یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
تکمیل ظرفیت پیش فروش اینترنتی پراید 45 میلیون تومانی تنها در عرض 45 دقیقه واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر ساعت 19 روز سه شنبه 30 بهمن با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای فرزاد جمشیدی در تالار وحدت تهران برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
در ادامه تصویری از آیت الله خامنه ای در جبهه در حال نوشیدن آب در شیشه مربا را می بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۱    
سازمان تامین اجتماعی بعد از چند ماه بالاخره یک سایت برای استعلام بسته حمایتی دولت معرفی کرد که در آن می توانید از وضعیت تعلق گرفتن یا نگرفتن بسته حمایتی به خانواده خود مطلع شوید
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان اصفهان گفت: آمار داوطلبان ثبت نام کننده در دوره دکتری سال 98 نسبت به سال گذشته 16.03 (38 هزار و 267 نفر) کاهش داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۸    
دیروز گزارشی از دستمزد نجومی برخی بازیگران سینمای کشورمان منتشر شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شنیده ام رییس شورا چند نفر را نام برده و گفته این ها دیگر نباید به شورا بیایند و شاید یکی دو ماه دیگر این جلسات تشکیل نشود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
مراسم رونمایی سریال " رقص روی شیشه " به کارگردانی مهدی گلستانه با حضور بازیگران و عوامل این سریال 28 بهمن ماه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۱    
در یک عروسی پس از این که چند زن با یکدیگر بحث کرده و کار، بالا می گیرد، مردها هم به جان هم می افتند. این عروسی که در جنوب لبنان برگزار شده بود، در نهایت به میدان نبرد تبدیل شد...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
در این روز ها که صدای پای بهار به گوش می رسد و اسفند چمدانش را باز کرده با تئاتر و موسیقی همراه شوید تا بازی آن ها را روی صحنه اصفهان ببینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور پیش از ظهر امروز به ریاست قاضی عالیشاه در شعبه دو کارکنان دولت به صورت علنی برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۲    
گلوریا هاردی با انتشار این عکس نوشت: دوباره اصفهان.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۹    
سید عباس موسوی با اشاره به خبر احضار وریا غفوری که گفته می شود به خاطر انتقادش از سخنان وزیر خارجه بوده، تاکید کرد که دکتر ظریف هیچ دلخوری از او ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
جدیدترین مدل های شال و روسری و مدل روسری جدید 98 برای عید
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
4 دسته لوازم آرایش در کیف آرایشی بیشتر خانم ها وجود دارد که همین الان باید آن ها را دور بریزید, با این لوازم آرایش های دور ریختنی در ادامه آشنا شوید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
سیگار کشیدن و دندان مصنوعی و بارداری از علل تورم لثه هستند که با روش های ساده ای مانند مصرف چای سبز و لیمو ترش درمان می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
نیازمندی های عصر اصفهان-چهار شنبه 1 اسفند 97
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه پخش زنده دیدار این تیم با حفاری در مرحله نیمه نهایی قطعی نیست، گفت: بازیکنان ما به جام باشگاه های جهان فکر می کنند!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 155 هزار نفر برای اهدای خون مراجعه کرده اند که از این تعداد 125 هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: امضاکنندگان استیضاح رئیس جمهور به هیچ عنوان به دنبال اهداف سیاسی نیستند، بلکه به علت عملکرد ضعیف اقتصادی کابینه به دنبال استیضاح او هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
در این مطلب تصاویری از انواع سفره هفت سین نمدی با زیباترین و جدیدترین طرح ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
در این مطلب تصاویری از انواع مدل طراحی ناخن با لاک سفید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
با توجه به مشکلات مختلفی که در زمینه ثبت مکان در گوگل مپ برای بیشتر شرکت های ایرانی رخ داده است انجام این کار را برای بسیاری از افراد با دشواری و نگرانی همراه کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۹    
هفت سین سفره ای است که ایرانی ها، در عید نوروز تزیین کرده و میچینند. این سفره روی زمین یا روی میز چیده می شود. اعضای خانواده در زمان سال تحویل در کنار سفره هفت سین می نشینند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
