شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 5 آبان 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 تیر 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 2 آبان 1396 اعتدال 3 آبان 1396 اعتدال 4 آبان 1396 اعتدال 5 آبان 1396 اعتدال 6 آبان 1396 اعتدال 7 آبان 1396 اعتدال 8 آبان 1396 اعتدال 9 آبان 1396 اعتدال 10 آبان 1396 اعتدال 11 آبان 1396 اعتدال 12 آبان 1396 اعتدال 13 آبان 1396 اعتدال 14 آبان 1396 اعتدال 15 آبان 1396 اعتدال 16 آبان 1396 اعتدال 17 آبان 1396 اعتدال 18 آبان 1396 اعتدال 19 آبان 1396 اعتدال 20 آبان 1396 اعتدال 21 آبان 1396 اعتدال 22 آبان 1396 اعتدال 23 آبان 1396 اعتدال 24 آبان 1396 اعتدال 25 آبان 1396 اعتدال 26 آبان 1396 اعتدال 27 آبان 1396 اعتدال 28 آبان 1396 اعتدال 29 آبان 1396 اعتدال 30 آبان 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۷    
با حکمی رسمی، امیر جعفری و لیلا اوتادی سفیر آزادی زندانیان شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۶    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به این که بانک شهر بزرگ ترین پشتیبان شهرداری هاست، گفت: توسعه خطوط مترو در کلانشهرها تنها با حمایت بی وقفه بانک شهر میسر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۳    
در پی ایجادتغییراتی در راستای انجام بهترماموریت های پلیسی و افزایش سرعت عملکرد پلیس استفاده ازپلیس های دوچرخه سوار را در دستور کارخودقرار داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۱    
اسفناج یکی از غذاهای فوق العاده زمان ما بود که ملوان زبل از آن قدرت می گرفت و همیشه از آن به عنوان تولید کننده انرژی و یک نیروگاه مغذی یاد می شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
دبیر انجمن روماتولوژی ایران با اشاره به شباهت روماتیسم ستون فقرات و دیسک کمر گفت: توجه به علائم این دو بیماری و تمایز آنها برای درمان صحیح و پیشگیری از بروز عوارض بسیار حائز اهمیت است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۴    
گلر استقلال روز گذشته هم مورد توجه رسانه ها بود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق منازل در شاهرود خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس پلیس پایتخت از کشف محموله 600 کیلوگرمی تریاک در بار پسته خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۸    
دو زن آمریکایی اهل هونولولو سرانجام بعد از پنج ماه سرگردانی روی اقیانوس نجات یافتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۳    
کمتر از یک ساعت پس از اعلام استقلال کاتالونیا از سوی پارلمان این منطقه، مجلس سنای اسپانیا به درخواست ماریانو راخوی، نخست وزیر این کشور برای اعمال حاکمیت مستقیم دولت مرکزی بر کاتالونیا رأی داد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۰    
برخی از روشهای سیا برای از میان بردن رهبر کوبای کمونیست شگفت انگیز هستند. از نقشه انفجار کاسترو و یارانش تا مسموم کردن. دولت ایالات متحده نگرانیهای زیادی از این رهبر کاریزماتیک داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۵    
گروه تروریستی داعش به تهدیدات خود علیه اهالی فوتبال ادامه می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۰    
اگر این کارها را انجام دهید، خواهید دید که چربی هایتان پا به فرار می گذارند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۲    
وزیر اقتصاد کشورمان در سفر خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور دیدار کرده و در این دیدار بر بهبود روابط اقتصادی دو کشور تاکید شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۶    
دولت چین برای شناسایی شهروندان خود، درصدد ایجاد و ساخت یک پایگاه داده بر اساس صدای شهروندان است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۳    
حسین انتظامی در یادداشتی با اشاره به مصاحبه های دو سرمربی تیم های استقلال و پرسپولیس بعد از دربی روز گذشته، اشاره کرده است که آنها به ما نحوه مصاحبه در بحران ها را یاد می دهند . ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۴    
سلحشوری: فراکسیون امید در مورد وزیر پیشنهادی علوم به جمع بندی نرسیده است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۸    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید باشگاه های استقلال و پرسپولیس تا سه روز آینده باید حدود هشت میلیارد تومان از بدهی هایشان را تسویه کنند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۶    
سرکنسولگری ایران در اربیل، در بیانیه ای تاکید کرد: مرزهای بین المللی تمرچین و پرویزخان همچنان نظر به درخواست دولت عراق مسدود است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۲    
در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان متهم به نقض حقوق بشر و اقلیت های دینی و مذهبی می شود، اقدام ناموجه دیوان عدالت اداری به استناد نظریه شورای نگهبان در تعلیق فعالیت سپنتا نیکنام در شورای ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۹    
حادثه آتش سوزی و انفجار در پالایشگاه نفت تهران که عصر جمعه - 5 آبان رخ داد، جان شش نفر را گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۵    
