شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 23 اسفند 1396 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 1 فروردین 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 خرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1396 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1396 اصفهان امروز آنلاین 1 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 2 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 3 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 4 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 5 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 6 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 7 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 8 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 9 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 10 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 11 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 12 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 13 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 14 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 15 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 16 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 17 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 18 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 19 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 20 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 21 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 22 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 23 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 24 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 25 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 26 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 27 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1396 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل گمرک اصفهان گفت: بیشترین صادرات از اصفهان در سال گذشته به مقصد عراق بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
فیت بیت ساعت های هوشمند جدیدی را در بازار عرضه کرده که به طور ویژه برای جلب نظر خانم ها تولید شده؛ از این ساعت که در عمق 50 متری آب هم قابل استفاده است؛ می توان برای پاسخ به پیامک ها ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه کنکور 97 از چهارم تا ششم تیر ماه قابل دریافت است، گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 برگزار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس پلیس فتای استان از شناسایی هکر16 ساله ای که با نفوذ به حساب بانکی 4 شهروند اصفهانی بالغ بر 400 میلیون ریال سرقت کرده بود خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار و مسئولین شهرستان کاشان رونمایی از گورخمره اشکانی در محوطه سیلک کاشان انجام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
رایان شجریان که کوچکترین فرزند محمدرضا شجریان محسوب می شود نیز در آینده ای نه چندان دور به عنوان خواننده وارد عرصه حرفه ای موسیقی خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از پویش "آری به تولید ملی" از چند فروشگاه عرضه پوشاک ایرانی در سطح شهر تهران بازدید و به فروشندگان و خریداران گل اهدا کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
سیدمحمود رضوی، تهیه کننده فیلم لاتاری در توییتر درباره استعفای شهردار تهران نوشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
ستاره خاص دنیای علم که بینش جدید کیهان شناسی را تشکیل داده؛ دیروز درگذشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی از روز جمعه به آسمان کشور خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
اورژانس کاشان یکی از چهار دانشگاه منتخب برای اجرای طرح اعتباربخشی اورژانس های پیش بیمارستانی خواهد بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۴    
دونالد ترامپ از بخشی از حصار مرزی میان مکزیک و آمریکا در "سان دیه گو" بازدید کرد. ترامپ در راستای حل مشکلات مهاجرت غیرقانونی و قاچاق، دستور داد در امتداد مرز این کشور با مکزیک دیوار بکشند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
فنلاند، نروژ، دانمارک، ایسلند، سوئیس، هلند، کانادا، نیوزیلند، سوئد و استرالیا به ترتیب 10 کشور نخست فهرستی هستند که در آستانه روز جهانی شادی (20 مارس ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۹    
گمرک ایران اعلام کرد:مسافرانی که قصد دارند با خودرو شخصی به خارج از کشور یا مناطق آزاد قشم یا کیش سفر کنند، می توانند تشریفات خروج موقت خودروی خود را در گمرکات انجام دهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
یک شرکت سوئیسی کانسپتی عجیب و غریب با چیدمان منحصر به فرد چرخ ها را در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو به نمایش گذاشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۴    