دست های ما می توانند جنبه های مختلفی از شخصیت مان را آشکار کنند به ویژه انگشت شست دستکه شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
با وجود آغاز طرح فروش فوری خودرو هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
شایعات اخیر حاکیست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم دارند در یک اقدام دسته جمعی استعفا بدهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
در تصویر زیر خودروی مرسدس بنز (SLS Black series) با پلاک ملی را می بینید که در ایران ارزشی نزدیک به 10 میلیارد تومان دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای شرکت در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 در آسیا، برای انجام سه بازی باید به فلسطین اشغالی میزبان این دوره از رقابت ها سفر کند. سفری که طبق مقررات داخلی کشور ممنوع است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عامل انتحاری و دو نفر از عناصر تیم تروریستی حمله به نیروهای سپاه، پاکستانی بودند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از مناطق شمالی استان است که بر این اساس برای مناطق شرقی و شمالی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
براساس مطالعات انجام شده روزانه زمین اصفهان حدود یک میلی متر فرونشست دارد و سالانه شاهد افت 40 سانتی متری زمین در این شهر هستیم که بیشترین و حادترین منطقه در دشت مهیار و برخوار است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
نحوه مشاهده وضعیت جاماندگان بسته حمایتی دولت از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو از بازی سراسر تهاجمی تیمش در بازی برگشت فینال در اصفهان می گوید که چیزی برای از دست دادن ندارند و به نوعی انتحاری بازی خواهند کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
در این مطلب با حیوان سال جدید آشنا می شوید و همچنین طالع بینی سال 98 و 2019 را می خوانید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
سبزی پلو ماهی یکی از غذاهای سنتی ایرانی و مخصوص شب عید است که همراه با ماهی و کوکو سبزی سرو میشود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مدیرپروژه پارک شرق اصفهان گفت: فاز دوم پردیس کوه نخودی از دامنه تا قله است که درصدد جذب سرمایه گذار هستیم تا این فاز را با همکاری بخش خصوصی انجام دهیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: شیوع چاقی در استان اصفهان در گروه های سنی، متفاوت است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
صطفی تاجزاده در حمایت از علی کریمی و وریا غفوری که در صفحات مجازی خود از وضعیت معیشت مردم انتقاد کرده بودند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
دادستان تهران گفت: امروز نجات جان بابک زنجانی دست خودش است که اموال دولت را بدهد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه در آینده نزدیک احداث غسالخانه غرب اصفهان را اجرا خواهیم کرد گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
در حالی که ایران خودرو و سایپا اعلام کرده بودند، امروز محصولات خودرو را با قیمت حاشیه بازار هفته اول بهمن ماه عرضه خواهد کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
حتما تا حالا دیدید و شنیدید که هر سال را به یک حیوانی نسبت میدهند و با توجه به خصوصیات حیوان سال ها ، خصوصیات و طالع بینی متولدین سالهای مختلف را با توجه به حیوان سال تولدشان ارائه میدهند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
یکی از نماد های اصلی برای عید نوروز مدل تزیین سفره هفت سین است، برای آرایش انواع سفره های هفت سین نیاز هست مدل های زیادی ببینید تا از هر کدام الگویی برداشته و مدل تزیین سفره هفت سین متفاوتی دیزاین ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
سبزه گندم، سبزه ماش، سبزه عدس، سبزه ذرت، سبزه هسته پرتقال و لیمو، سبزه خاکشیر از انواع سبزه هستند. با آموزش کاشت انواع سبزه عید همراه باشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
در این مطلب آموزش کاشت سبزه عید با 7 بذر گیاه مختلف به همراه نکات طلایی برای کاشت بهتر سبزه عید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید سبزه زیبا و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به 10 درصد سد زاینده رود آب دارد، گفت: برای ادامه توزیع آب در نیمه دوم فروردین 98 و تعیین زمان دقیق آن ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه ها بازیکنان خوب ترجیح می دهند که در کشور های دیگر فعالیت کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
