سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 26 شهریور 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۸    
گمرک ایران در تشریح توصیه های گمرکی به واردکنندگان تاکید کرد: واردات خودرو فعلا ممنوع است و مصوبه جدیدی در این خصوص به گمرک ابلاغ نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۳    
به منظور جاری شدن دائمی آب زاینده رود در محدوده شهر اصفهان طرح ساماندهی این رودخانه با بیش از 250میلیارد تومان اعتبار از هفته آینده کلید می خورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: در ماه خون و قیام، ماه محرم همزمان با شور حسینی به یاد نیازمندان و در طرح احسان حسینی شریک شویم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۰    
دفتر رئیس مجلس خبرگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد آیت الله جنتی علاوه بر استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم استعفا داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۷    
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز بانوی جوانی در سقوط از آبشار کوه صفه جان خود را از دست داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: اخبار حوادث به ویژه اخبار نیروی انتظامی اغراق آمیز و خلاف واقعیت در فضای مجازی منتشر می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رییس شبکه دامپزشکی لنجان گفت:در شهریورماه سال جاری خونگیری از تک سمی ها با هدف تست مشمشه بر روی 177 رأس اسب و الاغ در این شهرستان به انجام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
سرپرست دفتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: نزدیک به 70 درصد روستاییان و عشایر استان اصفهان از خدمات بیمه روستاییان بی خبر و بی بهره هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
مدیر اداره برق شهرستان تیران و کرون نزدیک کردن پرچم های دستجات عزاداری به تاسیسات برق را خطرناک عنوان کرد و گفت: هیئت های عزاداری باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
هر ساله با آغاز ماه محرم، شهر غرق در پارچه ها و بیرق های سبز و سیاه می شود و کوچه و خیابان حال و هوای دیگری می یابد، گذرها چادرپوش می شود و حسینیه ها سیاه پوش ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی، دشت کاشان شاهد جوی ناپایدار طی روزهای آینده خواهد بود و در مناطق کوهستانی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۸    
مردم نوش آباد با برپایی آیین سنتی پنجه بندی ، ضمن سیاه پوش کردن حسینیه ها و تکایا خود را برای برپایی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی آماده کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: امسال شهرستان آران و بیدگل با 15 موکب در مسیر نجف به کربلا از زائران حسینی میزبانی می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۰    
نایب رییس هیات سوارکاری استان اصفهان گفت: اغلب مربیان زن در رشته ورزشی سوارکاری در مرکز این استان فعالیت دارند و در این زمینه در شهرستان ها با کمبود مواجه هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
شوره سر ممکنه نتیجه ی خشکی بیش از حد پوست سر باشه یا علتش بیماری های پوستی مثل اگزما، پسوریازیس و یا اینکه رشد بیش از حد یک نوع قارچ مخمر به نام مالاسزیا باشه، خلاصه دلایل مختلفی میتونه داشته باشه.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بیش از 98 درصد از ترددهای حمل و نقل عمومی در استان اصفهان ایمن گزارش شده است و تلاش ما در راستای کاهش این مسأله همواره ادامه خواهد داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس سیاست های دولت، تصمیم گرفته شده برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان به بخش خصوصی واگذار شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، برجام را یکی از مهم ترین نگرانی های جهانی برشمرد و تصریح کرد: اقدام یک جانبه آمریکا در خروج از این توافق ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۱    
پوست تخم مرغ برای موهای سالم و رفع چروک صورت خواص بسیار دارد همچنین با اضافه کردن آن به رژیم خود میتوانید استحکام دندان هایتان را نیز تضمین و با پوکی استخوان خداحافظی کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اوضاع نابسامان بازار ارز گفت: کارگاه های تولیدی قلم زنی و مس در آستانه تعطیلی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۶    
حضور احمدی نژاد در دسته های عزاداری هیئت های حسینی شب هفتم محرم میدان 72 نارمک.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۰    
انتقاد به محتوای سریال ممنوعه از سوی برخی رسانه ها، باعث شد که اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده متهم ماجرای انداختن دختربچه به چاه فاضلاب به اتهام شروع به قتل در شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۱    
خانه بنکدار مربوط به دوره قاجار است و در اصفهان، خیابان چهار باغ پائین، کوی آقاجان بیک، پلاک 30 و 32 واقع شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با تاکید بر اینکه هزینه های حوزه درمان به خصوص در بخش دارویی و تشخیص بسیار سرسام آور و رو به افزایش است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه پایانه صمدیه در ایام دهه فجر کلید می خورد و به یک پایانه مدرن و به روز تبدیل می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۲    
کارشناس فوتبال اصفهان معتقد است؛ تیم های جنوبی برابر تیم های اصفهانی سخت کوش هستند و قافیه را به راحتی نمی بازند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۴    
مراسم تشییع پیکر سعید کنگرانی با حضور خانواده و اهالی سینما و رسانه، صبح امروز دوشنبه 26 شهریورماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۸    
رئیس انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه متأسفانه عرضه و تقاضای شیرخام امروز مختل شده است، گفت:برخی دامداران با استفاده از مابه التفاوت نرخ ارز ترجیح می دهند شیرهای خود را به واحدهای شیرخشک بفروشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تصمیم گیری تازه برای نرخ گذاری بلیت قیمت پروازهای داخلی در ماه های آینده خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش تا 5 میلیون تومانی تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 هزار و 173 نفر در نزاع های استان اصفهان آسیب دیدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۳    
