سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 2 دی 1398 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 31 فروردین 1398 اعتدال 31 اردیبهشت 1398 اعتدال 31 خرداد 1398 اعتدال 31 تیر 1398 اعتدال 31 مرداد 1398 اعتدال 31 شهریور 1398 اعتدال 30 مهر 1398 اعتدال 1 آبان 1398 اعتدال 30 آذر 1398 اعتدال 30 بهمن 1398 اعتدال 29 اسفند 1398 اعتدال 1 دی 1398 اعتدال 2 دی 1398 اعتدال 3 دی 1398 اعتدال 4 دی 1398 اعتدال 5 دی 1398 اعتدال 7 دی 1398 اعتدال 8 دی 1398 اعتدال 9 دی 1398 اعتدال 10 دی 1398 اعتدال 11 دی 1398 اعتدال 12 دی 1398 اعتدال 13 دی 1398 اعتدال 14 دی 1398 اعتدال 15 دی 1398 اعتدال 16 دی 1398 اعتدال 17 دی 1398 اعتدال 18 دی 1398 اعتدال 19 دی 1398 اعتدال 20 دی 1398 اعتدال 21 دی 1398 اعتدال 22 دی 1398 اعتدال 23 دی 1398 اعتدال 24 دی 1398 اعتدال 25 دی 1398 اعتدال 26 دی 1398 اعتدال 27 دی 1398 اعتدال 28 دی 1398 اعتدال 29 دی 1398 اعتدال 30 دی 1398 
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۲    
سیدمصطفی هاشمی طبا
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۲    
تحول عظیمی که این روزها آن را به نام گوشی های هوشمند می شناسیم، تنها یک دستگاه کوچک است که مفهوم انسان بودن را تغییر داد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۲    
گروهی از محققان دانشگاه "کلرادو بولدر" و دانشگاه "پنسیلوانیا" در مطالعه جدیدی به این نتیجه رسیدند که سطح بالای کربن دی اکسید در هوا می تواند تفکر انسان را به هم بریزد و وی را گیج کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۲    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال اگر 50 درصد از مطالبات این فصل خود را دریافت نکنند بازیکن آزاد محسوب می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۷    
3 میلیون نفر اجازه بررسی حساب های بانکی شان را دادند نتیجه درخواست جاماندگان یارانه معیشتی پایان دی ماه جاری اعلام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۷    
محسن جلال پور
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهر بهارستان تهران، پیدا شدن سه جنازه از زیر اوار یکی از بانک های رباط کریم به دنبال حوادث آبان ماه تایید کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۷    
شطرنج باز ایرانی بعد از اعزام نشدن تیم مردان ایران به مسابقات سریع قهرمانی جهانی تصمیم گرفت که با پرچم فیده (فدارسیون جهانی شطرنج) در این رقابت ها شرکت کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۷    
جهانگیری از همه مدیران و استانداران کشور خواست در صرفه جویی بودجه کمترین تردیدی به خود راه ندهند و گفت: اگر در این مقطع کسی بتواند هزینه های غیر ضروری را کاهش دهد اما این کار را نکند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پذیرش مسئولیت در اسلام تکلیف شرعی است و حتی لازم است از آبروی خود بگذرند و اگر واقعا تشخیص بدهد وظیفه اش است و کوتاهی کند، خلاف شرع مرتکب شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه حرکت اروپا به سمت مکانیسم ماشه خلاف خواست و نیت آنهاست، گفت: اگر این مکانسیم فعال شود چیزی از برجام باقی نمی ماند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
مشاغل خانگی یک فرصت طلایی برای کسانی است که می خواهند بدون پرداخت اجاره مغازه، آسوده و بی دغدغه درآمدی برای خود داشته باشند و از این راه به اقتصاد خانواده کمک کنند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۷    
جلسات نمایندگان باشگاه پرسپولیس با برانکو در زاگرب برگزار شد و مدیرعامل باشگاه با ایوانکوویچ به گفت و گو و مذاکره پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۷    
هافبک بارسلونا نسبت به علاقه اینتر برای امضای قرارداد با او بی تفاوت نماند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۲    
کالدرون از افشین پیروانی خواست به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۷    
باشگاه استقلال به یازده شرط استراماچونی برای بازگشت به ایران پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۷    
تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد، هزینه سبد یک خانوار ایرانی در دهک پایین درآمدی، پس از گرانی بنزین در آذر ماه نسبت به آبان ماه 4.1 درصد رشد کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۲    
چرا در این یک ماه نتوانسته ایم به یک جمع بندی برسیم، چه اشکالی دارد یک آمار اعلام شود. دیگر چه دلیلی دارد وقتی که رهبر معظم انقلاب این افراد آشوبگر می نامند، آمار اینها اعلام نشود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی وام ازدواج به 50 میلیون افزایش می یابد و بازپرداخت آن طی 7 سال انجام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۹    
محمدرضا عیوضی، خواننده باسابقه با اشاره به آن چه در زمینه ترانه در موسیقی پاپ می گذرد، می گوید، عواملی در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی و مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما حضور دارند که عملکردشان ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۴    
سیامک نعمتی در هفته های اخیر یکی از نیمکت نشین های ثابت تیم گابریل کالدرون بوده. اتفاقی که باعث شده او در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۴    