معاون اول رییس جمهور نسبت به محکومیت یکی از اساتید دانشگاهی واکنش نشان داد و با ابراز امیدواری با لغو این حکم در مراحل تجدیدنظر راه برای بهره مندی از دیدگاه های خیرخواهانه همچنان باز بماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت 16 کیلوگرم طلا از یک طلافروش در شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ کارت های اعتباری و توزیع بسته های حمایت غذایی از 24 اسفند ماه خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۳    
ساعت جمعیتی مرکز آمار ایران نشان می دهد جمعیت کشور در روزهای پایانی سال 1396 از مرز 81 میلیون نفر گذشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: تا زمانی که ترامپ در ایالات متحده بر سر کار باشد فکر نمی کنم کسی علاقه داشته باشد تا با ایالات متحده به توافقی برسد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه چاپ سلفون در شهرک صنعتی جی پس از یک ساعت به صورت کامل اطفا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای مصوبات شورای عالی آب تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو برنامه زمان بندی برای اجرای مصوبات شورای عالی آب ارائه کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
کارگر اخراجی شهرداری نودِژ در جنوب استان کرمان، شهردار این شهر را با بنزین به آتش کشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
احمد توکلی درباره لزوم ایجاد سامانه اطلاع رسانی حقوق و مزایای مسوولین تا پایان سال گفت: نه تنها کارکنان دولت باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت که بر اساس پیگیری هایش، طالب بساطی بعد از ناآرامی ها بازداشت شده و بر اثر سکته در زندان فوت کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی دولت پس از کسب رای اعتماد 3 وزیر از مجلس در جلسات استیضاح گفت: آقایان ربیعی، آخوندی و حجتی از فرصت استیضاح برای بیان عملکردها در پیشگاه ملت به خوبی استفاده کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
رقیب لامبورگینی، پورشه Mission E در حال تبدیل شدن به یک پک تمام الکتریک است، در حالی که شرکت لامبورگینی معتقد است تکنولوژی باتری الکتریکی در حال حاضر مناسب ویژگی های این برند نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از آتش سوزی انبار تینر در شهرک صنعتی جی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی یک روز بعد از جلسه استیضاح خود در جمع کارکنان وزارت راه و شهرسازی اظهارنظر جالبی بیان کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
بشار اسد اعلام کرد، به مقابله با طرح های غرب که حاکمیت کشور و تمامیت ارضی ما را هدف گرفته اند ادامه می دهیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر باید بحث اصلی را بر روی احیای حق آبه ها و احیای رژیم حقوقی و مصوبات شورای عالی آب گذاشت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
پلیس پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی به آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: جوان 19 ساله اردبیلی بعد از انتشار پستی در اینستاگرام خود اقدام به خودکشی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه استعفای شهردار تهران در رابطه با بیماری جدیدش است، گفت: این بیماری استرس زاست و این درحالی است که کار در شهرداری همراه با استرس است و به همین دلیل نجفی تصمیم به ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
برخلاف ارزانی قیمت اکثر خودروهای داخلی روند افزایش قیمت پژو 405 به دلیل کاهش عرضه همچنان ادامه دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۴    
داوود آزاددل یکی از علاقمندان به پرورش کبک است که بعد از بازنشستگی تحمل خانه نشینی را نداشته و آستین هایش را بالا زده تا با اشتغالزایی از وقت خود نهایت استفاده را ببرد و غیر از کمک به خودکفایی کشور ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله حجاب گفت: عده ای حرف هایی می زنند که در درجه اول باید این ها را توجیه و با آنها صحبت کرد که علت این کار چیست تا از کار خود توبه کنند و پشیمان شوند
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
با تلاش های صورت گرفته در سازمان قطارشهری، خط یک متروی اصفهان تا پایان سال به ایستگاه دفاع مقدس در ترمینال صفه اصفهان می رسد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
دادستان اصفهان گفت: 1200 زندانی در زندان های سطح شهر دارای شغل هستند و 3500 خانواده نیز از محل درآمدهای همین زندانیان امرار معاش می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
کنسرت پازل بند تمدید شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
نمایندگان استان اصفهان که پیش تر به دفاع از کشاورزان شرق اصفهان و مسئله بی آبی چه در مجلس و چه در جلسات با حضور مسئولان دولتی به پا خاسته بودند، باز هم خواهان مطالبات کشاورزان و حق آبه داران شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
در میان یکی از کوچه های اصفهان، خانواده ای زندگی می کنند که 2 فرزند خردسالشان با بیماری سخت فلج مغزی می جنگند اما هنوز عشق، امیدواری و لبخند به مدد خیران نیکوکار در دل این خانواده جاری است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز جهانی ساعت زمین عمارت چهلستون در خاموشی مطلق فرو می رود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
وزیر خارجه انگلیس پس از انتصاب سفیر جدید لندن در تهران در بیانیه ای اعلام کرد: ایران نقش مهمی در خاورمیانه دارد؛ برجام موفقیت بزرگ دیپلماتیک بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