فرهاد ابتدایی تهیه کننده برنامه تلویزیونی جدول در پاسخ به انتقادات از طرح سوالی با محتوای برتری نژاد آریایی در این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
وکیل مدافع نسرین ستوده از پایان 3 هفته ممنوع الملاقاتی موکلش خبر داد و گفت: موکلم به دستور رئیس زندان اوین، 3 هفته ممنوع الملاقات شده بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشورمان در شب برگزاری کنسرتش اظهار کرد خداوند پارتی اش بوده که توانسته است در استادیوم صدهزار نفری آزادی بخواند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
رییس اتحادیه فناوری اطلاعات اصفهان با اشاره به توسعه مشاغل اینترنتی در سه شهر کشور، گفت: سایت های مجاز مشاغل اینترنتی جدید و نوپا برای گرفتن پارامترهای اعتماد، نیاز به زمان بیشتری دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مراحل صدور کارت پایان خدمت و چگونگی نحوه اخذ کارت واصل نشده را در این گزارش بخوانید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
نظر به نامه استانداری اصفهان مورخ 19 دی ماه سال 97 در یکصد وسی چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر که روز گذشته 29 بهمن ماه برگزار شد با بیش ازیک ماه انجام مکاتبات اداری با مراجع ذی صلاح و طی روال قانونی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مادر بزرگوار حضرت عباس (ع)، تصاویر پروفایل و والپیپرهایی مرتبط با این روز را برای شما مخاطبان آماده کرده ایم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
تاریخ دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۹    
کره پسته از ماحصل آسیاب کردن پسته خام یا بوداده به همراه شکر و برخی طعم دهنده ها همانند وانیل و هل بدست می آید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۶    
در جشنواره جام جم، در قسمت بهترین مجری تلویزیون، عادل فردوسی پور در لیست کاندیداها قرار داده نشد. این اتفاق به شایعه های اختلاف زیاد مدیر شبکه 3، علی فروغی و عادل قوت بخشید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
علی ضیا مجری برنامه فرمول یک که دیشب از شبکه یک پخش شد با کنایه به 15 ساعت کار کردن حسن روحانی گفت: مسیر کارتان احتمالا درست نیست!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه در لایحه بودجه تصمیمی در مورد افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است، گفت: جامعه توان شوک تورمی جدید را ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
یکی از عواملی که موجب می شود کاربران از آنتن دهی و سیگنال دهی مودم و روترهای اینترنت بی سیم وای فای رضایت کافی نداشته باشند، قرار دادن آن ها در فضای نامناسب است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
ذوب آهن امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه بازی بسیار دشواری را مقابل حریفی قطری پیش رو خواهد داشت. سبزپوشان اصفهانی در حالی مقابل الغرافه به میدان خواهند رفت که به زحمت توانستند از سد الکویت عبور ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
برای پذیرش در رشته محل های شاخص و محبوب مانند رشته "حقوق" در علوم انسانی یا "پزشکی" در علوم تجربی، کماکان طبق قانون جلو نرفته و باز هم پای کنکور و اضطراب دانش آموزان در میان است نه سوابق تحصیلی!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۹    
آیین اختتامیه نخستین جایزه ادبی جمالزاده عصر دیروز _دوشنبه 29 بهمن 97_ با حضور مدیران شهری و جامعه هنری استان اصفهان در تالار هنر برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۹    
شادی پس از گل جنجالی بهنام برزای در دیدار پرسپولیس و پدیده، واکنش هایی را در پی داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
تومور مغزی رشد توده ای غیر طبیعی در مغز است که ممکن است در انواع سرطانی بدخیم یا خوش خیم باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل هواشناسی اصفهان گفت: راه اندازی طرح رادار هواشناسی در این استان نیازمند حدود 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۴    
شبِ جمالزاده خبرهای خوبی برای اصفهان آورد، خواسته های حقیقی شهر را در قلم ها و نای پرانتقاد نویسندگان کوتاه نویس اصفهانی جاری کرد تا گام اول را شایسته تر از آنچه باید، بردارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به موضوع گرانی خودرو ورود می کند و با مسببین این گرانی برخورد خواهد کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۲    
سریال پر ستاره رقص روی شیشه سرانجام توزیع شد؛ بعد از موفقیت خیره کننده مجموعه هایی مانند شهرزاد و عاشقانه در شبکه خانگی، کارگردان های بسیاری به سمت سریال سازی در مدیومی خارج از تلویزیون رفتند.