سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۵۲Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 4 تیر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 مهر 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 تیر 1397 اعتدال 2 تیر 1397 اعتدال 3 تیر 1397 اعتدال 4 تیر 1397 اعتدال 5 تیر 1397 اعتدال 6 تیر 1397 اعتدال 7 تیر 1397 اعتدال 8 تیر 1397 اعتدال 9 تیر 1397 اعتدال 10 تیر 1397 اعتدال 11 تیر 1397 اعتدال 12 تیر 1397 اعتدال 13 تیر 1397 اعتدال 14 تیر 1397 اعتدال 15 تیر 1397 اعتدال 16 تیر 1397 اعتدال 17 تیر 1397 اعتدال 18 تیر 1397 اعتدال 19 تیر 1397 اعتدال 20 تیر 1397 اعتدال 21 تیر 1397 اعتدال 22 تیر 1397 اعتدال 23 تیر 1397 اعتدال 24 تیر 1397 اعتدال 25 تیر 1397 اعتدال 26 تیر 1397 اعتدال 27 تیر 1397 اعتدال 28 تیر 1397 اعتدال 29 تیر 1397 اعتدال 30 تیر 1397 اعتدال 31 تیر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۳    
در بازار امروز طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دو میلیون و 825 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 240 هزار تومان قیمت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۸    
همزمان با هفته پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال 2018، بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم های ملی والیبال، کمپین ویژه ترویجی- فرهنگی با عنوان یک سرویس خوب را در سراسر کشور اجرا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹    
اگر سه گزینه اصلی شکست بخورند چه اتفاق می افتد؟در صورتی که اقدامات آمریکا علیه ایران نتواند نتایج مطلوبی به بار آورد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۹    
اشپیگل، نشریه مشهور آلمانی روز گذشته در مطلبی مفصل به زندگی عجیب بیرانوند دروازه بان ایران پرداخته بود. درخشش دیشب علیرضا مقابل اسپانیا خواندن آن را بیش از پیش جذاب می کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۲    
پدر المیرا، مقتول پرونده پزشک تبریزی، می گوید دکتر یک بار همکلاسی هایش را هم مسموم کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۷    
بسیاری می گویند چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود یا ماجرا چیست که او با وجود همه اینها آزادانه به این شهر و آن شهر سفر می کند و آزادانه هم حرف می زند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۲    
اینستاگرام پر است از خیران مجازی که با انتشار عکس افراد نیازمند به جمع آوری پول برای کمک به آن ها می پردازند. خیلی از این افراد خیر یا خیرنما، نه بازیگرند، نه ورزشکارند و نه هیچ هنر و علمی دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۲    
عجیب اینجاست که در شرایط حساسی که دولت مجبور است واردات بسیاری از کالاها را به کلی ممنوع کند و با حضور مأموران در خیابان های شهر با دلالان دلار که نام قاچاق به خود گرفته، مقابله ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۲    
تصور کنید اگر چنین سیستمی (تکنولوژی داور ویدئویی) در مجلس وجود داشت چقدر به نفع همه ما بود. به گزارش اعتدال ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
مسن ترین دروازه بان تاریخ جام جهانی رکورد دیگری را نیز در جام جهانی 2018 روسیه از خود بر جای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
گروه خودروسازی سایپا با در اختیار داشتن سهم 43.6درصدی از بازار خودروی ایران، بزرگ ترین عرضه کننده خودروی کشور در هفت سال گذشته شناخته شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
در جریان آخرین مسابقه لیگ ملت های والیبال در تهران، تماشاچان با هماهنگی بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم های ملی این رشته، زباله ها را از سکوهای سالن پاکسازی کردند
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
فائزه هاشمی در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز انگلیس درباره لزوم گفت وگو با دولت آمریکا برای خروج از مشکلات سخن گفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
حجت الاسلام کروبی خبر داده که علی اکبر ولایتی باقی مانده پول ملک سعدآباد را پرداخت نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۸    
پسر جوان که از سر کنجکاوی با یک نرم افزار جاسوسی به تلفن همراه دختر و پسر همکلاسی اش دسترسی پیدا کرده بود، ناخواسته اطلاعات شخصی آنها را روی صفحه مانیتورهای قطار مشهد- تهران فرستاد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۳    
استاد احمد شاهد از مفاخر شهرستان اسفراین در خراسان شمالی درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۳    
هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه سارانسک در هنگام خواندن اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی، شاگردان کی روش را به طور همه جانبه تشویق کردند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۳    
شفر در اولین تمرین فصل جدید تیم فوتبال استقلال تهران از حضور دوباره اش در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۵    
ملی پوشان ایران دروازه حریف خود را باز کردند تا با یک تساوی بازی را به پایان برسانند تا نتوانند مزد بازی های دیدنی خود را در این دوره از جام جهانی بگیرند و به مرحله بعدی این بازی ها بروند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۰    