محمود احمدی نژاد هم با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت شدید از بقایی بازهم مواضع ساختارشکنانه خودش را تکرار کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان خاطره جالبی از دعوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت از شقایق دهقان برای شرکت در مراسم افطاری را منتشر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
سال 96 رو به اتمام است؛ امسال نیز همانند سال های گذشته چهره های اصفهانی بسیاری در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و ورزشی فعالیت داشته و تأثیرگذار بودند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
این پرسش نیز مطرح است که اگر همین اظهارات را شخصیت های اصلاح طلب دیگری مطرح می کردند، اکنون چه اتفاقی رخ می داد؟ آیا آن هنگام این افراد به تشویش اذهان عمومی، اقدام علیه امنیت ملی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
آیفون X زمانی که سال گذشته به بازار عرضه شد، دستگاهی نبود که هر کسی بتواند به راحتی یک نسخه از آن را تهیه کند و زمانی که تنها در دو رنگ معرفی شد و طلایی یکی از آنها نبود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل حوزه استاندار اصفهان پیرامون خبری مبنی بر پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران به محسن مهرعلیزاده توضیحاتی ارائه کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۳    
کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال، اسامی محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر را اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
برای خرید خودروی پیکانتو مدل 2013 با کارکرد 20 هزار کیلومتر باید 59 میلیون تومان سرمایه پرداخت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
یک عضو پیشین شورای شهر تهران درپیام توییتری خود درباره شایعه استعفای شهردار تهران گفت: با این رفتارها و چنین عملکردی نیازی به ستون پنجم دشمن نداریم، خودمان تیشه به ریشه ها خواهیم زد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
معاون سیاسی وزارت خارجه، خروج آمریکایی ها از برجام را جدی خواند و تغییر وزیر خارجه این کشور را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود ما هم خارج می شویم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
توییتر در اقدامی جدید، به منظور نزدیک شدن به عید باستانی نوروز ایموجی سبزه را به هشتگ #Nowruz اضافه کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
انتخاب نام دونالد ترامپ توسط پدری در ولایت دایکندی افغانستان برای فرزندش در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با روند موجود، تا پایان مجلس دهم هیچ وزیری را نمی توان استیضاح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم رباط کریم در مجلس درباره علت واکنش رئیس جمهور در بحث فیلترینگ تلگرام، به وی تذکر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه در آخرین نشست خبری خود در سال 96 گفت: آقای مکرون خود اعلام کردند که علاقه مند هستند این سفر انجام شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: براساس بررسی های انجام شده، عامل وقوع 40 درصد تصادفات سفرهای نوروزی سال 96، خستگی، خواب آلودگی و عدم توجه راننده بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم های مهمی درباره مشکلات آب سه استان بهره مند از زاینده رود در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی گرفته شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
ساعاتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد بندر بن خالد بن عبدالعزیز، شاهزاده سعودی در فرودگاه لندن اقدام به خودکشی کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
پسر آیت الله کاشانی گفت: پاره ای از اعضای شورای شهر برای نام گذاری خیابانی به نام مصدق در راستای دیگر اقدامات ضدمیهنی آنان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
امروز در بازار معاملات تهران دلار همچنان در کانال 4800 تومان باقی ماند و طلا و سکه گران شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
استعفای "محمدعلی نجفی" تایید شد نژاد بهرام در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه گفته می شود جلسه امروز شورا برای بررسی استعفای شهردار است ضمن تکذیب این موضوع گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی فراکسیون امید یکی از استیضاح ها را استیضاح کثیف نامید و گفت: برای کند کردن تیغ نظارتی مجلس اتفاق افتاد که اشتباه بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
کودک شو که در ویژه برنامه نوروزی خود برای اولین بار سراغ چهره ها رفته و در نخستین قسمت میزبان سیاوش مفیدی و خانواده او است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
نخست وزیر عراق فساد را دشمنی خطرناک تر از تروریسم برای این کشور توصیف کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیمش با یک برد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند، گفت: بازی با سیرالئون به تیم ملی ایران کمکی نمی کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده موسوم به دکل نفتی اعلام کرد: دهمین جلسه رسیدگی به این پرونده، 4 اردیبهشت ماه سال آینده تعیین شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
