از کشور، خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۰    
چکیده: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تلاش برای طراحی مدل های فرصت خبر داد و گفت: با مدل های جدید رشد و توسعه توانستیم مجموعه را از بحران مالی خارج کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
چکیده: زعفران یکی از گران ترین چاشنی های دنیا است و بهره گرفتن از این گیاه قدمتی 3500 ساله دارد. یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن کیفیت و استاندارد سازی کالا و حذف قاچاق ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۵    
چکیده: رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکل دولت آمریکا توانمندی ایران است گفت: نظام جمهوری اسلامی تجربیات خوبی در این 38 سال داشته است و با دقت مسائل را بررسی و متناسب با شرایط تصمیم گیری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۵    
چکیده: قیمت اتیلن در هفته جاری و در تاریخ 11 فوریه در آسیا همچنان به روند افزایشی خود ادامه داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
چکیده: قیمت پلی اتیلن ترفتالات در چین در بازار داخلی و صادراتی در هفته جاری روندی افزایشی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۰    
چکیده: سازمان جهانی گمرک از گمرک ایران خواسته است که فناوری گمرک الکترونیک خود را به دیگر کشورها نیز صادر کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۵    
چکیده: یکی از مهم ترین دغدغه ها و ترس هایی که مدیران تازه کار و کم تجربه در ماه های نخست فعالیت مدیریتی شان با آن دست به گریبان هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۲:۲۰    
چکیده: سیاست های تحریمی علیه ایران، صنعت خودرو را با مشکلات جدی روبه رو کرد؛ اما برجام و در پی آن استقبال خودروسازان جهانی به همکاری با ایران، توانست افق های روشنی را پیش روی این صنعت قرار دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۰    
چکیده: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: توزیع، تولید و پشتیبانی کالاهای اساسی از جمله گوشت بر عهده ما است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۰    
چکیده: ایران به دنبال تثبیت جایگاه خود درجهان به واسطه انطباق با قوانین بین المللی است. البته آنچه در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است اعتمادسازی میان بانک ها و تجار برای مشارکت اقتصادی و فعالیت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۰    
چکیده: قیمت خوراک NGL تحویلی (شامل خوراک طرح آماک) به پتروشیمی بندر امام در آذر هشت میلیون و 503 هزار و 173 ریال به ازای هر تن تعیین شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۲۰    
چکیده: تورم مقررات علاوه بر اینکه مانعی در مسیر توسعه است، هزینه های اقتصادی را نیز در حوزه کسب وکار به دنبال دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۲۰    
چکیده: به نظر ما احتمال کاهش بیشتر قیمت کنجاله سویا زیاد است مگر اینکه دورنمای وضعیت محصولات سویای آمریکای جنوبی خراب شود .
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
چکیده: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مذاکره با تکنی مونت ایتالیا برای کاهش تولید نفت کوره پالایشگاه تبریز، تهران، بندرعباس، آبادان و اصفهان خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۰    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی با اشاره به اینکه شرکت های پتروشیمی باید ارز خود را برای تنظیم بازار در داخل کشور تزریق کنند، گفت: دولت قطعا با متخلفان برخورد خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۰    
چکیده: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کاهش تعرفه واردات برنج و رساندن آن به 5 درصد برای کشاورزان بحران ایجاد کرده و موجب تغییر کاربری تعداد زیادی از زمین های کشاورزی شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
چکیده: سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنعت خودرو در دهه 70 و 80 سبب شد ایران به جایگاه 10 تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان در اواخر دهه 80 برسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت، آمارهای بانک مرکزی درباره رشد بخش های مختلف اقتصادی در نیمه نخست امسال را رد کرد و گفت: قرار است بانک مرکزی در آمارهای اعلامی آینده، موارد را اصلاح کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۰    
چکیده: بر اساس تحلیل گزارش بانک جهانی و تعمیم و بررسی شاخص های آن به فضای کسب وکار گردشگری ایران، این حوزه از شرایط چندان مطلوبی برخوردار نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۰    
چکیده: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افزایش قیمت یک روزه در استان انتقاد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۰    
چکیده: بازار پلی استایرن ترکیه در هفته جاری هم متاثر از افزایش هزینه مواد اولیه و همچنین تقویت بازار چین پس از تعطیلات با افزایش روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
چکیده: حسینی گفت: از آنجا که عرضه زعفران در بورس کالا شامل کشاورزان خرده مالک نیست لذا نمی توان آینده ای روشنی برای بازار طلای سرخ متصور بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۰    
چکیده: سخنگوی قوه قضاییه گفت: از مسئول یا مسئولانی در رابطه با حادثه پلاسکو به عنوان متهم دعوت نکرده ایم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۰    
چکیده: ایگور دودون رئیس جمهوری مولداوی که در ایران به سر می برد، با حضور در وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۰    
چکیده: بازار داخلی پی وی سی چین در هفته جاری پس از تعطیلات سال نو تغییراتی داشت، در حالی که بازار واردات قبل از اعلام قیمت فرموسای تایوانی برای ماه مارس، ثبات داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۰    