امروز برخی از کسبه بازار تهران در اعتراض به گرانی های اخیر و نوسانات دلار مغازه های خود را به حالت نیمه تعطیل درآوردند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۵    
تیم داوری ایرانی دیدار صربستان و برزیل را در دور سوم مرحله گروهی قضاوت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۵    
قرار بود چهره های بزرگ و شناخته شده دیگری از دنیای فوتبال به تهران سفر کنند و مهمان برنامه عادل فردوسی پور شوند که هر کدام بنا به دلایلی حضورشان منتفی شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۵    
امروز قیمت طلا و سکه در بازار به روند نزولی همراه بود؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید نسبت به صبح 155 هزار تومان ارزان شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۵    
در پی اعتراضات روز گذشته که از بازار تلفن همراه به خصوص پاساژ علاالدین و چارسو آغاز شد، امروز در برخی از بازارهای مرتبط همچون تبلت و محصولات جانبی رایانه - از جمله بازار رضا - تعدادی از کسبه به نشانه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۵    
صادق زیباکلام
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۰    
بهروز نعمتی در توییتی با انتقاد از ناتوانی تیم اقتصادی دولت گفت: متاسفانه گوش شنوایی برای ترمیم تیم اقتصادی دولت وجود ندارد
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۰    
دو کره امروز (دوشنبه) سالگرد جنگ را در سایه بهبود روابط گرامی داشتند اما این بار در کره شمالی از شعارهای ضدآمریکایی خبری نبود و سئول برداشتن توپ های خود را از مرز پر تنش دو کره آغاز کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۰    
تابلو فرش دستبافت که امشب به عنوان یادبود به تیم ملی پرتغال اهدا می شود
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
شبکه خبری 'سی ان ان ' آمریکا یکشنبه شب از خداحافظی احتمالی ' صلاح' ستاره تیم ملی فوتبال مصر پس از دیدار با عربستان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل به ستایش از کوتینیو پرداخت و او را هم سطح با نیمار دانست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
در دور دوم جام جهانی 2018 روسیه چهره برخی از تیم های صعود کننده مشخص شد و بزرگان جام توانستند نخستین پیروزی های شان را جشن بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
هادی قوامی نایب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه در مورد اقدامات دولت و مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت ها گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه تاکنون مهار توپ نداشته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
برای واردات کالاهای اساسی و استراتژیک دلار 3800 تومانی اختصاص می یابد و به کالاهای وارداتی نظیر مواد اولیه و ماشین آلات نیز دلار 4200 تومانی تعلق می گیرد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۵    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: برنامه ای برای انتقال آب از خارج از کشور به دریاچه ارومیه نداریم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
من هر آهنگی که خوانده ام، خانوادگی بوده. آهنگ بچه ها را خواندم که منجر به آشتی صدها خانواده در معرض طلاق شده. مناجات ، محراب و سپیده دم را خوانده ام که جاودانه موسیقی شده اند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۰    
صحبت ها و نقل و قول محمد مهدی بهکیش از رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با بازار ارز حاشیه هایی به همراه داشت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
اینجا تهران است؛ شهر کودکانی که تولد برخی از آنها بسیار زود به فراموشی سپرده می شود و از هویت این کودکان تنها یک برگ آگهی نصب شده بر دیوار باقی می ماند که در آن مردم به خرید آنها دعوت می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
بهروز بنیادی
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
13 سال از آن تیرماه داغی می گذرد که محمود احمدی نژاد با بیش از 17 میلیون رای، هاشمی 10 میلیون رایی را شکست داد و جای مردی نشست که 4 سال قبل از آن با بیشتر از 21 میلیون رای روی آن صندلی نشسته بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۴    
نمی دانم عکس منتشر شده در روزنامه دیلی میل جزو اسناد محرمانه مرتبط با تیم ملی انگلیس در این مقطع زمانی به شمار می آید یا نه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۴    
ساخت سد خاکی مارد به اتمام رسید و با پایان عملیات احداث این سد، از ورود آب شور دریا به رودخانه کارون جلوگیری به عمل می آید و کیفیت آب شرب در شهرستان بهبود پیدا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۴    
ایران شکایتی را نزد دادگاه لاهه در مورد توقیف دو میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی توسط ایالات متحده آمریکا مطرح کرده و در نشست ماه اکتبر این موضوع بررسی می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۹    