انتشار عکس پانادیچ در استوری اینستاگرام بیرانوند معنی خاصی داشت؟او دلتنگ مربی سابق خودش شده یا اینکه خواسته پیامی را به هوادارانش بدهد؟
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۴    
بیش از 60 خودرو در یک تصادف زنجیره ای در شرایط مه آلود در اتوبانی در ویرجینیا در آمریکا با یکدیگر تصادف کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۴    
اگر ارتباط جهانی داشتیم و با بانک های جهانی، شرکت ها و ... همکاری می کردیم به تا این حد راحت تحریم نمی شدیم ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۴    
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: 424 نفر از اراذل و اوباش نوپا، حاملان سلاح غیرمجاز و توزیع کنندگان مواد مخدر در قالب سومین مرحله اجرای طرح "اقتدار" دستگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۹    
این چه حرفی است که انقلاب حجامت شد؟ جواب خون های ریخته شده را چگونه خواهیم داد؟ تمام کنید این خودی و غیر خودی گفتن را ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۹    
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده است که حدود 1500 نفر در جریان اعتراضات آبان کشته شده اند. این در حالی است که مقامات کشورمان بارها ادعای منابع خارجی درباره قربانیان اعتراضات بنزینی را تکذیب کرده ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره درخواست نمایندگان مبنی بر کاهش قیمت بنزین در بودجه 99 توضیحاتی ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۹    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران از احتمال کاهش ساعات کاری ادارات در صورت استمرار آلودگی هوای تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۹    
تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی این رشته رسید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۴    
اکثرا فعالان اقتصادی که در این زمینه صاحب نظر هستند تاکید دارند که اگر ما به FATF نپیوندیم و در لیست سیاه قرار بگیریم دست و پای کشور قفل می شود و شعبات بانک های ما در خارج از کشور بایکوت خواهند شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۹    
شرکت روسی فعال در فردو که از سال 2017 در آن پروژه فعال بوده، اما در تاریخ 5 دسامبر اعلام کرد که به دلایل پیش تر ذکر شده از این پروژه کناره گیری می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۹    
وقتی خانم آرایشگر مایع داغ شده را از دستگاه برداشت و به صورتم مالید ناگهان احساس سوختگی شدیدی کردم زمانی به خود آمدم که قسمت های زیادی از سر و صورتم سوخته بود چندین بار به پزشک مراجعه کردم ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور پرطرفدارترین اسامی ایرانی در سال 98 را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۹    
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر علوم قانع نشدند و دومین کارت زرد را به او در یک روز دادند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس البرز در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم دی ماه به غیر از ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۹    
الکس فرگوسن می گوید: دیوید بکام فکر کرد از منچستریونایتد بزرگ تر است، او فراموش کرده بود که من رییس هستم. کالدرون، سر الکس نیست اما احتمالا بیرانوند فکر می کند، دیوید بکام پرسپولیس است ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۹    
استاندار تهران با اشاره به استشمام بوی نامطبوع در تهران در بیان علت آن اعلام کرد: اس او دو موجود در هوای تهران بالاتر رفته است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۴    
در اکثر شهرهای مرزی کولبری وجود دارد. در تصاویر امروز زنان کولبر در استان هرمزگان را ببینید. جماعتی که اغلب زنان سرپرست خانوار هستند از روی ناچاری وارد بازار کولبری شده اند به ازای جابجایی بسته بندی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۴    
گرچه بر اساس محدودیت های تعریف شده نباید سن هواپیما بیش از 20 سال باشد اما درخواست ما این است که با توجه به مشکلات و تحریم های کنونی تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۴    
اصولگرایان دومین بار است که برای انتخاب نامزد یا نامزدهای منتخب خود دست به چینشی می زنند و مدعی اند که در آن به دموکراسی روی آورده اند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۴    
دستور معاون اول رئیس جمهوری شاید مرهمی باشد بر زخم عمیقی که بر دل پدر و مادر و دو برادردیگر آزاد و فرهاد نشسته است اما درمان درد کوله بران نیست ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۹    
سپیده خداوردی در شب یلدا
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۴    
صادق زیباکلام
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۹    
مصرف محصولات تراریخته و کشت به این شیوه در سال های گذشته حواشی و بحث های متعددی به همراه داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به انتقاد تلویحی از بی توجهی به نتایج پژوهش های مرتبط با آلودگی هوا پرداخت و گفت: هر ساله 20 هزار تن ذرات معلق در ریه تهرانی ها وارد می شود .