همزمان سنای اسپانیا درخواست ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا را برای محدود کردن قدرت دولت محلی کاتالونیا و اداره مستقیم آن از مادرید بررسی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۵    
به دلیل عدم تعادل شدید در توزیع واحد مسکونی هم اکنون 15 درصد جمعیت شهر تهران در 5 درصد بافت فرسوده زندگی می کنند و این در حالی است که واحدهای لوکس خالی شمال شهر هیچ مالیاتی نمی پردازند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
ابوالفضل فاتح
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۶    
پلیس ایتالیا حمید معصومی نژاد خبرنگار خبرگزاری صداو سیما را در فرودگاه میلان بازداشت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی اربعین یک ابزار تشکیلات سازی جهانی شیعه به صورت طبیعی و خودکار است و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مسئله راهپیمایی توسعه پیدا کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۳    
فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان به تحریم های آمریکا واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۰    
الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در رابطه با بررسی وضعیت کودکان کار در شهر بیان داشت: در جلسه ای به نام "تهران امید دارد" با حضور نمایندگان NGOها ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۰    
تازه ترین نتایج شناسایی و ارزیابی دارایی های تعاونی منحل شده فرشتگان از وجود 68 فقره ملک تاکنون حکایت دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم بدون حضور دو مهره تاثیرگذارش، عملکرد بهتری را نسبت به آبی پوشان پایتخت در داربی داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۴    
یکی از فرماندهان حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که این حزب آمادگی آن را دارد که اداره گذرگاه های مرزی خود با ایران را به دولت رسمی عراق تحویل دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۴    
محیط زیست مازندران اعلام کرد که یک شکارچی متخلف عصر پنجشنبه با شلیک به محیط بان پارک ملی کیاسر در جنوب شهرستان ساری ، وی را زخمی و روانه بیمارستان کرد .
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۱    
پرواز شماره IR3421 هما که قرار بود ساعت 8:30 امروز به بغداد پرواز کند به دلیل نقص فنی هواپیما با بیش از 8 ساعت تأخیر انجام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۱    
17 سال از کشاکش دردی که سه ماهگی امیرحسین را تلخ کرد می گذرد اما ردش باقی مانده؛ ردی که بر جسم، روان و تمام امیرحسین خط انداخته و از هرچیزی گذر کرده تا امیرحسین را تلخ بزرگ کند و حالا او قاتل ستایش ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۵    
نیروهای امنیتی و نیروهای حشد شعبی با پشتیبانی نیروی هوایی عراق از آغاز دومین مرحله عملیات آزادسازی القائم در غرب الانبار خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۲    
پزشکیان: اولویت اصلی اردکانیان حل معضلات آبی باشد/ مدیریت آب باید بر اساس مبانی علمی باشد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی دولت با اشاره وزیر پیشنهادی علوم گفت که او یکی از افراد خوش سابقه علمی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۶    
نخست وزیر عراق با فرمانده سپاه قدس ایران دیدار و گفت وگو کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۹    
کاهش سن خودکشی در کشور/خودکشی در حال زنانه شدن است/ خودکشی های منجر به مرگ در مردان 2 برابر است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهاد نیرو تجربه کاری، علم کافی و وجهه بین المللی خوبی برای حل چالش کم آبی کشور دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۳    
رییس پلیس ترافیک شهری از اجرای طرح برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در کلانشهرهای سراسر کشور خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که طی هفته های گذشته قیمت گوشت مرغ با روند نزولی همراه بود که زیان مرغداران را در پی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۰    
روسیه از آمریکا خواست از پیش بینی درباره آینده اسد دست بردارد
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
شاگردان زین الدین زیدان با دو گل از روی نقطه پنالتی تیم کم نام و نشان فوئنلابرادا را شکست داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
متاسفانه در طی سال های اخیر همه ساله در حدود 5500 نفر از هموطنان مان بر اثر بروز انواع مسمومیت جان شان را از دست داده اند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۸    
مدیر هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) اظهار کرد: تا پایان سال در حوزه خودرو قرارداد جدیدی نخواهیم داشت تا بتوانیم با شش خودروساز بزرگی که قرارداد بسته ایم به مرحله اجرا برسیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، اجازه انتشار 2800 پرونده مربوط به ترور جان اف کندی، از روسای جمهوری پیشین این کشور را صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در راستای ادامه مواضع غیرمنسجم کشورش در قبال نظام سوریه مدعی شد که بشار اسد و خانواده اش نقشی در آینده سوریه ندارند.