چکیده: نورانی گفت: طی چند سال اخیر واردات محصولات تراریخته به کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافت که تنها راهکار جلوگیری از واردات بی حد و حصر آن برچسب گذاری است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
چکیده: بزرگترین معدنکار جهان می خواهد فعالیت بیشتری برای جذب کربن انجام دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
چکیده: نتایج چکاپ اولیه ساختمان های بلند مرتبه، 4 پیام اضطراری به مدیریت شهری پایتخت مخابره کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۰    
چکیده: نماینده مردم محلات ودلیجان درمجلس گفت: باوجود آن که شهرستان محلات یکی ازقطب های معدنی سنگ کشور است اما کارخانجات سنگ این منطقه به سبب خام فروشی معادن بامشکل تامین مواداولیه مواجه هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
چکیده: مدیرعامل پژو گفت: پژو 2008 به عنوان جدیدترین نسل از خودروهای پژو قبل از نوروز در ایران عرضه خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
چکیده: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه محصولات این شرکت در بورس کالا خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۵    
چکیده: تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز یکشنبه 24 بهمن ماه، شاهد عرضه 30 هزار و 368 تن گندم، شکر، ذرت و روغن خام است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۵    
چکیده: 3 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه، با حضور محمدتقی کره ای معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت(رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور) در استان قم گشایش یافت و به بهره برداری رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۵    
چکیده: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: 7 درصد از سموم کشاورزی و 15درصد از کودهای کشاورزی که قبلا در دست کشاورزان بوده صلاحیت آنها رد شده است و به دنبال مطمئن کردن کشاورزان برای استفاده از نهاده هایی که ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
چکیده: بعد از مدت ها بازی بانک ها با نرخ سود و رقابت های منفی برای جذب سپرده های بیشتر، اکنون بانکداران هم پیمان شده اند تا نرخ سود را کاهش دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۵    
چکیده: بررسی ها نشان می دهد تضاد منافع بانک و بازیگران در تعامل با گره های شبکه بانکی متهم اصلی عدم ثبات و برهم خوردن تعادل پایدار در شبکه بانکی است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۵    
چکیده: سفیر کره جنوبی در ایران خطاب به خودروسازان خارجی با بیان اینکه ایران، جایی برای فروش صرف خودروها نیست، گفت: صنایع خودروی ایران در آینده ای نزدیک جایگاه ویژه ای می یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۵    
چکیده: در حالیکه بر اساس اعلام سازمان حمایت، بازار میوه و سبزی بیشترین شکایت را در میان دیگر صنوف از سوی مردم داشته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۵    
چکیده: تولید کنسانتره مس کشور در 10 ماه امسال در مجموع 11 درصد و در این مدت تولید مس کاتد نیز 3 درصد افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۵    
چکیده: وزارت صنایع و بازرگانی روسیه از وزیر صنعت، معدن و تجارت و شرکت ها و سازمان های صنعتی ایران دعوت کرد در نمایشگاه بین المللی صنعتی اینوپروم به عنوان کارآمدترین نمایشگاه بین المللی تجاری آسیا ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۵    
چکیده: قائم مقام ارشد رنو گفت: ایران ستون اصلی برای توسعه همکاری های ما در جهان است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۵    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/11/24 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۵    
چکیده: کارشناس سیاسی قرقیزستان گفت: بخش کشاورزی و پوشاک این کشور، حوزه مناسبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۵    
چکیده: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تقویت بنیه مالی بانک ها را از سیاست های دولت یازدهم برشمرد و افزود: دولت سه سیاست افزایش سرمایه نزد بانک های دولتی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۵    
چکیده: واحدهای عرضه لبنیات سنتی درحالی رشد قارچ گونه ای درجامعه پیدا کرده اند که سازمان دامپزشکی بارها درباره احتمال انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام ازطریق مصرف این محصولات هشدارداده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۵    
چکیده: رکوردشکنی های ممتد فلز روی موجب شده تا بتوانیم این فلز را به عنوان موفق ترین کالا در سایر بازارهای مشابه مورد بررسی قرار دهیم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 563 هفته نامه دانش نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
چکیده: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ضمن اشاره به انعقاد 6 قرارداد با خودرو سازان خارجی اظهار کرد: در ایران به ازای هر 210 نفر یک خودرو وجود دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
چکیده: به رغم نوسان اندکی که در بازار فولاد وجود داشت، تولید کنندگان فولاد در برابر افت قیمت ها مقاومت کرده و تغییری در نرخ های پیشنهادی ندادند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
چکیده: مرکز خدمات فولاد ایران - بیلت در هفته گذشته تحت تاثیر جوسازی های بازار قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
چکیده: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست نایب رئیس دوم مجلس آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۵    
چکیده: شاخص کل بورس تهران در ادامه روندکم نوسان خود طی روزهای اخیر، نخستین روز کاری این هفته را با رشد اندک آغاز کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۵    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به ادامه مذاکرات ایران با اعضای اوپک برای بازگشت تعادل عرضه و تقاضا در بازار نفت، گفت: توافق وین، تاکنون منجر به افزایش 30 میلیون دلاری درآمد فروش نفت ایران شده است.