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۴    
چالش پرداخت مطالبات و حقوق سرمربیان خارجی از جمله مارک ویلموتس و آندره آ استراماچونی در برهه زمانی کنونی به دلیل اعمال تحریم های بانکی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۹    
مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد، گفت: در حال حاضر 11 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۴    
زنگنه: افزایش قیمت سوخت تا هر جا مردم تحمل کنند منطقی است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۴    
دو خبرگزاری داخلی ادعای رسانه های عربی درمورد خبر به شهادت رسیدن فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۹    
کاری که صداوسیما انجام داد، پر کردن جدول پخش برنامه هایش به بهانه یلدا بود. آن هم در شب هایی که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۴    
روزنامه گاردین نوشت: وضعیت سلامت سلطان قابوس پادشاه عمان وخیم و دیوان پادشاهی به دنبال انتخاب جایگزین وی است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدوارم بتوانیم مسیر رو به توسعه استان بوشهر را با سرعت و قوت ادامه بدهیم، حتما یکی از دغدغه های مهم مردم ایران در شرایط فعلی بحث معیشت است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۹    
دو خبرگزاری داخلی ادعای رسانه های عربی درمورد خبر به شهادت رسیدن فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹    
عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران با بیان این که امسال مگس مدیترانه ای بیشترین خسارت را به نارنگی ها زد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۴    
عراقی ها در ادامه اعتراضاتشان علیه وضعیت اقتصادی و سیاسی این کشور، مسیرها را در استان های مختلف بستند و مخالفتشان را با نامزدی "قصی السهیل" برای تصدی پست نخست وزیری اعلام کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۹    
الدحیل قطر با ماریو مانژوکیچ هافبک کروات یوونتوس به توافق نهایی رسید تا خرید بزرگ این تیم در زمستان لقب بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۹    
تیم فوتبال رئال مادرید با وجود داشتن موقعیت های گلزنی نتوانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و سومین تساوی پیاپی اش در لالیگا به ثبت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
بسیاری از افراد رژیم های غذایی مختلفی را به منظور تقویت سوخت و ساز و کاهش وزن را تجربه کرده اند. بیشتر این رژیم ها کارکرد مطلوبی ندارند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
سرپرست مرکز اقلیم شناسی سازمان هواشناسی ضمن تشریح علت بارش های سیل آسا در خوزستان گفت: اقلیم کشور در آینده به سویی حرکت خواهد کرد که میانگین بارش ها کم اما بارش های سیل آسا بیشتر خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۴    
تعطیلات پی در پی مدارس به علت آلودگی هوا هرچند از منظر حفظ سلامت دانش آموزان اجتناب ناپذیر است اما نگرانی جدی برای اتلاف زمان آموزش و عقب افتادگی درسی وجود دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۹    
این روزها بوی نامطبوع فاضلاب در شهر بندرعباس به خصوص در نزدیکی خور گورسوزان این شهر موجب نارضایتی مردم و حتی بی خوابی آنان در ساعات نیمه شب شده است.