اصغر فرهادی در یک نشست در کشور پرتغال، ضمن تمجید از کارلوس کی روش درباره بازی حساس امشب تیم میل فوتبال ایران در جام جهانی در مقابل پرتغال نیز اظهار نظر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۹    
ستاره سابق آلبی سلسته با وجود عملکرد ناامید کننده مسی در جام جهانی روسیه به ستایش از او پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۹    
در یازدهمین روز جام جهانی که با پیروزی تیم های انگلیس و کلمبیا همراه بود لحظات جذاب و دیدنی به ثبت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۴    
تشویق و سر و صدای هواداران ایرانی جلو هتل تیم ملی فوتبال پرتغال واکنش کریستیانو رونالدو را به دنبال داشت. ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۴    
دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار گفت: کسبه خواهان حفظ امنیت فضای بازار و بازگشت آرامش و ثبات به اقتصاد هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۹    
جشن و شادی طرفداران اردوغان پس از انتخابات سراسری در این کشور/ اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: بر اساس نتایج غیررسمی، ملت ما وظیفه ریاست جمهوری و ریاست قوه مجریه را به ما واگذار کردند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۴    
خوشحالی عربستان از افزایش قیمت دلار در ایران. تیتر یک العربیه عربستان: ریال ایران بی ارزش ترین واحد پول جهان
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۴    
8 خرداد 92: خودشیفتگی و عدم مشورت ؛ دلیل افزایش قیمت دلار
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۹    
بازاریان تهران صبح امروز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار، گرانی نرخ ارز و کمبود مشتری با بستن مغازه های خود دست از کار کشیدند./خبرگزاری فارس
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
عکاظ چاپ عربستان نوشت: باید اعتراف کنیم که تیم های ملی عربی نیاز به چندین دهه کار و فعالیت دارند تا حداقل در سطح بازیهای توپی، با احترام از آنها یاد شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
چهره عجیب آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در حاشیه بازدید وی از یک مدرسه در بیروت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹    
در نتیجه جلسات تیم اقتصادی دولت ظاهرا قرار بر این شده تا در کنار نرخ 4200 تومانی دلار، نرخ جدیدی هم برای معاملات و نیازهای ارزی تعیین شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: در مذاکرات سیاسی به طرف های خارجی به صراحت اعلام شده که برجام به یک مو بند است و در صورتی که طرف های خارجی بدعهدی هماهنگ با آمریکا از خود نشان دهند و از برجام خارج شوند با ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
از: یک هوادار ایران به: بچه های تیم ملی؛ از تهران، با عشق. امشب، شب بازی سرنوشت ساز ایران برابر پرتغال است. نبردی تاریخی که پیشاپیش می دانیم حماسی خواهد شد. اما چرا این بازی مهم است؟ ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۹    
در جلسه ای که صبح روز گذشته تیم اقتصادی دولت با رئیس جمهور برگزار کرده، توانسته شخص وی را قانع کند که خرید و فروش توافقی ارز میان صادر کننده و وارد کننده عملیاتی شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۹    
تفسیر احتمالی تحولات اخیر در خاورمیانه تا کنون به صورت کامل ارائه نشده؛ اما خطوط ارتباط بین این حوادث در حال پدیدار شدن است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۴    
افاضات معاون اول رییس جمهور، البته قبلتر نیز از زبان دیگر مقامات اقتصادی دولت از جمله نهاوندیان و نوبخت شنیده شده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
"کارمندان" این قشر جدید هستند که بنا بر آمارهای مرکز آمار حدود 60 درصد از آنها در مراکز خدماتی و بازرگانی بدون حقوق و مواجب کار می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
با برگزاری 4 مسابقه پرونده گروهای A و B جام جهانی روسیه بسته خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
بر اساس آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان موفق شده با کسب 52.55 درصد آرا از رقبای خود پیشی بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۹    
ظریف:هدف اصلی دشمنان نه نظام است، نه دولت روحانی، می خواهند ایران را نابود کنند، تاکید مجلس و دولت بر همگرایی قوا برای عبور از مشکلات اقتصادی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۴    
یکی از هشت تیم حاضر در سید یک جام جهانی در پایان هفته دوم دور گروهی مسابقات حذف شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۴    
انصارالله یمن اعلام کرد با چند فروند موشک پایتخت عربستان را هدف قرار داده است؛ خبری که سعودی ها آن را رد می کنند و مدعی هستند موشک های بالستیک یمنی ها در آسمان ریاض منهدم شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۹    
رجب طیب اردوغان گفت: بر اساس نتایج غیررسمی، ملت ما وظیفه ریاست جمهوری و ریاست قوه مجریه را به ما واگذار کردند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۹    
هواداران رجب طیب اردوغان با پیشتازی او در انتخابات روز یک شنبه ترکیه، به خیابان ها آمدند و با فریادهای الله اکبر، ادامه حضور او در رأس هرم قدرت سیاسی کشورشان را جشن گرفتند.