محمد جواد آذری جهرمی گفت: دولت به دلیل تصدی گری نمی تواند پیام رسان دولتی راه اندازی کند. دولت ها به دلیل مسائل فنی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رئیس و هیات رئیسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به روند عملیات شاخه زیتون گفت، امیدوارم تا عصر امروز(چهارشنبه) عفرین را به طور کامل تحت کنترل درآوریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است با حذف امکان فروش چارتری بلیت هواپیما برخی بی نظمی هایی که در گذشته وجود داشته از بین می رود و امکان افزایش عجیب قیمت برخی پروازها کاهش خواهد یافت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
استیون ویلیام هاوکینگ، فیزیکدان نظری، کیهان شناس، نویسنده بریتانیایی و وارث کرسی تدریس ایزاک نیوتون در هشت ژانویه 1942 در انگلستان به دنیا آمد و در چهاردهم مارس 2018 در منزلش واقع در کمبریج درگذشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور به تشریح آخرین آمار آسیب دیدگان چهارشنبه آخرسال 96 پرداخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
کاخ کرملین نسبت به معرفی مایک پمپئو از سوی رئیس جمهور آمریکا به عنوان وزیر خارجه جدید ایالات متحده واکنش نشان داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
حمید عسکری خواننده پاپ در اینستاگرام خود از ضبط برنامه دورهمی ویژه نوروز به همراه مهران مدیری خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: شب گذشته در اثر وقوع دو سانحه رانندگی در اصفهان 10 نفر مجروح و یک کودک فوت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: صداوسیمای مرکز اصفهان در سال 96 با تنگناهای مالی زیادی روبرو بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: هیچ نگرانی درباره فعالیت مترو نیست و خساراتی در پی نخواهد داشت چراکه تاکنون آزمایش های زیادی انجام شده و نتایج نشان می دهد که ارتعاشات قطارها خسارت آور نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
درگذشت استیون هاوکینگ، فیزیکدان برجسته انگلیسی، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
در شرایطی که قیمت تخم مرغ رو به افزایش بوده و هر روز نوسان دارد، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار اعلام کرد که واردات تخم مرغ گرچه باید بیشتر از این میزان انجام می شد اما در کنار اقدامات صورت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
صادق زیباکلام با اشاره به محکومیت اش از سوی دادگاه انقلاب، گفت: روز گذشته رای دادگاه به من ابلاغ شد و حسب قانون 20 روز برای اعتراض زمان دارم و من قطعا به رای صادره اعتراض خواهم کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امتیازاتی را از دست دادیم که دلیل آن فنی نبود و فقط به خاطر اشتباهات داوری فاصله ما با صدر جدول زیاد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
کاشان بامشارکت قابل تقدیر شهروندان بدون حادثه شب چهارشنبه آخر سال را سپری کرد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
نمایشگاهی از آثار عکاسی مصطفی مازوچی با موضوع حیات وحش منطقه استان اصفهان در هتل نگارستان کاشان گشایش می یابد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
رییس انجمن فیزیک ایران با اشاره به دستاوردهای علمی "استفان هاوکینگ" در حوزه فیزیک گفت: وی با وجود معلولیت جسمی که داشت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: نقشه قبلی خط دوم مترو اصفهان به تأیید یونسکو رسیده بود، اما با توجه به اصرارهای میراث فرهنگی و سمن های فعال در این عرصه، نقشه تغییر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
سرپرست باشگاه سپاهان با بیان اینکه مهدی رحمتی در لیست خرید این باشگاه نیست، درباره احتمال جذب محسن مسلمان گفت: امکان دارد این بازیکن را بخواهیم اما نه با 2 میلیارد تومان!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
ا شمارش آرای نمایندگان مجلس مشخص شد که محمود حجتی در وزارت کشاورزی ماندگار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی نمایندگان گفتند وزیر پس از عید در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه شان با آنها جلسه خواهد گذاشت درست نیست. تراز مجلس را به تراز حوزه انتخابیه پایین نیاورید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
قورتان روستایی چند هزار ساله، در فاصله 110 کیلومتری شرق اصفهان و 45 کیلومتری تالاب گاوخونی است که بافت و عمارت هایی متعلق به هزار و 500 سال پیش را در خود جای داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی مطابق با برنامه ریزی انجام شده به حساب آنان واریز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
دستگاه خودپرداز در محدوده میدان ونک با 677 میلیون پول نقد توسط دزدان به سرقت رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
اعضای تیم فوتبال سپاهان برای انجام بازی دوستانه بعد از ظهر روز شنبه به سمت تهران حرکت می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
پژوهشگر آرشیو ملی بریتانیا با اشاره به کتاب تاریخ باستانی ایران در بنیاد باستان شناسی اصفهان را حاصل حکومت مادها دانست و گفت: نخستین باغ شهرهای ایرانی در اصفهان ساخته شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
یک روزنامه آمریکایی در سر مقاله خود به سفر هفته آتی ولیعهد عربستان به این کشور پرداخت و با اشاره به تناقض های موجود در موضع گیری ها و سیاست های این ولیعهد جوان عربستانی تاکید کرد که او باید پیش از ...
  • ۱