آفت دهان مشکلی است که ممکن است منشأ ارثی داشته باشد یا توسط یک عامل محیطی مشترک مثل یک نوع ماده ی غذایی خاص و آلرژی زا بروز کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۷    
همانطور که می دانید تمامی پیام های شما در تلگرام در فضای ابری ذخیره می شود و با هر دستگاه و سیستم عاملی که وارد حساب کاربری خود شوید می توانید پیام های قبلی و محتوای آن را مشاهده کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
بیسکویت را پودر کنید و با پودر کاکائو مخلوط کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مراسم تشییع سعید کنگرانی (بازیگر سینما و تئاتر ایران) صبح امروز (26 شهریور ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله به کنسولگری ایران در بصره و همچنین تعرض به سفارت کشورمان در پاریس ارتباطی با یکدیگر ندارند و دو حادثه جدا از هم است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۹    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف یک خمره تاریخی در بازار تاریخی اصفهان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۳    
سعید کنگرانی از سالن تطهیر تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع و در کنار مزار داوود اسدی به خاک سپرده شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۴    
تماس های بی پاسخ با مسئولان مرتبط با حوزه آب اصفهان بویژه شرکت آب منطقه ای اصفهان نشان از سکوت این مسئولان در مورد وضعیت آب زاینده رود و تعیین تکلیف حقابه ها بویژه با شروع فصل پاییزه و کشت های پاییزه ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۱    
در حالی که حدود یک هفته تا آغاز سال تحصیلی باقی مانده ، موضوع تعطیلات زمستانی همچنان تعیین تکلیف نشده و اخبار متناقضی از آن به گوش می رسد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۸    
145پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان فعال است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی می بینم که حق تیم درحال پایمال شدن است نمی توانم سکوت کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
باوجود اینکه قیمت سبزی در بازار مصرف افزایش یافته است، رییس فروشندگان میوه و سبزی این موضوع را رد کرد و گفت: به دلیل افزایش صادرات سیب زمینی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: 10 هزار خودرو در قالب 50 شرکت حمل و نقل سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید 72 هزار دانش آموز شهر اصفهان را جا به جا می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۴    
رسانه های یونانی روز دوشنبه گزارش داده اند اعضای یک گروه هرج و مرج طلب به سفارت ایران در یونان تعرض کرده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی ناژوان در روز عاشورا و تاسوعا تعطیل است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۸    
عامل آتش سوزی خیمه عزاداری امام حسین(ع) در خیابان هشت بهشت شرقی اصفهان هنوز شناسایی نشده اما پلیس همچنان در حال پیگیری و تعقیب عامل این آتش سوزی است
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به جرایم اقتصادی رخ داده در پنج ماه نخست سال گفت: انبارهای احتکار بزرگی از محصولات مختلف ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۲    
رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: نرم افزارهای صیغه یاب که در فضای مجازی دست به دست می شود هیچ چیز جز سرقت اطلاعات بانکی و برداشت غیر قانونی از حساب در خود ندارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۱    
دبیرگروه شهرسازی جامعه مهندسان مشاور ایران گفت: شهرسازان جامعه مهندسان مشاور، 16 آسیب شهرسازی را رصد کرده و به اطلاع مسئولان رسانده اند که با رفع آسیب های شناسایی شده می توان بخشی از مشکلات طرح های ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۲    
مُد امسال محرم چیست؟ چه چیزی امسال باب شده که جوان ها دنبالش باشند؟ جواب این سؤال را پسر جوانی می دهد که خودش فروشنده است: امسال دستمال اشک مُد شده. والا منم خودم نشنیده بودم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۰    
محموله پوشاک خارجی قاچاق از انباری در اصفهان کشف و جمع آوری شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
لیگ قهرمانان آسیا از امشب وارد مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد تا چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات تماشاگران و هواداران دو باشگاه پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۲    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به کارگیری هر نوع بازنشسته با هر عنوان حتی رایگان ممنوع است به جز استثنائات.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۹    
جاذبه های طبیعی کم نظیر اصفهان ظرفیتی مهم برای اقامتگاههای بومگردی است که افزایش تعداد آن در واقع بیش از پیش به توسعه پایدار صنعت گردشگری این استان کمک می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۶    
رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به افزایش مهاجرت از استان اصفهان به سمت شهرهای شمالی کشور و تهران طی سال های آینده ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۱    
نهمین قسمت از برنامه گفت وگو محور 10:10 دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان با حضور سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی منتشر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۹    
دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ایران از نظر شاخص توسعه انسانی در سال 2018 از بین 189 کشور در رده 60 قرار دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۳    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال پایتخت سیاسی از تهران، فاصله 120 تا 200 کیلومتری از پایتخت را شرط دانسته که این یعنی اصفهان قطعاً پایتخت سیاسی نخواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۰    
در هفته های اخیر با رسانه ای شدن موضوع اعطای کوپن الکترونیکی و شارژ کارت های یارانه برای خرید کالاهای اساسی، پیگیری اخبار مربوط به توزیع کوپن در میان مردم با وسواس بیش تری دنبال می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۲    
اگرچه سازمان آبفای اصفهان در طول این سال ها تمام تلاش و هم خود را به کاربرده تا بتواند با اندک بارندگی های فصلی و استفاده از سهمیه ناعادلانه و برخلاف عرف حقابه از سرچشمه زاینده رود، اجازه ندهد